Sprejmi

Naša spletna stran za boljše delovanje uporablja piškotke. Z obiskom in nadaljnjo uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.

Storitve

Svetujemo, analiziramo, načrtujemo, vzpostavljamo in vzdržujemo IT infrastrukturo.

Poslovna informatika

Nudimo vam pomoč pri obvladovanju vaših poslovnih procesov - od njihove identifikacije, do integracije v obstoječe poslovne tokove in tudi njihove informatizacije.

Obvladovanje poslovnih procesov

Saša Pipenbaher
sasa.pipenbaher@lancom.si
T: 02 33 00 231
F: 02 33 00 209
Zakaj je obvladovanje poslovnih procesov v organizaciji smiselno?

  • ker bolje razumemo odgovornosti v podjetju (kaj kdo počne),
  • ker bbolje razumemo razporeditve virov (kdo kaj uporablja),
  • ker bolje razumemo odnose med zaposlenimi (kdo s kom komunicira),
  • ker spoznamo poti informacij (kam gredo dokumenti?),
  • ker lahko hitreje identificiramo “ozka grla” (kje prihaja do zastojev pri delu),
  • ker lahko optimiziramo poslovne procese,
  • ker lahko učinkoviteje izdelamo podporni informacijski sistem (avtomatizacija procesov),
  • ker lahko vpeljemo standard kakovosti v organizacijo (ISO9001:2008) in se tako pripravimo na certifikacijo,
  • ker procesni diagrami izboljšajo razumljivost poslovnika kakovosti z grafičnimi predstavitvami procesov,
  • ker lahko nove zaposlene hitreje vpeljemo v delo.

Kaj nudimo:

  • individualno svetovanje po meri naročnika,
  • analizo obstoječega stanja v podjetju in popis poslovnih procesov ter načrtovanje želenega stanja,
  • optimizacijo poslovnih procesov, na podlagi ključnih kazalnikov poslovanja za izboljšano delovanje organizacije in zmanjšanje stroškov poslovanja,
  • informatizacijo poslovnih procesov s pomočjo uveljavljenih orodij,
  • integracijo poslovnih procesov in aplikacij,
  • vpeljavo poslovnih procesov v poslovanje,
  • svetovanje s področja programske opreme za upravljanje s poslovnimi procesi.

Svetovanje in uvajanje informacijskih rešitev

Saša Pipenbaher
sasa.pipenbaher@lancom.si
T: 02 33 00 231
F: 02 33 00 209
Analiziramo vaš poslovni proces, predlagamo informacijsko rešitev in jo prilagodimo vašim potrebam.

Izobražujemo in uvajamo uporabnike v svet informacijske tehnologije. Naučimo vas uporabljati ERP(Epicor), CRM (Microsoft) in druge rešitve.

Uvajanje izvajamo na lokaciji naročnika ali v udobni računalniški učilnici na sedežu našega podjetja.
 

Razvoj aplikativnih rešitev po meri

Martin Hren
martin.hren@lancom.si
T: 02 33 00 110
F: 02 33 00 209
Po vaših željah izdelamo na dobrih praksah temelječe spletne, namizne, mobilne in druge aplikacije. Poskrbimo za integracijo delovnih tokov v vašem informacijskem sistemu in izmenjavo podatkov med tokovi (npr. e-naročilnice, e-računi, itd.).

Pokrivamo celotni cikel razvoja programske opreme: od zajema zahtev do načrtovanja, implementacije, uvajanja in vzdrževanja programske opreme.

Smo strokovnjaki za Microsoft.NET razvojne tehnologije.

Primeri:
EDI – elektronska izmenjava dokumentov prilagojena željam naročnika,
L&S IT - aplikacija za logistiko in skladiščenje,
Promocija zdravja – naročanje in obvladovanje pacientov, napotenih na programe promocija zdravja.

Vzdrževanje informacijskih sistemov

Saša Pipenbaher
sasa.pipenbaher@lancom.si
T: 02 33 00 231
F: 02 33 00 209
V času uporabe informacijskega sistema, ki smo ga pri vas uvedli, skrbimo za njegovo nemoteno delovanje, dopolnjevanje funkcionalnosti, popravke napak in odgovarjamo na vprašanja uporabnikov.

Naši svetovalci so vam na voljo za kakršnakoli vprašanja v zvezi z vašim informacijskim sistemom.

Za prednostno obravnavo in zagotavljanje odzivnega časa, vam predlagamo sklenitev vzdrževalne pogodbe, ki jo pripravimo v skladu s potrebami vašega podjetja.


Sistemske integracije

Postati sistemska hiša je bilo vodilo LANComa vse od ustanovitve leta 1990. Danes svetujemo pri uporabi, načrtujemo in postavimo letno več kot sto srednje velikih in velikih sistemov z vso pripadajočo strojno in programsko opremo. Zadovoljstvo uporabnikov priča o naši kvaliteti.

Svetovanje pred investicijo v IT infrastrukturo

Aleš Kodrič
ales.kodric@lancom.si
T: 02 33 00 305
F: 02 33 00 309
Investicija v novo informacijsko infrastrukturo ali prenovo le-te je zapleten in dolgotrajen proces.

Ali ste v dvomih, kako zastaviti arhitekturo vaše informacijske infrastrukture, kateri strežnik kupiti, katero vrsto virtualizacije uporabiti, kako zastaviti komunikacijsko omrežje?

Naši visoko izobraženi in izkušeni svetovalci vam pomagajo in svetujejo pri pripravi strateškega plana razvoja informacijskega sistema v vašem podjetju.

Analiza in načrtovanje informacijske infrastrukture

Aleš Kodrič
ales.kodric@lancom.si
T: 02 33 00 305
F: 02 33 00 309
Večina podjetij 'živi' s svojo informacijsko infrastrukturo, ki se je skozi časovno obdobje načrtovano ali nenačrtovano posodabljala. Sčasoma se lahko začnejo pojavljati težave z odzivnostjo strežnikov, omrežja ali katerekoli druge komponente, zaradi česar je vaše delo moteno.

Za vas opravimo:

  • pregled stanja vaše informacijske infrastrukture,
  • poiščemo problematična mesta in ozka grla in
  • svetujemo, kako jih izboljšati.
Včasih je dovolj le prekonfiguracija komponent, da vaš sistem ponovno zadiha.

Na podlagi vaših potreb zastavimo:

  • arhitekturo komunikacijskega omrežja,
  • strežnikov in strežniških gruč,
  • virtualizacije,
  • pomnilniških sistemov in
  • operacijskih sistemov,
  • politiko arhiviranja in arhivski podsistem,
  • načrt prilagoditve vašega omrežja za vpeljavo IP telefonije...

Pripravimo tudi:

  • idejno zasnovo za varovanje omrežja,
  • enotno prijavo in strukturo uporabnikov (AD),
  • sporočilni sistem (Exchange),
  • podatkovno bazo (MS SQL).

Vzpostavitev informacijske infrastrukture

Aleš Kodrič
ales.kodric@lancom.si
T: 02 33 00 305
F: 02 33 00 309

Za vas:

  • konfiguriramo in namestimo večnivojsko komunikacijsko omrežje,
  • pripravimo strežnike za uporabo,
  • vzpostavimo strežniške gruče (cluster),
  • pripravimo virtualizacijsko okolje (vmware, Microsoft Hyper-V, CITRIX),
  • pripravimo pomnilniški podsistem (storage),
  • arhivski podsistem,
  • namestimo operacijski sistem (Windows Server, Linux),
  • uredimo domeno,
  • konfiguriramo aktivni imenik,
  • pripravimo poštni strežnik,
  • namestimo in optimiziramo podatkovno bazo.
Znamo pripraviti visoko-razpoložljivo (High availability) informacijsko okolje brez ene točke odpovedi (Single point of failure).

Pogodbeno vzdrževanje in sistemska podpora IT infrastrukture

Aleš Kodrič
ales.kodric@lancom.si
T: 02 33 00 305
F: 02 33 00 309
Vzdržujemo in servisiramo široko paleto strojne in programske opreme, na lokaciji naročnika: strežniki, diskovni sistemi (SAN, NAS), komunikacijski sistemi (stikala, usmerjevalniki), osebni računalniki, prenosni računalniki, tiskalniki, monitorji, ostala računalniška oprema. Prav tako vzdržujemo razno sistemsko programsko opremo.

Ali ste vedeli? Statistike kažejo, da si manj kot 10% podjetij opomore po katastrofi v svojem informacijskem centru (vir: Touche Ross). S strokovnim nadzorom in vzdrževanjem vam lahko pomagamo preprečevati velik del katastrof, ki nastanejo tako zaradi napak na sami računalniški opremi, kot tudi zaradi vpliva človeškega faktorja.

Kaj pridobite?

Zagotovljen odzivni čas
Naš sprejemni center sprejema prijave težav 24 ur/dan, vse dni v letu.

Zagotovljen čas odprave napake
Ali ste naveličani dolgega čakanja na 'soseda', ki 'skrbi' za vašo informacijsko infrastrukturo? Zagotavljamo vam, da bo vaša napaka odpravljena v dogovorjenem času.

Odziv tudi izven delovnega časa
Poslovanje vašega podjetja se ne ozira na čas – zato vam nudimo odpravo napak tudi izven rednega delovnega časa.

Redno spremljanje delovanja in preventivno vzdrževanje
Večino napak na informacijski infrastrukturi lahko predvidimo vnaprej, vendar je potrebno redno preverjati in spremljati delovanje same informacijske infrastrukture. Na podlagi rednega spremljanja in preventivnega vzdrževanja lahko namreč veliko hitreje ukrepamo in preprečimo najhujše- same zastoje poslovanja.

Svetovanje o nadgradnjah in izboljšavah
Informacijska infrastruktura hitro zastari in/ali jo preraste obseg vašega poslovanja. S pomočjo našega strokovnega svetovanja bomo zagotovili, da bo vaša informacijska infrastruktura rasla skupaj z vami.

Pomoč strokovnjakov, ki redno nadgrajujejo svoje znanje
Naši strokovnjaki so pridobili in obnavljajo najvišje certifikate vodilnih proizvajalcev strojne in programske opreme, s čimer zagotavljamo, da uspeh naših vzdrževalnih storitev ni naključje.

Nadomestna oprema
V primeru, če napake ne moremo odpraviti v dogovorjenem roku, vam zagotavljamo uporabo nadomestne opreme in tako minimiziramo možnosti izpada vašega poslovanja.

VZDRŽEVALNA POGODBA JE PISANA NA KOŽO VAŠEMU PODJETJU. Zato počnite, kar počnete najbolje in ne dovolite, da vam skrbi v zvezi z računalniško opremo kradejo spanec – ter vzdrževanje informacijske infrastrukture prepustite strokovnjakom.

 


Servis

Imamo potrebna znanja za vzdrževanje in servisiranje strojne opreme proizvajalcev HP, IBM, Samsung, Cisco, Bixolon in programske opreme Microsoft, VMware, Citrix, Symantec, Epicor … na voljo 24 ur na dan, sedem dni v tednu.

Servis strežniške in komunikacijske opreme

Boris Korže
boris.korze@lancom.si
T: 02 33 00 210
F: 02 33 00 209

Smo pooblaščeni servisni partner proizvajalcev HP, Samsung in IBM. Odpravljamo strojne in programske napake na:

  • strežnikih,
  • diskovnih podsistemih,
  • omrežjih,
  • arhivskih in back-up enotah.

Strežniško opremo servisiramo na lokaciji naročnika ali v našem podjetju.

S sklenitvijo vzdrževalne pogodbe si v primeru odpovedi zagotovite prioritetno obravnavo, zagotovljen čas odziva in odprave napake tudi v najbolj nemogočih časih (ponoči, vikendi, prazniki).
 

Servis namizne opreme

Darko Zagoršek
darko.zagorsek@lancom.si
T: 02 33 00 270
F: 02 33 00 209

Smo pooblaščeni servisni partner proizvajalcev namizne opreme Samsung, HP, IBM, Bixolon, Brother in Lexmark. Servisiramo namizne računalnike, prenosnike, tiskalnike, monitorje in drugo opremo. Namizno opremo servisiramo v našem podjetju in tudi na lokaciji naročnika.

Poleg servisiranja lahko tudi izboljšamo delovanje vašega računalnika brez strojne nadgradnje:

  • očistimo ga virusov,
  • odstranimo neželene programe,
  • izboljšamo delovanje trdega diska.

Izvajamo tudi shranjevanje vaših dragocenih podatkov (npr. fotografij) na prenosne medije. V primeru okvare trdega diska tudi poskrbimo za reševanje podatkov.
 

Pomoč na daljavo

Boris Korže
boris.korze@lancom.si
T: 02 33 00 210
F: 02 33 00 209

Pomoč na daljavo omogoča, da se zaposleni v podjetju LANCom d.o.o., preko internetne povezave poveže s strankinim računalnikom in ji tako pomaga rešiti težavo.
Za pomoč na daljavo pokličite serviserja in sledite navodilom.

Več informacij o oddaljeni pomoči lahko dobite na tehnika@lancom.si ali pokličite na telefonsko številko (02) 33 00 200.

Izjava o skrbi za varstvo podatkov

LANCom d.o.o. je zavezan k zaščiti podatkov, ki jih pridobi z oddaljenim dostopom do strankinega računalnika.

LANCom d.o.o. uporablja podatke strank, pridobljene z oddaljenim dostopom, izključno za zagotavljanje storitev dodatne podpore svojih programskih izdelkov in v nobenem primeru in pod nobenim pogojem ne odgovarja za katerokoli škodo zaradi izgube podatkov in informacij, nastalo kot posledica izvajanja storitev dodatne podpore na oddaljeni način.

320
480
768
960
1200