None
Vsako let nas je več! Interna komunikacija pa ostaja nespremenjena. V našem podjetju namreč uporabljamo intranet, platformo oziroma centralno vstopno točko do informacij v podjetju.

Kaj je intranet?

Prvo intranetno spletišče je bilo vzpostavljeno leta 1991. Intranet razumemo kot omrežje, ki uporablja tehnologijo internega protokola za:
  • izmenjavo podatkov,
  • operacijskih sistemov ali
  • računalniških storitev.
Intranet lahko gosti več zasebnih spletišč in tvori komponento vozlišče notranjega komuniciranja in sodelovanja. V intranetu so lahko prisotni vsi dobro poznani internetni protokoli, med temi npr. HTTP (spletne storitve), SMTP (e-pošta) in FTP (protokol za prenos datotek). Intranet lahko razumemo tudi kot zasebni podaljšek interneta, ki je omejen zgolj na eno organizacijo ali sestavljen iz več krajevnih omrežij. 

V številnih organizacijah so intraneti zaščiteni pred nedovoljenim zunanjim dostopom s prehodom in požarnim zidom. Pri manjših podjetjih se lahko intranet ustvari preprosto z uporabo razponov zasebnih IP-naslovov, npr. 192.168.0.0/16. Takrat je na intranet mogoče dostopati samo neposredno iz računalnika v lokalnem omrežju. Z uporabo virtualnega zasebnega omrežja ali drugih metod z uporabo avtentikacije in enkripcije pa lahko podjetja omogočijo dostop tudi oddaljenim zaposlenim.

Intranet vam:
  • izboljša komunikacijo med zaposlenimi, 
  • avtomatizira poslovne procese ter
  • poveča produktivnost z enostavnim dostopom do vseh informacij, ki so potrebne za vsakodnevno delo zaposlenih.

Microsoft Sharepoint

Microsoft Sharepoint je platforma za ustvarjanje spletnih mest in največkrat uporabljena prav za namen vzpostavitve intraneta. Omogoča namreč varno mesto za shranjevanje, upravljanje in skupno rabo informacij, aplikacij in ter znanja in dostop iz različnih naprav. 



Nekaj osnovnih funkcionalnosti intraneta:
  • Oglasna deska in skupni koledar: objavljajte dogodke, ankete, obvestila, razprave.
  • Interna dokumentacija: dodajajte pravilnike podjetja.
  • Projektna dokumentacija: dodajajte obrazce, dokumente, izmenjujte poročila.
  • Arhiv: verzionirajte in arhivirajte dodane dokumente.
  • Iskalnik: zmogljiv iskalnik po celotni vsebini portala.
  • Izmenjava predlogov: dovolite vašim zaposlenim, da sodelujejo pri oddaji predlogov na najvišji ravni podjetja in tako izboljšajo svoje počutje.
  • Imenik zaposlenih: predstavite vaše zaposlene in tako omogočite boljše poznavanje sodelavcev, novincem pa hitrejšo vključitev v ekipo.
  • Galerija: izmenjujte fotografije iz dogodkov in internih dejavnosti.

Vaš intranet lahko vsebuje različne funkcionalnosti, ki vam jih prilagodimo po vaši meri.  

V LANComu vam nudimo svetovanje pri izdelavi idejne rešitve in pripravi vsebine, namestitev potrebne programske opreme ter integracije z aktivnim imenikom (Active Directory) z uvozom uporabnikov. Poleg ureditve definicij varnostnih skupin in dostopnih pravic ter dokumentnih knjižnic, vam intranet tudi po meri oblikujemo in kreiramo potrebne delovne tokove. 

Za več informacij nas kontaktirajte na:
Marko Kašman
+386 2 33 00 133
marko.kasman@lancom.si
Vir: