EDI
Elektronska izmenjava dokumentov

Izmenjujte dokumente med kupci in dobavitelji!

Heading Image

Kako deluje

Aplikacija omogoča izmenjavo in potrjevanje dokumentov, kot so naročilnice, dobavnice, prevzemnice, vračila in računi. Gre za dvosmerno komunikacijo med kupci in dobavitelji, kjer se izvede celoten proces od prejema naročila in vse do izdaje elektronskega računa.

NAROČILA

Prejem naročila in vnos v ERP sistem. Pošiljanje potrditve naročila kupcu.

DOBAVNICE

Kreiranje in pošiljanje elektronske dobavnice kupcu.

PREVZEMNICE

Prejem in obdelava prevzemnic prejetih s strani kupca.

VRAČILA

Prejem in obdelava vračil s strani kupca. Vnos vračil v ERP. Generiranje in pošiljanje dobropisov kupcu.

RAČUNI

Pošiljanje elektronskega računa kupcu.

POROČANJE

Možnost generiranja lastnih poročil.

Blog

V sodelovanju s strankami se vedno znova trudimo, da v kolikor v samem procesu ugotovimo, da obstaja možnost za optimizacijo, smo jo pripravljeni tudi implementirati in s tem še dodatno pohitriti celoten proces.

Prednosti

Poleg dvosmerne komunikacije med kupci in dobavitelji, ima aplikacija EDI še veliko drugih prednosti.

MOŽNOST UPRAVLJANJA VEČ RAZLIČNIH DRUŽB

Za vsako družbo lahko določamo pravila in dodajamo specifične uporabnike.

INTEGRACIJA PODATKOV Z VAŠIM ERP SISTEMOM

Podatke kupca povežemo z ustreznimi podatki dobavitelja (ceniki, izdelki, zaloge,…).

OPTIMIZACIJA POSLOVANJA

Optimizacija procesov zmanjša število ročnih vnosov.

ELEKTRONSKO OBVEŠČANJE

Po prispetju novega dokumenta v sistem, uporabnik dobi obvestilo na svoj elektronski naslov.

Naši svetovalci so vam na voljo

Svetovanje / Vprašanja / Nasveti / Pomoč

Tomi Slamar
Produktni vodja in razvijalec informacijskih rešitev

Tomi Slamar

Tomi že vrsto let aktivno sodeluje na projektih kot razvijalec informacijskih rešitev in njihov produktni vodja. Specializiran je za .NET, ASP.NET in SQL. Z veseljem vam bo pomagal odgovoriti na vsa vaša vprašanja in vam svetoval, da bo vaša odločitev prava!

tomi.slamar@lancom.si | +386 2 33 00 234