
Izvajalca smo izbrali po več razgovorih s potencialnimi izvajalci in zdravo mero intuicije. Želel sem si sodelovati z nekom, ki razume trende, ki ima kvalitetne reference, a le pri njima sem dobil občutek, da se bosta projektu resnično posvetila. Tekom projekta pa smo ugotovili, da smo tudi osebnostno zelo kompatibilni, kar je vsekakor pomagalo pri sami izvedbi. Prav tako radi podpiramo mlajše in lokalne kreativne time.
Foto: Janez Klenovšek, Retuša: Mitja Vidovič
Miha Jurgec
Direktor in solastnik
Sodelovanje je bilo iz mojega vidika zelo komplementarno in sistematizirano. Postavili smo milestone, razdelili zadolžitve in se držali transparentnosti. Pomemben del sodelovanja je bilo zaupanje, ki smo ga vzpostavili zelo hitro in način, kako je potekala komunikacija, da je bila ekipa LANCom prisotna na vsakem koraku udejstvovanja ideje in s tem doprinesla k personalizirani spletni strani podjetja.
Najprej smo spoznali delovanje podjetja LANCom in širok izbor njihovih produktov. Nato smo pripravili strategijo, kjer smo produkte kategorizirali po funkcionalnostih in prioriteti, da smo lahko, kar se da jasno, skozi UX in UI ter tehnično izvedbo predstavili celovitost ponudbe.
Učinkovita spletna stran je unikatna oglaševalska priložnost vsakega podjetja, a hkrati tudi njen »digitalni odsev«. Če je narejena kakovostno, pomeni, da je nekdo skoznjo pokazal svoje resnične vrednote.
Učinkovita spletna stran pomeni, da slednja ni zgolj vizualno dodelana ampak, da je predvsem preprosta za uporabo, torej, da ima neko zgodbo, ki je smiselna in sistematizirana, hkrati pa ima ravno pravo mero personalizacije. Da torej vsak uporabnik takoj najde ključne informacije, kot so kontaktni podatki, bistvo delovanja določenega podjetja in možnosti za sodelovanje.
Učinkovita spletna stran lahko poviša prepoznavnost blagovne znamke, ugled podjetja, pripomore k pridobivanju novih partnerjev in strank ter novih zaposlenih. Če govorimo tudi o spletni trgovini, lahko popolna prenova skupaj z izboljšano SEO optimizacijo bistveno poviša prodajo.
Dobra spletna stran je jasna v sporočilnosti in dizajnu. Pogosto se ta dva dopolnjujeta in si dajeta prostor. To, da je dizajn svež, pogosto povzroči, da se uporabniki na spletni strani zadržujejo raje in dlje, kar ima za posledico boljšo prodajo.
Poleg dobro sestavljene vsebine spletne strani, mora biti slednja arhitekturno razdelana na višjem nivoju, preprosta, kljub številnim funkcionalnostim, da prepreči uporabniku zaznavanje dejavnikov, ki ga odvrnejo od vsebine in raziskovanja spletne strani. Prav tako pa mora vsebovati vizualne elemente, ki pri uporabniku sprožajo občutek ugodja.
Dobra spletna stran ima načrtno zastavljeno vsebino glede na cilj, ki ga stranka želi doseči. Za to moramo imeti jasno sliko uporabnikovega vedenja in znanje, kako zadostiti zavestne in podzavestne vedenjske vzorce uporabnika. Dizajn takšno strategijo osmisli in poenostavi uporabnikovo pot, da je ta čim bolj efektivna.
Foto: Janez Klenovšek, Retuša: Mitja Vidovič
Mitja Vidovič
Oblikovalec digitalnih produktov
Jasnost sporočilnosti, moderen dizajn, nalaganje vedno novih vsebin (»živa« stran) in podpora menedžmenta digitalizaciji v podjetjih na splošno.
Kombinacija različnih elementov in sodelovanja doprinesejo k uspehu. Da je spletna stran prepoznavna in enostavna, največkrat pomeni, da je bilo v ozadju ogromno razmišljanja, testiranja, nadgradnje verzij in raziskovanje trga.
Večja prepoznavnost in doseganje poslovnih ciljev je rezultat celovite obravnave spletne strani. Je posledica kvalitetne in premišljene izdelave. Izdelavo strani je potrebno korektno odpeljati, raziskati ciljno skupino in spletne trende, pripraviti dobro arhitekturo strani, izbrati primeren dizajn, ki je v sozvočju z identiteto podjetja. Izdelati jo po najnovejših standardih in praksah ter jo sproti obnavljati in dopolnjevati. Poleg procesa izdelave je potrebno stran tudi digitalno optimizirati in oglaševati.
V spletno stran lancom.si, kar zadeva UX, sem želela vključiti ravno pravo mero kreativnosti, igrivosti in s tem ustvariti protiutež resni in kompleksni vsebini. Ustvarila sem t.i. User Personas (uporabniki, ki so na spletno stran prišli z jasnim ciljem in znanjem, uporabniki brez znanja v fazi raziskovanja in naključni uporabniki) in poskušala ugoditi vsem zahtevam različnih uporabnikov. Hkrati pa je bilo potrebno hierarhično sistematizirati funkcionalnosti same spletne Strani, torej v skupine razdeliti produkte, jim dati podoben izgled, da je jasno razvidno, kdaj uporabnik raziskuje produktne strani in kdaj ostale; razdeliti ostale funkcionalnosti v skupine in jim poiskati pasivno vidno mesto.
Foto: Janez Klenovšek, Retuša: Mitja Vidovič
Mateja Kadiš
Načrtovalka uporabniške izkušnje
Pri upoštevanju splošnih trendov oziroma praks je bil moj primarni cilj, v primerjavi s staro stranjo, vsebino poenostaviti, a hkrati ne izgubiti rdeče niti sporočila. Uporabili smo veliko praznega prostora in odmikov, saj v zadnjem času zamenjujemo rabo vertikalnega prostora za večjo preglednost in razumevanje vidnega sporočila. Zaradi želje po jasnem dizajnu smo se izogibali kompleksnim grafikam in formam. Za polnjenje prostora smo uporabili minimalistični črtni vzorec z občasno animirano ilustracijo, ki je na določenih podstraneh izdatno opisala vsebino.
Na področju tehničnega aspekta in varnosti sodelujemo z izvrstnimi razvijalci, s katerimi smo že sodelovali na mednarodnih projektih. Spletna stran LANCom je bila oblikovana, izdelana in optimizirana po najnovejših standardih in smernicah.
UX je izraz za uporabniško izkušnjo (ang. User experience) in zajema vse vidike končnih uporabnikov pri interakciji s spletnim mestom, aplikacijo ali programsko opremo. Dober UX želi rešiti težave končnih uporabnikov na najbolj učinkovit in brezhiben način. UI (ang. User interface) izraz uporabljamo za vizualno plat interakcije uporabnika z digitalnimi sistemi. Ukvarja se z zasnovo elementov uporabniškega vmesnika, kot so meniji, gumbi, obrazci, potrditvena polja in slike ter uporabo barvnih shem, odtenkov, tipografije, črt in senc.
Ker sektor izdelave spletnih strani postaja vse bolj kompleksen in razširjen, se delo izdelave strani posledično členi v manjša in bolj specializirana področja. Medtem ko smo pred leti govorili o UX in UI kot novem poklicu, se v izdelavi digitalnih produktov po meri členi tudi to področje v dva poklica. Zajema dva zelo različna načina dela, kjer lahko vsak oblikovalec s specifičnim znanjem poda boljšo rešitev in izdela bolj premišljeno in prilagojeno stran glede na potrebe uporabnika.
LANCom s svojo 30-letno tradicijo ostaja inovator po srcu, ki s pomočjo partnerjev, doprinaša k inovacijskim rešitvam na slovenskem trgu. Partnerstvo s podjetjem Hewlett Packard Enterprise operated by Selectium negujemo z dolgoročnimi odnosi, kateri se kažejo v profesionalnem in predvsem skrbnem odnosu do rešitev, ki jih za vas implementiramo v vaši organizaciji. S ponosom naznanjamo, da smo letos že sedmič zapored prejeli laskavi naziv HPE Platinum partner. > »Najvišji partnerski status HPE Platinum Partner lahko dosegajo samo najboljši na vseh področjih in LANComu je to uspelo že sedmo leto zapored. Ponosni smo na odlične partnerske odnose in njihovo tehnično ekipo, ki diha z nami. Verjamemo, da se bo zgledno sodelovanje nadaljevalo tudi v prihodnje in bo najprestižnejši partnerski status v družbi Hewlett Packard Enterprise postal stalnica.« Matej Čehovin, vodja partnerske organizacije v podjetju Hewlett Packard Enterprise operated by Selectium.  > »To priznanje nam veliko pomeni, saj je vanj vsako leto vloženega ogromno časa, truda in skrbi. Zahvaljujemo se vsem strankam, ki nam zaupajo. Za vas se bomo močno trudili še naprej!« Miha Jurgec, direktor podjetja LANCom. Naše dolgoletne izkušnje in uspešno partnersko sodelovanje s podjetjem HPE so ključnega pomena pri doseganju vaših poslovnih uspehov z uvedbo naprednih rešitev, ki jih ponujamo. Dovolite, da vam pomagamo uporabiti tehnologijo za pretvorbo idej v poslovno vrednost. Ne pozabite, inovacije poganjajo napredek. Tukaj smo, da vam pomagamo narediti korak k napredni informacijski tehnologiji. Ste pripravljeni na naslednji korak? Kontaktirajte naše IT strokovnjake, ki vam bodo profesionalno svetovali in pomagali na poti do novih poslovnih uspehov.
LANCom s svojo 30-letno tradicijo ostaja inovator po srcu, ki s pomočjo partnerjev, doprinaša k inovacijskim rešitvam na slovenskem trgu. Partnerstvo s podjetjem Hewlett Packard Enterprise operated by Selectium negujemo z dolgoročnimi odnosi, kateri se kažejo v profesionalnem in predvsem skrbnem odnosu do rešitev, ki jih za vas implementiramo v vaši organizaciji. S ponosom naznanjamo, da smo letos že sedmič zapored prejeli laskavi naziv HPE Platinum partner. > »Najvišji partnerski status HPE Platinum Partner lahko dosegajo samo najboljši na vseh področjih in LANComu je to uspelo že sedmo leto zapored. Ponosni smo na odlične partnerske odnose in njihovo tehnično ekipo, ki diha z nami. Verjamemo, da se bo zgledno sodelovanje nadaljevalo tudi v prihodnje in bo najprestižnejši partnerski status v družbi Hewlett Packard Enterprise postal stalnica.« Matej Čehovin, vodja partnerske organizacije v podjetju Hewlett Packard Enterprise operated by Selectium.  > »To priznanje nam veliko pomeni, saj je vanj vsako leto vloženega ogromno časa, truda in skrbi. Zahvaljujemo se vsem strankam, ki nam zaupajo. Za vas se bomo močno trudili še naprej!« Miha Jurgec, direktor podjetja LANCom. Naše dolgoletne izkušnje in uspešno partnersko sodelovanje s podjetjem HPE so ključnega pomena pri doseganju vaših poslovnih uspehov z uvedbo naprednih rešitev, ki jih ponujamo. Dovolite, da vam pomagamo uporabiti tehnologijo za pretvorbo idej v poslovno vrednost. Ne pozabite, inovacije poganjajo napredek. Tukaj smo, da vam pomagamo narediti korak k napredni informacijski tehnologiji. Ste pripravljeni na naslednji korak? Kontaktirajte naše IT strokovnjake, ki vam bodo profesionalno svetovali in pomagali na poti do novih poslovnih uspehov.
Svetovanje, načrtovanje, postavljanje in vzdrževanje celovitih sistemskih in informacijskih rešitev je danes nekaj, kar potrebujejo skoraj vsa podjetja. In v današnjem času to postaja še bolj pomembno. V podjetju LANCom poleg naštetega v sodelovanju z vodilnimi svetovnimi ponudniki informacijskih tehnologij, razvijamo tudi lastno programsko opremo. Nudimo celovito pomoč pri obvladovanju poslovnih procesov od njihove identifikacije do končne integracije. LANCom šteje že dobrih 30 let. Kaj vse podjetje ponuja? LANCom ima dve smeri, na kateri stavi. Ena smer je »klasična« sistemska integracija - od periferne opreme, prenosnih računalnikov, namiznih in tabličnih računalnikov, tiskalnikov itd. do osnovnih sistemskih komponent, kot so serverji, diskovna polja, virtualizacija … Potem so tu seveda mreže, varnost, požarni zidovi, SIEMi, pa sistem upravljanja dostopov. Druga smer so programske rešitve. Na razvojnem delu smo naredili sistem obveščanja potnikov (Passenger Information System) za železniške projekte po vsem svetu, sedaj nadaljujemo s Sistemom obvladovanja železniškega voznega parka (Rolling Stock Management System). Na poslovnem delu stranke pokrivamo z ERP rešitvijo podjetja Epicor. Ta je med šestimi vodilnimi ponudniki na svetu. Smo njihov uradni zastopnik, distributer in implementator v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji, postavljenih pa imamo preko dvajset takšnih projektov. Kar je močno v porastu, je dokumentni sistem. Stranke se ponekod odločajo za že skoraj brezpapirno upravljanje z dokumenti. Ker posodabljajo svoje poslovne procese, programske rešitve (sploh ERP) velikokrat ne dohajajo želja. Kot vemo pri strankah, so le te hvaležne, če jim lahko rešiš še kakšen problem zraven, ne samo tistega, kaj smo si v osnovi zadali. In IBM ECM, ki je tudi po Gartnerju vodilna rešitev, je bistveno več kot le upravljanje z dokumenti, saj omogoča našim razvijalcem bistveno večje možnosti, da se prilagodijo željam stranke. Določene funkcije zato dejansko vodimo stran od ERPja, Sharepoint portalov, itd, seveda pa so integracije s temi sistemi zagotovljene. Kaj pa bi izpostavili? Katera je vaša prednost pred drugimi ponudniki? Naša moč in ugled sta v tem, da v tridesetih letih nobena stranka ni zahtevala vrnitve denarja za izvedene storitve. Potrudimo se po najboljših močeh, v tem času smo se bistveno preoblikovali, generacijsko pomladili, a ohranili lojalnost kot ključno vrednoto. Znanja ostajajo na visokem nivoju, a morda je največja prednost v tem, da geslo, ki ga je v podjetju uveljavil moj oče, »stranka je kralj,« zares živimo. Prilagodimo se, kolikor je možno. Redko uporabljamo besedo »nemogoče!« Kako pa se spopadate z delom od doma in kaj v tem zapletenem položaju svetujete strankam? Zelo hitro je šlo, ker smo že prej imeli fleksibilen urnik. Vsi poslovni procesi potekajo nemoteno, je pa zdaj seveda manj tržnih aktivnosti, kar najbolj pogrešamo. Izvajamo tržne aktivnosti na daljavo v smislu video predstavitev, ampak ni isto. Pomembno je, da v tem času ne pozabimo, da odnosi štejejo, in da je prav to vsa ta leta krasilo LANCom - občutek za stranko. Vaše rešitve strankam v tem času olajšajo delo. Kaj jim svetujete in kakšno bo delo po kriznem obdobju? Kar mi opažamo zdaj, je ravno potreba po digitalnih poteh dostopanja in upravljanja dokumentov. Vse večja težnja je po delu na daljavo. To pomeni, da lahko z dokumentnim sistemom delate od doma, vaše turistične destinacije, oz. od kjerkoli želite. Ker nismo več vezani na to, da morajo biti ljudje fizično v službah, smo še najbolj odvisni od podatkov, ki jih že imamo v oblaku. In tako bo gotovo tudi po krizi. Prijava v delovno okolje od praktično kjerkoli bo naslednji logičen ukrep v podjetjih, a je marsikje potrebno najprej povečati varnost. Kakšno prednost digitalizirani poslovni procesi pomenijo za stranko? Predvsem je pomembna prednost hitrost odločanja. Če en dokument fizično potuje iz ene na drugo lokacijo, je neizogibno, da se potem čaka na primer na podpisovanje odločevalcev, potem pa je ta nekdo na dopustu ali na bolniški in tako zadeve stojijo. Danes si takšne zastoje stranke težko privoščijo, v prihodnje si bodo še težje. Ste vi pravi naslov, če želi neko podjetje nekomu zaupati skrb za celotno IT infrastrukturo? Kaj pa, če ne želi vsega? Imamo izkušnje, kjer v celoti izvajamo »outsourcing« (izvajanje storitev v celoti v domeni našega podjetja), ki ga seveda priporočamo strankam, ki nimajo lastnega IT-ja ali nimajo dovolj lastnega znanja. Generalno pa je tako, da je v Sloveniji velika konkurenca na področju IT in se moramo darvinistično prilagajati. Ključno pri manjših, nišnih poslih je zaupanje, ki je ponavadi pogojeno s priporočili ali z referencami. Iz majhnih zgodb rastejo ideje za večje. Zelo se trudimo pri novih strankah, čeprav je to najtežje delo. Kaj mislite, da smo s koronavirusom in vso to situacijo pridobili? V svetu se je že čutilo ohlajanje gospodarstva, zdaj smo ga doživeli v hipu. Kriza bo prinesla veliko slabih stvari za gospodarstvo, ki bo še leta čutilo učinke. A sem hkrati tudi optimist: takšne situacije silijo podjetja v inovativno razmišljanje in prilagajanje novih razmeram. Če kaj vem, je to, da bodo po tem obdobju podjetja bistveno bolje pripravljena na morebitne slabe scenarije.
Svetovanje, načrtovanje, postavljanje in vzdrževanje celovitih sistemskih in informacijskih rešitev je danes nekaj, kar potrebujejo skoraj vsa podjetja. In v današnjem času to postaja še bolj pomembno. V podjetju LANCom poleg naštetega v sodelovanju z vodilnimi svetovnimi ponudniki informacijskih tehnologij, razvijamo tudi lastno programsko opremo. Nudimo celovito pomoč pri obvladovanju poslovnih procesov od njihove identifikacije do končne integracije. LANCom šteje že dobrih 30 let. Kaj vse podjetje ponuja? LANCom ima dve smeri, na kateri stavi. Ena smer je »klasična« sistemska integracija - od periferne opreme, prenosnih računalnikov, namiznih in tabličnih računalnikov, tiskalnikov itd. do osnovnih sistemskih komponent, kot so serverji, diskovna polja, virtualizacija … Potem so tu seveda mreže, varnost, požarni zidovi, SIEMi, pa sistem upravljanja dostopov. Druga smer so programske rešitve. Na razvojnem delu smo naredili sistem obveščanja potnikov (Passenger Information System) za železniške projekte po vsem svetu, sedaj nadaljujemo s Sistemom obvladovanja železniškega voznega parka (Rolling Stock Management System). Na poslovnem delu stranke pokrivamo z ERP rešitvijo podjetja Epicor. Ta je med šestimi vodilnimi ponudniki na svetu. Smo njihov uradni zastopnik, distributer in implementator v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji, postavljenih pa imamo preko dvajset takšnih projektov. Kar je močno v porastu, je dokumentni sistem. Stranke se ponekod odločajo za že skoraj brezpapirno upravljanje z dokumenti. Ker posodabljajo svoje poslovne procese, programske rešitve (sploh ERP) velikokrat ne dohajajo želja. Kot vemo pri strankah, so le te hvaležne, če jim lahko rešiš še kakšen problem zraven, ne samo tistega, kaj smo si v osnovi zadali. In IBM ECM, ki je tudi po Gartnerju vodilna rešitev, je bistveno več kot le upravljanje z dokumenti, saj omogoča našim razvijalcem bistveno večje možnosti, da se prilagodijo željam stranke. Določene funkcije zato dejansko vodimo stran od ERPja, Sharepoint portalov, itd, seveda pa so integracije s temi sistemi zagotovljene. Kaj pa bi izpostavili? Katera je vaša prednost pred drugimi ponudniki? Naša moč in ugled sta v tem, da v tridesetih letih nobena stranka ni zahtevala vrnitve denarja za izvedene storitve. Potrudimo se po najboljših močeh, v tem času smo se bistveno preoblikovali, generacijsko pomladili, a ohranili lojalnost kot ključno vrednoto. Znanja ostajajo na visokem nivoju, a morda je največja prednost v tem, da geslo, ki ga je v podjetju uveljavil moj oče, »stranka je kralj,« zares živimo. Prilagodimo se, kolikor je možno. Redko uporabljamo besedo »nemogoče!« Kako pa se spopadate z delom od doma in kaj v tem zapletenem položaju svetujete strankam? Zelo hitro je šlo, ker smo že prej imeli fleksibilen urnik. Vsi poslovni procesi potekajo nemoteno, je pa zdaj seveda manj tržnih aktivnosti, kar najbolj pogrešamo. Izvajamo tržne aktivnosti na daljavo v smislu video predstavitev, ampak ni isto. Pomembno je, da v tem času ne pozabimo, da odnosi štejejo, in da je prav to vsa ta leta krasilo LANCom - občutek za stranko. Vaše rešitve strankam v tem času olajšajo delo. Kaj jim svetujete in kakšno bo delo po kriznem obdobju? Kar mi opažamo zdaj, je ravno potreba po digitalnih poteh dostopanja in upravljanja dokumentov. Vse večja težnja je po delu na daljavo. To pomeni, da lahko z dokumentnim sistemom delate od doma, vaše turistične destinacije, oz. od kjerkoli želite. Ker nismo več vezani na to, da morajo biti ljudje fizično v službah, smo še najbolj odvisni od podatkov, ki jih že imamo v oblaku. In tako bo gotovo tudi po krizi. Prijava v delovno okolje od praktično kjerkoli bo naslednji logičen ukrep v podjetjih, a je marsikje potrebno najprej povečati varnost. Kakšno prednost digitalizirani poslovni procesi pomenijo za stranko? Predvsem je pomembna prednost hitrost odločanja. Če en dokument fizično potuje iz ene na drugo lokacijo, je neizogibno, da se potem čaka na primer na podpisovanje odločevalcev, potem pa je ta nekdo na dopustu ali na bolniški in tako zadeve stojijo. Danes si takšne zastoje stranke težko privoščijo, v prihodnje si bodo še težje. Ste vi pravi naslov, če želi neko podjetje nekomu zaupati skrb za celotno IT infrastrukturo? Kaj pa, če ne želi vsega? Imamo izkušnje, kjer v celoti izvajamo »outsourcing« (izvajanje storitev v celoti v domeni našega podjetja), ki ga seveda priporočamo strankam, ki nimajo lastnega IT-ja ali nimajo dovolj lastnega znanja. Generalno pa je tako, da je v Sloveniji velika konkurenca na področju IT in se moramo darvinistično prilagajati. Ključno pri manjših, nišnih poslih je zaupanje, ki je ponavadi pogojeno s priporočili ali z referencami. Iz majhnih zgodb rastejo ideje za večje. Zelo se trudimo pri novih strankah, čeprav je to najtežje delo. Kaj mislite, da smo s koronavirusom in vso to situacijo pridobili? V svetu se je že čutilo ohlajanje gospodarstva, zdaj smo ga doživeli v hipu. Kriza bo prinesla veliko slabih stvari za gospodarstvo, ki bo še leta čutilo učinke. A sem hkrati tudi optimist: takšne situacije silijo podjetja v inovativno razmišljanje in prilagajanje novih razmeram. Če kaj vem, je to, da bodo po tem obdobju podjetja bistveno bolje pripravljena na morebitne slabe scenarije.
Digitalna preobrazba ni več le modna beseda, temveč nuja za vsako podjetje, ki želi ostati konkurenčno. V času, ko so kibernetske grožnje vse bolj prefinjene, poslovni procesi pa zahtevajo hitro prilagodljivost, je ključnega pomena, da imajo podjetja zanesljivega partnerja za IT. LANCom že več kot 30 let gradi, povezuje in varuje informacijska okolja po vsej Sloveniji in širše – z enim ciljem: omogočiti rast in varnost poslovanja. Sistem integracija – hrbtenica stabilnosti Zanesljiva infrastruktura je osnova vsakega uspešnega podjetja. Podjetje LANCom kot izkušen sistemski integrator nudi celoten spekter rešitev: - Namizna in prenosna oprema za zaposlene - Strežniški sistemi in diskovna polja - Napredne omrežne rešitve - Varnostne kopije in arhiviranje podatkov - IT outsourcing za brezskrbno delovanje Naš pristop temelji na prilagoditvi rešitve vašemu okolju, ne obratno. S tem zmanjšamo tveganje izpadov in zagotovimo, da IT postane orodje za rast, ne ovira. Varnostna zaščita – od požarnih zidov do inteligentne obrambe Varnost ni strošek – je konkurenčna prednost. Z našimi rešitvami pomagamo podjetjem zaščititi podatke, procese in ugled: - Požarne pregrade nove generacije - XDR in SIEM sistemi za napredno zaznavanje in odziv - Zaščita elektronske pošte pred phishing napadi - Upravljanje privilegiranih dostopov Sodobni varnostni sistemi ne le preprečujejo napade, temveč omogočajo hitro ukrepanje, ko je to najbolj potrebno. Skupaj do varne in uspešne prihodnosti Če želite, da IT postane vaš strateški partner, ne le strošek, je zdaj pravi trenutek za korak naprej. Kontaktirajte nas in izvedite, kako lahko LANCom z vami ustvari zanesljivo, varno in učinkovito informacijsko okolje.
Digitalna preobrazba ni več le modna beseda, temveč nuja za vsako podjetje, ki želi ostati konkurenčno. V času, ko so kibernetske grožnje vse bolj prefinjene, poslovni procesi pa zahtevajo hitro prilagodljivost, je ključnega pomena, da imajo podjetja zanesljivega partnerja za IT. LANCom že več kot 30 let gradi, povezuje in varuje informacijska okolja po vsej Sloveniji in širše – z enim ciljem: omogočiti rast in varnost poslovanja. Sistem integracija – hrbtenica stabilnosti Zanesljiva infrastruktura je osnova vsakega uspešnega podjetja. Podjetje LANCom kot izkušen sistemski integrator nudi celoten spekter rešitev: - Namizna in prenosna oprema za zaposlene - Strežniški sistemi in diskovna polja - Napredne omrežne rešitve - Varnostne kopije in arhiviranje podatkov - IT outsourcing za brezskrbno delovanje Naš pristop temelji na prilagoditvi rešitve vašemu okolju, ne obratno. S tem zmanjšamo tveganje izpadov in zagotovimo, da IT postane orodje za rast, ne ovira. Varnostna zaščita – od požarnih zidov do inteligentne obrambe Varnost ni strošek – je konkurenčna prednost. Z našimi rešitvami pomagamo podjetjem zaščititi podatke, procese in ugled: - Požarne pregrade nove generacije - XDR in SIEM sistemi za napredno zaznavanje in odziv - Zaščita elektronske pošte pred phishing napadi - Upravljanje privilegiranih dostopov Sodobni varnostni sistemi ne le preprečujejo napade, temveč omogočajo hitro ukrepanje, ko je to najbolj potrebno. Skupaj do varne in uspešne prihodnosti Če želite, da IT postane vaš strateški partner, ne le strošek, je zdaj pravi trenutek za korak naprej. Kontaktirajte nas in izvedite, kako lahko LANCom z vami ustvari zanesljivo, varno in učinkovito informacijsko okolje.
Revizija informacijskih sistemov je pomemben vidik znotraj posameznih organizacij, saj si v sodobnem svetu ne predstavljamo več podjetja brez zanesljivega informacijskega sistema. Revizija nam lahko pomaga pri iskanju vrzeli, uvajanju dobrih IT praks ter preverjanju skladnosti delovanja s predpisi in standardi. Poznamo tako zunanje kot notranje IT revizije, ki jih izvajajo ekipe strokovnjakov, poznamo pa tudi orodja, ki nam lahko to delo znatno olajšajo in hkrati prihranijo stroške. IT ekipe so v današnjem času veliko bolj zasedene zaradi procesov digitalizacije, skrbi za kibernetsko varnost in splošnega vzdrževanja IT okolja. Revizija informacijskih sistemov je tako le še dodatno breme in velikokrat se zgodi, da enostavno zmanjka časa za bolj podroben vpogled in optimizacijo samih procesov. Orodje, ki dela namesto vas. Netwrix Auditor je inteligentno orodje, ki vam pomaga razbremeniti IT strokovnjake ter doseči cilje z obilo manj truda. Programska oprema, ki avtomatizira procese za doseganje varnosti, skladnosti in operacij vsakodnevnih nalog, ki so pred tem zahtevale več ur vašega dragocenega časa. Izvajanje nadzora skladnosti v celotni infrastrukturi in redno ocenjevanje predvidenega delovanja vam omogoča stalno pripravljenost na zunanje revizijske kontrole. Zaznavanje groženj Zmanjšajte izpostavljenost svojih kitičnih točk tako, da prepoznate največja varnostna tveganja in poostrite nadzor nad dovoljenji. Z nastavitvijo opozoril zagotovite pravočasno odkrivanje in odziv na grožnje z avtomatizacijo ter izvajanjem hitrih in natančnih preiskav. Poiščite in zapolnite varnostne vrzeli v infrastrukturi delovnega okolja, kot je na primer veliko število dodeljenih dovoljenj, preveč neaktivnih uporabniških računov, razvrščanje in lociranje občutljivih podatkov, nadzor privilegiranih uporabniških računov ipd. Prihranek časa in denarja Dosežite, dokažite in ohranite skladnost z manj truda in stroškov, tako da skrajšate čas potreben za pripravo na revizije do 85%. Enostavno poiščite odgovore na vprašanja ter se izognite dodatnim stroškom. Z enim samim orodjem nadzorujte celotno IT okolje in pustite Netwrix Auditorju, da vam dostavi vse potrebne informacije na poenoten in konsistenten način. Čisto sliko o vseh spremembah pridobite v trenutku, prav tako tudi celoten pregled sistema in trenutno stanje kritičnih točk. Neomejena integracija Netwrix Auditor omogoča zbiranje aktivnosti vseh točk v IT okolju in jih shranjuje na enem samem mestu. Tako imate vse možne grožnje pod nadzorom ter s tem poenostavite varnostne in revizijske preglede. Z Integracijo orodja Netwrix z že obstoječimi IT operacijami, varnostnimi postopki in postopki skladnosti, z lahkoto poenostavite delovne tokove, predvsem spremembe in obvladovanje incidentov. Ocenite in ublažite tveganja v vašem IT okolju Poiščite in onemogočite varnostne vrzeli kot so veliko število neposredno dodeljenih pravic ali preveliko število neaktivnih uporabniških računov in tako zmanjšajte možnosti za kibernetski napad na vaše podjetje.  Poenostavite si redno preverjanje pravic uporabnikov Redno preverjajte, kdo ima dostop do katerih občutljivih podatkov in kako so te pravice dobili. Omogočite skrbnikom podatkov, da redno preverjajo, če so dodeljene pravice v skladu s poslovnimi potrebami.  Vzpostavite odgovornost nad uporabo privilegiranih uporabniških računov Spremljajte aktivnosti privilegiranih uporabnikov na vaših kritičnih IT sistemih, da zagotovite slednje internim varnostnim pravilom in zaznate zlorabo privilegijev.  Zaznajte ogrožene uporabniške račune in zlonamerne akcije lokalnih uporabnikov Identificirajte znake možnih varnostnih groženj, kot so nenavadne prijave oz. nedovoljen oddaljen dostop do vašega omrežja. Identificirajte in raziščite uporabnike, ki predstavljajo največje tveganje z združenim pregledom nad tvegano dejavnostjo posameznega uporabnika.  Zmanjšajte čas za odgovor na nevarnost Z avtomatizacijo akcij v primeru pričakovanih incidentov se hitreje odzivajte na varnostne grožnje.  Poenostavite si preiskavo incidentov Z uporabo enostavnega iskalnika natančno raziščite vsak incident, ki vključuje dostop do občutljivih podatkov. Do podrobnosti se seznanite s tem kaj se je zgodilo , kako se je zgodilo, kdo je sodeloval in kateri podatki so bili ogroženi.  Poskrbite, da so vaše varnostne kontrole učinkovite Uvedite nadzor skladnosti nad vašo celotno infrastrukturo in redno ocenjujte ali kontrole skladnosti delujejo, kot je predvideno. Če se napisane varnostne politike razlikujejo od dejanskega stanja, popravite nepravilne kontrole, da bodo v skladu z vašimi varnostnimi politikami.  Skrajšajte čas priprav na revizijo IT okolja Pripravite se na zahteve revizorjev z uporabo že pripravljenih poročil, ki so usklajeni z mednarodnimi standardi kot so GDPR, ISO27001, PCI DSS in drugi.  Odgovorite na ad hoc vprašanja revizorjev Če se med revizijo pojavijo nepričakovana vprašanja, uporabite enostavni iskalnik za hitro pridobivanje želenih informacij.  Dobite jasno sliko nad tem, kaj se je v vašem sistemu spremenilo Sledite spremebam v vašem lokalnem in oblačnem IT okolju tako, da lahko zaznate in odpravite težave preden le te vplivajo na vaše poslovanje in produktivnost uporabnikov.  Odgovorite na vprašanja v minutah, ne v urah Kadar koli se pojavijo potrebe po informacijah, kot je seznam uporabnikov, ki imajo dostop do določene mape ali dokaz, da v vašem IT okolju ni neaktivnih uporabnikov, odgovorite hitro z uporabo že pripravljenih in lahko berljivih poročil.  Pravočasno dostavljajte vse potrebne informacije Poročila se lahko samodejno pošiljajo na posamezne naslove po naprej določenem urniku. Lahko pa posameznim uporabnikom dovolite omejen dostop do revizijskega sistema, da lahko neposredno dostopajo do informacij, ki jih potrebujejo.  Še nekaj dodatnih informacij lahko najdete [tukaj](https://www.lancom.si/it-revizija).
Revizija informacijskih sistemov je pomemben vidik znotraj posameznih organizacij, saj si v sodobnem svetu ne predstavljamo več podjetja brez zanesljivega informacijskega sistema. Revizija nam lahko pomaga pri iskanju vrzeli, uvajanju dobrih IT praks ter preverjanju skladnosti delovanja s predpisi in standardi. Poznamo tako zunanje kot notranje IT revizije, ki jih izvajajo ekipe strokovnjakov, poznamo pa tudi orodja, ki nam lahko to delo znatno olajšajo in hkrati prihranijo stroške. IT ekipe so v današnjem času veliko bolj zasedene zaradi procesov digitalizacije, skrbi za kibernetsko varnost in splošnega vzdrževanja IT okolja. Revizija informacijskih sistemov je tako le še dodatno breme in velikokrat se zgodi, da enostavno zmanjka časa za bolj podroben vpogled in optimizacijo samih procesov. Orodje, ki dela namesto vas. Netwrix Auditor je inteligentno orodje, ki vam pomaga razbremeniti IT strokovnjake ter doseči cilje z obilo manj truda. Programska oprema, ki avtomatizira procese za doseganje varnosti, skladnosti in operacij vsakodnevnih nalog, ki so pred tem zahtevale več ur vašega dragocenega časa. Izvajanje nadzora skladnosti v celotni infrastrukturi in redno ocenjevanje predvidenega delovanja vam omogoča stalno pripravljenost na zunanje revizijske kontrole. Zaznavanje groženj Zmanjšajte izpostavljenost svojih kitičnih točk tako, da prepoznate največja varnostna tveganja in poostrite nadzor nad dovoljenji. Z nastavitvijo opozoril zagotovite pravočasno odkrivanje in odziv na grožnje z avtomatizacijo ter izvajanjem hitrih in natančnih preiskav. Poiščite in zapolnite varnostne vrzeli v infrastrukturi delovnega okolja, kot je na primer veliko število dodeljenih dovoljenj, preveč neaktivnih uporabniških računov, razvrščanje in lociranje občutljivih podatkov, nadzor privilegiranih uporabniških računov ipd. Prihranek časa in denarja Dosežite, dokažite in ohranite skladnost z manj truda in stroškov, tako da skrajšate čas potreben za pripravo na revizije do 85%. Enostavno poiščite odgovore na vprašanja ter se izognite dodatnim stroškom. Z enim samim orodjem nadzorujte celotno IT okolje in pustite Netwrix Auditorju, da vam dostavi vse potrebne informacije na poenoten in konsistenten način. Čisto sliko o vseh spremembah pridobite v trenutku, prav tako tudi celoten pregled sistema in trenutno stanje kritičnih točk. Neomejena integracija Netwrix Auditor omogoča zbiranje aktivnosti vseh točk v IT okolju in jih shranjuje na enem samem mestu. Tako imate vse možne grožnje pod nadzorom ter s tem poenostavite varnostne in revizijske preglede. Z Integracijo orodja Netwrix z že obstoječimi IT operacijami, varnostnimi postopki in postopki skladnosti, z lahkoto poenostavite delovne tokove, predvsem spremembe in obvladovanje incidentov. Ocenite in ublažite tveganja v vašem IT okolju Poiščite in onemogočite varnostne vrzeli kot so veliko število neposredno dodeljenih pravic ali preveliko število neaktivnih uporabniških računov in tako zmanjšajte možnosti za kibernetski napad na vaše podjetje.  Poenostavite si redno preverjanje pravic uporabnikov Redno preverjajte, kdo ima dostop do katerih občutljivih podatkov in kako so te pravice dobili. Omogočite skrbnikom podatkov, da redno preverjajo, če so dodeljene pravice v skladu s poslovnimi potrebami.  Vzpostavite odgovornost nad uporabo privilegiranih uporabniških računov Spremljajte aktivnosti privilegiranih uporabnikov na vaših kritičnih IT sistemih, da zagotovite slednje internim varnostnim pravilom in zaznate zlorabo privilegijev.  Zaznajte ogrožene uporabniške račune in zlonamerne akcije lokalnih uporabnikov Identificirajte znake možnih varnostnih groženj, kot so nenavadne prijave oz. nedovoljen oddaljen dostop do vašega omrežja. Identificirajte in raziščite uporabnike, ki predstavljajo največje tveganje z združenim pregledom nad tvegano dejavnostjo posameznega uporabnika.  Zmanjšajte čas za odgovor na nevarnost Z avtomatizacijo akcij v primeru pričakovanih incidentov se hitreje odzivajte na varnostne grožnje.  Poenostavite si preiskavo incidentov Z uporabo enostavnega iskalnika natančno raziščite vsak incident, ki vključuje dostop do občutljivih podatkov. Do podrobnosti se seznanite s tem kaj se je zgodilo , kako se je zgodilo, kdo je sodeloval in kateri podatki so bili ogroženi.  Poskrbite, da so vaše varnostne kontrole učinkovite Uvedite nadzor skladnosti nad vašo celotno infrastrukturo in redno ocenjujte ali kontrole skladnosti delujejo, kot je predvideno. Če se napisane varnostne politike razlikujejo od dejanskega stanja, popravite nepravilne kontrole, da bodo v skladu z vašimi varnostnimi politikami.  Skrajšajte čas priprav na revizijo IT okolja Pripravite se na zahteve revizorjev z uporabo že pripravljenih poročil, ki so usklajeni z mednarodnimi standardi kot so GDPR, ISO27001, PCI DSS in drugi.  Odgovorite na ad hoc vprašanja revizorjev Če se med revizijo pojavijo nepričakovana vprašanja, uporabite enostavni iskalnik za hitro pridobivanje želenih informacij.  Dobite jasno sliko nad tem, kaj se je v vašem sistemu spremenilo Sledite spremebam v vašem lokalnem in oblačnem IT okolju tako, da lahko zaznate in odpravite težave preden le te vplivajo na vaše poslovanje in produktivnost uporabnikov.  Odgovorite na vprašanja v minutah, ne v urah Kadar koli se pojavijo potrebe po informacijah, kot je seznam uporabnikov, ki imajo dostop do določene mape ali dokaz, da v vašem IT okolju ni neaktivnih uporabnikov, odgovorite hitro z uporabo že pripravljenih in lahko berljivih poročil.  Pravočasno dostavljajte vse potrebne informacije Poročila se lahko samodejno pošiljajo na posamezne naslove po naprej določenem urniku. Lahko pa posameznim uporabnikom dovolite omejen dostop do revizijskega sistema, da lahko neposredno dostopajo do informacij, ki jih potrebujejo.  Še nekaj dodatnih informacij lahko najdete [tukaj](https://www.lancom.si/it-revizija).