
Izvajalca smo izbrali po več razgovorih s potencialnimi izvajalci in zdravo mero intuicije. Želel sem si sodelovati z nekom, ki razume trende, ki ima kvalitetne reference, a le pri njima sem dobil občutek, da se bosta projektu resnično posvetila. Tekom projekta pa smo ugotovili, da smo tudi osebnostno zelo kompatibilni, kar je vsekakor pomagalo pri sami izvedbi. Prav tako radi podpiramo mlajše in lokalne kreativne time.
Foto: Janez Klenovšek, Retuša: Mitja Vidovič
Miha Jurgec
Direktor in solastnik
Sodelovanje je bilo iz mojega vidika zelo komplementarno in sistematizirano. Postavili smo milestone, razdelili zadolžitve in se držali transparentnosti. Pomemben del sodelovanja je bilo zaupanje, ki smo ga vzpostavili zelo hitro in način, kako je potekala komunikacija, da je bila ekipa LANCom prisotna na vsakem koraku udejstvovanja ideje in s tem doprinesla k personalizirani spletni strani podjetja.
Najprej smo spoznali delovanje podjetja LANCom in širok izbor njihovih produktov. Nato smo pripravili strategijo, kjer smo produkte kategorizirali po funkcionalnostih in prioriteti, da smo lahko, kar se da jasno, skozi UX in UI ter tehnično izvedbo predstavili celovitost ponudbe.
Učinkovita spletna stran je unikatna oglaševalska priložnost vsakega podjetja, a hkrati tudi njen »digitalni odsev«. Če je narejena kakovostno, pomeni, da je nekdo skoznjo pokazal svoje resnične vrednote.
Učinkovita spletna stran pomeni, da slednja ni zgolj vizualno dodelana ampak, da je predvsem preprosta za uporabo, torej, da ima neko zgodbo, ki je smiselna in sistematizirana, hkrati pa ima ravno pravo mero personalizacije. Da torej vsak uporabnik takoj najde ključne informacije, kot so kontaktni podatki, bistvo delovanja določenega podjetja in možnosti za sodelovanje.
Učinkovita spletna stran lahko poviša prepoznavnost blagovne znamke, ugled podjetja, pripomore k pridobivanju novih partnerjev in strank ter novih zaposlenih. Če govorimo tudi o spletni trgovini, lahko popolna prenova skupaj z izboljšano SEO optimizacijo bistveno poviša prodajo.
Dobra spletna stran je jasna v sporočilnosti in dizajnu. Pogosto se ta dva dopolnjujeta in si dajeta prostor. To, da je dizajn svež, pogosto povzroči, da se uporabniki na spletni strani zadržujejo raje in dlje, kar ima za posledico boljšo prodajo.
Poleg dobro sestavljene vsebine spletne strani, mora biti slednja arhitekturno razdelana na višjem nivoju, preprosta, kljub številnim funkcionalnostim, da prepreči uporabniku zaznavanje dejavnikov, ki ga odvrnejo od vsebine in raziskovanja spletne strani. Prav tako pa mora vsebovati vizualne elemente, ki pri uporabniku sprožajo občutek ugodja.
Dobra spletna stran ima načrtno zastavljeno vsebino glede na cilj, ki ga stranka želi doseči. Za to moramo imeti jasno sliko uporabnikovega vedenja in znanje, kako zadostiti zavestne in podzavestne vedenjske vzorce uporabnika. Dizajn takšno strategijo osmisli in poenostavi uporabnikovo pot, da je ta čim bolj efektivna.
Foto: Janez Klenovšek, Retuša: Mitja Vidovič
Mitja Vidovič
Oblikovalec digitalnih produktov
Jasnost sporočilnosti, moderen dizajn, nalaganje vedno novih vsebin (»živa« stran) in podpora menedžmenta digitalizaciji v podjetjih na splošno.
Kombinacija različnih elementov in sodelovanja doprinesejo k uspehu. Da je spletna stran prepoznavna in enostavna, največkrat pomeni, da je bilo v ozadju ogromno razmišljanja, testiranja, nadgradnje verzij in raziskovanje trga.
Večja prepoznavnost in doseganje poslovnih ciljev je rezultat celovite obravnave spletne strani. Je posledica kvalitetne in premišljene izdelave. Izdelavo strani je potrebno korektno odpeljati, raziskati ciljno skupino in spletne trende, pripraviti dobro arhitekturo strani, izbrati primeren dizajn, ki je v sozvočju z identiteto podjetja. Izdelati jo po najnovejših standardih in praksah ter jo sproti obnavljati in dopolnjevati. Poleg procesa izdelave je potrebno stran tudi digitalno optimizirati in oglaševati.
V spletno stran lancom.si, kar zadeva UX, sem želela vključiti ravno pravo mero kreativnosti, igrivosti in s tem ustvariti protiutež resni in kompleksni vsebini. Ustvarila sem t.i. User Personas (uporabniki, ki so na spletno stran prišli z jasnim ciljem in znanjem, uporabniki brez znanja v fazi raziskovanja in naključni uporabniki) in poskušala ugoditi vsem zahtevam različnih uporabnikov. Hkrati pa je bilo potrebno hierarhično sistematizirati funkcionalnosti same spletne Strani, torej v skupine razdeliti produkte, jim dati podoben izgled, da je jasno razvidno, kdaj uporabnik raziskuje produktne strani in kdaj ostale; razdeliti ostale funkcionalnosti v skupine in jim poiskati pasivno vidno mesto.
Foto: Janez Klenovšek, Retuša: Mitja Vidovič
Mateja Kadiš
Načrtovalka uporabniške izkušnje
Pri upoštevanju splošnih trendov oziroma praks je bil moj primarni cilj, v primerjavi s staro stranjo, vsebino poenostaviti, a hkrati ne izgubiti rdeče niti sporočila. Uporabili smo veliko praznega prostora in odmikov, saj v zadnjem času zamenjujemo rabo vertikalnega prostora za večjo preglednost in razumevanje vidnega sporočila. Zaradi želje po jasnem dizajnu smo se izogibali kompleksnim grafikam in formam. Za polnjenje prostora smo uporabili minimalistični črtni vzorec z občasno animirano ilustracijo, ki je na določenih podstraneh izdatno opisala vsebino.
Na področju tehničnega aspekta in varnosti sodelujemo z izvrstnimi razvijalci, s katerimi smo že sodelovali na mednarodnih projektih. Spletna stran LANCom je bila oblikovana, izdelana in optimizirana po najnovejših standardih in smernicah.
UX je izraz za uporabniško izkušnjo (ang. User experience) in zajema vse vidike končnih uporabnikov pri interakciji s spletnim mestom, aplikacijo ali programsko opremo. Dober UX želi rešiti težave končnih uporabnikov na najbolj učinkovit in brezhiben način. UI (ang. User interface) izraz uporabljamo za vizualno plat interakcije uporabnika z digitalnimi sistemi. Ukvarja se z zasnovo elementov uporabniškega vmesnika, kot so meniji, gumbi, obrazci, potrditvena polja in slike ter uporabo barvnih shem, odtenkov, tipografije, črt in senc.
Ker sektor izdelave spletnih strani postaja vse bolj kompleksen in razširjen, se delo izdelave strani posledično členi v manjša in bolj specializirana področja. Medtem ko smo pred leti govorili o UX in UI kot novem poklicu, se v izdelavi digitalnih produktov po meri členi tudi to področje v dva poklica. Zajema dva zelo različna načina dela, kjer lahko vsak oblikovalec s specifičnim znanjem poda boljšo rešitev in izdela bolj premišljeno in prilagojeno stran glede na potrebe uporabnika.
HPE Primera je inteligentno diskovno polje, ki zagotavlja hitrejše izvajanje aplikacij, analitiko v realnem času ter preprosto in učinkovito upravljanje z avtomatiziranimi procesi. Zasnovano s sposobnostmi oblaka, ki izkorišča inteligenco orodja [HPE InfoSight](https://www.hpe.com/emea_europe/en/solutions/infosight.html) za najvišjo stopnjo zmogljivosti.  Diskovno polje omogoča takojšen dostop do podatkov, za zagotavljanje 100 % garancije razpoložljivosti podatkov pa z najnaprednejšo AI platformo HPE InfoSight, ki lahko: - Predvideva in preprečuje težave, - Optimizira in daje priporočila za boljše delovanje poslovno-kritičnih aplikacij, - Prihrani do 93 % porabe časa za upravljanje in nadzorovanje sistema. 10 razlogov, zakaj izbrati HPE primera  Izjemna uporabniška izkušnja Nameščanje HPE Primera diskovnega sistema traja manj kot 20 minut. Visoko učinkovitost dosega zaradi aktivnega spremljanja delovanja in avtomatiziranim prilagajanjem sistemskih zmogljivosti. Odpravlja zahtevno in zamudno ročno prilagajanje nastavitev za optimizirano delovanje. S svojo aktivno arhitekturo tudi pri visokih obremenitvah prinaša izjemno nizke zakasnitve. Enostavno upravljanje, samostojna namestitev in posodobitev sistemske programske opreme poteka le z nekaj kliki. Programsko opremo lahko posodobite brez motenj delovanja sistema, brez posebnih licenc a vklop dodatnih zmogljivosti ter pridobite jamstvo za zadovoljstvo pri razpoložljivosti in stiskanju podatkov. Bi želeli tudi sami preizkusiti diskovno polje HPE Primera? Demo enota je na voljo v Sloveniji in jo lahko v sodelovanju z našimi strokovnjaki preizkusite v vašem IT okolju. Za dodatne informacije je tukaj za vas Boštjan Natek, bostjan.natek@lancom.si
HPE Primera je inteligentno diskovno polje, ki zagotavlja hitrejše izvajanje aplikacij, analitiko v realnem času ter preprosto in učinkovito upravljanje z avtomatiziranimi procesi. Zasnovano s sposobnostmi oblaka, ki izkorišča inteligenco orodja [HPE InfoSight](https://www.hpe.com/emea_europe/en/solutions/infosight.html) za najvišjo stopnjo zmogljivosti.  Diskovno polje omogoča takojšen dostop do podatkov, za zagotavljanje 100 % garancije razpoložljivosti podatkov pa z najnaprednejšo AI platformo HPE InfoSight, ki lahko: - Predvideva in preprečuje težave, - Optimizira in daje priporočila za boljše delovanje poslovno-kritičnih aplikacij, - Prihrani do 93 % porabe časa za upravljanje in nadzorovanje sistema. 10 razlogov, zakaj izbrati HPE primera  Izjemna uporabniška izkušnja Nameščanje HPE Primera diskovnega sistema traja manj kot 20 minut. Visoko učinkovitost dosega zaradi aktivnega spremljanja delovanja in avtomatiziranim prilagajanjem sistemskih zmogljivosti. Odpravlja zahtevno in zamudno ročno prilagajanje nastavitev za optimizirano delovanje. S svojo aktivno arhitekturo tudi pri visokih obremenitvah prinaša izjemno nizke zakasnitve. Enostavno upravljanje, samostojna namestitev in posodobitev sistemske programske opreme poteka le z nekaj kliki. Programsko opremo lahko posodobite brez motenj delovanja sistema, brez posebnih licenc a vklop dodatnih zmogljivosti ter pridobite jamstvo za zadovoljstvo pri razpoložljivosti in stiskanju podatkov. Bi želeli tudi sami preizkusiti diskovno polje HPE Primera? Demo enota je na voljo v Sloveniji in jo lahko v sodelovanju z našimi strokovnjaki preizkusite v vašem IT okolju. Za dodatne informacije je tukaj za vas Boštjan Natek, bostjan.natek@lancom.si
LANCom s svojo 30-letno tradicijo ostaja inovator po srcu, ki s pomočjo partnerjev, doprinaša k inovacijskim rešitvam na slovenskem trgu. Partnerstvo s podjetjem Hewlett Packard Enterprise operated by Selectium negujemo z dolgoročnimi odnosi, kateri se kažejo v profesionalnem in predvsem skrbnem odnosu do rešitev, ki jih za vas implementiramo v vaši organizaciji. S ponosom naznanjamo, da smo letos že sedmič zapored prejeli laskavi naziv HPE Platinum partner. > »Najvišji partnerski status HPE Platinum Partner lahko dosegajo samo najboljši na vseh področjih in LANComu je to uspelo že sedmo leto zapored. Ponosni smo na odlične partnerske odnose in njihovo tehnično ekipo, ki diha z nami. Verjamemo, da se bo zgledno sodelovanje nadaljevalo tudi v prihodnje in bo najprestižnejši partnerski status v družbi Hewlett Packard Enterprise postal stalnica.« Matej Čehovin, vodja partnerske organizacije v podjetju Hewlett Packard Enterprise operated by Selectium.  > »To priznanje nam veliko pomeni, saj je vanj vsako leto vloženega ogromno časa, truda in skrbi. Zahvaljujemo se vsem strankam, ki nam zaupajo. Za vas se bomo močno trudili še naprej!« Miha Jurgec, direktor podjetja LANCom. Naše dolgoletne izkušnje in uspešno partnersko sodelovanje s podjetjem HPE so ključnega pomena pri doseganju vaših poslovnih uspehov z uvedbo naprednih rešitev, ki jih ponujamo. Dovolite, da vam pomagamo uporabiti tehnologijo za pretvorbo idej v poslovno vrednost. Ne pozabite, inovacije poganjajo napredek. Tukaj smo, da vam pomagamo narediti korak k napredni informacijski tehnologiji. Ste pripravljeni na naslednji korak? Kontaktirajte naše IT strokovnjake, ki vam bodo profesionalno svetovali in pomagali na poti do novih poslovnih uspehov.
LANCom s svojo 30-letno tradicijo ostaja inovator po srcu, ki s pomočjo partnerjev, doprinaša k inovacijskim rešitvam na slovenskem trgu. Partnerstvo s podjetjem Hewlett Packard Enterprise operated by Selectium negujemo z dolgoročnimi odnosi, kateri se kažejo v profesionalnem in predvsem skrbnem odnosu do rešitev, ki jih za vas implementiramo v vaši organizaciji. S ponosom naznanjamo, da smo letos že sedmič zapored prejeli laskavi naziv HPE Platinum partner. > »Najvišji partnerski status HPE Platinum Partner lahko dosegajo samo najboljši na vseh področjih in LANComu je to uspelo že sedmo leto zapored. Ponosni smo na odlične partnerske odnose in njihovo tehnično ekipo, ki diha z nami. Verjamemo, da se bo zgledno sodelovanje nadaljevalo tudi v prihodnje in bo najprestižnejši partnerski status v družbi Hewlett Packard Enterprise postal stalnica.« Matej Čehovin, vodja partnerske organizacije v podjetju Hewlett Packard Enterprise operated by Selectium.  > »To priznanje nam veliko pomeni, saj je vanj vsako leto vloženega ogromno časa, truda in skrbi. Zahvaljujemo se vsem strankam, ki nam zaupajo. Za vas se bomo močno trudili še naprej!« Miha Jurgec, direktor podjetja LANCom. Naše dolgoletne izkušnje in uspešno partnersko sodelovanje s podjetjem HPE so ključnega pomena pri doseganju vaših poslovnih uspehov z uvedbo naprednih rešitev, ki jih ponujamo. Dovolite, da vam pomagamo uporabiti tehnologijo za pretvorbo idej v poslovno vrednost. Ne pozabite, inovacije poganjajo napredek. Tukaj smo, da vam pomagamo narediti korak k napredni informacijski tehnologiji. Ste pripravljeni na naslednji korak? Kontaktirajte naše IT strokovnjake, ki vam bodo profesionalno svetovali in pomagali na poti do novih poslovnih uspehov.
Objavljamo program letošnjega strokovnega posvetovanja, kjer smo zapolnili dan z odličnimi predavanji in predavatelji. Spoznali boste različne novosti IT sveta, predvsem pa vam bomo poskušali približati dobre prakse, ki smo se jih naučili v obdobju epidemije. Kot vsako leto, tudi letos ni potrebno plačilo kotizacije, ampak vanjo ni vključeno prenočišče. Za ureditev prenočišča nas prosim kontaktirajte preko maila na bronja.herynek@lancom.si ali mateja.lascakjakop@unitur.eu. Veselimo se srečanja z vami! [PRIJAVA](https://www.lancom.si/lancomovo-26-strokovno-posvetovanje) [PROGRAM](https://cms.lancom.si/uploads/PROGRAM_be4361a828.pdf?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=program_26_lancom_strokovnega_posvetovanja&utm_term=2022-05-12)
Objavljamo program letošnjega strokovnega posvetovanja, kjer smo zapolnili dan z odličnimi predavanji in predavatelji. Spoznali boste različne novosti IT sveta, predvsem pa vam bomo poskušali približati dobre prakse, ki smo se jih naučili v obdobju epidemije. Kot vsako leto, tudi letos ni potrebno plačilo kotizacije, ampak vanjo ni vključeno prenočišče. Za ureditev prenočišča nas prosim kontaktirajte preko maila na bronja.herynek@lancom.si ali mateja.lascakjakop@unitur.eu. Veselimo se srečanja z vami! [PRIJAVA](https://www.lancom.si/lancomovo-26-strokovno-posvetovanje) [PROGRAM](https://cms.lancom.si/uploads/PROGRAM_be4361a828.pdf?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=program_26_lancom_strokovnega_posvetovanja&utm_term=2022-05-12)
Stroški, povezani s tiskanjem, v organizacijah v povprečju znašajo od 1 % do 3% prihodkov, po nekaterih ocenah celo do 5 %. Zakaj? - Obstoječe tiskalne naprave niso dobro izkoriščene. - Potrošni material (papir, črnila, tonerji) se uporabljajo nenadzorovano, stroški vzdrževanja in servisiranja pa so pretirano visoki. - Stroški potrošnega materiala ter vzdrževanja in servisiranja so še znatno višji, če so v organizaciji tiskalne naprave različnih blagovnih znamk. - Pri tiskanju je na prvih pogled vidnih le okrog 10 % stroškov (oprema, papir, potrošni material …), preostali stroški so manj vidni in transparentni (IT podpora, administracija, servisiranje, vzdrževanje…). JETINTELIGENCE Spoznajte izredno močno pametno tiskanje zahvaljujoč zasnovi sestave tonerskega prahu na način, da slednji omoogoča v povprečju prihranek pri energiji potrbni za tisk v obsegu 21%. Delci so manjši, topijo se pri nižji temperaturi in omogočajo boljši izpis.  Na kaj lahko računate, če uporabljate originalne HP tonerje? 
Stroški, povezani s tiskanjem, v organizacijah v povprečju znašajo od 1 % do 3% prihodkov, po nekaterih ocenah celo do 5 %. Zakaj? - Obstoječe tiskalne naprave niso dobro izkoriščene. - Potrošni material (papir, črnila, tonerji) se uporabljajo nenadzorovano, stroški vzdrževanja in servisiranja pa so pretirano visoki. - Stroški potrošnega materiala ter vzdrževanja in servisiranja so še znatno višji, če so v organizaciji tiskalne naprave različnih blagovnih znamk. - Pri tiskanju je na prvih pogled vidnih le okrog 10 % stroškov (oprema, papir, potrošni material …), preostali stroški so manj vidni in transparentni (IT podpora, administracija, servisiranje, vzdrževanje…). JETINTELIGENCE Spoznajte izredno močno pametno tiskanje zahvaljujoč zasnovi sestave tonerskega prahu na način, da slednji omoogoča v povprečju prihranek pri energiji potrbni za tisk v obsegu 21%. Delci so manjši, topijo se pri nižji temperaturi in omogočajo boljši izpis.  Na kaj lahko računate, če uporabljate originalne HP tonerje? 