Logo
13.10.2020 - 1 min branja

Izpisujte hitro in kvalitetno s HP tiskalniki

Izpisujte hitro in kvalitetno s HP tiskalniki

Stroški, povezani s tiskanjem, v organizacijah v povprečju znašajo od 1 % do 3% prihodkov, po nekaterih ocenah celo do 5 %.

Zakaj?

  • Obstoječe tiskalne naprave niso dobro izkoriščene.
  • Potrošni material (papir, črnila, tonerji) se uporabljajo nenadzorovano, stroški vzdrževanja in servisiranja pa so pretirano visoki.
  • Stroški potrošnega materiala ter vzdrževanja in servisiranja so še znatno višji, če so v organizaciji tiskalne naprave različnih blagovnih znamk.
  • Pri tiskanju je na prvih pogled vidnih le okrog 10 % stroškov (oprema, papir, potrošni material …), preostali stroški so manj vidni in transparentni (IT podpora, administracija, servisiranje, vzdrževanje…).

JETINTELIGENCE

Spoznajte izredno močno pametno tiskanje zahvaljujoč zasnovi sestave tonerskega prahu na način, da slednji omoogoča v povprečju prihranek pri energiji potrbni za tisk v obsegu 21%. Delci so manjši, topijo se pri nižji temperaturi in omogočajo boljši izpis.

jetintelligence-image_800px.png

Na kaj lahko računate, če uporabljate originalne HP tonerje? hp_originalni_potrosni_materiali_004.jpg

Sorodne objave

FortiNAC – Zero trust NAC (Network Access Control)
Bojan Lepenik
13. jul., 2023

FortiNAC – Zero trust NAC (Network Access Control)

Samodejno odzivanje na kibernetske ranljivosti in nadzorovan dostop do omrežnih virov za vse povezane naprave v vašem omrežju. FortiNAC je rešitev za dostop z ničelnim zaupanjem (zero trust), ki nadzoruje in ščiti vse digitalne naprave povezane z omrežjem podjetja – IT, IoT, OT/ICS, IoMT. Zagotavlja vidnost, nadzor in samodejni odziv na vse, kar se poveže v omrežje. Zagotovite si neprebojno zaščito pred IoT grožnjami in razširite nadzor na omrežne naprave tretjih oseb. FortiNAC za vas samodejno ustvarja odzive na širok spekter omrežnih dogodkov. Nenehne inovacije in avtomatizacija delovnih tokov FortiNAC že več kot 20 let ščiti organizacije na poti digitalne transformacije z zaščito vedno večjih omrežij in številom naprav. Z nenehnim tehnološkim napredkom in inovacijami FortiNAC širi in nadgrajuje zaščito današnjih številnih napadov na najrazličnejših točkah. To počne z vidnostjo v realnem času, z dinamičnimi prilagoditvami in samodejnimi odzivi na ogrožene naprave ali nenormalne dejavnosti. Več-vendorski in partnerski ekosistem Z integracijo s FortiGate in drugimi rešitvami Fortinet Security Fabric FortiNAC pridobi celovitejši in natančnejši pogled na povezane naprave in uporabnike. Z razširitvijo svojih zmogljivosti z več-vendorskim okoljem lahko FortiNAC izkoristi obstoječo infrastrukturo ter orkestrira segmentacijo omrežja in avtomatiziran odziv. ![diagram-fortinac.png](https://cms.lancom.si/uploads/diagram_fortinac_95aaa6b7d2.png) Značilnosti in prednosti FortiNAC je opremljen z vrsto zmogljivih funkcij, ki omogočajo lažje in hitrejše upravljanje dostopa do omrežja. Od naprednega profiliranja naprav do avtomatiziranih delovnih tokov je bil vsak vidik FortiNAC skrbno oblikovan za zagotavljanje najboljše možne uporabniške izkušnje. - Pregledovanje brez agenta: Zaznajte in prepoznajte naprave, ko se povežejo z omrežjem; - 21 metod profiliranja: Uporabite 21 različnih načinov za ugotavljanje identitete naprave; - Integracija Fortinet Security fabric: Izkoristite varnostno strukturo za boljšo vidljivost, uveljavljanje segmentacije in prilagoditev; - Mikrosegmentacija: Identificiranim napravam ozko omejite dostop do omrežnih sredstev; - Obsežna podpora za različne vendorje: Interakcija in konfiguracija omrežnih naprav (stikala, dostopne točke, požarni zidovi, odjemalci) 150+ različnih vendorjev; - Skalabilnost: Omogočite učinkovito skaliranje na več lokacij in podprite milijone naprav.

Samodejno odzivanje na kibernetske ranljivosti in nadzorovan dostop do omrežnih virov za vse povezane naprave v vašem omrežju. FortiNAC je rešitev za dostop z ničelnim zaupanjem (zero trust), ki nadzoruje in ščiti vse digitalne naprave povezane z omrežjem podjetja – IT, IoT, OT/ICS, IoMT. Zagotavlja vidnost, nadzor in samodejni odziv na vse, kar se poveže v omrežje. Zagotovite si neprebojno zaščito pred IoT grožnjami in razširite nadzor na omrežne naprave tretjih oseb. FortiNAC za vas samodejno ustvarja odzive na širok spekter omrežnih dogodkov. Nenehne inovacije in avtomatizacija delovnih tokov FortiNAC že več kot 20 let ščiti organizacije na poti digitalne transformacije z zaščito vedno večjih omrežij in številom naprav. Z nenehnim tehnološkim napredkom in inovacijami FortiNAC širi in nadgrajuje zaščito današnjih številnih napadov na najrazličnejših točkah. To počne z vidnostjo v realnem času, z dinamičnimi prilagoditvami in samodejnimi odzivi na ogrožene naprave ali nenormalne dejavnosti. Več-vendorski in partnerski ekosistem Z integracijo s FortiGate in drugimi rešitvami Fortinet Security Fabric FortiNAC pridobi celovitejši in natančnejši pogled na povezane naprave in uporabnike. Z razširitvijo svojih zmogljivosti z več-vendorskim okoljem lahko FortiNAC izkoristi obstoječo infrastrukturo ter orkestrira segmentacijo omrežja in avtomatiziran odziv. ![diagram-fortinac.png](https://cms.lancom.si/uploads/diagram_fortinac_95aaa6b7d2.png) Značilnosti in prednosti FortiNAC je opremljen z vrsto zmogljivih funkcij, ki omogočajo lažje in hitrejše upravljanje dostopa do omrežja. Od naprednega profiliranja naprav do avtomatiziranih delovnih tokov je bil vsak vidik FortiNAC skrbno oblikovan za zagotavljanje najboljše možne uporabniške izkušnje. - Pregledovanje brez agenta: Zaznajte in prepoznajte naprave, ko se povežejo z omrežjem; - 21 metod profiliranja: Uporabite 21 različnih načinov za ugotavljanje identitete naprave; - Integracija Fortinet Security fabric: Izkoristite varnostno strukturo za boljšo vidljivost, uveljavljanje segmentacije in prilagoditev; - Mikrosegmentacija: Identificiranim napravam ozko omejite dostop do omrežnih sredstev; - Obsežna podpora za različne vendorje: Interakcija in konfiguracija omrežnih naprav (stikala, dostopne točke, požarni zidovi, odjemalci) 150+ različnih vendorjev; - Skalabilnost: Omogočite učinkovito skaliranje na več lokacij in podprite milijone naprav.

LANCom d.o.o. sklenil strateško partnerstvo s podjetjem Proxmox
10. jul., 2025

LANCom d.o.o. sklenil strateško partnerstvo s podjetjem Proxmox

Z veseljem sporočamo, da je podjetje LANCom d.o.o. uradno postalo partnersko podjetje Proxmox Server Solutions GmbH, vodilnega ponudnika odprtokodnih rešitev za virtualizacijo in upravljanje IT-infrastrukture. ![proxmox-full-lockup-color.png](https://cms.lancom.si/uploads/proxmox_full_lockup_color_fc8e6a5c35.png) Zakaj Proxmox? Proxmox je znan po robustnih, varnih in visoko zmogljivih platformah, kot so: - Proxmox VE (Virtual Environment) – rešitev za strežniško virtualizacijo (KVM in LXC), - Proxmox Backup Server – zmogljiv sistem za varnostno kopiranje virtualnih okolij, - Proxmox Mail Gateway – e-poštni varnostni prehod proti neželeni in zlonamerni pošti. Partnerstvo z Proxmox omogoča LANComu, da svojim strankam ponudi: - popolnoma prilagodljive odprtokodne rešitve, - znižanje stroškov IT-infrastrukture, - večjo varnost, stabilnost in nadzor nad okoljem, - strokovno podporo in svetovanje pri implementaciji. Naš cilj – še boljše rešitve za naše stranke. V LANComu stremimo k nenehnemu razvoju in izboljšanju naših storitev. S tem partnerstvom dodatno utrjujemo svoj položaj ponudnika celovitih, zanesljivih in tehnološko naprednih rešitev za podjetja vseh velikosti. Sodelovanje s Proxmox bo pomembno prispevalo k: - optimizaciji delovanja IT-sistemov naših strank, - večji fleksibilnosti v načrtovanju infrastrukture, - boljšemu razmerju med ceno in zmogljivostjo. Želite izvedeti več? Za dodatne informacije ali svetovanje glede Proxmox rešitev nas kontaktirajte na info@lancom.si. Skupaj gradimo prihodnost IT-ja. 💡

Z veseljem sporočamo, da je podjetje LANCom d.o.o. uradno postalo partnersko podjetje Proxmox Server Solutions GmbH, vodilnega ponudnika odprtokodnih rešitev za virtualizacijo in upravljanje IT-infrastrukture. ![proxmox-full-lockup-color.png](https://cms.lancom.si/uploads/proxmox_full_lockup_color_fc8e6a5c35.png) Zakaj Proxmox? Proxmox je znan po robustnih, varnih in visoko zmogljivih platformah, kot so: - Proxmox VE (Virtual Environment) – rešitev za strežniško virtualizacijo (KVM in LXC), - Proxmox Backup Server – zmogljiv sistem za varnostno kopiranje virtualnih okolij, - Proxmox Mail Gateway – e-poštni varnostni prehod proti neželeni in zlonamerni pošti. Partnerstvo z Proxmox omogoča LANComu, da svojim strankam ponudi: - popolnoma prilagodljive odprtokodne rešitve, - znižanje stroškov IT-infrastrukture, - večjo varnost, stabilnost in nadzor nad okoljem, - strokovno podporo in svetovanje pri implementaciji. Naš cilj – še boljše rešitve za naše stranke. V LANComu stremimo k nenehnemu razvoju in izboljšanju naših storitev. S tem partnerstvom dodatno utrjujemo svoj položaj ponudnika celovitih, zanesljivih in tehnološko naprednih rešitev za podjetja vseh velikosti. Sodelovanje s Proxmox bo pomembno prispevalo k: - optimizaciji delovanja IT-sistemov naših strank, - večji fleksibilnosti v načrtovanju infrastrukture, - boljšemu razmerju med ceno in zmogljivostjo. Želite izvedeti več? Za dodatne informacije ali svetovanje glede Proxmox rešitev nas kontaktirajte na info@lancom.si. Skupaj gradimo prihodnost IT-ja. 💡

Enotni in centralni nadzor infrastrukture z Arubo ESP
Bronja Herynek
17. sep., 2021

Enotni in centralni nadzor infrastrukture z Arubo ESP

Delovni pogoji v podjetjih in ostalih organizacijah so se v zadnjih dveh letih znatno spremenili. Delo iz oddaljenih lokacij je postalo nekaj povsem normalnega. Napredek novih tehnologij pa to omogoča in prilagaja delovne procese na vsakodnevni ravni. V tej situaciji pa so IT strokovnjaki spoznali, kako kompleksne in zapletene so lahko posamezne infrastrukture. Uporaba različnih aplikacij v oblaku, informacijski sistemi na različnih platformah, privilegirani dostopi pa zahtevajo varno in zanesljivo povezavo do informacijskih sistemov podjetja. Zapletenost infrastrukture lahko v nekaterih primerih privede do težav in morebitnega izpada, ki pa pomeni izpad poslovanja in ostale posledice zastoja, ki si jih organizacije ne smejo privoščiti. Delo od doma zahteva dodatne naloge za IT skrbnike in administratorje, da lahko delovni proces poteka nemoteno. To pomeni zagotavljanje hitrosti, zanesljivosti in dostopnost povezav do informacijskih sistemov podjetja. Omenimo pa lahko še višja finančna sredstva in porabo časa, ki nam ga tako že vedno primanjkuje. Od IT skrbnikov tako pričakujemo spremljanje, upravljanje in vzdrževanje različnih sistemov in platform, podprtih z različnimi tehnologijami. Aruba Unified Infrastructure Arubina enotna infrastruktura (Unified Infrastructure) poenostavlja upravljanje in nadzor nad celotno omrežno infrastrukturo. Preko Aruba Central platforme v oblaku omogoča upravljanje in spremljanje operacij iz enega samega mesta. S pomočjo zmogljive umetne inteligence, o kateri smo pisali že [tukaj](https://www.lancom.si/blog-sl/aruba-esp-napoveduje-in-odpravlja-tezave-se-preden-se-pojavijo), pomaga pri preprečevanju težav in izboljša uporabniško izkušnjo, ki prinaša prihranek časa, denarja ter večjo produktivnost. ![Aruba.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/Aruba_f1bd553173.jpg) Gre za enostavno uskladitev različnih delov infrastrukture, vse od brezžičnega omrežja do WAN infrastrukture do povezave podatkovnih centrov in oblakov do podružnic in uporabnikov na oddaljenih lokacijah. To pa pomeni da žični in brezžični LAN, WAN in ostala IT infrastruktura postanejo prilagodljivi, razširljivi, zanesljivejši in dodatno varnostno okrepljeni. Arubina enotna infrastruktura tako prinaša večjo informacijsko učinkovitost in optimizira uporabniško izkušnjo. Varnost je okrepljena, saj uporaba enotnih pravil in centralnega nadzora s pomočjo umetne inteligence odpravlja težave, še preden se pojavijo. Enostavna integracija z rešitvami drugih proizvajalcev in globalnih partnerjev omogoča poenostavljeno delo ter zmanjša finančno breme podjetja pri vpeljavi novih rešitev in produktov. Več o ponudbi omrežnih rešitev najdete [tukaj](https://www.lancom.si/omrezne-resitve). Kontaktirajte našega svetovalca za omrežne rešitve: Peter Djukič, peter.djukic@lancom.si

Delovni pogoji v podjetjih in ostalih organizacijah so se v zadnjih dveh letih znatno spremenili. Delo iz oddaljenih lokacij je postalo nekaj povsem normalnega. Napredek novih tehnologij pa to omogoča in prilagaja delovne procese na vsakodnevni ravni. V tej situaciji pa so IT strokovnjaki spoznali, kako kompleksne in zapletene so lahko posamezne infrastrukture. Uporaba različnih aplikacij v oblaku, informacijski sistemi na različnih platformah, privilegirani dostopi pa zahtevajo varno in zanesljivo povezavo do informacijskih sistemov podjetja. Zapletenost infrastrukture lahko v nekaterih primerih privede do težav in morebitnega izpada, ki pa pomeni izpad poslovanja in ostale posledice zastoja, ki si jih organizacije ne smejo privoščiti. Delo od doma zahteva dodatne naloge za IT skrbnike in administratorje, da lahko delovni proces poteka nemoteno. To pomeni zagotavljanje hitrosti, zanesljivosti in dostopnost povezav do informacijskih sistemov podjetja. Omenimo pa lahko še višja finančna sredstva in porabo časa, ki nam ga tako že vedno primanjkuje. Od IT skrbnikov tako pričakujemo spremljanje, upravljanje in vzdrževanje različnih sistemov in platform, podprtih z različnimi tehnologijami. Aruba Unified Infrastructure Arubina enotna infrastruktura (Unified Infrastructure) poenostavlja upravljanje in nadzor nad celotno omrežno infrastrukturo. Preko Aruba Central platforme v oblaku omogoča upravljanje in spremljanje operacij iz enega samega mesta. S pomočjo zmogljive umetne inteligence, o kateri smo pisali že [tukaj](https://www.lancom.si/blog-sl/aruba-esp-napoveduje-in-odpravlja-tezave-se-preden-se-pojavijo), pomaga pri preprečevanju težav in izboljša uporabniško izkušnjo, ki prinaša prihranek časa, denarja ter večjo produktivnost. ![Aruba.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/Aruba_f1bd553173.jpg) Gre za enostavno uskladitev različnih delov infrastrukture, vse od brezžičnega omrežja do WAN infrastrukture do povezave podatkovnih centrov in oblakov do podružnic in uporabnikov na oddaljenih lokacijah. To pa pomeni da žični in brezžični LAN, WAN in ostala IT infrastruktura postanejo prilagodljivi, razširljivi, zanesljivejši in dodatno varnostno okrepljeni. Arubina enotna infrastruktura tako prinaša večjo informacijsko učinkovitost in optimizira uporabniško izkušnjo. Varnost je okrepljena, saj uporaba enotnih pravil in centralnega nadzora s pomočjo umetne inteligence odpravlja težave, še preden se pojavijo. Enostavna integracija z rešitvami drugih proizvajalcev in globalnih partnerjev omogoča poenostavljeno delo ter zmanjša finančno breme podjetja pri vpeljavi novih rešitev in produktov. Več o ponudbi omrežnih rešitev najdete [tukaj](https://www.lancom.si/omrezne-resitve). Kontaktirajte našega svetovalca za omrežne rešitve: Peter Djukič, peter.djukic@lancom.si

LANCom d.o.o. pridobil certifikat ISO/IEC 27001: Zagotavljanje vrhunske informacijske varnosti
21. okt., 2024

LANCom d.o.o. pridobil certifikat ISO/IEC 27001: Zagotavljanje vrhunske informacijske varnosti

Z veseljem in ponosom sporočamo, da je LANCom d.o.o. uspešno pridobil certifikat ISO/IEC 27001, mednarodno priznani standard za sistem vodenja informacijske varnosti. Ta dosežek potrjuje našo predanost k zagotavljanju najvišje ravni zaščite podatkov, obvladovanju tveganj in izpolnjevanju standardov skladnosti, ki jih pričakujejo naše stranke in partnerji. Kaj pomeni ISO 27001? ISO/IEC 27001 je globalni standard, ki opredeljuje zahteve za vzpostavitev, izvajanje, vzdrževanje in stalno izboljševanje sistema vodenja informacijske varnosti. Ta certifikat potrjuje, da organizacija natančno upravlja varnost občutljivih podatkov, zagotavlja integriteto procesov in zanesljivost storitev. Z ISO 27001 tako našim strankam zagotavljamo najvišjo stopnjo varnosti in zaščite pred morebitnimi kibernetskimi grožnjami. Prednosti za naše stranke in partnerje Pridobitev ISO 27001 prinaša številne prednosti za naše stranke in partnerje: - Zaupanje v varnost podatkov: Z zagotavljanjem skladnosti z ISO 27001 standardom vzpostavljamo in vzdržujemo visoko raven varnosti pri obdelavi podatkov. - Sistematičen pristop k tveganjem: Certifikat ISO 27001 pomeni, da aktivno prepoznavamo, ocenjujemo in obvladujemo varnostna tveganja ter vzdržujemo politike, ki ščitijo zaupne podatke. - Izpolnjevanje skladnosti: Z ISO certifikacijo dokazujemo, da smo v skladu z mednarodnimi regulativnimi zahtevami in dobrimi praksami na področju varnosti. Naša pot do certifikacije Pridobitev certifikata ISO/IEC 27001 zahteva temeljit proces pregledov, nadgradenj varnostnih ukrepov in vzpostavitev strukturiranih postopkov za obvladovanje tveganj. Naša ekipa je skozi proces izkazala izjemno zavezanost kakovosti in odličnosti, ki se odraža v vsakem koraku naših rešitev. Zahvaljujemo se našim zaposlenim za njihovo predanost in strokovno znanje, našim strankam in partnerjem pa za zaupanje. S certifikatom ISO 27001 smo zdaj še bolj pripravljeni, da se soočimo s prihodnjimi izzivi na področju varnosti podatkov.

Z veseljem in ponosom sporočamo, da je LANCom d.o.o. uspešno pridobil certifikat ISO/IEC 27001, mednarodno priznani standard za sistem vodenja informacijske varnosti. Ta dosežek potrjuje našo predanost k zagotavljanju najvišje ravni zaščite podatkov, obvladovanju tveganj in izpolnjevanju standardov skladnosti, ki jih pričakujejo naše stranke in partnerji. Kaj pomeni ISO 27001? ISO/IEC 27001 je globalni standard, ki opredeljuje zahteve za vzpostavitev, izvajanje, vzdrževanje in stalno izboljševanje sistema vodenja informacijske varnosti. Ta certifikat potrjuje, da organizacija natančno upravlja varnost občutljivih podatkov, zagotavlja integriteto procesov in zanesljivost storitev. Z ISO 27001 tako našim strankam zagotavljamo najvišjo stopnjo varnosti in zaščite pred morebitnimi kibernetskimi grožnjami. Prednosti za naše stranke in partnerje Pridobitev ISO 27001 prinaša številne prednosti za naše stranke in partnerje: - Zaupanje v varnost podatkov: Z zagotavljanjem skladnosti z ISO 27001 standardom vzpostavljamo in vzdržujemo visoko raven varnosti pri obdelavi podatkov. - Sistematičen pristop k tveganjem: Certifikat ISO 27001 pomeni, da aktivno prepoznavamo, ocenjujemo in obvladujemo varnostna tveganja ter vzdržujemo politike, ki ščitijo zaupne podatke. - Izpolnjevanje skladnosti: Z ISO certifikacijo dokazujemo, da smo v skladu z mednarodnimi regulativnimi zahtevami in dobrimi praksami na področju varnosti. Naša pot do certifikacije Pridobitev certifikata ISO/IEC 27001 zahteva temeljit proces pregledov, nadgradenj varnostnih ukrepov in vzpostavitev strukturiranih postopkov za obvladovanje tveganj. Naša ekipa je skozi proces izkazala izjemno zavezanost kakovosti in odličnosti, ki se odraža v vsakem koraku naših rešitev. Zahvaljujemo se našim zaposlenim za njihovo predanost in strokovno znanje, našim strankam in partnerjem pa za zaupanje. S certifikatom ISO 27001 smo zdaj še bolj pripravljeni, da se soočimo s prihodnjimi izzivi na področju varnosti podatkov.

FortiNAC – Zero trust NAC (Network Access Control)
Bojan Lepenik
13. jul., 2023

FortiNAC – Zero trust NAC (Network Access Control)

Samodejno odzivanje na kibernetske ranljivosti in nadzorovan dostop do omrežnih virov za vse povezane naprave v vašem omrežju. FortiNAC je rešitev za dostop z ničelnim zaupanjem (zero trust), ki nadzoruje in ščiti vse digitalne naprave povezane z omrežjem podjetja – IT, IoT, OT/ICS, IoMT. Zagotavlja vidnost, nadzor in samodejni odziv na vse, kar se poveže v omrežje. Zagotovite si neprebojno zaščito pred IoT grožnjami in razširite nadzor na omrežne naprave tretjih oseb. FortiNAC za vas samodejno ustvarja odzive na širok spekter omrežnih dogodkov. Nenehne inovacije in avtomatizacija delovnih tokov FortiNAC že več kot 20 let ščiti organizacije na poti digitalne transformacije z zaščito vedno večjih omrežij in številom naprav. Z nenehnim tehnološkim napredkom in inovacijami FortiNAC širi in nadgrajuje zaščito današnjih številnih napadov na najrazličnejših točkah. To počne z vidnostjo v realnem času, z dinamičnimi prilagoditvami in samodejnimi odzivi na ogrožene naprave ali nenormalne dejavnosti. Več-vendorski in partnerski ekosistem Z integracijo s FortiGate in drugimi rešitvami Fortinet Security Fabric FortiNAC pridobi celovitejši in natančnejši pogled na povezane naprave in uporabnike. Z razširitvijo svojih zmogljivosti z več-vendorskim okoljem lahko FortiNAC izkoristi obstoječo infrastrukturo ter orkestrira segmentacijo omrežja in avtomatiziran odziv. ![diagram-fortinac.png](https://cms.lancom.si/uploads/diagram_fortinac_95aaa6b7d2.png) Značilnosti in prednosti FortiNAC je opremljen z vrsto zmogljivih funkcij, ki omogočajo lažje in hitrejše upravljanje dostopa do omrežja. Od naprednega profiliranja naprav do avtomatiziranih delovnih tokov je bil vsak vidik FortiNAC skrbno oblikovan za zagotavljanje najboljše možne uporabniške izkušnje. - Pregledovanje brez agenta: Zaznajte in prepoznajte naprave, ko se povežejo z omrežjem; - 21 metod profiliranja: Uporabite 21 različnih načinov za ugotavljanje identitete naprave; - Integracija Fortinet Security fabric: Izkoristite varnostno strukturo za boljšo vidljivost, uveljavljanje segmentacije in prilagoditev; - Mikrosegmentacija: Identificiranim napravam ozko omejite dostop do omrežnih sredstev; - Obsežna podpora za različne vendorje: Interakcija in konfiguracija omrežnih naprav (stikala, dostopne točke, požarni zidovi, odjemalci) 150+ različnih vendorjev; - Skalabilnost: Omogočite učinkovito skaliranje na več lokacij in podprite milijone naprav.

Samodejno odzivanje na kibernetske ranljivosti in nadzorovan dostop do omrežnih virov za vse povezane naprave v vašem omrežju. FortiNAC je rešitev za dostop z ničelnim zaupanjem (zero trust), ki nadzoruje in ščiti vse digitalne naprave povezane z omrežjem podjetja – IT, IoT, OT/ICS, IoMT. Zagotavlja vidnost, nadzor in samodejni odziv na vse, kar se poveže v omrežje. Zagotovite si neprebojno zaščito pred IoT grožnjami in razširite nadzor na omrežne naprave tretjih oseb. FortiNAC za vas samodejno ustvarja odzive na širok spekter omrežnih dogodkov. Nenehne inovacije in avtomatizacija delovnih tokov FortiNAC že več kot 20 let ščiti organizacije na poti digitalne transformacije z zaščito vedno večjih omrežij in številom naprav. Z nenehnim tehnološkim napredkom in inovacijami FortiNAC širi in nadgrajuje zaščito današnjih številnih napadov na najrazličnejših točkah. To počne z vidnostjo v realnem času, z dinamičnimi prilagoditvami in samodejnimi odzivi na ogrožene naprave ali nenormalne dejavnosti. Več-vendorski in partnerski ekosistem Z integracijo s FortiGate in drugimi rešitvami Fortinet Security Fabric FortiNAC pridobi celovitejši in natančnejši pogled na povezane naprave in uporabnike. Z razširitvijo svojih zmogljivosti z več-vendorskim okoljem lahko FortiNAC izkoristi obstoječo infrastrukturo ter orkestrira segmentacijo omrežja in avtomatiziran odziv. ![diagram-fortinac.png](https://cms.lancom.si/uploads/diagram_fortinac_95aaa6b7d2.png) Značilnosti in prednosti FortiNAC je opremljen z vrsto zmogljivih funkcij, ki omogočajo lažje in hitrejše upravljanje dostopa do omrežja. Od naprednega profiliranja naprav do avtomatiziranih delovnih tokov je bil vsak vidik FortiNAC skrbno oblikovan za zagotavljanje najboljše možne uporabniške izkušnje. - Pregledovanje brez agenta: Zaznajte in prepoznajte naprave, ko se povežejo z omrežjem; - 21 metod profiliranja: Uporabite 21 različnih načinov za ugotavljanje identitete naprave; - Integracija Fortinet Security fabric: Izkoristite varnostno strukturo za boljšo vidljivost, uveljavljanje segmentacije in prilagoditev; - Mikrosegmentacija: Identificiranim napravam ozko omejite dostop do omrežnih sredstev; - Obsežna podpora za različne vendorje: Interakcija in konfiguracija omrežnih naprav (stikala, dostopne točke, požarni zidovi, odjemalci) 150+ različnih vendorjev; - Skalabilnost: Omogočite učinkovito skaliranje na več lokacij in podprite milijone naprav.

LANCom d.o.o. sklenil strateško partnerstvo s podjetjem Proxmox
10. jul., 2025

LANCom d.o.o. sklenil strateško partnerstvo s podjetjem Proxmox

Z veseljem sporočamo, da je podjetje LANCom d.o.o. uradno postalo partnersko podjetje Proxmox Server Solutions GmbH, vodilnega ponudnika odprtokodnih rešitev za virtualizacijo in upravljanje IT-infrastrukture. ![proxmox-full-lockup-color.png](https://cms.lancom.si/uploads/proxmox_full_lockup_color_fc8e6a5c35.png) Zakaj Proxmox? Proxmox je znan po robustnih, varnih in visoko zmogljivih platformah, kot so: - Proxmox VE (Virtual Environment) – rešitev za strežniško virtualizacijo (KVM in LXC), - Proxmox Backup Server – zmogljiv sistem za varnostno kopiranje virtualnih okolij, - Proxmox Mail Gateway – e-poštni varnostni prehod proti neželeni in zlonamerni pošti. Partnerstvo z Proxmox omogoča LANComu, da svojim strankam ponudi: - popolnoma prilagodljive odprtokodne rešitve, - znižanje stroškov IT-infrastrukture, - večjo varnost, stabilnost in nadzor nad okoljem, - strokovno podporo in svetovanje pri implementaciji. Naš cilj – še boljše rešitve za naše stranke. V LANComu stremimo k nenehnemu razvoju in izboljšanju naših storitev. S tem partnerstvom dodatno utrjujemo svoj položaj ponudnika celovitih, zanesljivih in tehnološko naprednih rešitev za podjetja vseh velikosti. Sodelovanje s Proxmox bo pomembno prispevalo k: - optimizaciji delovanja IT-sistemov naših strank, - večji fleksibilnosti v načrtovanju infrastrukture, - boljšemu razmerju med ceno in zmogljivostjo. Želite izvedeti več? Za dodatne informacije ali svetovanje glede Proxmox rešitev nas kontaktirajte na info@lancom.si. Skupaj gradimo prihodnost IT-ja. 💡

Z veseljem sporočamo, da je podjetje LANCom d.o.o. uradno postalo partnersko podjetje Proxmox Server Solutions GmbH, vodilnega ponudnika odprtokodnih rešitev za virtualizacijo in upravljanje IT-infrastrukture. ![proxmox-full-lockup-color.png](https://cms.lancom.si/uploads/proxmox_full_lockup_color_fc8e6a5c35.png) Zakaj Proxmox? Proxmox je znan po robustnih, varnih in visoko zmogljivih platformah, kot so: - Proxmox VE (Virtual Environment) – rešitev za strežniško virtualizacijo (KVM in LXC), - Proxmox Backup Server – zmogljiv sistem za varnostno kopiranje virtualnih okolij, - Proxmox Mail Gateway – e-poštni varnostni prehod proti neželeni in zlonamerni pošti. Partnerstvo z Proxmox omogoča LANComu, da svojim strankam ponudi: - popolnoma prilagodljive odprtokodne rešitve, - znižanje stroškov IT-infrastrukture, - večjo varnost, stabilnost in nadzor nad okoljem, - strokovno podporo in svetovanje pri implementaciji. Naš cilj – še boljše rešitve za naše stranke. V LANComu stremimo k nenehnemu razvoju in izboljšanju naših storitev. S tem partnerstvom dodatno utrjujemo svoj položaj ponudnika celovitih, zanesljivih in tehnološko naprednih rešitev za podjetja vseh velikosti. Sodelovanje s Proxmox bo pomembno prispevalo k: - optimizaciji delovanja IT-sistemov naših strank, - večji fleksibilnosti v načrtovanju infrastrukture, - boljšemu razmerju med ceno in zmogljivostjo. Želite izvedeti več? Za dodatne informacije ali svetovanje glede Proxmox rešitev nas kontaktirajte na info@lancom.si. Skupaj gradimo prihodnost IT-ja. 💡

Enotni in centralni nadzor infrastrukture z Arubo ESP
Bronja Herynek
17. sep., 2021

Enotni in centralni nadzor infrastrukture z Arubo ESP

Delovni pogoji v podjetjih in ostalih organizacijah so se v zadnjih dveh letih znatno spremenili. Delo iz oddaljenih lokacij je postalo nekaj povsem normalnega. Napredek novih tehnologij pa to omogoča in prilagaja delovne procese na vsakodnevni ravni. V tej situaciji pa so IT strokovnjaki spoznali, kako kompleksne in zapletene so lahko posamezne infrastrukture. Uporaba različnih aplikacij v oblaku, informacijski sistemi na različnih platformah, privilegirani dostopi pa zahtevajo varno in zanesljivo povezavo do informacijskih sistemov podjetja. Zapletenost infrastrukture lahko v nekaterih primerih privede do težav in morebitnega izpada, ki pa pomeni izpad poslovanja in ostale posledice zastoja, ki si jih organizacije ne smejo privoščiti. Delo od doma zahteva dodatne naloge za IT skrbnike in administratorje, da lahko delovni proces poteka nemoteno. To pomeni zagotavljanje hitrosti, zanesljivosti in dostopnost povezav do informacijskih sistemov podjetja. Omenimo pa lahko še višja finančna sredstva in porabo časa, ki nam ga tako že vedno primanjkuje. Od IT skrbnikov tako pričakujemo spremljanje, upravljanje in vzdrževanje različnih sistemov in platform, podprtih z različnimi tehnologijami. Aruba Unified Infrastructure Arubina enotna infrastruktura (Unified Infrastructure) poenostavlja upravljanje in nadzor nad celotno omrežno infrastrukturo. Preko Aruba Central platforme v oblaku omogoča upravljanje in spremljanje operacij iz enega samega mesta. S pomočjo zmogljive umetne inteligence, o kateri smo pisali že [tukaj](https://www.lancom.si/blog-sl/aruba-esp-napoveduje-in-odpravlja-tezave-se-preden-se-pojavijo), pomaga pri preprečevanju težav in izboljša uporabniško izkušnjo, ki prinaša prihranek časa, denarja ter večjo produktivnost. ![Aruba.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/Aruba_f1bd553173.jpg) Gre za enostavno uskladitev različnih delov infrastrukture, vse od brezžičnega omrežja do WAN infrastrukture do povezave podatkovnih centrov in oblakov do podružnic in uporabnikov na oddaljenih lokacijah. To pa pomeni da žični in brezžični LAN, WAN in ostala IT infrastruktura postanejo prilagodljivi, razširljivi, zanesljivejši in dodatno varnostno okrepljeni. Arubina enotna infrastruktura tako prinaša večjo informacijsko učinkovitost in optimizira uporabniško izkušnjo. Varnost je okrepljena, saj uporaba enotnih pravil in centralnega nadzora s pomočjo umetne inteligence odpravlja težave, še preden se pojavijo. Enostavna integracija z rešitvami drugih proizvajalcev in globalnih partnerjev omogoča poenostavljeno delo ter zmanjša finančno breme podjetja pri vpeljavi novih rešitev in produktov. Več o ponudbi omrežnih rešitev najdete [tukaj](https://www.lancom.si/omrezne-resitve). Kontaktirajte našega svetovalca za omrežne rešitve: Peter Djukič, peter.djukic@lancom.si

Delovni pogoji v podjetjih in ostalih organizacijah so se v zadnjih dveh letih znatno spremenili. Delo iz oddaljenih lokacij je postalo nekaj povsem normalnega. Napredek novih tehnologij pa to omogoča in prilagaja delovne procese na vsakodnevni ravni. V tej situaciji pa so IT strokovnjaki spoznali, kako kompleksne in zapletene so lahko posamezne infrastrukture. Uporaba različnih aplikacij v oblaku, informacijski sistemi na različnih platformah, privilegirani dostopi pa zahtevajo varno in zanesljivo povezavo do informacijskih sistemov podjetja. Zapletenost infrastrukture lahko v nekaterih primerih privede do težav in morebitnega izpada, ki pa pomeni izpad poslovanja in ostale posledice zastoja, ki si jih organizacije ne smejo privoščiti. Delo od doma zahteva dodatne naloge za IT skrbnike in administratorje, da lahko delovni proces poteka nemoteno. To pomeni zagotavljanje hitrosti, zanesljivosti in dostopnost povezav do informacijskih sistemov podjetja. Omenimo pa lahko še višja finančna sredstva in porabo časa, ki nam ga tako že vedno primanjkuje. Od IT skrbnikov tako pričakujemo spremljanje, upravljanje in vzdrževanje različnih sistemov in platform, podprtih z različnimi tehnologijami. Aruba Unified Infrastructure Arubina enotna infrastruktura (Unified Infrastructure) poenostavlja upravljanje in nadzor nad celotno omrežno infrastrukturo. Preko Aruba Central platforme v oblaku omogoča upravljanje in spremljanje operacij iz enega samega mesta. S pomočjo zmogljive umetne inteligence, o kateri smo pisali že [tukaj](https://www.lancom.si/blog-sl/aruba-esp-napoveduje-in-odpravlja-tezave-se-preden-se-pojavijo), pomaga pri preprečevanju težav in izboljša uporabniško izkušnjo, ki prinaša prihranek časa, denarja ter večjo produktivnost. ![Aruba.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/Aruba_f1bd553173.jpg) Gre za enostavno uskladitev različnih delov infrastrukture, vse od brezžičnega omrežja do WAN infrastrukture do povezave podatkovnih centrov in oblakov do podružnic in uporabnikov na oddaljenih lokacijah. To pa pomeni da žični in brezžični LAN, WAN in ostala IT infrastruktura postanejo prilagodljivi, razširljivi, zanesljivejši in dodatno varnostno okrepljeni. Arubina enotna infrastruktura tako prinaša večjo informacijsko učinkovitost in optimizira uporabniško izkušnjo. Varnost je okrepljena, saj uporaba enotnih pravil in centralnega nadzora s pomočjo umetne inteligence odpravlja težave, še preden se pojavijo. Enostavna integracija z rešitvami drugih proizvajalcev in globalnih partnerjev omogoča poenostavljeno delo ter zmanjša finančno breme podjetja pri vpeljavi novih rešitev in produktov. Več o ponudbi omrežnih rešitev najdete [tukaj](https://www.lancom.si/omrezne-resitve). Kontaktirajte našega svetovalca za omrežne rešitve: Peter Djukič, peter.djukic@lancom.si

LANCom d.o.o. pridobil certifikat ISO/IEC 27001: Zagotavljanje vrhunske informacijske varnosti
21. okt., 2024

LANCom d.o.o. pridobil certifikat ISO/IEC 27001: Zagotavljanje vrhunske informacijske varnosti

Z veseljem in ponosom sporočamo, da je LANCom d.o.o. uspešno pridobil certifikat ISO/IEC 27001, mednarodno priznani standard za sistem vodenja informacijske varnosti. Ta dosežek potrjuje našo predanost k zagotavljanju najvišje ravni zaščite podatkov, obvladovanju tveganj in izpolnjevanju standardov skladnosti, ki jih pričakujejo naše stranke in partnerji. Kaj pomeni ISO 27001? ISO/IEC 27001 je globalni standard, ki opredeljuje zahteve za vzpostavitev, izvajanje, vzdrževanje in stalno izboljševanje sistema vodenja informacijske varnosti. Ta certifikat potrjuje, da organizacija natančno upravlja varnost občutljivih podatkov, zagotavlja integriteto procesov in zanesljivost storitev. Z ISO 27001 tako našim strankam zagotavljamo najvišjo stopnjo varnosti in zaščite pred morebitnimi kibernetskimi grožnjami. Prednosti za naše stranke in partnerje Pridobitev ISO 27001 prinaša številne prednosti za naše stranke in partnerje: - Zaupanje v varnost podatkov: Z zagotavljanjem skladnosti z ISO 27001 standardom vzpostavljamo in vzdržujemo visoko raven varnosti pri obdelavi podatkov. - Sistematičen pristop k tveganjem: Certifikat ISO 27001 pomeni, da aktivno prepoznavamo, ocenjujemo in obvladujemo varnostna tveganja ter vzdržujemo politike, ki ščitijo zaupne podatke. - Izpolnjevanje skladnosti: Z ISO certifikacijo dokazujemo, da smo v skladu z mednarodnimi regulativnimi zahtevami in dobrimi praksami na področju varnosti. Naša pot do certifikacije Pridobitev certifikata ISO/IEC 27001 zahteva temeljit proces pregledov, nadgradenj varnostnih ukrepov in vzpostavitev strukturiranih postopkov za obvladovanje tveganj. Naša ekipa je skozi proces izkazala izjemno zavezanost kakovosti in odličnosti, ki se odraža v vsakem koraku naših rešitev. Zahvaljujemo se našim zaposlenim za njihovo predanost in strokovno znanje, našim strankam in partnerjem pa za zaupanje. S certifikatom ISO 27001 smo zdaj še bolj pripravljeni, da se soočimo s prihodnjimi izzivi na področju varnosti podatkov.

Z veseljem in ponosom sporočamo, da je LANCom d.o.o. uspešno pridobil certifikat ISO/IEC 27001, mednarodno priznani standard za sistem vodenja informacijske varnosti. Ta dosežek potrjuje našo predanost k zagotavljanju najvišje ravni zaščite podatkov, obvladovanju tveganj in izpolnjevanju standardov skladnosti, ki jih pričakujejo naše stranke in partnerji. Kaj pomeni ISO 27001? ISO/IEC 27001 je globalni standard, ki opredeljuje zahteve za vzpostavitev, izvajanje, vzdrževanje in stalno izboljševanje sistema vodenja informacijske varnosti. Ta certifikat potrjuje, da organizacija natančno upravlja varnost občutljivih podatkov, zagotavlja integriteto procesov in zanesljivost storitev. Z ISO 27001 tako našim strankam zagotavljamo najvišjo stopnjo varnosti in zaščite pred morebitnimi kibernetskimi grožnjami. Prednosti za naše stranke in partnerje Pridobitev ISO 27001 prinaša številne prednosti za naše stranke in partnerje: - Zaupanje v varnost podatkov: Z zagotavljanjem skladnosti z ISO 27001 standardom vzpostavljamo in vzdržujemo visoko raven varnosti pri obdelavi podatkov. - Sistematičen pristop k tveganjem: Certifikat ISO 27001 pomeni, da aktivno prepoznavamo, ocenjujemo in obvladujemo varnostna tveganja ter vzdržujemo politike, ki ščitijo zaupne podatke. - Izpolnjevanje skladnosti: Z ISO certifikacijo dokazujemo, da smo v skladu z mednarodnimi regulativnimi zahtevami in dobrimi praksami na področju varnosti. Naša pot do certifikacije Pridobitev certifikata ISO/IEC 27001 zahteva temeljit proces pregledov, nadgradenj varnostnih ukrepov in vzpostavitev strukturiranih postopkov za obvladovanje tveganj. Naša ekipa je skozi proces izkazala izjemno zavezanost kakovosti in odličnosti, ki se odraža v vsakem koraku naših rešitev. Zahvaljujemo se našim zaposlenim za njihovo predanost in strokovno znanje, našim strankam in partnerjem pa za zaupanje. S certifikatom ISO 27001 smo zdaj še bolj pripravljeni, da se soočimo s prihodnjimi izzivi na področju varnosti podatkov.