Logo
2.7.2020 - 3 min branja

Katera backup rešitev je najučinkovitejša za vaše podjetje?

Katera backup rešitev je najučinkovitejša za vaše podjetje?

Težko je ubesediti pomembnost ustreznega backupa, ki je v organizacijah nepogrešljivi del varnostnih rešitev. Zakaj? Ker je le-ta danes pomembnejši kot kadarkoli prej. Poslovni dokumenti so temelj poslovanja, brez zaščite lahko ogrozijo obstoj organizacije. Poleg tradicionalnega tveganja, kot so napake programske opreme in izpadi opreme, se uporabniki sedaj soočamo še z vedno večjimi napadi kiber kriminalcev z izsiljevalskimi virusi in zlonamernimi kodami.

Zlato pravilo

Izognite se črnemu scenariju in si začrtajte ustrezno strategijo za varnostno kopiranje in arhiviranje podatkov z upoštevanjem zlatega pravila 3-2-1:

3 kopije podatkov > na 2 različnih medijih > 1 kopija na varni oddaljeni lokaciji

Tradicionalne rešitve pogosto izvajajo backup na standardne datotečne sisteme primarnih diskovnih sistemov ali trakove. Oba pristopa imata prirojene pomanjkljivosti in ne zadovoljujeta zlatega 3-2-1 pravila. Takšne rešitve pogosto ne zadovoljijo zahtev po rednem in učinkovitem varnostnem kopiranju in shranjevanju podatkov.

Pomanjkljivosti tradicionalnih pristopov

  • Kopiranje na diskovni sistem

Backup na datotečnem sistemu primarnega diskovnega sistema se izvaja na isti tip medija in ne zadosti zlatemu 3-2-1 pravilu. Podatki so tako še vedno izpostavljeni izsiljevalskim napadom, saj lahko zlonamerna programerska koda šifrira varnostno kopijo na enak način kot primarne podatke. Backup na primarnem diskovnem sistemu pogosto porabi preveč prostora na dragih diskovnih sistemih, ki so le redko podvojeni, namenjeni splošni uporabi in brez oprimizacije za izdelavo in hranjenje varnostih kopij.

  • Kopiranje in arhiviranje na trak

Kljub temu, da kopije na traku zadostijo 3-2-1 pravilu, pa imajo nekaj praktičnih pomanjkljivosti. Ročna manipulacija s tračnimi nosilci je neprijetna, avtomatizacija pri večjem številu trakov pa zahteva nakup in vzdrževanje dražje mehanske strojne opreme. Ostanete brez deduplikacije podatkov, zanesljivost trakov pa se s časom zmanjšuje, zato je potrebno poskrbeti za sistematično in redno prenašanje podatkov na novejši trak. Fizičen prenos varnostne kopije na oddaljeno varnostno lokacijo pa prinaša dodatne stroške.

prevzamite_kontrolo_nad_podatki.jpg

Sodoben pristop učinkovitega backupa

Da je zanesljiv backup ključnega pomena, velikokrat ugotovimo šele, ko pride do neljubega scenarija, ki povzroči ogromne stroške in ogrozi obstoj podjetja. Podjetje Hewlett Packard Enterprise ponuja sodoben, varen in predvsem zanesljiv pristop k varovanju in arhiviranju podatkov.

  • HPE StoreOnce

Dedicirana naprava za varnostno kopiranje in arhiviranje podatkov na diskovno polje. HPE StoreOnce je neodvisna namenska naprava, ločena od primarnega diskovnega sistema. Drug medij v konceptu 3-2-1 zlatega pravila backupa.

  • Deduplikacija in kompresija podatkov

Izvaja se na HPE StoreOnce upoštevajoč vse varnostne kopije shranjene na sistemu. Integrirane tehnologije občutno zmanjšajo potrebe po diskovnih kapacitetah za varnostno kopiranje podatkov.

  • Optimizirana WAN replikacija

Med HPE StoreOnce napravami omogoča učinkovito vzpostavitev oddaljenih lokacij za varnostno kopiranje in hrambo podatkov, brez zahtev po visoko zmogljivih povezavah med lokacijami.

  • HPE StoreOnce Catalyst

Protokol za zaščito podatkov, ki ga je razvil HPE in je optimiziran za zaščito podatkov na diskovju. Aplikacije za zaščito podatkov lahko uporabljajo protokol za shranjevanje, kopiranje in arhiviranje podatkov. HPE StoreOnce, z dodatnim mehanizmom za preverjanje prisotnosti ščiti podatke pred izsiljevalskimi napadi. Do podatkov ni mogoče dostopati neposredno s standardnimi protokoli za dostop do datotek.

  • Prilagodljiva rešitev pripravljena za oblak

HPE StoreOnce rešitev je na voljo kot namenska naprava ali kot virtualni strežnik. HPE Cloud Bank Storage omogoča enostavno kopiranje in arhiviranje dedupliciranih podatkov v izbran privatni ali javni oblak. Tesna integracija s HPE 3PAR, HPE Primera in HPE SimpliVity, Oracle, SAP HANA, Microsoft SQL sistemi in programskimi rešitvami Veeam, Commvault, Veritas, Micro Focus.

Kako izbrati pravi HPE StoreOnce

Prava izbira je odvisna od različnih dejavnikov;

  • Potenciala stiskanja podatkov,
  • Potenciala deduplikacije,
  • Hitrosti spreminjanja podatkov,
  • Časovnih zahtev za hrambo podatkov.

Kontaktirajte nas, z veseljem vam bomo pomagali in svetovali glede prave backup rešitve za vaše podjetje. Za več informacij pišite na bostjan.natek@lancom.si.

Sorodne objave

Pogovor z direktorjem: Pri strankah ne uporabljamo besede "nemogoče"
6. maj., 2020

Pogovor z direktorjem: Pri strankah ne uporabljamo besede "nemogoče"

Svetovanje, načrtovanje, postavljanje in vzdrževanje celovitih sistemskih in informacijskih rešitev je danes nekaj, kar potrebujejo skoraj vsa podjetja. In v današnjem času to postaja še bolj pomembno. V podjetju LANCom poleg naštetega v sodelovanju z vodilnimi svetovnimi ponudniki informacijskih tehnologij, razvijamo tudi lastno programsko opremo. Nudimo celovito pomoč pri obvladovanju poslovnih procesov od njihove identifikacije do končne integracije. LANCom šteje že dobrih 30 let. Kaj vse podjetje ponuja? LANCom ima dve smeri, na kateri stavi. Ena smer je »klasična« sistemska integracija - od periferne opreme, prenosnih računalnikov, namiznih in tabličnih računalnikov, tiskalnikov itd. do osnovnih sistemskih komponent, kot so serverji, diskovna polja, virtualizacija … Potem so tu seveda mreže, varnost, požarni zidovi, SIEMi, pa sistem upravljanja dostopov. Druga smer so programske rešitve. Na razvojnem delu smo naredili sistem obveščanja potnikov (Passenger Information System) za železniške projekte po vsem svetu, sedaj nadaljujemo s Sistemom obvladovanja železniškega voznega parka (Rolling Stock Management System). Na poslovnem delu stranke pokrivamo z ERP rešitvijo podjetja Epicor. Ta je med šestimi vodilnimi ponudniki na svetu. Smo njihov uradni zastopnik, distributer in implementator v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji, postavljenih pa imamo preko dvajset takšnih projektov. Kar je močno v porastu, je dokumentni sistem. Stranke se ponekod odločajo za že skoraj brezpapirno upravljanje z dokumenti. Ker posodabljajo svoje poslovne procese, programske rešitve (sploh ERP) velikokrat ne dohajajo želja. Kot vemo pri strankah, so le te hvaležne, če jim lahko rešiš še kakšen problem zraven, ne samo tistega, kaj smo si v osnovi zadali. In IBM ECM, ki je tudi po Gartnerju vodilna rešitev, je bistveno več kot le upravljanje z dokumenti, saj omogoča našim razvijalcem bistveno večje možnosti, da se prilagodijo željam stranke. Določene funkcije zato dejansko vodimo stran od ERPja, Sharepoint portalov, itd, seveda pa so integracije s temi sistemi zagotovljene. Kaj pa bi izpostavili? Katera je vaša prednost pred drugimi ponudniki? Naša moč in ugled sta v tem, da v tridesetih letih nobena stranka ni zahtevala vrnitve denarja za izvedene storitve. Potrudimo se po najboljših močeh, v tem času smo se bistveno preoblikovali, generacijsko pomladili, a ohranili lojalnost kot ključno vrednoto. Znanja ostajajo na visokem nivoju, a morda je največja prednost v tem, da geslo, ki ga je v podjetju uveljavil moj oče, »stranka je kralj,« zares živimo. Prilagodimo se, kolikor je možno. Redko uporabljamo besedo »nemogoče!« Kako pa se spopadate z delom od doma in kaj v tem zapletenem položaju svetujete strankam? Zelo hitro je šlo, ker smo že prej imeli fleksibilen urnik. Vsi poslovni procesi potekajo nemoteno, je pa zdaj seveda manj tržnih aktivnosti, kar najbolj pogrešamo. Izvajamo tržne aktivnosti na daljavo v smislu video predstavitev, ampak ni isto. Pomembno je, da v tem času ne pozabimo, da odnosi štejejo, in da je prav to vsa ta leta krasilo LANCom - občutek za stranko. Vaše rešitve strankam v tem času olajšajo delo. Kaj jim svetujete in kakšno bo delo po kriznem obdobju? Kar mi opažamo zdaj, je ravno potreba po digitalnih poteh dostopanja in upravljanja dokumentov. Vse večja težnja je po delu na daljavo. To pomeni, da lahko z dokumentnim sistemom delate od doma, vaše turistične destinacije, oz. od kjerkoli želite. Ker nismo več vezani na to, da morajo biti ljudje fizično v službah, smo še najbolj odvisni od podatkov, ki jih že imamo v oblaku. In tako bo gotovo tudi po krizi. Prijava v delovno okolje od praktično kjerkoli bo naslednji logičen ukrep v podjetjih, a je marsikje potrebno najprej povečati varnost. Kakšno prednost digitalizirani poslovni procesi pomenijo za stranko? Predvsem je pomembna prednost hitrost odločanja. Če en dokument fizično potuje iz ene na drugo lokacijo, je neizogibno, da se potem čaka na primer na podpisovanje odločevalcev, potem pa je ta nekdo na dopustu ali na bolniški in tako zadeve stojijo. Danes si takšne zastoje stranke težko privoščijo, v prihodnje si bodo še težje. Ste vi pravi naslov, če želi neko podjetje nekomu zaupati skrb za celotno IT infrastrukturo? Kaj pa, če ne želi vsega? Imamo izkušnje, kjer v celoti izvajamo »outsourcing« (izvajanje storitev v celoti v domeni našega podjetja), ki ga seveda priporočamo strankam, ki nimajo lastnega IT-ja ali nimajo dovolj lastnega znanja. Generalno pa je tako, da je v Sloveniji velika konkurenca na področju IT in se moramo darvinistično prilagajati. Ključno pri manjših, nišnih poslih je zaupanje, ki je ponavadi pogojeno s priporočili ali z referencami. Iz majhnih zgodb rastejo ideje za večje. Zelo se trudimo pri novih strankah, čeprav je to najtežje delo. Kaj mislite, da smo s koronavirusom in vso to situacijo pridobili? V svetu se je že čutilo ohlajanje gospodarstva, zdaj smo ga doživeli v hipu. Kriza bo prinesla veliko slabih stvari za gospodarstvo, ki bo še leta čutilo učinke. A sem hkrati tudi optimist: takšne situacije silijo podjetja v inovativno razmišljanje in prilagajanje novih razmeram. Če kaj vem, je to, da bodo po tem obdobju podjetja bistveno bolje pripravljena na morebitne slabe scenarije.

Svetovanje, načrtovanje, postavljanje in vzdrževanje celovitih sistemskih in informacijskih rešitev je danes nekaj, kar potrebujejo skoraj vsa podjetja. In v današnjem času to postaja še bolj pomembno. V podjetju LANCom poleg naštetega v sodelovanju z vodilnimi svetovnimi ponudniki informacijskih tehnologij, razvijamo tudi lastno programsko opremo. Nudimo celovito pomoč pri obvladovanju poslovnih procesov od njihove identifikacije do končne integracije. LANCom šteje že dobrih 30 let. Kaj vse podjetje ponuja? LANCom ima dve smeri, na kateri stavi. Ena smer je »klasična« sistemska integracija - od periferne opreme, prenosnih računalnikov, namiznih in tabličnih računalnikov, tiskalnikov itd. do osnovnih sistemskih komponent, kot so serverji, diskovna polja, virtualizacija … Potem so tu seveda mreže, varnost, požarni zidovi, SIEMi, pa sistem upravljanja dostopov. Druga smer so programske rešitve. Na razvojnem delu smo naredili sistem obveščanja potnikov (Passenger Information System) za železniške projekte po vsem svetu, sedaj nadaljujemo s Sistemom obvladovanja železniškega voznega parka (Rolling Stock Management System). Na poslovnem delu stranke pokrivamo z ERP rešitvijo podjetja Epicor. Ta je med šestimi vodilnimi ponudniki na svetu. Smo njihov uradni zastopnik, distributer in implementator v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji, postavljenih pa imamo preko dvajset takšnih projektov. Kar je močno v porastu, je dokumentni sistem. Stranke se ponekod odločajo za že skoraj brezpapirno upravljanje z dokumenti. Ker posodabljajo svoje poslovne procese, programske rešitve (sploh ERP) velikokrat ne dohajajo želja. Kot vemo pri strankah, so le te hvaležne, če jim lahko rešiš še kakšen problem zraven, ne samo tistega, kaj smo si v osnovi zadali. In IBM ECM, ki je tudi po Gartnerju vodilna rešitev, je bistveno več kot le upravljanje z dokumenti, saj omogoča našim razvijalcem bistveno večje možnosti, da se prilagodijo željam stranke. Določene funkcije zato dejansko vodimo stran od ERPja, Sharepoint portalov, itd, seveda pa so integracije s temi sistemi zagotovljene. Kaj pa bi izpostavili? Katera je vaša prednost pred drugimi ponudniki? Naša moč in ugled sta v tem, da v tridesetih letih nobena stranka ni zahtevala vrnitve denarja za izvedene storitve. Potrudimo se po najboljših močeh, v tem času smo se bistveno preoblikovali, generacijsko pomladili, a ohranili lojalnost kot ključno vrednoto. Znanja ostajajo na visokem nivoju, a morda je največja prednost v tem, da geslo, ki ga je v podjetju uveljavil moj oče, »stranka je kralj,« zares živimo. Prilagodimo se, kolikor je možno. Redko uporabljamo besedo »nemogoče!« Kako pa se spopadate z delom od doma in kaj v tem zapletenem položaju svetujete strankam? Zelo hitro je šlo, ker smo že prej imeli fleksibilen urnik. Vsi poslovni procesi potekajo nemoteno, je pa zdaj seveda manj tržnih aktivnosti, kar najbolj pogrešamo. Izvajamo tržne aktivnosti na daljavo v smislu video predstavitev, ampak ni isto. Pomembno je, da v tem času ne pozabimo, da odnosi štejejo, in da je prav to vsa ta leta krasilo LANCom - občutek za stranko. Vaše rešitve strankam v tem času olajšajo delo. Kaj jim svetujete in kakšno bo delo po kriznem obdobju? Kar mi opažamo zdaj, je ravno potreba po digitalnih poteh dostopanja in upravljanja dokumentov. Vse večja težnja je po delu na daljavo. To pomeni, da lahko z dokumentnim sistemom delate od doma, vaše turistične destinacije, oz. od kjerkoli želite. Ker nismo več vezani na to, da morajo biti ljudje fizično v službah, smo še najbolj odvisni od podatkov, ki jih že imamo v oblaku. In tako bo gotovo tudi po krizi. Prijava v delovno okolje od praktično kjerkoli bo naslednji logičen ukrep v podjetjih, a je marsikje potrebno najprej povečati varnost. Kakšno prednost digitalizirani poslovni procesi pomenijo za stranko? Predvsem je pomembna prednost hitrost odločanja. Če en dokument fizično potuje iz ene na drugo lokacijo, je neizogibno, da se potem čaka na primer na podpisovanje odločevalcev, potem pa je ta nekdo na dopustu ali na bolniški in tako zadeve stojijo. Danes si takšne zastoje stranke težko privoščijo, v prihodnje si bodo še težje. Ste vi pravi naslov, če želi neko podjetje nekomu zaupati skrb za celotno IT infrastrukturo? Kaj pa, če ne želi vsega? Imamo izkušnje, kjer v celoti izvajamo »outsourcing« (izvajanje storitev v celoti v domeni našega podjetja), ki ga seveda priporočamo strankam, ki nimajo lastnega IT-ja ali nimajo dovolj lastnega znanja. Generalno pa je tako, da je v Sloveniji velika konkurenca na področju IT in se moramo darvinistično prilagajati. Ključno pri manjših, nišnih poslih je zaupanje, ki je ponavadi pogojeno s priporočili ali z referencami. Iz majhnih zgodb rastejo ideje za večje. Zelo se trudimo pri novih strankah, čeprav je to najtežje delo. Kaj mislite, da smo s koronavirusom in vso to situacijo pridobili? V svetu se je že čutilo ohlajanje gospodarstva, zdaj smo ga doživeli v hipu. Kriza bo prinesla veliko slabih stvari za gospodarstvo, ki bo še leta čutilo učinke. A sem hkrati tudi optimist: takšne situacije silijo podjetja v inovativno razmišljanje in prilagajanje novih razmeram. Če kaj vem, je to, da bodo po tem obdobju podjetja bistveno bolje pripravljena na morebitne slabe scenarije.

Prejemniki certifikata Excellent SME Slovenia
18. jul., 2022

Prejemniki certifikata Excellent SME Slovenia

Podjetje LANCom d.o.o. kot ponosni prejemniki certifikata največje odličnosti, ki ga podeljuje Gospodarska zbornica Slovenije srednjim in malim podjetjem po najzahtevnejših finančnih in poslovnih kriterijih. Kriteriji so postavljeni po metodologiji skupine Coface in veljajo tako v Sloveniji kot v ostalih sedemdesetih državah, kjer je Coface prisoten.

Podjetje LANCom d.o.o. kot ponosni prejemniki certifikata največje odličnosti, ki ga podeljuje Gospodarska zbornica Slovenije srednjim in malim podjetjem po najzahtevnejših finančnih in poslovnih kriterijih. Kriteriji so postavljeni po metodologiji skupine Coface in veljajo tako v Sloveniji kot v ostalih sedemdesetih državah, kjer je Coface prisoten.

Kako LANComova integracija naprednih IT infrastruktur spodbuja rast in varnost slovenskih podjetij
8. avg., 2025

Kako LANComova integracija naprednih IT infrastruktur spodbuja rast in varnost slovenskih podjetij

Digitalna preobrazba ni več le modna beseda, temveč nuja za vsako podjetje, ki želi ostati konkurenčno. V času, ko so kibernetske grožnje vse bolj prefinjene, poslovni procesi pa zahtevajo hitro prilagodljivost, je ključnega pomena, da imajo podjetja zanesljivega partnerja za IT. LANCom že več kot 30 let gradi, povezuje in varuje informacijska okolja po vsej Sloveniji in širše – z enim ciljem: omogočiti rast in varnost poslovanja. Sistem integracija – hrbtenica stabilnosti Zanesljiva infrastruktura je osnova vsakega uspešnega podjetja. Podjetje LANCom kot izkušen sistemski integrator nudi celoten spekter rešitev: - Namizna in prenosna oprema za zaposlene - Strežniški sistemi in diskovna polja - Napredne omrežne rešitve - Varnostne kopije in arhiviranje podatkov - IT outsourcing za brezskrbno delovanje Naš pristop temelji na prilagoditvi rešitve vašemu okolju, ne obratno. S tem zmanjšamo tveganje izpadov in zagotovimo, da IT postane orodje za rast, ne ovira. Varnostna zaščita – od požarnih zidov do inteligentne obrambe Varnost ni strošek – je konkurenčna prednost. Z našimi rešitvami pomagamo podjetjem zaščititi podatke, procese in ugled: - Požarne pregrade nove generacije - XDR in SIEM sistemi za napredno zaznavanje in odziv - Zaščita elektronske pošte pred phishing napadi - Upravljanje privilegiranih dostopov Sodobni varnostni sistemi ne le preprečujejo napade, temveč omogočajo hitro ukrepanje, ko je to najbolj potrebno. Skupaj do varne in uspešne prihodnosti Če želite, da IT postane vaš strateški partner, ne le strošek, je zdaj pravi trenutek za korak naprej. Kontaktirajte nas in izvedite, kako lahko LANCom z vami ustvari zanesljivo, varno in učinkovito informacijsko okolje.

Digitalna preobrazba ni več le modna beseda, temveč nuja za vsako podjetje, ki želi ostati konkurenčno. V času, ko so kibernetske grožnje vse bolj prefinjene, poslovni procesi pa zahtevajo hitro prilagodljivost, je ključnega pomena, da imajo podjetja zanesljivega partnerja za IT. LANCom že več kot 30 let gradi, povezuje in varuje informacijska okolja po vsej Sloveniji in širše – z enim ciljem: omogočiti rast in varnost poslovanja. Sistem integracija – hrbtenica stabilnosti Zanesljiva infrastruktura je osnova vsakega uspešnega podjetja. Podjetje LANCom kot izkušen sistemski integrator nudi celoten spekter rešitev: - Namizna in prenosna oprema za zaposlene - Strežniški sistemi in diskovna polja - Napredne omrežne rešitve - Varnostne kopije in arhiviranje podatkov - IT outsourcing za brezskrbno delovanje Naš pristop temelji na prilagoditvi rešitve vašemu okolju, ne obratno. S tem zmanjšamo tveganje izpadov in zagotovimo, da IT postane orodje za rast, ne ovira. Varnostna zaščita – od požarnih zidov do inteligentne obrambe Varnost ni strošek – je konkurenčna prednost. Z našimi rešitvami pomagamo podjetjem zaščititi podatke, procese in ugled: - Požarne pregrade nove generacije - XDR in SIEM sistemi za napredno zaznavanje in odziv - Zaščita elektronske pošte pred phishing napadi - Upravljanje privilegiranih dostopov Sodobni varnostni sistemi ne le preprečujejo napade, temveč omogočajo hitro ukrepanje, ko je to najbolj potrebno. Skupaj do varne in uspešne prihodnosti Če želite, da IT postane vaš strateški partner, ne le strošek, je zdaj pravi trenutek za korak naprej. Kontaktirajte nas in izvedite, kako lahko LANCom z vami ustvari zanesljivo, varno in učinkovito informacijsko okolje.

Strežniška podatkovna infrastruktura: HPE Alletra 4000
27. mar., 2023

Strežniška podatkovna infrastruktura: HPE Alletra 4000

Odlična naložba v prihodnost vaših podatkov. Družina HPE Alletra 4000 predstavlja prvo strežniško ponudbo v okviru rešitev [HPE Alletra](https://www.hpe.com/us/en/hpe-alletra.html) za podatkovno infrastrukturo v oblaku. Namenjeni so podjetjem in organizacijam vseh velikosti, ki potrebujejo zmogljive in zanesljive rešitve za shranjevanje in upravljanje podatkov. ![HPE-Alletra-4000--1200x480.png](https://cms.lancom.si/uploads/HPE_Alletra_4000_1200x480_b2feb5c164.png) Alletra 4000 je namenjen zlasti za reševanje izzivov sodobnega podatkovnega centra, kot so hiter dostop do podatkov, zanesljivost, skalabilnost in upravljanje podatkov. Z uporabo najnovejše tehnologije Intel® Xeon® Scalable 4. generacije, se prilagajajo obema koncema spektra delovnih obremenitev, osredotočenih na podatke – od globljih podatkovnih jezer in arhivov do visoko zmogljive lokacijske analitike ter umetne inteligence in strojnega učenja, podatkovno intenzivne hiperkonvergirane infrastrukture (HCI) ter intenzivne delovne obremenitve predpomnilnika. Brezkompromisna varnost (Zero Trust) zagotavlja zanesljivost z uporabo najsodobnejših funkcij varnosti, kot so šifriranje podatkov, tehnologije za zaščito pred napadi, nadzor dostopa in obvladovanje identitete. S tem lahko organizacije zaščitijo svoje podatke ter zagotavljajo skladnost s predpisi. Strežnike za shranjevanje podatkov HPE Alletra 4000 se lahko enostavno upravlja na platformi HPE GreenLake edge-to-cloud prek HPE GreenLake for Compute Ops Management. Z intuitivno izkušnjo v oblaku lahko uporabljate vmesnike REST API za avtomatizacijo sicer zapletenih operacij upravljanja. Sisteme HPE Alletra 4000 je mogoče uporabljati tudi kot storitev s [HPE GreenLake – Selectium Programom](https://selectium.com/sl/hpe-greenlake-selectium-program) in tako skrajšati čas uvajanja projektov, sprostiti finančne in IT vire, uskladiti porabo s poslovnimi potrebami ter povečati finančno prilagodljivost in operativno hitrost. Dva različna modela: HPE Alletra 4110 in HPE Alletra 4120 Alletra 4110 je 1U all-NVMe strežnik za hrambo podatkov z dvema procesorjema Intel® Xeon® Scalable 4. generacije in ima do 3 TB pomnilnika DDR5. Prenese najbolj zahtevne delovne obremenitve, vključno s shrambami podatkov za strojno učenje, porazdeljenimi bazami podatkov in bazami podatkov NoSQL ter visoko zmogljivim pomnilnikom in hiperkonvergirano infrastrukturo, ki vsebuje veliko podatkov. ![storagereview-HPE-Alletra-4110-1024x276.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/storagereview_HPE_Alletra_4110_1024x276_4ec0421f81.jpg) Alletra 4120 je hibridni strežnik za shranjevanje podatkov 2U NMVe z enim ali dvema razširljivima procesorjema Intel® Xeon® 4. generacije in pomnilnikom do 6 TB DDR5. Prevzema najširši obseg delovnih obremenitev, osredotočenih na podatke, ki zajemajo aktivna analitična podatkovna jezera, programsko definirano shranjevanje, konvergenčno zaščito podatkov in globoke arhive. Sistemi HPE Alletra 4000 podpirajo standardne oblike za podjetja in podatkovne centre (EDSFF) in pogone SSD (SSD) SFF. Poleg tega HPE Alletra 4120 podpira pogone SAS/SATA LFF za večjo gostoto in zmogljivost. • HPE Alletra 4110 – do 20 diskov EDSFF ali SFF NVMe SSD z do 315 GB/s pasovne širine PCIe Gen5 za diske SSD • HPE Alletra 4120 – do 24 pogonov LFF spredaj s 4 pogoni LFF, 12 pogoni EDSFF ali 6 pogoni SFF zadaj ali do 48 pogonov SFF spredaj z 12 pogoni EDSFF ali 6 pogoni SFF zadaj; do 225,6 GB/s pasovne širine na pogone PCIe Gen5 NVMe, 24 Gb SAS ali 6 Gb SATA Zagotovite si naslednjo generacijo strežnikov za shranjevanje podatkov za vaše podjetje in nas kontaktirajte s pomočjo spodnjega obrazca. Naši strokovnjaki vam bodo pripravili ponudbo po vaši meri.

Odlična naložba v prihodnost vaših podatkov. Družina HPE Alletra 4000 predstavlja prvo strežniško ponudbo v okviru rešitev [HPE Alletra](https://www.hpe.com/us/en/hpe-alletra.html) za podatkovno infrastrukturo v oblaku. Namenjeni so podjetjem in organizacijam vseh velikosti, ki potrebujejo zmogljive in zanesljive rešitve za shranjevanje in upravljanje podatkov. ![HPE-Alletra-4000--1200x480.png](https://cms.lancom.si/uploads/HPE_Alletra_4000_1200x480_b2feb5c164.png) Alletra 4000 je namenjen zlasti za reševanje izzivov sodobnega podatkovnega centra, kot so hiter dostop do podatkov, zanesljivost, skalabilnost in upravljanje podatkov. Z uporabo najnovejše tehnologije Intel® Xeon® Scalable 4. generacije, se prilagajajo obema koncema spektra delovnih obremenitev, osredotočenih na podatke – od globljih podatkovnih jezer in arhivov do visoko zmogljive lokacijske analitike ter umetne inteligence in strojnega učenja, podatkovno intenzivne hiperkonvergirane infrastrukture (HCI) ter intenzivne delovne obremenitve predpomnilnika. Brezkompromisna varnost (Zero Trust) zagotavlja zanesljivost z uporabo najsodobnejših funkcij varnosti, kot so šifriranje podatkov, tehnologije za zaščito pred napadi, nadzor dostopa in obvladovanje identitete. S tem lahko organizacije zaščitijo svoje podatke ter zagotavljajo skladnost s predpisi. Strežnike za shranjevanje podatkov HPE Alletra 4000 se lahko enostavno upravlja na platformi HPE GreenLake edge-to-cloud prek HPE GreenLake for Compute Ops Management. Z intuitivno izkušnjo v oblaku lahko uporabljate vmesnike REST API za avtomatizacijo sicer zapletenih operacij upravljanja. Sisteme HPE Alletra 4000 je mogoče uporabljati tudi kot storitev s [HPE GreenLake – Selectium Programom](https://selectium.com/sl/hpe-greenlake-selectium-program) in tako skrajšati čas uvajanja projektov, sprostiti finančne in IT vire, uskladiti porabo s poslovnimi potrebami ter povečati finančno prilagodljivost in operativno hitrost. Dva različna modela: HPE Alletra 4110 in HPE Alletra 4120 Alletra 4110 je 1U all-NVMe strežnik za hrambo podatkov z dvema procesorjema Intel® Xeon® Scalable 4. generacije in ima do 3 TB pomnilnika DDR5. Prenese najbolj zahtevne delovne obremenitve, vključno s shrambami podatkov za strojno učenje, porazdeljenimi bazami podatkov in bazami podatkov NoSQL ter visoko zmogljivim pomnilnikom in hiperkonvergirano infrastrukturo, ki vsebuje veliko podatkov. ![storagereview-HPE-Alletra-4110-1024x276.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/storagereview_HPE_Alletra_4110_1024x276_4ec0421f81.jpg) Alletra 4120 je hibridni strežnik za shranjevanje podatkov 2U NMVe z enim ali dvema razširljivima procesorjema Intel® Xeon® 4. generacije in pomnilnikom do 6 TB DDR5. Prevzema najširši obseg delovnih obremenitev, osredotočenih na podatke, ki zajemajo aktivna analitična podatkovna jezera, programsko definirano shranjevanje, konvergenčno zaščito podatkov in globoke arhive. Sistemi HPE Alletra 4000 podpirajo standardne oblike za podjetja in podatkovne centre (EDSFF) in pogone SSD (SSD) SFF. Poleg tega HPE Alletra 4120 podpira pogone SAS/SATA LFF za večjo gostoto in zmogljivost. • HPE Alletra 4110 – do 20 diskov EDSFF ali SFF NVMe SSD z do 315 GB/s pasovne širine PCIe Gen5 za diske SSD • HPE Alletra 4120 – do 24 pogonov LFF spredaj s 4 pogoni LFF, 12 pogoni EDSFF ali 6 pogoni SFF zadaj ali do 48 pogonov SFF spredaj z 12 pogoni EDSFF ali 6 pogoni SFF zadaj; do 225,6 GB/s pasovne širine na pogone PCIe Gen5 NVMe, 24 Gb SAS ali 6 Gb SATA Zagotovite si naslednjo generacijo strežnikov za shranjevanje podatkov za vaše podjetje in nas kontaktirajte s pomočjo spodnjega obrazca. Naši strokovnjaki vam bodo pripravili ponudbo po vaši meri.

Pogovor z direktorjem: Pri strankah ne uporabljamo besede "nemogoče"
6. maj., 2020

Pogovor z direktorjem: Pri strankah ne uporabljamo besede "nemogoče"

Svetovanje, načrtovanje, postavljanje in vzdrževanje celovitih sistemskih in informacijskih rešitev je danes nekaj, kar potrebujejo skoraj vsa podjetja. In v današnjem času to postaja še bolj pomembno. V podjetju LANCom poleg naštetega v sodelovanju z vodilnimi svetovnimi ponudniki informacijskih tehnologij, razvijamo tudi lastno programsko opremo. Nudimo celovito pomoč pri obvladovanju poslovnih procesov od njihove identifikacije do končne integracije. LANCom šteje že dobrih 30 let. Kaj vse podjetje ponuja? LANCom ima dve smeri, na kateri stavi. Ena smer je »klasična« sistemska integracija - od periferne opreme, prenosnih računalnikov, namiznih in tabličnih računalnikov, tiskalnikov itd. do osnovnih sistemskih komponent, kot so serverji, diskovna polja, virtualizacija … Potem so tu seveda mreže, varnost, požarni zidovi, SIEMi, pa sistem upravljanja dostopov. Druga smer so programske rešitve. Na razvojnem delu smo naredili sistem obveščanja potnikov (Passenger Information System) za železniške projekte po vsem svetu, sedaj nadaljujemo s Sistemom obvladovanja železniškega voznega parka (Rolling Stock Management System). Na poslovnem delu stranke pokrivamo z ERP rešitvijo podjetja Epicor. Ta je med šestimi vodilnimi ponudniki na svetu. Smo njihov uradni zastopnik, distributer in implementator v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji, postavljenih pa imamo preko dvajset takšnih projektov. Kar je močno v porastu, je dokumentni sistem. Stranke se ponekod odločajo za že skoraj brezpapirno upravljanje z dokumenti. Ker posodabljajo svoje poslovne procese, programske rešitve (sploh ERP) velikokrat ne dohajajo želja. Kot vemo pri strankah, so le te hvaležne, če jim lahko rešiš še kakšen problem zraven, ne samo tistega, kaj smo si v osnovi zadali. In IBM ECM, ki je tudi po Gartnerju vodilna rešitev, je bistveno več kot le upravljanje z dokumenti, saj omogoča našim razvijalcem bistveno večje možnosti, da se prilagodijo željam stranke. Določene funkcije zato dejansko vodimo stran od ERPja, Sharepoint portalov, itd, seveda pa so integracije s temi sistemi zagotovljene. Kaj pa bi izpostavili? Katera je vaša prednost pred drugimi ponudniki? Naša moč in ugled sta v tem, da v tridesetih letih nobena stranka ni zahtevala vrnitve denarja za izvedene storitve. Potrudimo se po najboljših močeh, v tem času smo se bistveno preoblikovali, generacijsko pomladili, a ohranili lojalnost kot ključno vrednoto. Znanja ostajajo na visokem nivoju, a morda je največja prednost v tem, da geslo, ki ga je v podjetju uveljavil moj oče, »stranka je kralj,« zares živimo. Prilagodimo se, kolikor je možno. Redko uporabljamo besedo »nemogoče!« Kako pa se spopadate z delom od doma in kaj v tem zapletenem položaju svetujete strankam? Zelo hitro je šlo, ker smo že prej imeli fleksibilen urnik. Vsi poslovni procesi potekajo nemoteno, je pa zdaj seveda manj tržnih aktivnosti, kar najbolj pogrešamo. Izvajamo tržne aktivnosti na daljavo v smislu video predstavitev, ampak ni isto. Pomembno je, da v tem času ne pozabimo, da odnosi štejejo, in da je prav to vsa ta leta krasilo LANCom - občutek za stranko. Vaše rešitve strankam v tem času olajšajo delo. Kaj jim svetujete in kakšno bo delo po kriznem obdobju? Kar mi opažamo zdaj, je ravno potreba po digitalnih poteh dostopanja in upravljanja dokumentov. Vse večja težnja je po delu na daljavo. To pomeni, da lahko z dokumentnim sistemom delate od doma, vaše turistične destinacije, oz. od kjerkoli želite. Ker nismo več vezani na to, da morajo biti ljudje fizično v službah, smo še najbolj odvisni od podatkov, ki jih že imamo v oblaku. In tako bo gotovo tudi po krizi. Prijava v delovno okolje od praktično kjerkoli bo naslednji logičen ukrep v podjetjih, a je marsikje potrebno najprej povečati varnost. Kakšno prednost digitalizirani poslovni procesi pomenijo za stranko? Predvsem je pomembna prednost hitrost odločanja. Če en dokument fizično potuje iz ene na drugo lokacijo, je neizogibno, da se potem čaka na primer na podpisovanje odločevalcev, potem pa je ta nekdo na dopustu ali na bolniški in tako zadeve stojijo. Danes si takšne zastoje stranke težko privoščijo, v prihodnje si bodo še težje. Ste vi pravi naslov, če želi neko podjetje nekomu zaupati skrb za celotno IT infrastrukturo? Kaj pa, če ne želi vsega? Imamo izkušnje, kjer v celoti izvajamo »outsourcing« (izvajanje storitev v celoti v domeni našega podjetja), ki ga seveda priporočamo strankam, ki nimajo lastnega IT-ja ali nimajo dovolj lastnega znanja. Generalno pa je tako, da je v Sloveniji velika konkurenca na področju IT in se moramo darvinistično prilagajati. Ključno pri manjših, nišnih poslih je zaupanje, ki je ponavadi pogojeno s priporočili ali z referencami. Iz majhnih zgodb rastejo ideje za večje. Zelo se trudimo pri novih strankah, čeprav je to najtežje delo. Kaj mislite, da smo s koronavirusom in vso to situacijo pridobili? V svetu se je že čutilo ohlajanje gospodarstva, zdaj smo ga doživeli v hipu. Kriza bo prinesla veliko slabih stvari za gospodarstvo, ki bo še leta čutilo učinke. A sem hkrati tudi optimist: takšne situacije silijo podjetja v inovativno razmišljanje in prilagajanje novih razmeram. Če kaj vem, je to, da bodo po tem obdobju podjetja bistveno bolje pripravljena na morebitne slabe scenarije.

Svetovanje, načrtovanje, postavljanje in vzdrževanje celovitih sistemskih in informacijskih rešitev je danes nekaj, kar potrebujejo skoraj vsa podjetja. In v današnjem času to postaja še bolj pomembno. V podjetju LANCom poleg naštetega v sodelovanju z vodilnimi svetovnimi ponudniki informacijskih tehnologij, razvijamo tudi lastno programsko opremo. Nudimo celovito pomoč pri obvladovanju poslovnih procesov od njihove identifikacije do končne integracije. LANCom šteje že dobrih 30 let. Kaj vse podjetje ponuja? LANCom ima dve smeri, na kateri stavi. Ena smer je »klasična« sistemska integracija - od periferne opreme, prenosnih računalnikov, namiznih in tabličnih računalnikov, tiskalnikov itd. do osnovnih sistemskih komponent, kot so serverji, diskovna polja, virtualizacija … Potem so tu seveda mreže, varnost, požarni zidovi, SIEMi, pa sistem upravljanja dostopov. Druga smer so programske rešitve. Na razvojnem delu smo naredili sistem obveščanja potnikov (Passenger Information System) za železniške projekte po vsem svetu, sedaj nadaljujemo s Sistemom obvladovanja železniškega voznega parka (Rolling Stock Management System). Na poslovnem delu stranke pokrivamo z ERP rešitvijo podjetja Epicor. Ta je med šestimi vodilnimi ponudniki na svetu. Smo njihov uradni zastopnik, distributer in implementator v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji, postavljenih pa imamo preko dvajset takšnih projektov. Kar je močno v porastu, je dokumentni sistem. Stranke se ponekod odločajo za že skoraj brezpapirno upravljanje z dokumenti. Ker posodabljajo svoje poslovne procese, programske rešitve (sploh ERP) velikokrat ne dohajajo želja. Kot vemo pri strankah, so le te hvaležne, če jim lahko rešiš še kakšen problem zraven, ne samo tistega, kaj smo si v osnovi zadali. In IBM ECM, ki je tudi po Gartnerju vodilna rešitev, je bistveno več kot le upravljanje z dokumenti, saj omogoča našim razvijalcem bistveno večje možnosti, da se prilagodijo željam stranke. Določene funkcije zato dejansko vodimo stran od ERPja, Sharepoint portalov, itd, seveda pa so integracije s temi sistemi zagotovljene. Kaj pa bi izpostavili? Katera je vaša prednost pred drugimi ponudniki? Naša moč in ugled sta v tem, da v tridesetih letih nobena stranka ni zahtevala vrnitve denarja za izvedene storitve. Potrudimo se po najboljših močeh, v tem času smo se bistveno preoblikovali, generacijsko pomladili, a ohranili lojalnost kot ključno vrednoto. Znanja ostajajo na visokem nivoju, a morda je največja prednost v tem, da geslo, ki ga je v podjetju uveljavil moj oče, »stranka je kralj,« zares živimo. Prilagodimo se, kolikor je možno. Redko uporabljamo besedo »nemogoče!« Kako pa se spopadate z delom od doma in kaj v tem zapletenem položaju svetujete strankam? Zelo hitro je šlo, ker smo že prej imeli fleksibilen urnik. Vsi poslovni procesi potekajo nemoteno, je pa zdaj seveda manj tržnih aktivnosti, kar najbolj pogrešamo. Izvajamo tržne aktivnosti na daljavo v smislu video predstavitev, ampak ni isto. Pomembno je, da v tem času ne pozabimo, da odnosi štejejo, in da je prav to vsa ta leta krasilo LANCom - občutek za stranko. Vaše rešitve strankam v tem času olajšajo delo. Kaj jim svetujete in kakšno bo delo po kriznem obdobju? Kar mi opažamo zdaj, je ravno potreba po digitalnih poteh dostopanja in upravljanja dokumentov. Vse večja težnja je po delu na daljavo. To pomeni, da lahko z dokumentnim sistemom delate od doma, vaše turistične destinacije, oz. od kjerkoli želite. Ker nismo več vezani na to, da morajo biti ljudje fizično v službah, smo še najbolj odvisni od podatkov, ki jih že imamo v oblaku. In tako bo gotovo tudi po krizi. Prijava v delovno okolje od praktično kjerkoli bo naslednji logičen ukrep v podjetjih, a je marsikje potrebno najprej povečati varnost. Kakšno prednost digitalizirani poslovni procesi pomenijo za stranko? Predvsem je pomembna prednost hitrost odločanja. Če en dokument fizično potuje iz ene na drugo lokacijo, je neizogibno, da se potem čaka na primer na podpisovanje odločevalcev, potem pa je ta nekdo na dopustu ali na bolniški in tako zadeve stojijo. Danes si takšne zastoje stranke težko privoščijo, v prihodnje si bodo še težje. Ste vi pravi naslov, če želi neko podjetje nekomu zaupati skrb za celotno IT infrastrukturo? Kaj pa, če ne želi vsega? Imamo izkušnje, kjer v celoti izvajamo »outsourcing« (izvajanje storitev v celoti v domeni našega podjetja), ki ga seveda priporočamo strankam, ki nimajo lastnega IT-ja ali nimajo dovolj lastnega znanja. Generalno pa je tako, da je v Sloveniji velika konkurenca na področju IT in se moramo darvinistično prilagajati. Ključno pri manjših, nišnih poslih je zaupanje, ki je ponavadi pogojeno s priporočili ali z referencami. Iz majhnih zgodb rastejo ideje za večje. Zelo se trudimo pri novih strankah, čeprav je to najtežje delo. Kaj mislite, da smo s koronavirusom in vso to situacijo pridobili? V svetu se je že čutilo ohlajanje gospodarstva, zdaj smo ga doživeli v hipu. Kriza bo prinesla veliko slabih stvari za gospodarstvo, ki bo še leta čutilo učinke. A sem hkrati tudi optimist: takšne situacije silijo podjetja v inovativno razmišljanje in prilagajanje novih razmeram. Če kaj vem, je to, da bodo po tem obdobju podjetja bistveno bolje pripravljena na morebitne slabe scenarije.

Prejemniki certifikata Excellent SME Slovenia
18. jul., 2022

Prejemniki certifikata Excellent SME Slovenia

Podjetje LANCom d.o.o. kot ponosni prejemniki certifikata največje odličnosti, ki ga podeljuje Gospodarska zbornica Slovenije srednjim in malim podjetjem po najzahtevnejših finančnih in poslovnih kriterijih. Kriteriji so postavljeni po metodologiji skupine Coface in veljajo tako v Sloveniji kot v ostalih sedemdesetih državah, kjer je Coface prisoten.

Podjetje LANCom d.o.o. kot ponosni prejemniki certifikata največje odličnosti, ki ga podeljuje Gospodarska zbornica Slovenije srednjim in malim podjetjem po najzahtevnejših finančnih in poslovnih kriterijih. Kriteriji so postavljeni po metodologiji skupine Coface in veljajo tako v Sloveniji kot v ostalih sedemdesetih državah, kjer je Coface prisoten.

Kako LANComova integracija naprednih IT infrastruktur spodbuja rast in varnost slovenskih podjetij
8. avg., 2025

Kako LANComova integracija naprednih IT infrastruktur spodbuja rast in varnost slovenskih podjetij

Digitalna preobrazba ni več le modna beseda, temveč nuja za vsako podjetje, ki želi ostati konkurenčno. V času, ko so kibernetske grožnje vse bolj prefinjene, poslovni procesi pa zahtevajo hitro prilagodljivost, je ključnega pomena, da imajo podjetja zanesljivega partnerja za IT. LANCom že več kot 30 let gradi, povezuje in varuje informacijska okolja po vsej Sloveniji in širše – z enim ciljem: omogočiti rast in varnost poslovanja. Sistem integracija – hrbtenica stabilnosti Zanesljiva infrastruktura je osnova vsakega uspešnega podjetja. Podjetje LANCom kot izkušen sistemski integrator nudi celoten spekter rešitev: - Namizna in prenosna oprema za zaposlene - Strežniški sistemi in diskovna polja - Napredne omrežne rešitve - Varnostne kopije in arhiviranje podatkov - IT outsourcing za brezskrbno delovanje Naš pristop temelji na prilagoditvi rešitve vašemu okolju, ne obratno. S tem zmanjšamo tveganje izpadov in zagotovimo, da IT postane orodje za rast, ne ovira. Varnostna zaščita – od požarnih zidov do inteligentne obrambe Varnost ni strošek – je konkurenčna prednost. Z našimi rešitvami pomagamo podjetjem zaščititi podatke, procese in ugled: - Požarne pregrade nove generacije - XDR in SIEM sistemi za napredno zaznavanje in odziv - Zaščita elektronske pošte pred phishing napadi - Upravljanje privilegiranih dostopov Sodobni varnostni sistemi ne le preprečujejo napade, temveč omogočajo hitro ukrepanje, ko je to najbolj potrebno. Skupaj do varne in uspešne prihodnosti Če želite, da IT postane vaš strateški partner, ne le strošek, je zdaj pravi trenutek za korak naprej. Kontaktirajte nas in izvedite, kako lahko LANCom z vami ustvari zanesljivo, varno in učinkovito informacijsko okolje.

Digitalna preobrazba ni več le modna beseda, temveč nuja za vsako podjetje, ki želi ostati konkurenčno. V času, ko so kibernetske grožnje vse bolj prefinjene, poslovni procesi pa zahtevajo hitro prilagodljivost, je ključnega pomena, da imajo podjetja zanesljivega partnerja za IT. LANCom že več kot 30 let gradi, povezuje in varuje informacijska okolja po vsej Sloveniji in širše – z enim ciljem: omogočiti rast in varnost poslovanja. Sistem integracija – hrbtenica stabilnosti Zanesljiva infrastruktura je osnova vsakega uspešnega podjetja. Podjetje LANCom kot izkušen sistemski integrator nudi celoten spekter rešitev: - Namizna in prenosna oprema za zaposlene - Strežniški sistemi in diskovna polja - Napredne omrežne rešitve - Varnostne kopije in arhiviranje podatkov - IT outsourcing za brezskrbno delovanje Naš pristop temelji na prilagoditvi rešitve vašemu okolju, ne obratno. S tem zmanjšamo tveganje izpadov in zagotovimo, da IT postane orodje za rast, ne ovira. Varnostna zaščita – od požarnih zidov do inteligentne obrambe Varnost ni strošek – je konkurenčna prednost. Z našimi rešitvami pomagamo podjetjem zaščititi podatke, procese in ugled: - Požarne pregrade nove generacije - XDR in SIEM sistemi za napredno zaznavanje in odziv - Zaščita elektronske pošte pred phishing napadi - Upravljanje privilegiranih dostopov Sodobni varnostni sistemi ne le preprečujejo napade, temveč omogočajo hitro ukrepanje, ko je to najbolj potrebno. Skupaj do varne in uspešne prihodnosti Če želite, da IT postane vaš strateški partner, ne le strošek, je zdaj pravi trenutek za korak naprej. Kontaktirajte nas in izvedite, kako lahko LANCom z vami ustvari zanesljivo, varno in učinkovito informacijsko okolje.

Strežniška podatkovna infrastruktura: HPE Alletra 4000
27. mar., 2023

Strežniška podatkovna infrastruktura: HPE Alletra 4000

Odlična naložba v prihodnost vaših podatkov. Družina HPE Alletra 4000 predstavlja prvo strežniško ponudbo v okviru rešitev [HPE Alletra](https://www.hpe.com/us/en/hpe-alletra.html) za podatkovno infrastrukturo v oblaku. Namenjeni so podjetjem in organizacijam vseh velikosti, ki potrebujejo zmogljive in zanesljive rešitve za shranjevanje in upravljanje podatkov. ![HPE-Alletra-4000--1200x480.png](https://cms.lancom.si/uploads/HPE_Alletra_4000_1200x480_b2feb5c164.png) Alletra 4000 je namenjen zlasti za reševanje izzivov sodobnega podatkovnega centra, kot so hiter dostop do podatkov, zanesljivost, skalabilnost in upravljanje podatkov. Z uporabo najnovejše tehnologije Intel® Xeon® Scalable 4. generacije, se prilagajajo obema koncema spektra delovnih obremenitev, osredotočenih na podatke – od globljih podatkovnih jezer in arhivov do visoko zmogljive lokacijske analitike ter umetne inteligence in strojnega učenja, podatkovno intenzivne hiperkonvergirane infrastrukture (HCI) ter intenzivne delovne obremenitve predpomnilnika. Brezkompromisna varnost (Zero Trust) zagotavlja zanesljivost z uporabo najsodobnejših funkcij varnosti, kot so šifriranje podatkov, tehnologije za zaščito pred napadi, nadzor dostopa in obvladovanje identitete. S tem lahko organizacije zaščitijo svoje podatke ter zagotavljajo skladnost s predpisi. Strežnike za shranjevanje podatkov HPE Alletra 4000 se lahko enostavno upravlja na platformi HPE GreenLake edge-to-cloud prek HPE GreenLake for Compute Ops Management. Z intuitivno izkušnjo v oblaku lahko uporabljate vmesnike REST API za avtomatizacijo sicer zapletenih operacij upravljanja. Sisteme HPE Alletra 4000 je mogoče uporabljati tudi kot storitev s [HPE GreenLake – Selectium Programom](https://selectium.com/sl/hpe-greenlake-selectium-program) in tako skrajšati čas uvajanja projektov, sprostiti finančne in IT vire, uskladiti porabo s poslovnimi potrebami ter povečati finančno prilagodljivost in operativno hitrost. Dva različna modela: HPE Alletra 4110 in HPE Alletra 4120 Alletra 4110 je 1U all-NVMe strežnik za hrambo podatkov z dvema procesorjema Intel® Xeon® Scalable 4. generacije in ima do 3 TB pomnilnika DDR5. Prenese najbolj zahtevne delovne obremenitve, vključno s shrambami podatkov za strojno učenje, porazdeljenimi bazami podatkov in bazami podatkov NoSQL ter visoko zmogljivim pomnilnikom in hiperkonvergirano infrastrukturo, ki vsebuje veliko podatkov. ![storagereview-HPE-Alletra-4110-1024x276.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/storagereview_HPE_Alletra_4110_1024x276_4ec0421f81.jpg) Alletra 4120 je hibridni strežnik za shranjevanje podatkov 2U NMVe z enim ali dvema razširljivima procesorjema Intel® Xeon® 4. generacije in pomnilnikom do 6 TB DDR5. Prevzema najširši obseg delovnih obremenitev, osredotočenih na podatke, ki zajemajo aktivna analitična podatkovna jezera, programsko definirano shranjevanje, konvergenčno zaščito podatkov in globoke arhive. Sistemi HPE Alletra 4000 podpirajo standardne oblike za podjetja in podatkovne centre (EDSFF) in pogone SSD (SSD) SFF. Poleg tega HPE Alletra 4120 podpira pogone SAS/SATA LFF za večjo gostoto in zmogljivost. • HPE Alletra 4110 – do 20 diskov EDSFF ali SFF NVMe SSD z do 315 GB/s pasovne širine PCIe Gen5 za diske SSD • HPE Alletra 4120 – do 24 pogonov LFF spredaj s 4 pogoni LFF, 12 pogoni EDSFF ali 6 pogoni SFF zadaj ali do 48 pogonov SFF spredaj z 12 pogoni EDSFF ali 6 pogoni SFF zadaj; do 225,6 GB/s pasovne širine na pogone PCIe Gen5 NVMe, 24 Gb SAS ali 6 Gb SATA Zagotovite si naslednjo generacijo strežnikov za shranjevanje podatkov za vaše podjetje in nas kontaktirajte s pomočjo spodnjega obrazca. Naši strokovnjaki vam bodo pripravili ponudbo po vaši meri.

Odlična naložba v prihodnost vaših podatkov. Družina HPE Alletra 4000 predstavlja prvo strežniško ponudbo v okviru rešitev [HPE Alletra](https://www.hpe.com/us/en/hpe-alletra.html) za podatkovno infrastrukturo v oblaku. Namenjeni so podjetjem in organizacijam vseh velikosti, ki potrebujejo zmogljive in zanesljive rešitve za shranjevanje in upravljanje podatkov. ![HPE-Alletra-4000--1200x480.png](https://cms.lancom.si/uploads/HPE_Alletra_4000_1200x480_b2feb5c164.png) Alletra 4000 je namenjen zlasti za reševanje izzivov sodobnega podatkovnega centra, kot so hiter dostop do podatkov, zanesljivost, skalabilnost in upravljanje podatkov. Z uporabo najnovejše tehnologije Intel® Xeon® Scalable 4. generacije, se prilagajajo obema koncema spektra delovnih obremenitev, osredotočenih na podatke – od globljih podatkovnih jezer in arhivov do visoko zmogljive lokacijske analitike ter umetne inteligence in strojnega učenja, podatkovno intenzivne hiperkonvergirane infrastrukture (HCI) ter intenzivne delovne obremenitve predpomnilnika. Brezkompromisna varnost (Zero Trust) zagotavlja zanesljivost z uporabo najsodobnejših funkcij varnosti, kot so šifriranje podatkov, tehnologije za zaščito pred napadi, nadzor dostopa in obvladovanje identitete. S tem lahko organizacije zaščitijo svoje podatke ter zagotavljajo skladnost s predpisi. Strežnike za shranjevanje podatkov HPE Alletra 4000 se lahko enostavno upravlja na platformi HPE GreenLake edge-to-cloud prek HPE GreenLake for Compute Ops Management. Z intuitivno izkušnjo v oblaku lahko uporabljate vmesnike REST API za avtomatizacijo sicer zapletenih operacij upravljanja. Sisteme HPE Alletra 4000 je mogoče uporabljati tudi kot storitev s [HPE GreenLake – Selectium Programom](https://selectium.com/sl/hpe-greenlake-selectium-program) in tako skrajšati čas uvajanja projektov, sprostiti finančne in IT vire, uskladiti porabo s poslovnimi potrebami ter povečati finančno prilagodljivost in operativno hitrost. Dva različna modela: HPE Alletra 4110 in HPE Alletra 4120 Alletra 4110 je 1U all-NVMe strežnik za hrambo podatkov z dvema procesorjema Intel® Xeon® Scalable 4. generacije in ima do 3 TB pomnilnika DDR5. Prenese najbolj zahtevne delovne obremenitve, vključno s shrambami podatkov za strojno učenje, porazdeljenimi bazami podatkov in bazami podatkov NoSQL ter visoko zmogljivim pomnilnikom in hiperkonvergirano infrastrukturo, ki vsebuje veliko podatkov. ![storagereview-HPE-Alletra-4110-1024x276.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/storagereview_HPE_Alletra_4110_1024x276_4ec0421f81.jpg) Alletra 4120 je hibridni strežnik za shranjevanje podatkov 2U NMVe z enim ali dvema razširljivima procesorjema Intel® Xeon® 4. generacije in pomnilnikom do 6 TB DDR5. Prevzema najširši obseg delovnih obremenitev, osredotočenih na podatke, ki zajemajo aktivna analitična podatkovna jezera, programsko definirano shranjevanje, konvergenčno zaščito podatkov in globoke arhive. Sistemi HPE Alletra 4000 podpirajo standardne oblike za podjetja in podatkovne centre (EDSFF) in pogone SSD (SSD) SFF. Poleg tega HPE Alletra 4120 podpira pogone SAS/SATA LFF za večjo gostoto in zmogljivost. • HPE Alletra 4110 – do 20 diskov EDSFF ali SFF NVMe SSD z do 315 GB/s pasovne širine PCIe Gen5 za diske SSD • HPE Alletra 4120 – do 24 pogonov LFF spredaj s 4 pogoni LFF, 12 pogoni EDSFF ali 6 pogoni SFF zadaj ali do 48 pogonov SFF spredaj z 12 pogoni EDSFF ali 6 pogoni SFF zadaj; do 225,6 GB/s pasovne širine na pogone PCIe Gen5 NVMe, 24 Gb SAS ali 6 Gb SATA Zagotovite si naslednjo generacijo strežnikov za shranjevanje podatkov za vaše podjetje in nas kontaktirajte s pomočjo spodnjega obrazca. Naši strokovnjaki vam bodo pripravili ponudbo po vaši meri.