Logo
4.5.2021 - 1 min branja

Lancom prejemnik Zlate bonitete odličnosti

Lancom prejemnik Zlate bonitete odličnosti

Preteklo leto je bilo za podjetja polno izzivov, s katerimi so se srečali prvič in predvsem nepričakovano. Podjetja so bila prisiljena prilagoditi se k novim tržnim razmeram, povezovanju in sodelovanju.

Lancom je za poslovanje v preteklem letu prejel certifikat bonitete odličnosti, ki je v poslovnem svetu sprejeta izkaznica o nadpovprečni kakovosti poslovanja podjetja. Višji kot je certifikat bonitete odličnosti, večje zaupanje in ugled uživa na trgu.

Bonitetna odličnost = varnost, vzornost, uspešnost

Zlato bonitetno odličnost lahko nosijo izključno podjetja, ki imajo najvišjo bonitetno odličnosti AAA kar tri leta zaporedoma. Gre za oceno, s katero bonitetne hiše na osnovi različnih kriterijev ocenjujejo boniteto podjetja skozi daljše obdobje. Med drugim so sestavni del ocene tudi ocena plačilne sposobnosti, kreditna sposobnost, zadolženost, dobičkonosnost in drugi kriteriji tveganosti poslovanja s podjetjem.

Kot podjetje sedaj s certifikatom izkazujemo zanesljivost, kredibilnost in nizko tvegan poslovni subjekt za sodelovanje z vsemi poslovnimi partnerji: dobavitelji, kupci, zavarovalnicami, bankami in drugimi. Tudi v mednarodnem okolju s tem potrjujemo in utrjujemo svoj ugled ter zaupanje.

Kako strogi so kriteriji, pove tudi dejstvo, da je v Sloveniji med vsemi registriranimi podjetji razred zlatega bonitetnega odličja doseglo zgolj 4,4% podjetij.

zlati-lancom.png Certifikat podeljuje družba Bisnode na evropski ravni.

Sorodne objave

SIEM? QRadar!
6. mar., 2023

SIEM? QRadar!

Kadar govorimo o informacijski varnosti, se povsod pojavlja kratica SIEM (Security Information end Event Management). Naš udomačen prevod: sistem za upravljanje varnostnih informacij. Ko pa iščemo najboljšo rešitev za tak sistem, pa je tukaj brez dvoma na prvem mestu IBM Qradar. IBM Qradar je zmogljiva varnostna platforma, ki organizacijam omogoča spremljanje in analizo svojih omrežij, aplikacij in naprav v realnem času. Napredne funkcije omogočajo hitro zaznavanje in odzivanje na kibernetske grožnje s čimer učinkovito zmanjšamo vpliv morebitnih varnostnih vdorov. Jedro QRadar sistema je upravljanje varnostnih informacij (SIEM). Za vašo celotno organizacijo zbira in združuje varnostne podatke in dogodke iz različnih virov, kot so omrežne naprave, aplikacije, uporabniške naprave in uporabniške aktivnosti, istočasno pa zbrane dogodke analizira in poskuša identificirati potencialne varnostne grožnje. Napredne analitične zmogljivosti Napredne analitične zmogljivosti Qradarja omogočajo prepoznavanje zapletenih in sofisticiranih napadov, ki jih drugi varnostni sistemi morda ne opazijo. Uporablja algoritme strojnega učenja in vedenjsko analitiko za prepoznavanje vzorcev in anomalij, ki lahko kažejo na potencialno varnostno grožnjo. Dodatno QRadar mogoča pregled varnostnega stanja podjetja, hkrati pa opozarja na varnostne grožnje v realnem času, kar vam omogoča takojšen in učinkovit odziv. Prednost tega sistema pa je predvsem njegova zmožnost integracije z drugimi rešitvami in orodji, ki jih vaša organizacija že uporablja. Podpira namreč širok spekter virov varnostnih podatkov, vključno s požarnimi pregradami, sistemi za zaznavanje in preprečevanje vdorov in platformami za zaščito končnih točk. Prav tako se lahko integrira z orodji za upravljanje ranljivosti, kar vaši ekipi pomaga pri določanju prioritet in obravnavi najbolj kritičnih varnostnih tveganj. ![maxresdefault.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/maxresdefault_42a5a3d278.jpg) Da pa je vse skupaj še zanimivejše, je tukaj še napredna funkcija poročanja in vizualizacije. Osupljive grafike vam bodo olajšale razumevanje in sporočanje stanja varnosti vašemu vodstvu kot tudi drugim zainteresiranim stranem. Če povzamemo glavne lastnosti IBM Qradar sistema: - Napredna analitika in opozarjanje v realnem času pomaga vaši ekipi hitro in učinkovito odkriti potencialne grožnje ter se nanje odzvati. - Zmanjšanje tveganj kibernetskih napadov z vpogledom v varnostno stanje organizacije v realnem času. - Izboljšanje produktivnosti varnostnih ekip: Qradar s pomočjo avtomatizacij in integracij pomaga pri delu in zmanjša čas potreben za prepoznavanje groženj in odzivanj nanje. - Doseg skladnosti in upoštevanje predpisov: Funkcije sistema Qradar s poročanjem in vizualizacijami pomagajo organizacijam dokazati skladnost z regulativnimi zahtevami. ![trustradius-2023-feature-value-relationship.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/trustradius_2023_feature_value_relationship_c19c0453c7.jpg) Več informacij najdete tudi [tukaj](https://www.lancom.si/sistem-za-upravljanje-varnostnih-informacij) ali pa izpolnite spodnji obrazec in z veseljem vam bomo odgovorili.

Kadar govorimo o informacijski varnosti, se povsod pojavlja kratica SIEM (Security Information end Event Management). Naš udomačen prevod: sistem za upravljanje varnostnih informacij. Ko pa iščemo najboljšo rešitev za tak sistem, pa je tukaj brez dvoma na prvem mestu IBM Qradar. IBM Qradar je zmogljiva varnostna platforma, ki organizacijam omogoča spremljanje in analizo svojih omrežij, aplikacij in naprav v realnem času. Napredne funkcije omogočajo hitro zaznavanje in odzivanje na kibernetske grožnje s čimer učinkovito zmanjšamo vpliv morebitnih varnostnih vdorov. Jedro QRadar sistema je upravljanje varnostnih informacij (SIEM). Za vašo celotno organizacijo zbira in združuje varnostne podatke in dogodke iz različnih virov, kot so omrežne naprave, aplikacije, uporabniške naprave in uporabniške aktivnosti, istočasno pa zbrane dogodke analizira in poskuša identificirati potencialne varnostne grožnje. Napredne analitične zmogljivosti Napredne analitične zmogljivosti Qradarja omogočajo prepoznavanje zapletenih in sofisticiranih napadov, ki jih drugi varnostni sistemi morda ne opazijo. Uporablja algoritme strojnega učenja in vedenjsko analitiko za prepoznavanje vzorcev in anomalij, ki lahko kažejo na potencialno varnostno grožnjo. Dodatno QRadar mogoča pregled varnostnega stanja podjetja, hkrati pa opozarja na varnostne grožnje v realnem času, kar vam omogoča takojšen in učinkovit odziv. Prednost tega sistema pa je predvsem njegova zmožnost integracije z drugimi rešitvami in orodji, ki jih vaša organizacija že uporablja. Podpira namreč širok spekter virov varnostnih podatkov, vključno s požarnimi pregradami, sistemi za zaznavanje in preprečevanje vdorov in platformami za zaščito končnih točk. Prav tako se lahko integrira z orodji za upravljanje ranljivosti, kar vaši ekipi pomaga pri določanju prioritet in obravnavi najbolj kritičnih varnostnih tveganj. ![maxresdefault.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/maxresdefault_42a5a3d278.jpg) Da pa je vse skupaj še zanimivejše, je tukaj še napredna funkcija poročanja in vizualizacije. Osupljive grafike vam bodo olajšale razumevanje in sporočanje stanja varnosti vašemu vodstvu kot tudi drugim zainteresiranim stranem. Če povzamemo glavne lastnosti IBM Qradar sistema: - Napredna analitika in opozarjanje v realnem času pomaga vaši ekipi hitro in učinkovito odkriti potencialne grožnje ter se nanje odzvati. - Zmanjšanje tveganj kibernetskih napadov z vpogledom v varnostno stanje organizacije v realnem času. - Izboljšanje produktivnosti varnostnih ekip: Qradar s pomočjo avtomatizacij in integracij pomaga pri delu in zmanjša čas potreben za prepoznavanje groženj in odzivanj nanje. - Doseg skladnosti in upoštevanje predpisov: Funkcije sistema Qradar s poročanjem in vizualizacijami pomagajo organizacijam dokazati skladnost z regulativnimi zahtevami. ![trustradius-2023-feature-value-relationship.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/trustradius_2023_feature_value_relationship_c19c0453c7.jpg) Več informacij najdete tudi [tukaj](https://www.lancom.si/sistem-za-upravljanje-varnostnih-informacij) ali pa izpolnite spodnji obrazec in z veseljem vam bomo odgovorili.

Katera backup rešitev je najučinkovitejša za vaše podjetje?
2. jul., 2020

Katera backup rešitev je najučinkovitejša za vaše podjetje?

Težko je ubesediti pomembnost ustreznega backupa, ki je v organizacijah nepogrešljivi del varnostnih rešitev. Zakaj? Ker je le-ta danes pomembnejši kot kadarkoli prej. Poslovni dokumenti so temelj poslovanja, brez zaščite lahko ogrozijo obstoj organizacije. Poleg tradicionalnega tveganja, kot so napake programske opreme in izpadi opreme, se uporabniki sedaj soočamo še z vedno večjimi napadi kiber kriminalcev z izsiljevalskimi virusi in zlonamernimi kodami. Zlato pravilo Izognite se črnemu scenariju in si začrtajte ustrezno strategijo za varnostno kopiranje in arhiviranje podatkov z upoštevanjem zlatega pravila 3-2-1: <p style="text-align:center;">3 kopije podatkov > na 2 različnih medijih > 1 kopija na varni oddaljeni lokaciji</p> Tradicionalne rešitve pogosto izvajajo backup na standardne datotečne sisteme primarnih diskovnih sistemov ali trakove. Oba pristopa imata prirojene pomanjkljivosti in ne zadovoljujeta zlatega 3-2-1 pravila. Takšne rešitve pogosto ne zadovoljijo zahtev po rednem in učinkovitem varnostnem kopiranju in shranjevanju podatkov. Pomanjkljivosti tradicionalnih pristopov - Kopiranje na diskovni sistem Backup na datotečnem sistemu primarnega diskovnega sistema se izvaja na isti tip medija in ne zadosti zlatemu 3-2-1 pravilu. Podatki so tako še vedno izpostavljeni izsiljevalskim napadom, saj lahko zlonamerna programerska koda šifrira varnostno kopijo na enak način kot primarne podatke. Backup na primarnem diskovnem sistemu pogosto porabi preveč prostora na dragih diskovnih sistemih, ki so le redko podvojeni, namenjeni splošni uporabi in brez oprimizacije za izdelavo in hranjenje varnostih kopij. - Kopiranje in arhiviranje na trak Kljub temu, da kopije na traku zadostijo 3-2-1 pravilu, pa imajo nekaj praktičnih pomanjkljivosti. Ročna manipulacija s tračnimi nosilci je neprijetna, avtomatizacija pri večjem številu trakov pa zahteva nakup in vzdrževanje dražje mehanske strojne opreme. Ostanete brez deduplikacije podatkov, zanesljivost trakov pa se s časom zmanjšuje, zato je potrebno poskrbeti za sistematično in redno prenašanje podatkov na novejši trak. Fizičen prenos varnostne kopije na oddaljeno varnostno lokacijo pa prinaša dodatne stroške. ![prevzamite_kontrolo_nad_podatki.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/prevzamite_kontrolo_nad_podatki_1dc11621f9.jpg) Sodoben pristop učinkovitega backupa Da je zanesljiv backup ključnega pomena, velikokrat ugotovimo šele, ko pride do neljubega scenarija, ki povzroči ogromne stroške in ogrozi obstoj podjetja. Podjetje Hewlett Packard Enterprise ponuja sodoben, varen in predvsem zanesljiv pristop k varovanju in arhiviranju podatkov. - HPE StoreOnce Dedicirana naprava za varnostno kopiranje in arhiviranje podatkov na diskovno polje. HPE StoreOnce je neodvisna namenska naprava, ločena od primarnega diskovnega sistema. Drug medij v konceptu 3-2-1 zlatega pravila backupa. - Deduplikacija in kompresija podatkov Izvaja se na HPE StoreOnce upoštevajoč vse varnostne kopije shranjene na sistemu. Integrirane tehnologije občutno zmanjšajo potrebe po diskovnih kapacitetah za varnostno kopiranje podatkov. - Optimizirana WAN replikacija Med HPE StoreOnce napravami omogoča učinkovito vzpostavitev oddaljenih lokacij za varnostno kopiranje in hrambo podatkov, brez zahtev po visoko zmogljivih povezavah med lokacijami. - HPE StoreOnce Catalyst Protokol za zaščito podatkov, ki ga je razvil HPE in je optimiziran za zaščito podatkov na diskovju. Aplikacije za zaščito podatkov lahko uporabljajo protokol za shranjevanje, kopiranje in arhiviranje podatkov. HPE StoreOnce, z dodatnim mehanizmom za preverjanje prisotnosti ščiti podatke pred izsiljevalskimi napadi. Do podatkov ni mogoče dostopati neposredno s standardnimi protokoli za dostop do datotek. - Prilagodljiva rešitev pripravljena za oblak HPE StoreOnce rešitev je na voljo kot namenska naprava ali kot virtualni strežnik. HPE Cloud Bank Storage omogoča enostavno kopiranje in arhiviranje dedupliciranih podatkov v izbran privatni ali javni oblak. Tesna integracija s HPE 3PAR, HPE Primera in HPE SimpliVity, Oracle, SAP HANA, Microsoft SQL sistemi in programskimi rešitvami Veeam, Commvault, Veritas, Micro Focus. Kako izbrati pravi HPE StoreOnce Prava izbira je odvisna od različnih dejavnikov; - Potenciala stiskanja podatkov, - Potenciala deduplikacije, - Hitrosti spreminjanja podatkov, - Časovnih zahtev za hrambo podatkov. Kontaktirajte nas, z veseljem vam bomo pomagali in svetovali glede prave backup rešitve za vaše podjetje. Za več informacij pišite na bostjan.natek@lancom.si.

Težko je ubesediti pomembnost ustreznega backupa, ki je v organizacijah nepogrešljivi del varnostnih rešitev. Zakaj? Ker je le-ta danes pomembnejši kot kadarkoli prej. Poslovni dokumenti so temelj poslovanja, brez zaščite lahko ogrozijo obstoj organizacije. Poleg tradicionalnega tveganja, kot so napake programske opreme in izpadi opreme, se uporabniki sedaj soočamo še z vedno večjimi napadi kiber kriminalcev z izsiljevalskimi virusi in zlonamernimi kodami. Zlato pravilo Izognite se črnemu scenariju in si začrtajte ustrezno strategijo za varnostno kopiranje in arhiviranje podatkov z upoštevanjem zlatega pravila 3-2-1: <p style="text-align:center;">3 kopije podatkov > na 2 različnih medijih > 1 kopija na varni oddaljeni lokaciji</p> Tradicionalne rešitve pogosto izvajajo backup na standardne datotečne sisteme primarnih diskovnih sistemov ali trakove. Oba pristopa imata prirojene pomanjkljivosti in ne zadovoljujeta zlatega 3-2-1 pravila. Takšne rešitve pogosto ne zadovoljijo zahtev po rednem in učinkovitem varnostnem kopiranju in shranjevanju podatkov. Pomanjkljivosti tradicionalnih pristopov - Kopiranje na diskovni sistem Backup na datotečnem sistemu primarnega diskovnega sistema se izvaja na isti tip medija in ne zadosti zlatemu 3-2-1 pravilu. Podatki so tako še vedno izpostavljeni izsiljevalskim napadom, saj lahko zlonamerna programerska koda šifrira varnostno kopijo na enak način kot primarne podatke. Backup na primarnem diskovnem sistemu pogosto porabi preveč prostora na dragih diskovnih sistemih, ki so le redko podvojeni, namenjeni splošni uporabi in brez oprimizacije za izdelavo in hranjenje varnostih kopij. - Kopiranje in arhiviranje na trak Kljub temu, da kopije na traku zadostijo 3-2-1 pravilu, pa imajo nekaj praktičnih pomanjkljivosti. Ročna manipulacija s tračnimi nosilci je neprijetna, avtomatizacija pri večjem številu trakov pa zahteva nakup in vzdrževanje dražje mehanske strojne opreme. Ostanete brez deduplikacije podatkov, zanesljivost trakov pa se s časom zmanjšuje, zato je potrebno poskrbeti za sistematično in redno prenašanje podatkov na novejši trak. Fizičen prenos varnostne kopije na oddaljeno varnostno lokacijo pa prinaša dodatne stroške. ![prevzamite_kontrolo_nad_podatki.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/prevzamite_kontrolo_nad_podatki_1dc11621f9.jpg) Sodoben pristop učinkovitega backupa Da je zanesljiv backup ključnega pomena, velikokrat ugotovimo šele, ko pride do neljubega scenarija, ki povzroči ogromne stroške in ogrozi obstoj podjetja. Podjetje Hewlett Packard Enterprise ponuja sodoben, varen in predvsem zanesljiv pristop k varovanju in arhiviranju podatkov. - HPE StoreOnce Dedicirana naprava za varnostno kopiranje in arhiviranje podatkov na diskovno polje. HPE StoreOnce je neodvisna namenska naprava, ločena od primarnega diskovnega sistema. Drug medij v konceptu 3-2-1 zlatega pravila backupa. - Deduplikacija in kompresija podatkov Izvaja se na HPE StoreOnce upoštevajoč vse varnostne kopije shranjene na sistemu. Integrirane tehnologije občutno zmanjšajo potrebe po diskovnih kapacitetah za varnostno kopiranje podatkov. - Optimizirana WAN replikacija Med HPE StoreOnce napravami omogoča učinkovito vzpostavitev oddaljenih lokacij za varnostno kopiranje in hrambo podatkov, brez zahtev po visoko zmogljivih povezavah med lokacijami. - HPE StoreOnce Catalyst Protokol za zaščito podatkov, ki ga je razvil HPE in je optimiziran za zaščito podatkov na diskovju. Aplikacije za zaščito podatkov lahko uporabljajo protokol za shranjevanje, kopiranje in arhiviranje podatkov. HPE StoreOnce, z dodatnim mehanizmom za preverjanje prisotnosti ščiti podatke pred izsiljevalskimi napadi. Do podatkov ni mogoče dostopati neposredno s standardnimi protokoli za dostop do datotek. - Prilagodljiva rešitev pripravljena za oblak HPE StoreOnce rešitev je na voljo kot namenska naprava ali kot virtualni strežnik. HPE Cloud Bank Storage omogoča enostavno kopiranje in arhiviranje dedupliciranih podatkov v izbran privatni ali javni oblak. Tesna integracija s HPE 3PAR, HPE Primera in HPE SimpliVity, Oracle, SAP HANA, Microsoft SQL sistemi in programskimi rešitvami Veeam, Commvault, Veritas, Micro Focus. Kako izbrati pravi HPE StoreOnce Prava izbira je odvisna od različnih dejavnikov; - Potenciala stiskanja podatkov, - Potenciala deduplikacije, - Hitrosti spreminjanja podatkov, - Časovnih zahtev za hrambo podatkov. Kontaktirajte nas, z veseljem vam bomo pomagali in svetovali glede prave backup rešitve za vaše podjetje. Za več informacij pišite na bostjan.natek@lancom.si.

Katero varnostno rešitev izbrati za vaše podjetje
10. jun., 2021

Katero varnostno rešitev izbrati za vaše podjetje

Pomoč pri izbiri varnostnih rešitev Proces digitalizacije podjetij je povečal tudi zahteve po okrepljeni kibernetski varnosti. Osnovna požarna pregrada ni dovolj, ko govorimo o zaščiti podatkov, nadzoru dostopa ali varnostnih dogodkih. Vsak dan novi napadi, pred katerimi se morajo organizacije ubraniti, pa ne poznajo milosti. Zavedate se torej pomembnosti zaščite, vendar katero rešitev izbrati, katerega ponudnika in kako implementirati, pa so vprašanja, pri katerih se velikokrat zaplete. Pomembna vprašanja, ki si jih morate zastaviti najprej znotraj podjetja: 1. Ali v kratkem načrtujete večjo rast, širitev, združitev? Vse organizacije se med seboj razlikujejo, pomembno pa je premišljevati o tem, kaj potrebujete zdaj in kaj potrebujete v kratkoročni in srednjeročni prihodnosti. Tako se lahko izognete nekaterim nepričakovanim težavam in stroškom. 2. Kako v vaši organizaciji poteka delo od doma oziroma kako je poskrbljeno za oddaljen dostop? Zagotavljanje varnega dostopa do podatkov nadzorujemo z rešitvami NAC- Network Access Control. Zaščititi pa je potrebno tudi mobilne naprave, ki že same po sebi predstavljajo veliko tveganje za izgubo podatkov. 3. Imate poslovne prostore na več različnih lokacijah? Organizacije se v takih primerih poslužujejo virtualnega privatnega omrežja - VPN. Zaščita le tega pa mora biti zagotovljena na vsakem koraku. 4. Katere regulacije zadevajo vašo panogo oziroma lokacijo? Strogi predpisi o skladnosti lahko vplivajo na izbiro določene varnostne rešitve. V sektorjih bančništva, zavarovalništva, farmacije, zakonodaje obstajajo svojevrstni predpisi, prav tako tudi glede na lokacijo oziroma sedež. 5. Potrebujemo eno rešitev ali kombinacijo različnih? Kibernetska varnost je zapleteno področje, ki se vedno bolj širi in realno je malo verjetno, da boste našli le enega ponudnika oziroma eno rešitev, ki bo zajela vaše potrebe po požarnih pregradah, antivirusnih programih, dostopih do omrežja, zaščitni končnih točk, varnostnih kopijah in obnovi. Najboljše varnostne rešitve Ko boste iskali primerne rešitve, bodite pozorni predvsem, da gre za enostavno implementacijo brez večjih posegov v informacijsko infrastrukturo. Pri programski opremi je pomemben enostaven uporabniški vmesnik, enostavna namestitev in hitra osvojitev programa. Najpomembnejša pa je seveda učinkovitost in sposobnost rešitve ter podpora s strani ponudnika. [Preverite ponudbo večkrat nagrajenih varnostnih rešitev.](https://www.lancom.si/varnostne-resitve) Za pomoč in svetovanje je tukaj za vas Bojan Lepenik bojan.lepenik@lancom.si, +368 2 33 00 216

Pomoč pri izbiri varnostnih rešitev Proces digitalizacije podjetij je povečal tudi zahteve po okrepljeni kibernetski varnosti. Osnovna požarna pregrada ni dovolj, ko govorimo o zaščiti podatkov, nadzoru dostopa ali varnostnih dogodkih. Vsak dan novi napadi, pred katerimi se morajo organizacije ubraniti, pa ne poznajo milosti. Zavedate se torej pomembnosti zaščite, vendar katero rešitev izbrati, katerega ponudnika in kako implementirati, pa so vprašanja, pri katerih se velikokrat zaplete. Pomembna vprašanja, ki si jih morate zastaviti najprej znotraj podjetja: 1. Ali v kratkem načrtujete večjo rast, širitev, združitev? Vse organizacije se med seboj razlikujejo, pomembno pa je premišljevati o tem, kaj potrebujete zdaj in kaj potrebujete v kratkoročni in srednjeročni prihodnosti. Tako se lahko izognete nekaterim nepričakovanim težavam in stroškom. 2. Kako v vaši organizaciji poteka delo od doma oziroma kako je poskrbljeno za oddaljen dostop? Zagotavljanje varnega dostopa do podatkov nadzorujemo z rešitvami NAC- Network Access Control. Zaščititi pa je potrebno tudi mobilne naprave, ki že same po sebi predstavljajo veliko tveganje za izgubo podatkov. 3. Imate poslovne prostore na več različnih lokacijah? Organizacije se v takih primerih poslužujejo virtualnega privatnega omrežja - VPN. Zaščita le tega pa mora biti zagotovljena na vsakem koraku. 4. Katere regulacije zadevajo vašo panogo oziroma lokacijo? Strogi predpisi o skladnosti lahko vplivajo na izbiro določene varnostne rešitve. V sektorjih bančništva, zavarovalništva, farmacije, zakonodaje obstajajo svojevrstni predpisi, prav tako tudi glede na lokacijo oziroma sedež. 5. Potrebujemo eno rešitev ali kombinacijo različnih? Kibernetska varnost je zapleteno področje, ki se vedno bolj širi in realno je malo verjetno, da boste našli le enega ponudnika oziroma eno rešitev, ki bo zajela vaše potrebe po požarnih pregradah, antivirusnih programih, dostopih do omrežja, zaščitni končnih točk, varnostnih kopijah in obnovi. Najboljše varnostne rešitve Ko boste iskali primerne rešitve, bodite pozorni predvsem, da gre za enostavno implementacijo brez večjih posegov v informacijsko infrastrukturo. Pri programski opremi je pomemben enostaven uporabniški vmesnik, enostavna namestitev in hitra osvojitev programa. Najpomembnejša pa je seveda učinkovitost in sposobnost rešitve ter podpora s strani ponudnika. [Preverite ponudbo večkrat nagrajenih varnostnih rešitev.](https://www.lancom.si/varnostne-resitve) Za pomoč in svetovanje je tukaj za vas Bojan Lepenik bojan.lepenik@lancom.si, +368 2 33 00 216

IT revizija - Zakaj in kako?
Bronja Herynek
23. mar., 2022

IT revizija - Zakaj in kako?

Revizija informacijskih sistemov je pomemben vidik znotraj posameznih organizacij, saj si v sodobnem svetu ne predstavljamo več podjetja brez zanesljivega informacijskega sistema. Revizija nam lahko pomaga pri iskanju vrzeli, uvajanju dobrih IT praks ter preverjanju skladnosti delovanja s predpisi in standardi. Poznamo tako zunanje kot notranje IT revizije, ki jih izvajajo ekipe strokovnjakov, poznamo pa tudi orodja, ki nam lahko to delo znatno olajšajo in hkrati prihranijo stroške. IT ekipe so v današnjem času veliko bolj zasedene zaradi procesov digitalizacije, skrbi za kibernetsko varnost in splošnega vzdrževanja IT okolja. Revizija informacijskih sistemov je tako le še dodatno breme in velikokrat se zgodi, da enostavno zmanjka časa za bolj podroben vpogled in optimizacijo samih procesov. Orodje, ki dela namesto vas. Netwrix Auditor je inteligentno orodje, ki vam pomaga razbremeniti IT strokovnjake ter doseči cilje z obilo manj truda. Programska oprema, ki avtomatizira procese za doseganje varnosti, skladnosti in operacij vsakodnevnih nalog, ki so pred tem zahtevale več ur vašega dragocenega časa. Izvajanje nadzora skladnosti v celotni infrastrukturi in redno ocenjevanje predvidenega delovanja vam omogoča stalno pripravljenost na zunanje revizijske kontrole. Zaznavanje groženj Zmanjšajte izpostavljenost svojih kitičnih točk tako, da prepoznate največja varnostna tveganja in poostrite nadzor nad dovoljenji. Z nastavitvijo opozoril zagotovite pravočasno odkrivanje in odziv na grožnje z avtomatizacijo ter izvajanjem hitrih in natančnih preiskav. Poiščite in zapolnite varnostne vrzeli v infrastrukturi delovnega okolja, kot je na primer veliko število dodeljenih dovoljenj, preveč neaktivnih uporabniških računov, razvrščanje in lociranje občutljivih podatkov, nadzor privilegiranih uporabniških računov ipd. Prihranek časa in denarja Dosežite, dokažite in ohranite skladnost z manj truda in stroškov, tako da skrajšate čas potreben za pripravo na revizije do 85%. Enostavno poiščite odgovore na vprašanja ter se izognite dodatnim stroškom. Z enim samim orodjem nadzorujte celotno IT okolje in pustite Netwrix Auditorju, da vam dostavi vse potrebne informacije na poenoten in konsistenten način. Čisto sliko o vseh spremembah pridobite v trenutku, prav tako tudi celoten pregled sistema in trenutno stanje kritičnih točk. Neomejena integracija Netwrix Auditor omogoča zbiranje aktivnosti vseh točk v IT okolju in jih shranjuje na enem samem mestu. Tako imate vse možne grožnje pod nadzorom ter s tem poenostavite varnostne in revizijske preglede. Z Integracijo orodja Netwrix z že obstoječimi IT operacijami, varnostnimi postopki in postopki skladnosti, z lahkoto poenostavite delovne tokove, predvsem spremembe in obvladovanje incidentov. Ocenite in ublažite tveganja v vašem IT okolju Poiščite in onemogočite varnostne vrzeli kot so veliko število neposredno dodeljenih pravic ali preveliko število neaktivnih uporabniških računov in tako zmanjšajte možnosti za kibernetski napad na vaše podjetje. ![risk assessment.png](https://cms.lancom.si/uploads/risk_assessment_5b6eeb1ebe.png) Poenostavite si redno preverjanje pravic uporabnikov Redno preverjajte, kdo ima dostop do katerih občutljivih podatkov in kako so te pravice dobili. Omogočite skrbnikom podatkov, da redno preverjajo, če so dodeljene pravice v skladu s poslovnimi potrebami. ![sensitive data.png](https://cms.lancom.si/uploads/sensitive_data_1fd56af19e.png) Vzpostavite odgovornost nad uporabo privilegiranih uporabniških računov Spremljajte aktivnosti privilegiranih uporabnikov na vaših kritičnih IT sistemih, da zagotovite slednje internim varnostnim pravilom in zaznate zlorabo privilegijev. ![user session.png](https://cms.lancom.si/uploads/user_session_79714c348a.png) Zaznajte ogrožene uporabniške račune in zlonamerne akcije lokalnih uporabnikov Identificirajte znake možnih varnostnih groženj, kot so nenavadne prijave oz. nedovoljen oddaljen dostop do vašega omrežja. Identificirajte in raziščite uporabnike, ki predstavljajo največje tveganje z združenim pregledom nad tvegano dejavnostjo posameznega uporabnika. ![behavior anomalies.png](https://cms.lancom.si/uploads/behavior_anomalies_b45e1f74b0.png) Zmanjšajte čas za odgovor na nevarnost Z avtomatizacijo akcij v primeru pričakovanih incidentov se hitreje odzivajte na varnostne grožnje. ![mass data removal.png](https://cms.lancom.si/uploads/mass_data_removal_979a1152fc.png) Poenostavite si preiskavo incidentov Z uporabo enostavnega iskalnika natančno raziščite vsak incident, ki vključuje dostop do občutljivih podatkov. Do podrobnosti se seznanite s tem kaj se je zgodilo , kako se je zgodilo, kdo je sodeloval in kateri podatki so bili ogroženi. ![incidenti.png](https://cms.lancom.si/uploads/incidenti_10dd23f444.png) Poskrbite, da so vaše varnostne kontrole učinkovite Uvedite nadzor skladnosti nad vašo celotno infrastrukturo in redno ocenjujte ali kontrole skladnosti delujejo, kot je predvideno. Če se napisane varnostne politike razlikujejo od dejanskega stanja, popravite nepravilne kontrole, da bodo v skladu z vašimi varnostnimi politikami. ![sensitive file.png](https://cms.lancom.si/uploads/sensitive_file_1851334a9e.png) Skrajšajte čas priprav na revizijo IT okolja Pripravite se na zahteve revizorjev z uporabo že pripravljenih poročil, ki so usklajeni z mednarodnimi standardi kot so GDPR, ISO27001, PCI DSS in drugi. ![reports.png](https://cms.lancom.si/uploads/reports_5e22154542.png) Odgovorite na ad hoc vprašanja revizorjev Če se med revizijo pojavijo nepričakovana vprašanja, uporabite enostavni iskalnik za hitro pridobivanje želenih informacij. ![iskalnik.png](https://cms.lancom.si/uploads/iskalnik_d9524e7a5c.png) Dobite jasno sliko nad tem, kaj se je v vašem sistemu spremenilo Sledite spremebam v vašem lokalnem in oblačnem IT okolju tako, da lahko zaznate in odpravite težave preden le te vplivajo na vaše poslovanje in produktivnost uporabnikov. ![changes.png](https://cms.lancom.si/uploads/changes_dbe9cef27e.png) Odgovorite na vprašanja v minutah, ne v urah Kadar koli se pojavijo potrebe po informacijah, kot je seznam uporabnikov, ki imajo dostop do določene mape ali dokaz, da v vašem IT okolju ni neaktivnih uporabnikov, odgovorite hitro z uporabo že pripravljenih in lahko berljivih poročil. ![file permision details.png](https://cms.lancom.si/uploads/file_permision_details_67bc214c03.png) Pravočasno dostavljajte vse potrebne informacije Poročila se lahko samodejno pošiljajo na posamezne naslove po naprej določenem urniku. Lahko pa posameznim uporabnikom dovolite omejen dostop do revizijskega sistema, da lahko neposredno dostopajo do informacij, ki jih potrebujejo. ![subscription.png](https://cms.lancom.si/uploads/subscription_1aa735d1af.png) Še nekaj dodatnih informacij lahko najdete [tukaj](https://www.lancom.si/it-revizija).

Revizija informacijskih sistemov je pomemben vidik znotraj posameznih organizacij, saj si v sodobnem svetu ne predstavljamo več podjetja brez zanesljivega informacijskega sistema. Revizija nam lahko pomaga pri iskanju vrzeli, uvajanju dobrih IT praks ter preverjanju skladnosti delovanja s predpisi in standardi. Poznamo tako zunanje kot notranje IT revizije, ki jih izvajajo ekipe strokovnjakov, poznamo pa tudi orodja, ki nam lahko to delo znatno olajšajo in hkrati prihranijo stroške. IT ekipe so v današnjem času veliko bolj zasedene zaradi procesov digitalizacije, skrbi za kibernetsko varnost in splošnega vzdrževanja IT okolja. Revizija informacijskih sistemov je tako le še dodatno breme in velikokrat se zgodi, da enostavno zmanjka časa za bolj podroben vpogled in optimizacijo samih procesov. Orodje, ki dela namesto vas. Netwrix Auditor je inteligentno orodje, ki vam pomaga razbremeniti IT strokovnjake ter doseči cilje z obilo manj truda. Programska oprema, ki avtomatizira procese za doseganje varnosti, skladnosti in operacij vsakodnevnih nalog, ki so pred tem zahtevale več ur vašega dragocenega časa. Izvajanje nadzora skladnosti v celotni infrastrukturi in redno ocenjevanje predvidenega delovanja vam omogoča stalno pripravljenost na zunanje revizijske kontrole. Zaznavanje groženj Zmanjšajte izpostavljenost svojih kitičnih točk tako, da prepoznate največja varnostna tveganja in poostrite nadzor nad dovoljenji. Z nastavitvijo opozoril zagotovite pravočasno odkrivanje in odziv na grožnje z avtomatizacijo ter izvajanjem hitrih in natančnih preiskav. Poiščite in zapolnite varnostne vrzeli v infrastrukturi delovnega okolja, kot je na primer veliko število dodeljenih dovoljenj, preveč neaktivnih uporabniških računov, razvrščanje in lociranje občutljivih podatkov, nadzor privilegiranih uporabniških računov ipd. Prihranek časa in denarja Dosežite, dokažite in ohranite skladnost z manj truda in stroškov, tako da skrajšate čas potreben za pripravo na revizije do 85%. Enostavno poiščite odgovore na vprašanja ter se izognite dodatnim stroškom. Z enim samim orodjem nadzorujte celotno IT okolje in pustite Netwrix Auditorju, da vam dostavi vse potrebne informacije na poenoten in konsistenten način. Čisto sliko o vseh spremembah pridobite v trenutku, prav tako tudi celoten pregled sistema in trenutno stanje kritičnih točk. Neomejena integracija Netwrix Auditor omogoča zbiranje aktivnosti vseh točk v IT okolju in jih shranjuje na enem samem mestu. Tako imate vse možne grožnje pod nadzorom ter s tem poenostavite varnostne in revizijske preglede. Z Integracijo orodja Netwrix z že obstoječimi IT operacijami, varnostnimi postopki in postopki skladnosti, z lahkoto poenostavite delovne tokove, predvsem spremembe in obvladovanje incidentov. Ocenite in ublažite tveganja v vašem IT okolju Poiščite in onemogočite varnostne vrzeli kot so veliko število neposredno dodeljenih pravic ali preveliko število neaktivnih uporabniških računov in tako zmanjšajte možnosti za kibernetski napad na vaše podjetje. ![risk assessment.png](https://cms.lancom.si/uploads/risk_assessment_5b6eeb1ebe.png) Poenostavite si redno preverjanje pravic uporabnikov Redno preverjajte, kdo ima dostop do katerih občutljivih podatkov in kako so te pravice dobili. Omogočite skrbnikom podatkov, da redno preverjajo, če so dodeljene pravice v skladu s poslovnimi potrebami. ![sensitive data.png](https://cms.lancom.si/uploads/sensitive_data_1fd56af19e.png) Vzpostavite odgovornost nad uporabo privilegiranih uporabniških računov Spremljajte aktivnosti privilegiranih uporabnikov na vaših kritičnih IT sistemih, da zagotovite slednje internim varnostnim pravilom in zaznate zlorabo privilegijev. ![user session.png](https://cms.lancom.si/uploads/user_session_79714c348a.png) Zaznajte ogrožene uporabniške račune in zlonamerne akcije lokalnih uporabnikov Identificirajte znake možnih varnostnih groženj, kot so nenavadne prijave oz. nedovoljen oddaljen dostop do vašega omrežja. Identificirajte in raziščite uporabnike, ki predstavljajo največje tveganje z združenim pregledom nad tvegano dejavnostjo posameznega uporabnika. ![behavior anomalies.png](https://cms.lancom.si/uploads/behavior_anomalies_b45e1f74b0.png) Zmanjšajte čas za odgovor na nevarnost Z avtomatizacijo akcij v primeru pričakovanih incidentov se hitreje odzivajte na varnostne grožnje. ![mass data removal.png](https://cms.lancom.si/uploads/mass_data_removal_979a1152fc.png) Poenostavite si preiskavo incidentov Z uporabo enostavnega iskalnika natančno raziščite vsak incident, ki vključuje dostop do občutljivih podatkov. Do podrobnosti se seznanite s tem kaj se je zgodilo , kako se je zgodilo, kdo je sodeloval in kateri podatki so bili ogroženi. ![incidenti.png](https://cms.lancom.si/uploads/incidenti_10dd23f444.png) Poskrbite, da so vaše varnostne kontrole učinkovite Uvedite nadzor skladnosti nad vašo celotno infrastrukturo in redno ocenjujte ali kontrole skladnosti delujejo, kot je predvideno. Če se napisane varnostne politike razlikujejo od dejanskega stanja, popravite nepravilne kontrole, da bodo v skladu z vašimi varnostnimi politikami. ![sensitive file.png](https://cms.lancom.si/uploads/sensitive_file_1851334a9e.png) Skrajšajte čas priprav na revizijo IT okolja Pripravite se na zahteve revizorjev z uporabo že pripravljenih poročil, ki so usklajeni z mednarodnimi standardi kot so GDPR, ISO27001, PCI DSS in drugi. ![reports.png](https://cms.lancom.si/uploads/reports_5e22154542.png) Odgovorite na ad hoc vprašanja revizorjev Če se med revizijo pojavijo nepričakovana vprašanja, uporabite enostavni iskalnik za hitro pridobivanje želenih informacij. ![iskalnik.png](https://cms.lancom.si/uploads/iskalnik_d9524e7a5c.png) Dobite jasno sliko nad tem, kaj se je v vašem sistemu spremenilo Sledite spremebam v vašem lokalnem in oblačnem IT okolju tako, da lahko zaznate in odpravite težave preden le te vplivajo na vaše poslovanje in produktivnost uporabnikov. ![changes.png](https://cms.lancom.si/uploads/changes_dbe9cef27e.png) Odgovorite na vprašanja v minutah, ne v urah Kadar koli se pojavijo potrebe po informacijah, kot je seznam uporabnikov, ki imajo dostop do določene mape ali dokaz, da v vašem IT okolju ni neaktivnih uporabnikov, odgovorite hitro z uporabo že pripravljenih in lahko berljivih poročil. ![file permision details.png](https://cms.lancom.si/uploads/file_permision_details_67bc214c03.png) Pravočasno dostavljajte vse potrebne informacije Poročila se lahko samodejno pošiljajo na posamezne naslove po naprej določenem urniku. Lahko pa posameznim uporabnikom dovolite omejen dostop do revizijskega sistema, da lahko neposredno dostopajo do informacij, ki jih potrebujejo. ![subscription.png](https://cms.lancom.si/uploads/subscription_1aa735d1af.png) Še nekaj dodatnih informacij lahko najdete [tukaj](https://www.lancom.si/it-revizija).

SIEM? QRadar!
6. mar., 2023

SIEM? QRadar!

Kadar govorimo o informacijski varnosti, se povsod pojavlja kratica SIEM (Security Information end Event Management). Naš udomačen prevod: sistem za upravljanje varnostnih informacij. Ko pa iščemo najboljšo rešitev za tak sistem, pa je tukaj brez dvoma na prvem mestu IBM Qradar. IBM Qradar je zmogljiva varnostna platforma, ki organizacijam omogoča spremljanje in analizo svojih omrežij, aplikacij in naprav v realnem času. Napredne funkcije omogočajo hitro zaznavanje in odzivanje na kibernetske grožnje s čimer učinkovito zmanjšamo vpliv morebitnih varnostnih vdorov. Jedro QRadar sistema je upravljanje varnostnih informacij (SIEM). Za vašo celotno organizacijo zbira in združuje varnostne podatke in dogodke iz različnih virov, kot so omrežne naprave, aplikacije, uporabniške naprave in uporabniške aktivnosti, istočasno pa zbrane dogodke analizira in poskuša identificirati potencialne varnostne grožnje. Napredne analitične zmogljivosti Napredne analitične zmogljivosti Qradarja omogočajo prepoznavanje zapletenih in sofisticiranih napadov, ki jih drugi varnostni sistemi morda ne opazijo. Uporablja algoritme strojnega učenja in vedenjsko analitiko za prepoznavanje vzorcev in anomalij, ki lahko kažejo na potencialno varnostno grožnjo. Dodatno QRadar mogoča pregled varnostnega stanja podjetja, hkrati pa opozarja na varnostne grožnje v realnem času, kar vam omogoča takojšen in učinkovit odziv. Prednost tega sistema pa je predvsem njegova zmožnost integracije z drugimi rešitvami in orodji, ki jih vaša organizacija že uporablja. Podpira namreč širok spekter virov varnostnih podatkov, vključno s požarnimi pregradami, sistemi za zaznavanje in preprečevanje vdorov in platformami za zaščito končnih točk. Prav tako se lahko integrira z orodji za upravljanje ranljivosti, kar vaši ekipi pomaga pri določanju prioritet in obravnavi najbolj kritičnih varnostnih tveganj. ![maxresdefault.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/maxresdefault_42a5a3d278.jpg) Da pa je vse skupaj še zanimivejše, je tukaj še napredna funkcija poročanja in vizualizacije. Osupljive grafike vam bodo olajšale razumevanje in sporočanje stanja varnosti vašemu vodstvu kot tudi drugim zainteresiranim stranem. Če povzamemo glavne lastnosti IBM Qradar sistema: - Napredna analitika in opozarjanje v realnem času pomaga vaši ekipi hitro in učinkovito odkriti potencialne grožnje ter se nanje odzvati. - Zmanjšanje tveganj kibernetskih napadov z vpogledom v varnostno stanje organizacije v realnem času. - Izboljšanje produktivnosti varnostnih ekip: Qradar s pomočjo avtomatizacij in integracij pomaga pri delu in zmanjša čas potreben za prepoznavanje groženj in odzivanj nanje. - Doseg skladnosti in upoštevanje predpisov: Funkcije sistema Qradar s poročanjem in vizualizacijami pomagajo organizacijam dokazati skladnost z regulativnimi zahtevami. ![trustradius-2023-feature-value-relationship.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/trustradius_2023_feature_value_relationship_c19c0453c7.jpg) Več informacij najdete tudi [tukaj](https://www.lancom.si/sistem-za-upravljanje-varnostnih-informacij) ali pa izpolnite spodnji obrazec in z veseljem vam bomo odgovorili.

Kadar govorimo o informacijski varnosti, se povsod pojavlja kratica SIEM (Security Information end Event Management). Naš udomačen prevod: sistem za upravljanje varnostnih informacij. Ko pa iščemo najboljšo rešitev za tak sistem, pa je tukaj brez dvoma na prvem mestu IBM Qradar. IBM Qradar je zmogljiva varnostna platforma, ki organizacijam omogoča spremljanje in analizo svojih omrežij, aplikacij in naprav v realnem času. Napredne funkcije omogočajo hitro zaznavanje in odzivanje na kibernetske grožnje s čimer učinkovito zmanjšamo vpliv morebitnih varnostnih vdorov. Jedro QRadar sistema je upravljanje varnostnih informacij (SIEM). Za vašo celotno organizacijo zbira in združuje varnostne podatke in dogodke iz različnih virov, kot so omrežne naprave, aplikacije, uporabniške naprave in uporabniške aktivnosti, istočasno pa zbrane dogodke analizira in poskuša identificirati potencialne varnostne grožnje. Napredne analitične zmogljivosti Napredne analitične zmogljivosti Qradarja omogočajo prepoznavanje zapletenih in sofisticiranih napadov, ki jih drugi varnostni sistemi morda ne opazijo. Uporablja algoritme strojnega učenja in vedenjsko analitiko za prepoznavanje vzorcev in anomalij, ki lahko kažejo na potencialno varnostno grožnjo. Dodatno QRadar mogoča pregled varnostnega stanja podjetja, hkrati pa opozarja na varnostne grožnje v realnem času, kar vam omogoča takojšen in učinkovit odziv. Prednost tega sistema pa je predvsem njegova zmožnost integracije z drugimi rešitvami in orodji, ki jih vaša organizacija že uporablja. Podpira namreč širok spekter virov varnostnih podatkov, vključno s požarnimi pregradami, sistemi za zaznavanje in preprečevanje vdorov in platformami za zaščito končnih točk. Prav tako se lahko integrira z orodji za upravljanje ranljivosti, kar vaši ekipi pomaga pri določanju prioritet in obravnavi najbolj kritičnih varnostnih tveganj. ![maxresdefault.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/maxresdefault_42a5a3d278.jpg) Da pa je vse skupaj še zanimivejše, je tukaj še napredna funkcija poročanja in vizualizacije. Osupljive grafike vam bodo olajšale razumevanje in sporočanje stanja varnosti vašemu vodstvu kot tudi drugim zainteresiranim stranem. Če povzamemo glavne lastnosti IBM Qradar sistema: - Napredna analitika in opozarjanje v realnem času pomaga vaši ekipi hitro in učinkovito odkriti potencialne grožnje ter se nanje odzvati. - Zmanjšanje tveganj kibernetskih napadov z vpogledom v varnostno stanje organizacije v realnem času. - Izboljšanje produktivnosti varnostnih ekip: Qradar s pomočjo avtomatizacij in integracij pomaga pri delu in zmanjša čas potreben za prepoznavanje groženj in odzivanj nanje. - Doseg skladnosti in upoštevanje predpisov: Funkcije sistema Qradar s poročanjem in vizualizacijami pomagajo organizacijam dokazati skladnost z regulativnimi zahtevami. ![trustradius-2023-feature-value-relationship.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/trustradius_2023_feature_value_relationship_c19c0453c7.jpg) Več informacij najdete tudi [tukaj](https://www.lancom.si/sistem-za-upravljanje-varnostnih-informacij) ali pa izpolnite spodnji obrazec in z veseljem vam bomo odgovorili.

Katera backup rešitev je najučinkovitejša za vaše podjetje?
2. jul., 2020

Katera backup rešitev je najučinkovitejša za vaše podjetje?

Težko je ubesediti pomembnost ustreznega backupa, ki je v organizacijah nepogrešljivi del varnostnih rešitev. Zakaj? Ker je le-ta danes pomembnejši kot kadarkoli prej. Poslovni dokumenti so temelj poslovanja, brez zaščite lahko ogrozijo obstoj organizacije. Poleg tradicionalnega tveganja, kot so napake programske opreme in izpadi opreme, se uporabniki sedaj soočamo še z vedno večjimi napadi kiber kriminalcev z izsiljevalskimi virusi in zlonamernimi kodami. Zlato pravilo Izognite se črnemu scenariju in si začrtajte ustrezno strategijo za varnostno kopiranje in arhiviranje podatkov z upoštevanjem zlatega pravila 3-2-1: <p style="text-align:center;">3 kopije podatkov > na 2 različnih medijih > 1 kopija na varni oddaljeni lokaciji</p> Tradicionalne rešitve pogosto izvajajo backup na standardne datotečne sisteme primarnih diskovnih sistemov ali trakove. Oba pristopa imata prirojene pomanjkljivosti in ne zadovoljujeta zlatega 3-2-1 pravila. Takšne rešitve pogosto ne zadovoljijo zahtev po rednem in učinkovitem varnostnem kopiranju in shranjevanju podatkov. Pomanjkljivosti tradicionalnih pristopov - Kopiranje na diskovni sistem Backup na datotečnem sistemu primarnega diskovnega sistema se izvaja na isti tip medija in ne zadosti zlatemu 3-2-1 pravilu. Podatki so tako še vedno izpostavljeni izsiljevalskim napadom, saj lahko zlonamerna programerska koda šifrira varnostno kopijo na enak način kot primarne podatke. Backup na primarnem diskovnem sistemu pogosto porabi preveč prostora na dragih diskovnih sistemih, ki so le redko podvojeni, namenjeni splošni uporabi in brez oprimizacije za izdelavo in hranjenje varnostih kopij. - Kopiranje in arhiviranje na trak Kljub temu, da kopije na traku zadostijo 3-2-1 pravilu, pa imajo nekaj praktičnih pomanjkljivosti. Ročna manipulacija s tračnimi nosilci je neprijetna, avtomatizacija pri večjem številu trakov pa zahteva nakup in vzdrževanje dražje mehanske strojne opreme. Ostanete brez deduplikacije podatkov, zanesljivost trakov pa se s časom zmanjšuje, zato je potrebno poskrbeti za sistematično in redno prenašanje podatkov na novejši trak. Fizičen prenos varnostne kopije na oddaljeno varnostno lokacijo pa prinaša dodatne stroške. ![prevzamite_kontrolo_nad_podatki.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/prevzamite_kontrolo_nad_podatki_1dc11621f9.jpg) Sodoben pristop učinkovitega backupa Da je zanesljiv backup ključnega pomena, velikokrat ugotovimo šele, ko pride do neljubega scenarija, ki povzroči ogromne stroške in ogrozi obstoj podjetja. Podjetje Hewlett Packard Enterprise ponuja sodoben, varen in predvsem zanesljiv pristop k varovanju in arhiviranju podatkov. - HPE StoreOnce Dedicirana naprava za varnostno kopiranje in arhiviranje podatkov na diskovno polje. HPE StoreOnce je neodvisna namenska naprava, ločena od primarnega diskovnega sistema. Drug medij v konceptu 3-2-1 zlatega pravila backupa. - Deduplikacija in kompresija podatkov Izvaja se na HPE StoreOnce upoštevajoč vse varnostne kopije shranjene na sistemu. Integrirane tehnologije občutno zmanjšajo potrebe po diskovnih kapacitetah za varnostno kopiranje podatkov. - Optimizirana WAN replikacija Med HPE StoreOnce napravami omogoča učinkovito vzpostavitev oddaljenih lokacij za varnostno kopiranje in hrambo podatkov, brez zahtev po visoko zmogljivih povezavah med lokacijami. - HPE StoreOnce Catalyst Protokol za zaščito podatkov, ki ga je razvil HPE in je optimiziran za zaščito podatkov na diskovju. Aplikacije za zaščito podatkov lahko uporabljajo protokol za shranjevanje, kopiranje in arhiviranje podatkov. HPE StoreOnce, z dodatnim mehanizmom za preverjanje prisotnosti ščiti podatke pred izsiljevalskimi napadi. Do podatkov ni mogoče dostopati neposredno s standardnimi protokoli za dostop do datotek. - Prilagodljiva rešitev pripravljena za oblak HPE StoreOnce rešitev je na voljo kot namenska naprava ali kot virtualni strežnik. HPE Cloud Bank Storage omogoča enostavno kopiranje in arhiviranje dedupliciranih podatkov v izbran privatni ali javni oblak. Tesna integracija s HPE 3PAR, HPE Primera in HPE SimpliVity, Oracle, SAP HANA, Microsoft SQL sistemi in programskimi rešitvami Veeam, Commvault, Veritas, Micro Focus. Kako izbrati pravi HPE StoreOnce Prava izbira je odvisna od različnih dejavnikov; - Potenciala stiskanja podatkov, - Potenciala deduplikacije, - Hitrosti spreminjanja podatkov, - Časovnih zahtev za hrambo podatkov. Kontaktirajte nas, z veseljem vam bomo pomagali in svetovali glede prave backup rešitve za vaše podjetje. Za več informacij pišite na bostjan.natek@lancom.si.

Težko je ubesediti pomembnost ustreznega backupa, ki je v organizacijah nepogrešljivi del varnostnih rešitev. Zakaj? Ker je le-ta danes pomembnejši kot kadarkoli prej. Poslovni dokumenti so temelj poslovanja, brez zaščite lahko ogrozijo obstoj organizacije. Poleg tradicionalnega tveganja, kot so napake programske opreme in izpadi opreme, se uporabniki sedaj soočamo še z vedno večjimi napadi kiber kriminalcev z izsiljevalskimi virusi in zlonamernimi kodami. Zlato pravilo Izognite se črnemu scenariju in si začrtajte ustrezno strategijo za varnostno kopiranje in arhiviranje podatkov z upoštevanjem zlatega pravila 3-2-1: <p style="text-align:center;">3 kopije podatkov > na 2 različnih medijih > 1 kopija na varni oddaljeni lokaciji</p> Tradicionalne rešitve pogosto izvajajo backup na standardne datotečne sisteme primarnih diskovnih sistemov ali trakove. Oba pristopa imata prirojene pomanjkljivosti in ne zadovoljujeta zlatega 3-2-1 pravila. Takšne rešitve pogosto ne zadovoljijo zahtev po rednem in učinkovitem varnostnem kopiranju in shranjevanju podatkov. Pomanjkljivosti tradicionalnih pristopov - Kopiranje na diskovni sistem Backup na datotečnem sistemu primarnega diskovnega sistema se izvaja na isti tip medija in ne zadosti zlatemu 3-2-1 pravilu. Podatki so tako še vedno izpostavljeni izsiljevalskim napadom, saj lahko zlonamerna programerska koda šifrira varnostno kopijo na enak način kot primarne podatke. Backup na primarnem diskovnem sistemu pogosto porabi preveč prostora na dragih diskovnih sistemih, ki so le redko podvojeni, namenjeni splošni uporabi in brez oprimizacije za izdelavo in hranjenje varnostih kopij. - Kopiranje in arhiviranje na trak Kljub temu, da kopije na traku zadostijo 3-2-1 pravilu, pa imajo nekaj praktičnih pomanjkljivosti. Ročna manipulacija s tračnimi nosilci je neprijetna, avtomatizacija pri večjem številu trakov pa zahteva nakup in vzdrževanje dražje mehanske strojne opreme. Ostanete brez deduplikacije podatkov, zanesljivost trakov pa se s časom zmanjšuje, zato je potrebno poskrbeti za sistematično in redno prenašanje podatkov na novejši trak. Fizičen prenos varnostne kopije na oddaljeno varnostno lokacijo pa prinaša dodatne stroške. ![prevzamite_kontrolo_nad_podatki.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/prevzamite_kontrolo_nad_podatki_1dc11621f9.jpg) Sodoben pristop učinkovitega backupa Da je zanesljiv backup ključnega pomena, velikokrat ugotovimo šele, ko pride do neljubega scenarija, ki povzroči ogromne stroške in ogrozi obstoj podjetja. Podjetje Hewlett Packard Enterprise ponuja sodoben, varen in predvsem zanesljiv pristop k varovanju in arhiviranju podatkov. - HPE StoreOnce Dedicirana naprava za varnostno kopiranje in arhiviranje podatkov na diskovno polje. HPE StoreOnce je neodvisna namenska naprava, ločena od primarnega diskovnega sistema. Drug medij v konceptu 3-2-1 zlatega pravila backupa. - Deduplikacija in kompresija podatkov Izvaja se na HPE StoreOnce upoštevajoč vse varnostne kopije shranjene na sistemu. Integrirane tehnologije občutno zmanjšajo potrebe po diskovnih kapacitetah za varnostno kopiranje podatkov. - Optimizirana WAN replikacija Med HPE StoreOnce napravami omogoča učinkovito vzpostavitev oddaljenih lokacij za varnostno kopiranje in hrambo podatkov, brez zahtev po visoko zmogljivih povezavah med lokacijami. - HPE StoreOnce Catalyst Protokol za zaščito podatkov, ki ga je razvil HPE in je optimiziran za zaščito podatkov na diskovju. Aplikacije za zaščito podatkov lahko uporabljajo protokol za shranjevanje, kopiranje in arhiviranje podatkov. HPE StoreOnce, z dodatnim mehanizmom za preverjanje prisotnosti ščiti podatke pred izsiljevalskimi napadi. Do podatkov ni mogoče dostopati neposredno s standardnimi protokoli za dostop do datotek. - Prilagodljiva rešitev pripravljena za oblak HPE StoreOnce rešitev je na voljo kot namenska naprava ali kot virtualni strežnik. HPE Cloud Bank Storage omogoča enostavno kopiranje in arhiviranje dedupliciranih podatkov v izbran privatni ali javni oblak. Tesna integracija s HPE 3PAR, HPE Primera in HPE SimpliVity, Oracle, SAP HANA, Microsoft SQL sistemi in programskimi rešitvami Veeam, Commvault, Veritas, Micro Focus. Kako izbrati pravi HPE StoreOnce Prava izbira je odvisna od različnih dejavnikov; - Potenciala stiskanja podatkov, - Potenciala deduplikacije, - Hitrosti spreminjanja podatkov, - Časovnih zahtev za hrambo podatkov. Kontaktirajte nas, z veseljem vam bomo pomagali in svetovali glede prave backup rešitve za vaše podjetje. Za več informacij pišite na bostjan.natek@lancom.si.

Katero varnostno rešitev izbrati za vaše podjetje
10. jun., 2021

Katero varnostno rešitev izbrati za vaše podjetje

Pomoč pri izbiri varnostnih rešitev Proces digitalizacije podjetij je povečal tudi zahteve po okrepljeni kibernetski varnosti. Osnovna požarna pregrada ni dovolj, ko govorimo o zaščiti podatkov, nadzoru dostopa ali varnostnih dogodkih. Vsak dan novi napadi, pred katerimi se morajo organizacije ubraniti, pa ne poznajo milosti. Zavedate se torej pomembnosti zaščite, vendar katero rešitev izbrati, katerega ponudnika in kako implementirati, pa so vprašanja, pri katerih se velikokrat zaplete. Pomembna vprašanja, ki si jih morate zastaviti najprej znotraj podjetja: 1. Ali v kratkem načrtujete večjo rast, širitev, združitev? Vse organizacije se med seboj razlikujejo, pomembno pa je premišljevati o tem, kaj potrebujete zdaj in kaj potrebujete v kratkoročni in srednjeročni prihodnosti. Tako se lahko izognete nekaterim nepričakovanim težavam in stroškom. 2. Kako v vaši organizaciji poteka delo od doma oziroma kako je poskrbljeno za oddaljen dostop? Zagotavljanje varnega dostopa do podatkov nadzorujemo z rešitvami NAC- Network Access Control. Zaščititi pa je potrebno tudi mobilne naprave, ki že same po sebi predstavljajo veliko tveganje za izgubo podatkov. 3. Imate poslovne prostore na več različnih lokacijah? Organizacije se v takih primerih poslužujejo virtualnega privatnega omrežja - VPN. Zaščita le tega pa mora biti zagotovljena na vsakem koraku. 4. Katere regulacije zadevajo vašo panogo oziroma lokacijo? Strogi predpisi o skladnosti lahko vplivajo na izbiro določene varnostne rešitve. V sektorjih bančništva, zavarovalništva, farmacije, zakonodaje obstajajo svojevrstni predpisi, prav tako tudi glede na lokacijo oziroma sedež. 5. Potrebujemo eno rešitev ali kombinacijo različnih? Kibernetska varnost je zapleteno področje, ki se vedno bolj širi in realno je malo verjetno, da boste našli le enega ponudnika oziroma eno rešitev, ki bo zajela vaše potrebe po požarnih pregradah, antivirusnih programih, dostopih do omrežja, zaščitni končnih točk, varnostnih kopijah in obnovi. Najboljše varnostne rešitve Ko boste iskali primerne rešitve, bodite pozorni predvsem, da gre za enostavno implementacijo brez večjih posegov v informacijsko infrastrukturo. Pri programski opremi je pomemben enostaven uporabniški vmesnik, enostavna namestitev in hitra osvojitev programa. Najpomembnejša pa je seveda učinkovitost in sposobnost rešitve ter podpora s strani ponudnika. [Preverite ponudbo večkrat nagrajenih varnostnih rešitev.](https://www.lancom.si/varnostne-resitve) Za pomoč in svetovanje je tukaj za vas Bojan Lepenik bojan.lepenik@lancom.si, +368 2 33 00 216

Pomoč pri izbiri varnostnih rešitev Proces digitalizacije podjetij je povečal tudi zahteve po okrepljeni kibernetski varnosti. Osnovna požarna pregrada ni dovolj, ko govorimo o zaščiti podatkov, nadzoru dostopa ali varnostnih dogodkih. Vsak dan novi napadi, pred katerimi se morajo organizacije ubraniti, pa ne poznajo milosti. Zavedate se torej pomembnosti zaščite, vendar katero rešitev izbrati, katerega ponudnika in kako implementirati, pa so vprašanja, pri katerih se velikokrat zaplete. Pomembna vprašanja, ki si jih morate zastaviti najprej znotraj podjetja: 1. Ali v kratkem načrtujete večjo rast, širitev, združitev? Vse organizacije se med seboj razlikujejo, pomembno pa je premišljevati o tem, kaj potrebujete zdaj in kaj potrebujete v kratkoročni in srednjeročni prihodnosti. Tako se lahko izognete nekaterim nepričakovanim težavam in stroškom. 2. Kako v vaši organizaciji poteka delo od doma oziroma kako je poskrbljeno za oddaljen dostop? Zagotavljanje varnega dostopa do podatkov nadzorujemo z rešitvami NAC- Network Access Control. Zaščititi pa je potrebno tudi mobilne naprave, ki že same po sebi predstavljajo veliko tveganje za izgubo podatkov. 3. Imate poslovne prostore na več različnih lokacijah? Organizacije se v takih primerih poslužujejo virtualnega privatnega omrežja - VPN. Zaščita le tega pa mora biti zagotovljena na vsakem koraku. 4. Katere regulacije zadevajo vašo panogo oziroma lokacijo? Strogi predpisi o skladnosti lahko vplivajo na izbiro določene varnostne rešitve. V sektorjih bančništva, zavarovalništva, farmacije, zakonodaje obstajajo svojevrstni predpisi, prav tako tudi glede na lokacijo oziroma sedež. 5. Potrebujemo eno rešitev ali kombinacijo različnih? Kibernetska varnost je zapleteno področje, ki se vedno bolj širi in realno je malo verjetno, da boste našli le enega ponudnika oziroma eno rešitev, ki bo zajela vaše potrebe po požarnih pregradah, antivirusnih programih, dostopih do omrežja, zaščitni končnih točk, varnostnih kopijah in obnovi. Najboljše varnostne rešitve Ko boste iskali primerne rešitve, bodite pozorni predvsem, da gre za enostavno implementacijo brez večjih posegov v informacijsko infrastrukturo. Pri programski opremi je pomemben enostaven uporabniški vmesnik, enostavna namestitev in hitra osvojitev programa. Najpomembnejša pa je seveda učinkovitost in sposobnost rešitve ter podpora s strani ponudnika. [Preverite ponudbo večkrat nagrajenih varnostnih rešitev.](https://www.lancom.si/varnostne-resitve) Za pomoč in svetovanje je tukaj za vas Bojan Lepenik bojan.lepenik@lancom.si, +368 2 33 00 216

IT revizija - Zakaj in kako?
Bronja Herynek
23. mar., 2022

IT revizija - Zakaj in kako?

Revizija informacijskih sistemov je pomemben vidik znotraj posameznih organizacij, saj si v sodobnem svetu ne predstavljamo več podjetja brez zanesljivega informacijskega sistema. Revizija nam lahko pomaga pri iskanju vrzeli, uvajanju dobrih IT praks ter preverjanju skladnosti delovanja s predpisi in standardi. Poznamo tako zunanje kot notranje IT revizije, ki jih izvajajo ekipe strokovnjakov, poznamo pa tudi orodja, ki nam lahko to delo znatno olajšajo in hkrati prihranijo stroške. IT ekipe so v današnjem času veliko bolj zasedene zaradi procesov digitalizacije, skrbi za kibernetsko varnost in splošnega vzdrževanja IT okolja. Revizija informacijskih sistemov je tako le še dodatno breme in velikokrat se zgodi, da enostavno zmanjka časa za bolj podroben vpogled in optimizacijo samih procesov. Orodje, ki dela namesto vas. Netwrix Auditor je inteligentno orodje, ki vam pomaga razbremeniti IT strokovnjake ter doseči cilje z obilo manj truda. Programska oprema, ki avtomatizira procese za doseganje varnosti, skladnosti in operacij vsakodnevnih nalog, ki so pred tem zahtevale več ur vašega dragocenega časa. Izvajanje nadzora skladnosti v celotni infrastrukturi in redno ocenjevanje predvidenega delovanja vam omogoča stalno pripravljenost na zunanje revizijske kontrole. Zaznavanje groženj Zmanjšajte izpostavljenost svojih kitičnih točk tako, da prepoznate največja varnostna tveganja in poostrite nadzor nad dovoljenji. Z nastavitvijo opozoril zagotovite pravočasno odkrivanje in odziv na grožnje z avtomatizacijo ter izvajanjem hitrih in natančnih preiskav. Poiščite in zapolnite varnostne vrzeli v infrastrukturi delovnega okolja, kot je na primer veliko število dodeljenih dovoljenj, preveč neaktivnih uporabniških računov, razvrščanje in lociranje občutljivih podatkov, nadzor privilegiranih uporabniških računov ipd. Prihranek časa in denarja Dosežite, dokažite in ohranite skladnost z manj truda in stroškov, tako da skrajšate čas potreben za pripravo na revizije do 85%. Enostavno poiščite odgovore na vprašanja ter se izognite dodatnim stroškom. Z enim samim orodjem nadzorujte celotno IT okolje in pustite Netwrix Auditorju, da vam dostavi vse potrebne informacije na poenoten in konsistenten način. Čisto sliko o vseh spremembah pridobite v trenutku, prav tako tudi celoten pregled sistema in trenutno stanje kritičnih točk. Neomejena integracija Netwrix Auditor omogoča zbiranje aktivnosti vseh točk v IT okolju in jih shranjuje na enem samem mestu. Tako imate vse možne grožnje pod nadzorom ter s tem poenostavite varnostne in revizijske preglede. Z Integracijo orodja Netwrix z že obstoječimi IT operacijami, varnostnimi postopki in postopki skladnosti, z lahkoto poenostavite delovne tokove, predvsem spremembe in obvladovanje incidentov. Ocenite in ublažite tveganja v vašem IT okolju Poiščite in onemogočite varnostne vrzeli kot so veliko število neposredno dodeljenih pravic ali preveliko število neaktivnih uporabniških računov in tako zmanjšajte možnosti za kibernetski napad na vaše podjetje. ![risk assessment.png](https://cms.lancom.si/uploads/risk_assessment_5b6eeb1ebe.png) Poenostavite si redno preverjanje pravic uporabnikov Redno preverjajte, kdo ima dostop do katerih občutljivih podatkov in kako so te pravice dobili. Omogočite skrbnikom podatkov, da redno preverjajo, če so dodeljene pravice v skladu s poslovnimi potrebami. ![sensitive data.png](https://cms.lancom.si/uploads/sensitive_data_1fd56af19e.png) Vzpostavite odgovornost nad uporabo privilegiranih uporabniških računov Spremljajte aktivnosti privilegiranih uporabnikov na vaših kritičnih IT sistemih, da zagotovite slednje internim varnostnim pravilom in zaznate zlorabo privilegijev. ![user session.png](https://cms.lancom.si/uploads/user_session_79714c348a.png) Zaznajte ogrožene uporabniške račune in zlonamerne akcije lokalnih uporabnikov Identificirajte znake možnih varnostnih groženj, kot so nenavadne prijave oz. nedovoljen oddaljen dostop do vašega omrežja. Identificirajte in raziščite uporabnike, ki predstavljajo največje tveganje z združenim pregledom nad tvegano dejavnostjo posameznega uporabnika. ![behavior anomalies.png](https://cms.lancom.si/uploads/behavior_anomalies_b45e1f74b0.png) Zmanjšajte čas za odgovor na nevarnost Z avtomatizacijo akcij v primeru pričakovanih incidentov se hitreje odzivajte na varnostne grožnje. ![mass data removal.png](https://cms.lancom.si/uploads/mass_data_removal_979a1152fc.png) Poenostavite si preiskavo incidentov Z uporabo enostavnega iskalnika natančno raziščite vsak incident, ki vključuje dostop do občutljivih podatkov. Do podrobnosti se seznanite s tem kaj se je zgodilo , kako se je zgodilo, kdo je sodeloval in kateri podatki so bili ogroženi. ![incidenti.png](https://cms.lancom.si/uploads/incidenti_10dd23f444.png) Poskrbite, da so vaše varnostne kontrole učinkovite Uvedite nadzor skladnosti nad vašo celotno infrastrukturo in redno ocenjujte ali kontrole skladnosti delujejo, kot je predvideno. Če se napisane varnostne politike razlikujejo od dejanskega stanja, popravite nepravilne kontrole, da bodo v skladu z vašimi varnostnimi politikami. ![sensitive file.png](https://cms.lancom.si/uploads/sensitive_file_1851334a9e.png) Skrajšajte čas priprav na revizijo IT okolja Pripravite se na zahteve revizorjev z uporabo že pripravljenih poročil, ki so usklajeni z mednarodnimi standardi kot so GDPR, ISO27001, PCI DSS in drugi. ![reports.png](https://cms.lancom.si/uploads/reports_5e22154542.png) Odgovorite na ad hoc vprašanja revizorjev Če se med revizijo pojavijo nepričakovana vprašanja, uporabite enostavni iskalnik za hitro pridobivanje želenih informacij. ![iskalnik.png](https://cms.lancom.si/uploads/iskalnik_d9524e7a5c.png) Dobite jasno sliko nad tem, kaj se je v vašem sistemu spremenilo Sledite spremebam v vašem lokalnem in oblačnem IT okolju tako, da lahko zaznate in odpravite težave preden le te vplivajo na vaše poslovanje in produktivnost uporabnikov. ![changes.png](https://cms.lancom.si/uploads/changes_dbe9cef27e.png) Odgovorite na vprašanja v minutah, ne v urah Kadar koli se pojavijo potrebe po informacijah, kot je seznam uporabnikov, ki imajo dostop do določene mape ali dokaz, da v vašem IT okolju ni neaktivnih uporabnikov, odgovorite hitro z uporabo že pripravljenih in lahko berljivih poročil. ![file permision details.png](https://cms.lancom.si/uploads/file_permision_details_67bc214c03.png) Pravočasno dostavljajte vse potrebne informacije Poročila se lahko samodejno pošiljajo na posamezne naslove po naprej določenem urniku. Lahko pa posameznim uporabnikom dovolite omejen dostop do revizijskega sistema, da lahko neposredno dostopajo do informacij, ki jih potrebujejo. ![subscription.png](https://cms.lancom.si/uploads/subscription_1aa735d1af.png) Še nekaj dodatnih informacij lahko najdete [tukaj](https://www.lancom.si/it-revizija).

Revizija informacijskih sistemov je pomemben vidik znotraj posameznih organizacij, saj si v sodobnem svetu ne predstavljamo več podjetja brez zanesljivega informacijskega sistema. Revizija nam lahko pomaga pri iskanju vrzeli, uvajanju dobrih IT praks ter preverjanju skladnosti delovanja s predpisi in standardi. Poznamo tako zunanje kot notranje IT revizije, ki jih izvajajo ekipe strokovnjakov, poznamo pa tudi orodja, ki nam lahko to delo znatno olajšajo in hkrati prihranijo stroške. IT ekipe so v današnjem času veliko bolj zasedene zaradi procesov digitalizacije, skrbi za kibernetsko varnost in splošnega vzdrževanja IT okolja. Revizija informacijskih sistemov je tako le še dodatno breme in velikokrat se zgodi, da enostavno zmanjka časa za bolj podroben vpogled in optimizacijo samih procesov. Orodje, ki dela namesto vas. Netwrix Auditor je inteligentno orodje, ki vam pomaga razbremeniti IT strokovnjake ter doseči cilje z obilo manj truda. Programska oprema, ki avtomatizira procese za doseganje varnosti, skladnosti in operacij vsakodnevnih nalog, ki so pred tem zahtevale več ur vašega dragocenega časa. Izvajanje nadzora skladnosti v celotni infrastrukturi in redno ocenjevanje predvidenega delovanja vam omogoča stalno pripravljenost na zunanje revizijske kontrole. Zaznavanje groženj Zmanjšajte izpostavljenost svojih kitičnih točk tako, da prepoznate največja varnostna tveganja in poostrite nadzor nad dovoljenji. Z nastavitvijo opozoril zagotovite pravočasno odkrivanje in odziv na grožnje z avtomatizacijo ter izvajanjem hitrih in natančnih preiskav. Poiščite in zapolnite varnostne vrzeli v infrastrukturi delovnega okolja, kot je na primer veliko število dodeljenih dovoljenj, preveč neaktivnih uporabniških računov, razvrščanje in lociranje občutljivih podatkov, nadzor privilegiranih uporabniških računov ipd. Prihranek časa in denarja Dosežite, dokažite in ohranite skladnost z manj truda in stroškov, tako da skrajšate čas potreben za pripravo na revizije do 85%. Enostavno poiščite odgovore na vprašanja ter se izognite dodatnim stroškom. Z enim samim orodjem nadzorujte celotno IT okolje in pustite Netwrix Auditorju, da vam dostavi vse potrebne informacije na poenoten in konsistenten način. Čisto sliko o vseh spremembah pridobite v trenutku, prav tako tudi celoten pregled sistema in trenutno stanje kritičnih točk. Neomejena integracija Netwrix Auditor omogoča zbiranje aktivnosti vseh točk v IT okolju in jih shranjuje na enem samem mestu. Tako imate vse možne grožnje pod nadzorom ter s tem poenostavite varnostne in revizijske preglede. Z Integracijo orodja Netwrix z že obstoječimi IT operacijami, varnostnimi postopki in postopki skladnosti, z lahkoto poenostavite delovne tokove, predvsem spremembe in obvladovanje incidentov. Ocenite in ublažite tveganja v vašem IT okolju Poiščite in onemogočite varnostne vrzeli kot so veliko število neposredno dodeljenih pravic ali preveliko število neaktivnih uporabniških računov in tako zmanjšajte možnosti za kibernetski napad na vaše podjetje. ![risk assessment.png](https://cms.lancom.si/uploads/risk_assessment_5b6eeb1ebe.png) Poenostavite si redno preverjanje pravic uporabnikov Redno preverjajte, kdo ima dostop do katerih občutljivih podatkov in kako so te pravice dobili. Omogočite skrbnikom podatkov, da redno preverjajo, če so dodeljene pravice v skladu s poslovnimi potrebami. ![sensitive data.png](https://cms.lancom.si/uploads/sensitive_data_1fd56af19e.png) Vzpostavite odgovornost nad uporabo privilegiranih uporabniških računov Spremljajte aktivnosti privilegiranih uporabnikov na vaših kritičnih IT sistemih, da zagotovite slednje internim varnostnim pravilom in zaznate zlorabo privilegijev. ![user session.png](https://cms.lancom.si/uploads/user_session_79714c348a.png) Zaznajte ogrožene uporabniške račune in zlonamerne akcije lokalnih uporabnikov Identificirajte znake možnih varnostnih groženj, kot so nenavadne prijave oz. nedovoljen oddaljen dostop do vašega omrežja. Identificirajte in raziščite uporabnike, ki predstavljajo največje tveganje z združenim pregledom nad tvegano dejavnostjo posameznega uporabnika. ![behavior anomalies.png](https://cms.lancom.si/uploads/behavior_anomalies_b45e1f74b0.png) Zmanjšajte čas za odgovor na nevarnost Z avtomatizacijo akcij v primeru pričakovanih incidentov se hitreje odzivajte na varnostne grožnje. ![mass data removal.png](https://cms.lancom.si/uploads/mass_data_removal_979a1152fc.png) Poenostavite si preiskavo incidentov Z uporabo enostavnega iskalnika natančno raziščite vsak incident, ki vključuje dostop do občutljivih podatkov. Do podrobnosti se seznanite s tem kaj se je zgodilo , kako se je zgodilo, kdo je sodeloval in kateri podatki so bili ogroženi. ![incidenti.png](https://cms.lancom.si/uploads/incidenti_10dd23f444.png) Poskrbite, da so vaše varnostne kontrole učinkovite Uvedite nadzor skladnosti nad vašo celotno infrastrukturo in redno ocenjujte ali kontrole skladnosti delujejo, kot je predvideno. Če se napisane varnostne politike razlikujejo od dejanskega stanja, popravite nepravilne kontrole, da bodo v skladu z vašimi varnostnimi politikami. ![sensitive file.png](https://cms.lancom.si/uploads/sensitive_file_1851334a9e.png) Skrajšajte čas priprav na revizijo IT okolja Pripravite se na zahteve revizorjev z uporabo že pripravljenih poročil, ki so usklajeni z mednarodnimi standardi kot so GDPR, ISO27001, PCI DSS in drugi. ![reports.png](https://cms.lancom.si/uploads/reports_5e22154542.png) Odgovorite na ad hoc vprašanja revizorjev Če se med revizijo pojavijo nepričakovana vprašanja, uporabite enostavni iskalnik za hitro pridobivanje želenih informacij. ![iskalnik.png](https://cms.lancom.si/uploads/iskalnik_d9524e7a5c.png) Dobite jasno sliko nad tem, kaj se je v vašem sistemu spremenilo Sledite spremebam v vašem lokalnem in oblačnem IT okolju tako, da lahko zaznate in odpravite težave preden le te vplivajo na vaše poslovanje in produktivnost uporabnikov. ![changes.png](https://cms.lancom.si/uploads/changes_dbe9cef27e.png) Odgovorite na vprašanja v minutah, ne v urah Kadar koli se pojavijo potrebe po informacijah, kot je seznam uporabnikov, ki imajo dostop do določene mape ali dokaz, da v vašem IT okolju ni neaktivnih uporabnikov, odgovorite hitro z uporabo že pripravljenih in lahko berljivih poročil. ![file permision details.png](https://cms.lancom.si/uploads/file_permision_details_67bc214c03.png) Pravočasno dostavljajte vse potrebne informacije Poročila se lahko samodejno pošiljajo na posamezne naslove po naprej določenem urniku. Lahko pa posameznim uporabnikom dovolite omejen dostop do revizijskega sistema, da lahko neposredno dostopajo do informacij, ki jih potrebujejo. ![subscription.png](https://cms.lancom.si/uploads/subscription_1aa735d1af.png) Še nekaj dodatnih informacij lahko najdete [tukaj](https://www.lancom.si/it-revizija).