Logo
4.5.2021 - 1 min branja

Lancom prejemnik Zlate bonitete odličnosti

Lancom prejemnik Zlate bonitete odličnosti

Preteklo leto je bilo za podjetja polno izzivov, s katerimi so se srečali prvič in predvsem nepričakovano. Podjetja so bila prisiljena prilagoditi se k novim tržnim razmeram, povezovanju in sodelovanju.

Lancom je za poslovanje v preteklem letu prejel certifikat bonitete odličnosti, ki je v poslovnem svetu sprejeta izkaznica o nadpovprečni kakovosti poslovanja podjetja. Višji kot je certifikat bonitete odličnosti, večje zaupanje in ugled uživa na trgu.

Bonitetna odličnost = varnost, vzornost, uspešnost

Zlato bonitetno odličnost lahko nosijo izključno podjetja, ki imajo najvišjo bonitetno odličnosti AAA kar tri leta zaporedoma. Gre za oceno, s katero bonitetne hiše na osnovi različnih kriterijev ocenjujejo boniteto podjetja skozi daljše obdobje. Med drugim so sestavni del ocene tudi ocena plačilne sposobnosti, kreditna sposobnost, zadolženost, dobičkonosnost in drugi kriteriji tveganosti poslovanja s podjetjem.

Kot podjetje sedaj s certifikatom izkazujemo zanesljivost, kredibilnost in nizko tvegan poslovni subjekt za sodelovanje z vsemi poslovnimi partnerji: dobavitelji, kupci, zavarovalnicami, bankami in drugimi. Tudi v mednarodnem okolju s tem potrjujemo in utrjujemo svoj ugled ter zaupanje.

Kako strogi so kriteriji, pove tudi dejstvo, da je v Sloveniji med vsemi registriranimi podjetji razred zlatega bonitetnega odličja doseglo zgolj 4,4% podjetij.

zlati-lancom.png Certifikat podeljuje družba Bisnode na evropski ravni.

Sorodne objave

Utrinki 26. LANCom strokovnega posvetovanja
13. jun., 2022

Utrinki 26. LANCom strokovnega posvetovanja

26. LANCom strokovno posvetovanje 25. in 26. maj 2022, Hotel Planja, Rogla

26. LANCom strokovno posvetovanje 25. in 26. maj 2022, Hotel Planja, Rogla

Aruba ESP napoveduje in odpravlja težave še preden se pojavijo
Urška Novak
30. jul., 2020

Aruba ESP napoveduje in odpravlja težave še preden se pojavijo

Aruba, družba v lasti Hewlett Packard Enterprise, je v juniju letos predstavila Arubo ESP (Edge Services Platform). Odlikuje jo umetna inteligenca (AI), ki kot prva platforma v oblaku napoveduje in odpravlja težave v omrežju, še preden se te pojavijo. Enotna in avtomatizirana platforma nenehno analizira podatke iz omrežja, prepoznava in varuje nezaščitene naprave, se samodejno optimizira in odpravlja napake ter zagotavlja najvišji nivo zmogljivosti in storitev. Aruba ESP je zasnovana kot storitev v oblaku ali kot upravljana storitev, ki je na voljo v sodelovanju z Aruba partnerji ali preko ponudbe HPE GreenLake. Prilagojena je različnim ekonomskim zahtevam in potrebam organizacij različnih velikosti. Možnosti financiranja preko HPE Financial Services so na voljo tudi v Sloveniji. Digitalni svet podatkov Vstopamo v obdobje analitike podatkov, pridobljenih iz množice IoT naprav. S pomočjo umetne inteligence in avtomatizacijo, podprto z računsko močjo in sodobnimi omrežji, bomo analizirali podatke in uporabljali novo vrsto aplikacij, ki bodo skladne z oblakom, vendar se bodo izvajale na robu omrežja. Organizacije že danes ustvarjajo velike količine nestrukturiranih podatkov, ki jih je mogoče uporabiti za izboljšanje učinkovitosti, uporabniške izkušnje in doseganje novih poslovnih rezultatov. Ključno je, da je organizacija sposobna nova spoznanja pretvoriti v smiselna dejanja v realnem času, kar stori z analizo podatkov pri izvoru – na robu omrežja, kjer se ljudje, naprave in stvari povežejo v digitalni svet. Za analizo podatkov v njihovem izvoru potrebujemo zanesljivo, hitro in avtonomno omrežje, ki bo na podlagi umetne inteligence, ki analizira podatke iz omrežne telemetrije, in s pomočjo infrastrukture s »šestim čutom« prepoznavalo bližajoče se težave ter samodejno priporočilo in izvedlo rešitev. Aruba Edge Services Platform temelji na treh gradnikih – Aruba AIOps je kritična komponenta, ki s pomočjo umetne inteligence in podatkovne analitike z več kot 95 % natančnostjo prepozna vzroke težav in jih samodejno odpravlja, preprečuje bližajoče se težave, proaktivno spremlja uporabniško izkušnjo ter na podlagi nenehne primerjave in analize omrežji po svetu predlaga izboljšave in dobre prakse za optimizacijo in zaščito omrežja. Dosedanje izkušnje in podatki strank po svetu izkazujejo do 15 % večjo pretočnost omrežja in do 90 % krajši čas reševanja težav ter posledično izboljšano izkušnjo uporabnikov in administratorjev omrežja. – Poenotena infrastruktura (Unified Infrastucture) združuje vse omrežne operacije na žično, brezžično in SD-WAN omrežje, od podatkovnega centra do oddaljenih in domačih delovnih okolij, v centralno upravljavsko in nadzorno konzolo v oblaku. Aruba Central povezuje dogodke v omrežju ter zmanjšuje človeške napake in čas za odpravo napak. Poenotena infrastruktura omogoča izbiro med krmilnimi storitvami na lokaciji ali v oblaku, kar podjetjem zagotavlja kar največjo prilagodljivost. – Zero Trust Network Seurity združuje integrirane varnostne omrežne tehnologije kontrole dostopa na podlagi vlog, Dynamic Segmentationa in prepoznavanja vdorov na osnovi identitete. S pomočjo varnostnih tehnologij omrežje potrdi, avtorizira in nadzira vsakega uporabnika in napravo, ki se povezuje v omrežje, hkrati pa zazna, prepreči, izolira in ustavi napade, še preden ti vplivajo na podjetje. Prihranek časa in denarja Aruba Central je zasnovana za poenostavitev vzpostavitve, upravljanja in optimizacije WLAN, LAN, VPN in SD-WAN omrežij. Integrirane tehnologije strojnega učenja, umetne inteligence, profiliranje IoT naprav in poenoteno upravljanje z infrastrukturo nadgrajuje današnje tradicionalne pristope upravljanja. Kombinacija centraliziranega upravljanja in nadzora, racionalizacija operativnih procesov, AIOps ter podrobna opozorila, poročanje, analiza in odpravljanje težav, omogočajo občuten prihranek pri času in uporabljenih sredstvih za upravljanje z omrežno infrastrukturo. Enostaven uporabniški vmesnik Informativen in enostaven uporabniški vmesnik takoj ob prijavi omogoča neposreden dostop do informacij o zdravju omrežja in varnostni infrastrukturi. Aruba Central zagotavlja hitro in enostavno upravljanje, analiziranje in vzdrževanje omrežij, naprav in omrežnih odjemalcev ter omogoča integracijo z obstoječimi IT sistemi. Dodajanje, odstranjevanje in konfiguriranje omrežnih naprav in licenc je enostavno in pregledno. Tradicionalni pristopi vzpostavitve in nadgradnje omrežja so lahko zamudni in zapleteni. Aruba Zero Touch Provisioning, čarovnik za enostavno nastavitev, močno olajša dodajanje omrežnih naprav v okolje, izboljša natančnost administrativnih operacij in občutno prihrani čas za vzpostavitev ali nadgradnjo omrežja. Opozarjanje na težave in poročanje Napredna AIOps tehnologija, ki izvaja stalen nadzor nad poenoteno infrastrukturo, ponuja administratorju omrežja natančen vpogled v omrežno infrastrukturo in ga opozarja na morebitne bližajoče se težave. V kolikor pride do težav je za stabilnost omrežja izjemno pomembno hitro prepoznavanje, karakterizacija in odprava napak. Tehnologija umetne inteligence administratorju poda vsebinske informacije ob pravem času za hitro odpravo težav. Rezultat je dosleden, zanesljiv in pravočasen pretok informacij za hitro in uspešno izvedbo administrativnih opravil. Aruba Central prav tako omogoča pripravo celovitih poročil, ki zajemajo poglobljene informacije o zdravju in povezljivosti naprav, zdravju omrežja in dejavnosti uporabnikov. Administratorju omrežja bo v pomoč čarovnik za pripravo povsem prilagojenih poročil o stanju omrežja, aplikacijah, pretočnosti in porabi podatkov, aktivnosti v omrežju ter pripravo seznamov omrežnih naprav in odjemalcev. Aruba Central omogoča samodejno pripravo poročil po urniku. Želite razširiti svoje službeno omrežje na oddaljeno lokacijo? Z Aruba Central je preprosto vzpostaviti, upravljati in nadzorovati razširjeno poslovno omrežje na oddaljenih lokacijah po svetu, kot npr. v domačih pisarnah zaposlenih ali v oddaljenih podružnicah. Z Arubino rešitvijo za neprekinjeno poslovanje in s pomočjo oddaljenih brezžičnih dostopnih točk (Aruba RAP) lahko zagotovite varno službeno LAN in WLAN povezavo za zaposlene na oddaljeni lokaciji. Uporabniki bodo dostopali do poslovnih aplikacij, IT storitev in naprav v službenem omrežju na isti način, pod istimi pogoji in varnostnimi politikami, kot če bi do njih dostopali na centralni lokaciji, v glavni pisarni podjetja. Aruba Central omogoča centralen pregled, upravljanje in nadzor vseh omrežnih naprav, povezav in odjemalcev v službenem omrežju, ne glede na lokacije po svetu. Bi želeli preizkusiti napreden način upravljanja s svojim omrežjem? Uporabniki Aruba brezžičnih dostopnih točk in stikal imajo možnost 90-dnevnega brezplačnega preizkusa Aruba Central. V kolikor nimate Aruba brezžične dostopne točke ali stikala, vendar bi si kljub temu želeli preizkusilti funkcionalnosti Aruba Central, nas kontaktirajte. Za določen čas vam bomo zagotovili demo enote in pomoč pri preizkusu Aruba omrežnih tehnologij. Naši svetovalci so vam na voljo! peter.djukic@lancom.si

Aruba, družba v lasti Hewlett Packard Enterprise, je v juniju letos predstavila Arubo ESP (Edge Services Platform). Odlikuje jo umetna inteligenca (AI), ki kot prva platforma v oblaku napoveduje in odpravlja težave v omrežju, še preden se te pojavijo. Enotna in avtomatizirana platforma nenehno analizira podatke iz omrežja, prepoznava in varuje nezaščitene naprave, se samodejno optimizira in odpravlja napake ter zagotavlja najvišji nivo zmogljivosti in storitev. Aruba ESP je zasnovana kot storitev v oblaku ali kot upravljana storitev, ki je na voljo v sodelovanju z Aruba partnerji ali preko ponudbe HPE GreenLake. Prilagojena je različnim ekonomskim zahtevam in potrebam organizacij različnih velikosti. Možnosti financiranja preko HPE Financial Services so na voljo tudi v Sloveniji. Digitalni svet podatkov Vstopamo v obdobje analitike podatkov, pridobljenih iz množice IoT naprav. S pomočjo umetne inteligence in avtomatizacijo, podprto z računsko močjo in sodobnimi omrežji, bomo analizirali podatke in uporabljali novo vrsto aplikacij, ki bodo skladne z oblakom, vendar se bodo izvajale na robu omrežja. Organizacije že danes ustvarjajo velike količine nestrukturiranih podatkov, ki jih je mogoče uporabiti za izboljšanje učinkovitosti, uporabniške izkušnje in doseganje novih poslovnih rezultatov. Ključno je, da je organizacija sposobna nova spoznanja pretvoriti v smiselna dejanja v realnem času, kar stori z analizo podatkov pri izvoru – na robu omrežja, kjer se ljudje, naprave in stvari povežejo v digitalni svet. Za analizo podatkov v njihovem izvoru potrebujemo zanesljivo, hitro in avtonomno omrežje, ki bo na podlagi umetne inteligence, ki analizira podatke iz omrežne telemetrije, in s pomočjo infrastrukture s »šestim čutom« prepoznavalo bližajoče se težave ter samodejno priporočilo in izvedlo rešitev. Aruba Edge Services Platform temelji na treh gradnikih – Aruba AIOps je kritična komponenta, ki s pomočjo umetne inteligence in podatkovne analitike z več kot 95 % natančnostjo prepozna vzroke težav in jih samodejno odpravlja, preprečuje bližajoče se težave, proaktivno spremlja uporabniško izkušnjo ter na podlagi nenehne primerjave in analize omrežji po svetu predlaga izboljšave in dobre prakse za optimizacijo in zaščito omrežja. Dosedanje izkušnje in podatki strank po svetu izkazujejo do 15 % večjo pretočnost omrežja in do 90 % krajši čas reševanja težav ter posledično izboljšano izkušnjo uporabnikov in administratorjev omrežja. – Poenotena infrastruktura (Unified Infrastucture) združuje vse omrežne operacije na žično, brezžično in SD-WAN omrežje, od podatkovnega centra do oddaljenih in domačih delovnih okolij, v centralno upravljavsko in nadzorno konzolo v oblaku. Aruba Central povezuje dogodke v omrežju ter zmanjšuje človeške napake in čas za odpravo napak. Poenotena infrastruktura omogoča izbiro med krmilnimi storitvami na lokaciji ali v oblaku, kar podjetjem zagotavlja kar največjo prilagodljivost. – Zero Trust Network Seurity združuje integrirane varnostne omrežne tehnologije kontrole dostopa na podlagi vlog, Dynamic Segmentationa in prepoznavanja vdorov na osnovi identitete. S pomočjo varnostnih tehnologij omrežje potrdi, avtorizira in nadzira vsakega uporabnika in napravo, ki se povezuje v omrežje, hkrati pa zazna, prepreči, izolira in ustavi napade, še preden ti vplivajo na podjetje. Prihranek časa in denarja Aruba Central je zasnovana za poenostavitev vzpostavitve, upravljanja in optimizacije WLAN, LAN, VPN in SD-WAN omrežij. Integrirane tehnologije strojnega učenja, umetne inteligence, profiliranje IoT naprav in poenoteno upravljanje z infrastrukturo nadgrajuje današnje tradicionalne pristope upravljanja. Kombinacija centraliziranega upravljanja in nadzora, racionalizacija operativnih procesov, AIOps ter podrobna opozorila, poročanje, analiza in odpravljanje težav, omogočajo občuten prihranek pri času in uporabljenih sredstvih za upravljanje z omrežno infrastrukturo. Enostaven uporabniški vmesnik Informativen in enostaven uporabniški vmesnik takoj ob prijavi omogoča neposreden dostop do informacij o zdravju omrežja in varnostni infrastrukturi. Aruba Central zagotavlja hitro in enostavno upravljanje, analiziranje in vzdrževanje omrežij, naprav in omrežnih odjemalcev ter omogoča integracijo z obstoječimi IT sistemi. Dodajanje, odstranjevanje in konfiguriranje omrežnih naprav in licenc je enostavno in pregledno. Tradicionalni pristopi vzpostavitve in nadgradnje omrežja so lahko zamudni in zapleteni. Aruba Zero Touch Provisioning, čarovnik za enostavno nastavitev, močno olajša dodajanje omrežnih naprav v okolje, izboljša natančnost administrativnih operacij in občutno prihrani čas za vzpostavitev ali nadgradnjo omrežja. Opozarjanje na težave in poročanje Napredna AIOps tehnologija, ki izvaja stalen nadzor nad poenoteno infrastrukturo, ponuja administratorju omrežja natančen vpogled v omrežno infrastrukturo in ga opozarja na morebitne bližajoče se težave. V kolikor pride do težav je za stabilnost omrežja izjemno pomembno hitro prepoznavanje, karakterizacija in odprava napak. Tehnologija umetne inteligence administratorju poda vsebinske informacije ob pravem času za hitro odpravo težav. Rezultat je dosleden, zanesljiv in pravočasen pretok informacij za hitro in uspešno izvedbo administrativnih opravil. Aruba Central prav tako omogoča pripravo celovitih poročil, ki zajemajo poglobljene informacije o zdravju in povezljivosti naprav, zdravju omrežja in dejavnosti uporabnikov. Administratorju omrežja bo v pomoč čarovnik za pripravo povsem prilagojenih poročil o stanju omrežja, aplikacijah, pretočnosti in porabi podatkov, aktivnosti v omrežju ter pripravo seznamov omrežnih naprav in odjemalcev. Aruba Central omogoča samodejno pripravo poročil po urniku. Želite razširiti svoje službeno omrežje na oddaljeno lokacijo? Z Aruba Central je preprosto vzpostaviti, upravljati in nadzorovati razširjeno poslovno omrežje na oddaljenih lokacijah po svetu, kot npr. v domačih pisarnah zaposlenih ali v oddaljenih podružnicah. Z Arubino rešitvijo za neprekinjeno poslovanje in s pomočjo oddaljenih brezžičnih dostopnih točk (Aruba RAP) lahko zagotovite varno službeno LAN in WLAN povezavo za zaposlene na oddaljeni lokaciji. Uporabniki bodo dostopali do poslovnih aplikacij, IT storitev in naprav v službenem omrežju na isti način, pod istimi pogoji in varnostnimi politikami, kot če bi do njih dostopali na centralni lokaciji, v glavni pisarni podjetja. Aruba Central omogoča centralen pregled, upravljanje in nadzor vseh omrežnih naprav, povezav in odjemalcev v službenem omrežju, ne glede na lokacije po svetu. Bi želeli preizkusiti napreden način upravljanja s svojim omrežjem? Uporabniki Aruba brezžičnih dostopnih točk in stikal imajo možnost 90-dnevnega brezplačnega preizkusa Aruba Central. V kolikor nimate Aruba brezžične dostopne točke ali stikala, vendar bi si kljub temu želeli preizkusilti funkcionalnosti Aruba Central, nas kontaktirajte. Za določen čas vam bomo zagotovili demo enote in pomoč pri preizkusu Aruba omrežnih tehnologij. Naši svetovalci so vam na voljo! peter.djukic@lancom.si

SIEM? QRadar!
6. mar., 2023

SIEM? QRadar!

Kadar govorimo o informacijski varnosti, se povsod pojavlja kratica SIEM (Security Information end Event Management). Naš udomačen prevod: sistem za upravljanje varnostnih informacij. Ko pa iščemo najboljšo rešitev za tak sistem, pa je tukaj brez dvoma na prvem mestu IBM Qradar. IBM Qradar je zmogljiva varnostna platforma, ki organizacijam omogoča spremljanje in analizo svojih omrežij, aplikacij in naprav v realnem času. Napredne funkcije omogočajo hitro zaznavanje in odzivanje na kibernetske grožnje s čimer učinkovito zmanjšamo vpliv morebitnih varnostnih vdorov. Jedro QRadar sistema je upravljanje varnostnih informacij (SIEM). Za vašo celotno organizacijo zbira in združuje varnostne podatke in dogodke iz različnih virov, kot so omrežne naprave, aplikacije, uporabniške naprave in uporabniške aktivnosti, istočasno pa zbrane dogodke analizira in poskuša identificirati potencialne varnostne grožnje. Napredne analitične zmogljivosti Napredne analitične zmogljivosti Qradarja omogočajo prepoznavanje zapletenih in sofisticiranih napadov, ki jih drugi varnostni sistemi morda ne opazijo. Uporablja algoritme strojnega učenja in vedenjsko analitiko za prepoznavanje vzorcev in anomalij, ki lahko kažejo na potencialno varnostno grožnjo. Dodatno QRadar mogoča pregled varnostnega stanja podjetja, hkrati pa opozarja na varnostne grožnje v realnem času, kar vam omogoča takojšen in učinkovit odziv. Prednost tega sistema pa je predvsem njegova zmožnost integracije z drugimi rešitvami in orodji, ki jih vaša organizacija že uporablja. Podpira namreč širok spekter virov varnostnih podatkov, vključno s požarnimi pregradami, sistemi za zaznavanje in preprečevanje vdorov in platformami za zaščito končnih točk. Prav tako se lahko integrira z orodji za upravljanje ranljivosti, kar vaši ekipi pomaga pri določanju prioritet in obravnavi najbolj kritičnih varnostnih tveganj. ![maxresdefault.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/maxresdefault_42a5a3d278.jpg) Da pa je vse skupaj še zanimivejše, je tukaj še napredna funkcija poročanja in vizualizacije. Osupljive grafike vam bodo olajšale razumevanje in sporočanje stanja varnosti vašemu vodstvu kot tudi drugim zainteresiranim stranem. Če povzamemo glavne lastnosti IBM Qradar sistema: - Napredna analitika in opozarjanje v realnem času pomaga vaši ekipi hitro in učinkovito odkriti potencialne grožnje ter se nanje odzvati. - Zmanjšanje tveganj kibernetskih napadov z vpogledom v varnostno stanje organizacije v realnem času. - Izboljšanje produktivnosti varnostnih ekip: Qradar s pomočjo avtomatizacij in integracij pomaga pri delu in zmanjša čas potreben za prepoznavanje groženj in odzivanj nanje. - Doseg skladnosti in upoštevanje predpisov: Funkcije sistema Qradar s poročanjem in vizualizacijami pomagajo organizacijam dokazati skladnost z regulativnimi zahtevami. ![trustradius-2023-feature-value-relationship.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/trustradius_2023_feature_value_relationship_c19c0453c7.jpg) Več informacij najdete tudi [tukaj](https://www.lancom.si/sistem-za-upravljanje-varnostnih-informacij) ali pa izpolnite spodnji obrazec in z veseljem vam bomo odgovorili.

Kadar govorimo o informacijski varnosti, se povsod pojavlja kratica SIEM (Security Information end Event Management). Naš udomačen prevod: sistem za upravljanje varnostnih informacij. Ko pa iščemo najboljšo rešitev za tak sistem, pa je tukaj brez dvoma na prvem mestu IBM Qradar. IBM Qradar je zmogljiva varnostna platforma, ki organizacijam omogoča spremljanje in analizo svojih omrežij, aplikacij in naprav v realnem času. Napredne funkcije omogočajo hitro zaznavanje in odzivanje na kibernetske grožnje s čimer učinkovito zmanjšamo vpliv morebitnih varnostnih vdorov. Jedro QRadar sistema je upravljanje varnostnih informacij (SIEM). Za vašo celotno organizacijo zbira in združuje varnostne podatke in dogodke iz različnih virov, kot so omrežne naprave, aplikacije, uporabniške naprave in uporabniške aktivnosti, istočasno pa zbrane dogodke analizira in poskuša identificirati potencialne varnostne grožnje. Napredne analitične zmogljivosti Napredne analitične zmogljivosti Qradarja omogočajo prepoznavanje zapletenih in sofisticiranih napadov, ki jih drugi varnostni sistemi morda ne opazijo. Uporablja algoritme strojnega učenja in vedenjsko analitiko za prepoznavanje vzorcev in anomalij, ki lahko kažejo na potencialno varnostno grožnjo. Dodatno QRadar mogoča pregled varnostnega stanja podjetja, hkrati pa opozarja na varnostne grožnje v realnem času, kar vam omogoča takojšen in učinkovit odziv. Prednost tega sistema pa je predvsem njegova zmožnost integracije z drugimi rešitvami in orodji, ki jih vaša organizacija že uporablja. Podpira namreč širok spekter virov varnostnih podatkov, vključno s požarnimi pregradami, sistemi za zaznavanje in preprečevanje vdorov in platformami za zaščito končnih točk. Prav tako se lahko integrira z orodji za upravljanje ranljivosti, kar vaši ekipi pomaga pri določanju prioritet in obravnavi najbolj kritičnih varnostnih tveganj. ![maxresdefault.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/maxresdefault_42a5a3d278.jpg) Da pa je vse skupaj še zanimivejše, je tukaj še napredna funkcija poročanja in vizualizacije. Osupljive grafike vam bodo olajšale razumevanje in sporočanje stanja varnosti vašemu vodstvu kot tudi drugim zainteresiranim stranem. Če povzamemo glavne lastnosti IBM Qradar sistema: - Napredna analitika in opozarjanje v realnem času pomaga vaši ekipi hitro in učinkovito odkriti potencialne grožnje ter se nanje odzvati. - Zmanjšanje tveganj kibernetskih napadov z vpogledom v varnostno stanje organizacije v realnem času. - Izboljšanje produktivnosti varnostnih ekip: Qradar s pomočjo avtomatizacij in integracij pomaga pri delu in zmanjša čas potreben za prepoznavanje groženj in odzivanj nanje. - Doseg skladnosti in upoštevanje predpisov: Funkcije sistema Qradar s poročanjem in vizualizacijami pomagajo organizacijam dokazati skladnost z regulativnimi zahtevami. ![trustradius-2023-feature-value-relationship.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/trustradius_2023_feature_value_relationship_c19c0453c7.jpg) Več informacij najdete tudi [tukaj](https://www.lancom.si/sistem-za-upravljanje-varnostnih-informacij) ali pa izpolnite spodnji obrazec in z veseljem vam bomo odgovorili.

Pogovor z direktorjem: Pri strankah ne uporabljamo besede "nemogoče"
6. maj., 2020

Pogovor z direktorjem: Pri strankah ne uporabljamo besede "nemogoče"

Svetovanje, načrtovanje, postavljanje in vzdrževanje celovitih sistemskih in informacijskih rešitev je danes nekaj, kar potrebujejo skoraj vsa podjetja. In v današnjem času to postaja še bolj pomembno. V podjetju LANCom poleg naštetega v sodelovanju z vodilnimi svetovnimi ponudniki informacijskih tehnologij, razvijamo tudi lastno programsko opremo. Nudimo celovito pomoč pri obvladovanju poslovnih procesov od njihove identifikacije do končne integracije. LANCom šteje že dobrih 30 let. Kaj vse podjetje ponuja? LANCom ima dve smeri, na kateri stavi. Ena smer je »klasična« sistemska integracija - od periferne opreme, prenosnih računalnikov, namiznih in tabličnih računalnikov, tiskalnikov itd. do osnovnih sistemskih komponent, kot so serverji, diskovna polja, virtualizacija … Potem so tu seveda mreže, varnost, požarni zidovi, SIEMi, pa sistem upravljanja dostopov. Druga smer so programske rešitve. Na razvojnem delu smo naredili sistem obveščanja potnikov (Passenger Information System) za železniške projekte po vsem svetu, sedaj nadaljujemo s Sistemom obvladovanja železniškega voznega parka (Rolling Stock Management System). Na poslovnem delu stranke pokrivamo z ERP rešitvijo podjetja Epicor. Ta je med šestimi vodilnimi ponudniki na svetu. Smo njihov uradni zastopnik, distributer in implementator v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji, postavljenih pa imamo preko dvajset takšnih projektov. Kar je močno v porastu, je dokumentni sistem. Stranke se ponekod odločajo za že skoraj brezpapirno upravljanje z dokumenti. Ker posodabljajo svoje poslovne procese, programske rešitve (sploh ERP) velikokrat ne dohajajo želja. Kot vemo pri strankah, so le te hvaležne, če jim lahko rešiš še kakšen problem zraven, ne samo tistega, kaj smo si v osnovi zadali. In IBM ECM, ki je tudi po Gartnerju vodilna rešitev, je bistveno več kot le upravljanje z dokumenti, saj omogoča našim razvijalcem bistveno večje možnosti, da se prilagodijo željam stranke. Določene funkcije zato dejansko vodimo stran od ERPja, Sharepoint portalov, itd, seveda pa so integracije s temi sistemi zagotovljene. Kaj pa bi izpostavili? Katera je vaša prednost pred drugimi ponudniki? Naša moč in ugled sta v tem, da v tridesetih letih nobena stranka ni zahtevala vrnitve denarja za izvedene storitve. Potrudimo se po najboljših močeh, v tem času smo se bistveno preoblikovali, generacijsko pomladili, a ohranili lojalnost kot ključno vrednoto. Znanja ostajajo na visokem nivoju, a morda je največja prednost v tem, da geslo, ki ga je v podjetju uveljavil moj oče, »stranka je kralj,« zares živimo. Prilagodimo se, kolikor je možno. Redko uporabljamo besedo »nemogoče!« Kako pa se spopadate z delom od doma in kaj v tem zapletenem položaju svetujete strankam? Zelo hitro je šlo, ker smo že prej imeli fleksibilen urnik. Vsi poslovni procesi potekajo nemoteno, je pa zdaj seveda manj tržnih aktivnosti, kar najbolj pogrešamo. Izvajamo tržne aktivnosti na daljavo v smislu video predstavitev, ampak ni isto. Pomembno je, da v tem času ne pozabimo, da odnosi štejejo, in da je prav to vsa ta leta krasilo LANCom - občutek za stranko. Vaše rešitve strankam v tem času olajšajo delo. Kaj jim svetujete in kakšno bo delo po kriznem obdobju? Kar mi opažamo zdaj, je ravno potreba po digitalnih poteh dostopanja in upravljanja dokumentov. Vse večja težnja je po delu na daljavo. To pomeni, da lahko z dokumentnim sistemom delate od doma, vaše turistične destinacije, oz. od kjerkoli želite. Ker nismo več vezani na to, da morajo biti ljudje fizično v službah, smo še najbolj odvisni od podatkov, ki jih že imamo v oblaku. In tako bo gotovo tudi po krizi. Prijava v delovno okolje od praktično kjerkoli bo naslednji logičen ukrep v podjetjih, a je marsikje potrebno najprej povečati varnost. Kakšno prednost digitalizirani poslovni procesi pomenijo za stranko? Predvsem je pomembna prednost hitrost odločanja. Če en dokument fizično potuje iz ene na drugo lokacijo, je neizogibno, da se potem čaka na primer na podpisovanje odločevalcev, potem pa je ta nekdo na dopustu ali na bolniški in tako zadeve stojijo. Danes si takšne zastoje stranke težko privoščijo, v prihodnje si bodo še težje. Ste vi pravi naslov, če želi neko podjetje nekomu zaupati skrb za celotno IT infrastrukturo? Kaj pa, če ne želi vsega? Imamo izkušnje, kjer v celoti izvajamo »outsourcing« (izvajanje storitev v celoti v domeni našega podjetja), ki ga seveda priporočamo strankam, ki nimajo lastnega IT-ja ali nimajo dovolj lastnega znanja. Generalno pa je tako, da je v Sloveniji velika konkurenca na področju IT in se moramo darvinistično prilagajati. Ključno pri manjših, nišnih poslih je zaupanje, ki je ponavadi pogojeno s priporočili ali z referencami. Iz majhnih zgodb rastejo ideje za večje. Zelo se trudimo pri novih strankah, čeprav je to najtežje delo. Kaj mislite, da smo s koronavirusom in vso to situacijo pridobili? V svetu se je že čutilo ohlajanje gospodarstva, zdaj smo ga doživeli v hipu. Kriza bo prinesla veliko slabih stvari za gospodarstvo, ki bo še leta čutilo učinke. A sem hkrati tudi optimist: takšne situacije silijo podjetja v inovativno razmišljanje in prilagajanje novih razmeram. Če kaj vem, je to, da bodo po tem obdobju podjetja bistveno bolje pripravljena na morebitne slabe scenarije.

Svetovanje, načrtovanje, postavljanje in vzdrževanje celovitih sistemskih in informacijskih rešitev je danes nekaj, kar potrebujejo skoraj vsa podjetja. In v današnjem času to postaja še bolj pomembno. V podjetju LANCom poleg naštetega v sodelovanju z vodilnimi svetovnimi ponudniki informacijskih tehnologij, razvijamo tudi lastno programsko opremo. Nudimo celovito pomoč pri obvladovanju poslovnih procesov od njihove identifikacije do končne integracije. LANCom šteje že dobrih 30 let. Kaj vse podjetje ponuja? LANCom ima dve smeri, na kateri stavi. Ena smer je »klasična« sistemska integracija - od periferne opreme, prenosnih računalnikov, namiznih in tabličnih računalnikov, tiskalnikov itd. do osnovnih sistemskih komponent, kot so serverji, diskovna polja, virtualizacija … Potem so tu seveda mreže, varnost, požarni zidovi, SIEMi, pa sistem upravljanja dostopov. Druga smer so programske rešitve. Na razvojnem delu smo naredili sistem obveščanja potnikov (Passenger Information System) za železniške projekte po vsem svetu, sedaj nadaljujemo s Sistemom obvladovanja železniškega voznega parka (Rolling Stock Management System). Na poslovnem delu stranke pokrivamo z ERP rešitvijo podjetja Epicor. Ta je med šestimi vodilnimi ponudniki na svetu. Smo njihov uradni zastopnik, distributer in implementator v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji, postavljenih pa imamo preko dvajset takšnih projektov. Kar je močno v porastu, je dokumentni sistem. Stranke se ponekod odločajo za že skoraj brezpapirno upravljanje z dokumenti. Ker posodabljajo svoje poslovne procese, programske rešitve (sploh ERP) velikokrat ne dohajajo želja. Kot vemo pri strankah, so le te hvaležne, če jim lahko rešiš še kakšen problem zraven, ne samo tistega, kaj smo si v osnovi zadali. In IBM ECM, ki je tudi po Gartnerju vodilna rešitev, je bistveno več kot le upravljanje z dokumenti, saj omogoča našim razvijalcem bistveno večje možnosti, da se prilagodijo željam stranke. Določene funkcije zato dejansko vodimo stran od ERPja, Sharepoint portalov, itd, seveda pa so integracije s temi sistemi zagotovljene. Kaj pa bi izpostavili? Katera je vaša prednost pred drugimi ponudniki? Naša moč in ugled sta v tem, da v tridesetih letih nobena stranka ni zahtevala vrnitve denarja za izvedene storitve. Potrudimo se po najboljših močeh, v tem času smo se bistveno preoblikovali, generacijsko pomladili, a ohranili lojalnost kot ključno vrednoto. Znanja ostajajo na visokem nivoju, a morda je največja prednost v tem, da geslo, ki ga je v podjetju uveljavil moj oče, »stranka je kralj,« zares živimo. Prilagodimo se, kolikor je možno. Redko uporabljamo besedo »nemogoče!« Kako pa se spopadate z delom od doma in kaj v tem zapletenem položaju svetujete strankam? Zelo hitro je šlo, ker smo že prej imeli fleksibilen urnik. Vsi poslovni procesi potekajo nemoteno, je pa zdaj seveda manj tržnih aktivnosti, kar najbolj pogrešamo. Izvajamo tržne aktivnosti na daljavo v smislu video predstavitev, ampak ni isto. Pomembno je, da v tem času ne pozabimo, da odnosi štejejo, in da je prav to vsa ta leta krasilo LANCom - občutek za stranko. Vaše rešitve strankam v tem času olajšajo delo. Kaj jim svetujete in kakšno bo delo po kriznem obdobju? Kar mi opažamo zdaj, je ravno potreba po digitalnih poteh dostopanja in upravljanja dokumentov. Vse večja težnja je po delu na daljavo. To pomeni, da lahko z dokumentnim sistemom delate od doma, vaše turistične destinacije, oz. od kjerkoli želite. Ker nismo več vezani na to, da morajo biti ljudje fizično v službah, smo še najbolj odvisni od podatkov, ki jih že imamo v oblaku. In tako bo gotovo tudi po krizi. Prijava v delovno okolje od praktično kjerkoli bo naslednji logičen ukrep v podjetjih, a je marsikje potrebno najprej povečati varnost. Kakšno prednost digitalizirani poslovni procesi pomenijo za stranko? Predvsem je pomembna prednost hitrost odločanja. Če en dokument fizično potuje iz ene na drugo lokacijo, je neizogibno, da se potem čaka na primer na podpisovanje odločevalcev, potem pa je ta nekdo na dopustu ali na bolniški in tako zadeve stojijo. Danes si takšne zastoje stranke težko privoščijo, v prihodnje si bodo še težje. Ste vi pravi naslov, če želi neko podjetje nekomu zaupati skrb za celotno IT infrastrukturo? Kaj pa, če ne želi vsega? Imamo izkušnje, kjer v celoti izvajamo »outsourcing« (izvajanje storitev v celoti v domeni našega podjetja), ki ga seveda priporočamo strankam, ki nimajo lastnega IT-ja ali nimajo dovolj lastnega znanja. Generalno pa je tako, da je v Sloveniji velika konkurenca na področju IT in se moramo darvinistično prilagajati. Ključno pri manjših, nišnih poslih je zaupanje, ki je ponavadi pogojeno s priporočili ali z referencami. Iz majhnih zgodb rastejo ideje za večje. Zelo se trudimo pri novih strankah, čeprav je to najtežje delo. Kaj mislite, da smo s koronavirusom in vso to situacijo pridobili? V svetu se je že čutilo ohlajanje gospodarstva, zdaj smo ga doživeli v hipu. Kriza bo prinesla veliko slabih stvari za gospodarstvo, ki bo še leta čutilo učinke. A sem hkrati tudi optimist: takšne situacije silijo podjetja v inovativno razmišljanje in prilagajanje novih razmeram. Če kaj vem, je to, da bodo po tem obdobju podjetja bistveno bolje pripravljena na morebitne slabe scenarije.

Utrinki 26. LANCom strokovnega posvetovanja
13. jun., 2022

Utrinki 26. LANCom strokovnega posvetovanja

26. LANCom strokovno posvetovanje 25. in 26. maj 2022, Hotel Planja, Rogla

26. LANCom strokovno posvetovanje 25. in 26. maj 2022, Hotel Planja, Rogla

Aruba ESP napoveduje in odpravlja težave še preden se pojavijo
Urška Novak
30. jul., 2020

Aruba ESP napoveduje in odpravlja težave še preden se pojavijo

Aruba, družba v lasti Hewlett Packard Enterprise, je v juniju letos predstavila Arubo ESP (Edge Services Platform). Odlikuje jo umetna inteligenca (AI), ki kot prva platforma v oblaku napoveduje in odpravlja težave v omrežju, še preden se te pojavijo. Enotna in avtomatizirana platforma nenehno analizira podatke iz omrežja, prepoznava in varuje nezaščitene naprave, se samodejno optimizira in odpravlja napake ter zagotavlja najvišji nivo zmogljivosti in storitev. Aruba ESP je zasnovana kot storitev v oblaku ali kot upravljana storitev, ki je na voljo v sodelovanju z Aruba partnerji ali preko ponudbe HPE GreenLake. Prilagojena je različnim ekonomskim zahtevam in potrebam organizacij različnih velikosti. Možnosti financiranja preko HPE Financial Services so na voljo tudi v Sloveniji. Digitalni svet podatkov Vstopamo v obdobje analitike podatkov, pridobljenih iz množice IoT naprav. S pomočjo umetne inteligence in avtomatizacijo, podprto z računsko močjo in sodobnimi omrežji, bomo analizirali podatke in uporabljali novo vrsto aplikacij, ki bodo skladne z oblakom, vendar se bodo izvajale na robu omrežja. Organizacije že danes ustvarjajo velike količine nestrukturiranih podatkov, ki jih je mogoče uporabiti za izboljšanje učinkovitosti, uporabniške izkušnje in doseganje novih poslovnih rezultatov. Ključno je, da je organizacija sposobna nova spoznanja pretvoriti v smiselna dejanja v realnem času, kar stori z analizo podatkov pri izvoru – na robu omrežja, kjer se ljudje, naprave in stvari povežejo v digitalni svet. Za analizo podatkov v njihovem izvoru potrebujemo zanesljivo, hitro in avtonomno omrežje, ki bo na podlagi umetne inteligence, ki analizira podatke iz omrežne telemetrije, in s pomočjo infrastrukture s »šestim čutom« prepoznavalo bližajoče se težave ter samodejno priporočilo in izvedlo rešitev. Aruba Edge Services Platform temelji na treh gradnikih – Aruba AIOps je kritična komponenta, ki s pomočjo umetne inteligence in podatkovne analitike z več kot 95 % natančnostjo prepozna vzroke težav in jih samodejno odpravlja, preprečuje bližajoče se težave, proaktivno spremlja uporabniško izkušnjo ter na podlagi nenehne primerjave in analize omrežji po svetu predlaga izboljšave in dobre prakse za optimizacijo in zaščito omrežja. Dosedanje izkušnje in podatki strank po svetu izkazujejo do 15 % večjo pretočnost omrežja in do 90 % krajši čas reševanja težav ter posledično izboljšano izkušnjo uporabnikov in administratorjev omrežja. – Poenotena infrastruktura (Unified Infrastucture) združuje vse omrežne operacije na žično, brezžično in SD-WAN omrežje, od podatkovnega centra do oddaljenih in domačih delovnih okolij, v centralno upravljavsko in nadzorno konzolo v oblaku. Aruba Central povezuje dogodke v omrežju ter zmanjšuje človeške napake in čas za odpravo napak. Poenotena infrastruktura omogoča izbiro med krmilnimi storitvami na lokaciji ali v oblaku, kar podjetjem zagotavlja kar največjo prilagodljivost. – Zero Trust Network Seurity združuje integrirane varnostne omrežne tehnologije kontrole dostopa na podlagi vlog, Dynamic Segmentationa in prepoznavanja vdorov na osnovi identitete. S pomočjo varnostnih tehnologij omrežje potrdi, avtorizira in nadzira vsakega uporabnika in napravo, ki se povezuje v omrežje, hkrati pa zazna, prepreči, izolira in ustavi napade, še preden ti vplivajo na podjetje. Prihranek časa in denarja Aruba Central je zasnovana za poenostavitev vzpostavitve, upravljanja in optimizacije WLAN, LAN, VPN in SD-WAN omrežij. Integrirane tehnologije strojnega učenja, umetne inteligence, profiliranje IoT naprav in poenoteno upravljanje z infrastrukturo nadgrajuje današnje tradicionalne pristope upravljanja. Kombinacija centraliziranega upravljanja in nadzora, racionalizacija operativnih procesov, AIOps ter podrobna opozorila, poročanje, analiza in odpravljanje težav, omogočajo občuten prihranek pri času in uporabljenih sredstvih za upravljanje z omrežno infrastrukturo. Enostaven uporabniški vmesnik Informativen in enostaven uporabniški vmesnik takoj ob prijavi omogoča neposreden dostop do informacij o zdravju omrežja in varnostni infrastrukturi. Aruba Central zagotavlja hitro in enostavno upravljanje, analiziranje in vzdrževanje omrežij, naprav in omrežnih odjemalcev ter omogoča integracijo z obstoječimi IT sistemi. Dodajanje, odstranjevanje in konfiguriranje omrežnih naprav in licenc je enostavno in pregledno. Tradicionalni pristopi vzpostavitve in nadgradnje omrežja so lahko zamudni in zapleteni. Aruba Zero Touch Provisioning, čarovnik za enostavno nastavitev, močno olajša dodajanje omrežnih naprav v okolje, izboljša natančnost administrativnih operacij in občutno prihrani čas za vzpostavitev ali nadgradnjo omrežja. Opozarjanje na težave in poročanje Napredna AIOps tehnologija, ki izvaja stalen nadzor nad poenoteno infrastrukturo, ponuja administratorju omrežja natančen vpogled v omrežno infrastrukturo in ga opozarja na morebitne bližajoče se težave. V kolikor pride do težav je za stabilnost omrežja izjemno pomembno hitro prepoznavanje, karakterizacija in odprava napak. Tehnologija umetne inteligence administratorju poda vsebinske informacije ob pravem času za hitro odpravo težav. Rezultat je dosleden, zanesljiv in pravočasen pretok informacij za hitro in uspešno izvedbo administrativnih opravil. Aruba Central prav tako omogoča pripravo celovitih poročil, ki zajemajo poglobljene informacije o zdravju in povezljivosti naprav, zdravju omrežja in dejavnosti uporabnikov. Administratorju omrežja bo v pomoč čarovnik za pripravo povsem prilagojenih poročil o stanju omrežja, aplikacijah, pretočnosti in porabi podatkov, aktivnosti v omrežju ter pripravo seznamov omrežnih naprav in odjemalcev. Aruba Central omogoča samodejno pripravo poročil po urniku. Želite razširiti svoje službeno omrežje na oddaljeno lokacijo? Z Aruba Central je preprosto vzpostaviti, upravljati in nadzorovati razširjeno poslovno omrežje na oddaljenih lokacijah po svetu, kot npr. v domačih pisarnah zaposlenih ali v oddaljenih podružnicah. Z Arubino rešitvijo za neprekinjeno poslovanje in s pomočjo oddaljenih brezžičnih dostopnih točk (Aruba RAP) lahko zagotovite varno službeno LAN in WLAN povezavo za zaposlene na oddaljeni lokaciji. Uporabniki bodo dostopali do poslovnih aplikacij, IT storitev in naprav v službenem omrežju na isti način, pod istimi pogoji in varnostnimi politikami, kot če bi do njih dostopali na centralni lokaciji, v glavni pisarni podjetja. Aruba Central omogoča centralen pregled, upravljanje in nadzor vseh omrežnih naprav, povezav in odjemalcev v službenem omrežju, ne glede na lokacije po svetu. Bi želeli preizkusiti napreden način upravljanja s svojim omrežjem? Uporabniki Aruba brezžičnih dostopnih točk in stikal imajo možnost 90-dnevnega brezplačnega preizkusa Aruba Central. V kolikor nimate Aruba brezžične dostopne točke ali stikala, vendar bi si kljub temu želeli preizkusilti funkcionalnosti Aruba Central, nas kontaktirajte. Za določen čas vam bomo zagotovili demo enote in pomoč pri preizkusu Aruba omrežnih tehnologij. Naši svetovalci so vam na voljo! peter.djukic@lancom.si

Aruba, družba v lasti Hewlett Packard Enterprise, je v juniju letos predstavila Arubo ESP (Edge Services Platform). Odlikuje jo umetna inteligenca (AI), ki kot prva platforma v oblaku napoveduje in odpravlja težave v omrežju, še preden se te pojavijo. Enotna in avtomatizirana platforma nenehno analizira podatke iz omrežja, prepoznava in varuje nezaščitene naprave, se samodejno optimizira in odpravlja napake ter zagotavlja najvišji nivo zmogljivosti in storitev. Aruba ESP je zasnovana kot storitev v oblaku ali kot upravljana storitev, ki je na voljo v sodelovanju z Aruba partnerji ali preko ponudbe HPE GreenLake. Prilagojena je različnim ekonomskim zahtevam in potrebam organizacij različnih velikosti. Možnosti financiranja preko HPE Financial Services so na voljo tudi v Sloveniji. Digitalni svet podatkov Vstopamo v obdobje analitike podatkov, pridobljenih iz množice IoT naprav. S pomočjo umetne inteligence in avtomatizacijo, podprto z računsko močjo in sodobnimi omrežji, bomo analizirali podatke in uporabljali novo vrsto aplikacij, ki bodo skladne z oblakom, vendar se bodo izvajale na robu omrežja. Organizacije že danes ustvarjajo velike količine nestrukturiranih podatkov, ki jih je mogoče uporabiti za izboljšanje učinkovitosti, uporabniške izkušnje in doseganje novih poslovnih rezultatov. Ključno je, da je organizacija sposobna nova spoznanja pretvoriti v smiselna dejanja v realnem času, kar stori z analizo podatkov pri izvoru – na robu omrežja, kjer se ljudje, naprave in stvari povežejo v digitalni svet. Za analizo podatkov v njihovem izvoru potrebujemo zanesljivo, hitro in avtonomno omrežje, ki bo na podlagi umetne inteligence, ki analizira podatke iz omrežne telemetrije, in s pomočjo infrastrukture s »šestim čutom« prepoznavalo bližajoče se težave ter samodejno priporočilo in izvedlo rešitev. Aruba Edge Services Platform temelji na treh gradnikih – Aruba AIOps je kritična komponenta, ki s pomočjo umetne inteligence in podatkovne analitike z več kot 95 % natančnostjo prepozna vzroke težav in jih samodejno odpravlja, preprečuje bližajoče se težave, proaktivno spremlja uporabniško izkušnjo ter na podlagi nenehne primerjave in analize omrežji po svetu predlaga izboljšave in dobre prakse za optimizacijo in zaščito omrežja. Dosedanje izkušnje in podatki strank po svetu izkazujejo do 15 % večjo pretočnost omrežja in do 90 % krajši čas reševanja težav ter posledično izboljšano izkušnjo uporabnikov in administratorjev omrežja. – Poenotena infrastruktura (Unified Infrastucture) združuje vse omrežne operacije na žično, brezžično in SD-WAN omrežje, od podatkovnega centra do oddaljenih in domačih delovnih okolij, v centralno upravljavsko in nadzorno konzolo v oblaku. Aruba Central povezuje dogodke v omrežju ter zmanjšuje človeške napake in čas za odpravo napak. Poenotena infrastruktura omogoča izbiro med krmilnimi storitvami na lokaciji ali v oblaku, kar podjetjem zagotavlja kar največjo prilagodljivost. – Zero Trust Network Seurity združuje integrirane varnostne omrežne tehnologije kontrole dostopa na podlagi vlog, Dynamic Segmentationa in prepoznavanja vdorov na osnovi identitete. S pomočjo varnostnih tehnologij omrežje potrdi, avtorizira in nadzira vsakega uporabnika in napravo, ki se povezuje v omrežje, hkrati pa zazna, prepreči, izolira in ustavi napade, še preden ti vplivajo na podjetje. Prihranek časa in denarja Aruba Central je zasnovana za poenostavitev vzpostavitve, upravljanja in optimizacije WLAN, LAN, VPN in SD-WAN omrežij. Integrirane tehnologije strojnega učenja, umetne inteligence, profiliranje IoT naprav in poenoteno upravljanje z infrastrukturo nadgrajuje današnje tradicionalne pristope upravljanja. Kombinacija centraliziranega upravljanja in nadzora, racionalizacija operativnih procesov, AIOps ter podrobna opozorila, poročanje, analiza in odpravljanje težav, omogočajo občuten prihranek pri času in uporabljenih sredstvih za upravljanje z omrežno infrastrukturo. Enostaven uporabniški vmesnik Informativen in enostaven uporabniški vmesnik takoj ob prijavi omogoča neposreden dostop do informacij o zdravju omrežja in varnostni infrastrukturi. Aruba Central zagotavlja hitro in enostavno upravljanje, analiziranje in vzdrževanje omrežij, naprav in omrežnih odjemalcev ter omogoča integracijo z obstoječimi IT sistemi. Dodajanje, odstranjevanje in konfiguriranje omrežnih naprav in licenc je enostavno in pregledno. Tradicionalni pristopi vzpostavitve in nadgradnje omrežja so lahko zamudni in zapleteni. Aruba Zero Touch Provisioning, čarovnik za enostavno nastavitev, močno olajša dodajanje omrežnih naprav v okolje, izboljša natančnost administrativnih operacij in občutno prihrani čas za vzpostavitev ali nadgradnjo omrežja. Opozarjanje na težave in poročanje Napredna AIOps tehnologija, ki izvaja stalen nadzor nad poenoteno infrastrukturo, ponuja administratorju omrežja natančen vpogled v omrežno infrastrukturo in ga opozarja na morebitne bližajoče se težave. V kolikor pride do težav je za stabilnost omrežja izjemno pomembno hitro prepoznavanje, karakterizacija in odprava napak. Tehnologija umetne inteligence administratorju poda vsebinske informacije ob pravem času za hitro odpravo težav. Rezultat je dosleden, zanesljiv in pravočasen pretok informacij za hitro in uspešno izvedbo administrativnih opravil. Aruba Central prav tako omogoča pripravo celovitih poročil, ki zajemajo poglobljene informacije o zdravju in povezljivosti naprav, zdravju omrežja in dejavnosti uporabnikov. Administratorju omrežja bo v pomoč čarovnik za pripravo povsem prilagojenih poročil o stanju omrežja, aplikacijah, pretočnosti in porabi podatkov, aktivnosti v omrežju ter pripravo seznamov omrežnih naprav in odjemalcev. Aruba Central omogoča samodejno pripravo poročil po urniku. Želite razširiti svoje službeno omrežje na oddaljeno lokacijo? Z Aruba Central je preprosto vzpostaviti, upravljati in nadzorovati razširjeno poslovno omrežje na oddaljenih lokacijah po svetu, kot npr. v domačih pisarnah zaposlenih ali v oddaljenih podružnicah. Z Arubino rešitvijo za neprekinjeno poslovanje in s pomočjo oddaljenih brezžičnih dostopnih točk (Aruba RAP) lahko zagotovite varno službeno LAN in WLAN povezavo za zaposlene na oddaljeni lokaciji. Uporabniki bodo dostopali do poslovnih aplikacij, IT storitev in naprav v službenem omrežju na isti način, pod istimi pogoji in varnostnimi politikami, kot če bi do njih dostopali na centralni lokaciji, v glavni pisarni podjetja. Aruba Central omogoča centralen pregled, upravljanje in nadzor vseh omrežnih naprav, povezav in odjemalcev v službenem omrežju, ne glede na lokacije po svetu. Bi želeli preizkusiti napreden način upravljanja s svojim omrežjem? Uporabniki Aruba brezžičnih dostopnih točk in stikal imajo možnost 90-dnevnega brezplačnega preizkusa Aruba Central. V kolikor nimate Aruba brezžične dostopne točke ali stikala, vendar bi si kljub temu želeli preizkusilti funkcionalnosti Aruba Central, nas kontaktirajte. Za določen čas vam bomo zagotovili demo enote in pomoč pri preizkusu Aruba omrežnih tehnologij. Naši svetovalci so vam na voljo! peter.djukic@lancom.si

SIEM? QRadar!
6. mar., 2023

SIEM? QRadar!

Kadar govorimo o informacijski varnosti, se povsod pojavlja kratica SIEM (Security Information end Event Management). Naš udomačen prevod: sistem za upravljanje varnostnih informacij. Ko pa iščemo najboljšo rešitev za tak sistem, pa je tukaj brez dvoma na prvem mestu IBM Qradar. IBM Qradar je zmogljiva varnostna platforma, ki organizacijam omogoča spremljanje in analizo svojih omrežij, aplikacij in naprav v realnem času. Napredne funkcije omogočajo hitro zaznavanje in odzivanje na kibernetske grožnje s čimer učinkovito zmanjšamo vpliv morebitnih varnostnih vdorov. Jedro QRadar sistema je upravljanje varnostnih informacij (SIEM). Za vašo celotno organizacijo zbira in združuje varnostne podatke in dogodke iz različnih virov, kot so omrežne naprave, aplikacije, uporabniške naprave in uporabniške aktivnosti, istočasno pa zbrane dogodke analizira in poskuša identificirati potencialne varnostne grožnje. Napredne analitične zmogljivosti Napredne analitične zmogljivosti Qradarja omogočajo prepoznavanje zapletenih in sofisticiranih napadov, ki jih drugi varnostni sistemi morda ne opazijo. Uporablja algoritme strojnega učenja in vedenjsko analitiko za prepoznavanje vzorcev in anomalij, ki lahko kažejo na potencialno varnostno grožnjo. Dodatno QRadar mogoča pregled varnostnega stanja podjetja, hkrati pa opozarja na varnostne grožnje v realnem času, kar vam omogoča takojšen in učinkovit odziv. Prednost tega sistema pa je predvsem njegova zmožnost integracije z drugimi rešitvami in orodji, ki jih vaša organizacija že uporablja. Podpira namreč širok spekter virov varnostnih podatkov, vključno s požarnimi pregradami, sistemi za zaznavanje in preprečevanje vdorov in platformami za zaščito končnih točk. Prav tako se lahko integrira z orodji za upravljanje ranljivosti, kar vaši ekipi pomaga pri določanju prioritet in obravnavi najbolj kritičnih varnostnih tveganj. ![maxresdefault.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/maxresdefault_42a5a3d278.jpg) Da pa je vse skupaj še zanimivejše, je tukaj še napredna funkcija poročanja in vizualizacije. Osupljive grafike vam bodo olajšale razumevanje in sporočanje stanja varnosti vašemu vodstvu kot tudi drugim zainteresiranim stranem. Če povzamemo glavne lastnosti IBM Qradar sistema: - Napredna analitika in opozarjanje v realnem času pomaga vaši ekipi hitro in učinkovito odkriti potencialne grožnje ter se nanje odzvati. - Zmanjšanje tveganj kibernetskih napadov z vpogledom v varnostno stanje organizacije v realnem času. - Izboljšanje produktivnosti varnostnih ekip: Qradar s pomočjo avtomatizacij in integracij pomaga pri delu in zmanjša čas potreben za prepoznavanje groženj in odzivanj nanje. - Doseg skladnosti in upoštevanje predpisov: Funkcije sistema Qradar s poročanjem in vizualizacijami pomagajo organizacijam dokazati skladnost z regulativnimi zahtevami. ![trustradius-2023-feature-value-relationship.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/trustradius_2023_feature_value_relationship_c19c0453c7.jpg) Več informacij najdete tudi [tukaj](https://www.lancom.si/sistem-za-upravljanje-varnostnih-informacij) ali pa izpolnite spodnji obrazec in z veseljem vam bomo odgovorili.

Kadar govorimo o informacijski varnosti, se povsod pojavlja kratica SIEM (Security Information end Event Management). Naš udomačen prevod: sistem za upravljanje varnostnih informacij. Ko pa iščemo najboljšo rešitev za tak sistem, pa je tukaj brez dvoma na prvem mestu IBM Qradar. IBM Qradar je zmogljiva varnostna platforma, ki organizacijam omogoča spremljanje in analizo svojih omrežij, aplikacij in naprav v realnem času. Napredne funkcije omogočajo hitro zaznavanje in odzivanje na kibernetske grožnje s čimer učinkovito zmanjšamo vpliv morebitnih varnostnih vdorov. Jedro QRadar sistema je upravljanje varnostnih informacij (SIEM). Za vašo celotno organizacijo zbira in združuje varnostne podatke in dogodke iz različnih virov, kot so omrežne naprave, aplikacije, uporabniške naprave in uporabniške aktivnosti, istočasno pa zbrane dogodke analizira in poskuša identificirati potencialne varnostne grožnje. Napredne analitične zmogljivosti Napredne analitične zmogljivosti Qradarja omogočajo prepoznavanje zapletenih in sofisticiranih napadov, ki jih drugi varnostni sistemi morda ne opazijo. Uporablja algoritme strojnega učenja in vedenjsko analitiko za prepoznavanje vzorcev in anomalij, ki lahko kažejo na potencialno varnostno grožnjo. Dodatno QRadar mogoča pregled varnostnega stanja podjetja, hkrati pa opozarja na varnostne grožnje v realnem času, kar vam omogoča takojšen in učinkovit odziv. Prednost tega sistema pa je predvsem njegova zmožnost integracije z drugimi rešitvami in orodji, ki jih vaša organizacija že uporablja. Podpira namreč širok spekter virov varnostnih podatkov, vključno s požarnimi pregradami, sistemi za zaznavanje in preprečevanje vdorov in platformami za zaščito končnih točk. Prav tako se lahko integrira z orodji za upravljanje ranljivosti, kar vaši ekipi pomaga pri določanju prioritet in obravnavi najbolj kritičnih varnostnih tveganj. ![maxresdefault.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/maxresdefault_42a5a3d278.jpg) Da pa je vse skupaj še zanimivejše, je tukaj še napredna funkcija poročanja in vizualizacije. Osupljive grafike vam bodo olajšale razumevanje in sporočanje stanja varnosti vašemu vodstvu kot tudi drugim zainteresiranim stranem. Če povzamemo glavne lastnosti IBM Qradar sistema: - Napredna analitika in opozarjanje v realnem času pomaga vaši ekipi hitro in učinkovito odkriti potencialne grožnje ter se nanje odzvati. - Zmanjšanje tveganj kibernetskih napadov z vpogledom v varnostno stanje organizacije v realnem času. - Izboljšanje produktivnosti varnostnih ekip: Qradar s pomočjo avtomatizacij in integracij pomaga pri delu in zmanjša čas potreben za prepoznavanje groženj in odzivanj nanje. - Doseg skladnosti in upoštevanje predpisov: Funkcije sistema Qradar s poročanjem in vizualizacijami pomagajo organizacijam dokazati skladnost z regulativnimi zahtevami. ![trustradius-2023-feature-value-relationship.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/trustradius_2023_feature_value_relationship_c19c0453c7.jpg) Več informacij najdete tudi [tukaj](https://www.lancom.si/sistem-za-upravljanje-varnostnih-informacij) ali pa izpolnite spodnji obrazec in z veseljem vam bomo odgovorili.

Pogovor z direktorjem: Pri strankah ne uporabljamo besede "nemogoče"
6. maj., 2020

Pogovor z direktorjem: Pri strankah ne uporabljamo besede "nemogoče"

Svetovanje, načrtovanje, postavljanje in vzdrževanje celovitih sistemskih in informacijskih rešitev je danes nekaj, kar potrebujejo skoraj vsa podjetja. In v današnjem času to postaja še bolj pomembno. V podjetju LANCom poleg naštetega v sodelovanju z vodilnimi svetovnimi ponudniki informacijskih tehnologij, razvijamo tudi lastno programsko opremo. Nudimo celovito pomoč pri obvladovanju poslovnih procesov od njihove identifikacije do končne integracije. LANCom šteje že dobrih 30 let. Kaj vse podjetje ponuja? LANCom ima dve smeri, na kateri stavi. Ena smer je »klasična« sistemska integracija - od periferne opreme, prenosnih računalnikov, namiznih in tabličnih računalnikov, tiskalnikov itd. do osnovnih sistemskih komponent, kot so serverji, diskovna polja, virtualizacija … Potem so tu seveda mreže, varnost, požarni zidovi, SIEMi, pa sistem upravljanja dostopov. Druga smer so programske rešitve. Na razvojnem delu smo naredili sistem obveščanja potnikov (Passenger Information System) za železniške projekte po vsem svetu, sedaj nadaljujemo s Sistemom obvladovanja železniškega voznega parka (Rolling Stock Management System). Na poslovnem delu stranke pokrivamo z ERP rešitvijo podjetja Epicor. Ta je med šestimi vodilnimi ponudniki na svetu. Smo njihov uradni zastopnik, distributer in implementator v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji, postavljenih pa imamo preko dvajset takšnih projektov. Kar je močno v porastu, je dokumentni sistem. Stranke se ponekod odločajo za že skoraj brezpapirno upravljanje z dokumenti. Ker posodabljajo svoje poslovne procese, programske rešitve (sploh ERP) velikokrat ne dohajajo želja. Kot vemo pri strankah, so le te hvaležne, če jim lahko rešiš še kakšen problem zraven, ne samo tistega, kaj smo si v osnovi zadali. In IBM ECM, ki je tudi po Gartnerju vodilna rešitev, je bistveno več kot le upravljanje z dokumenti, saj omogoča našim razvijalcem bistveno večje možnosti, da se prilagodijo željam stranke. Določene funkcije zato dejansko vodimo stran od ERPja, Sharepoint portalov, itd, seveda pa so integracije s temi sistemi zagotovljene. Kaj pa bi izpostavili? Katera je vaša prednost pred drugimi ponudniki? Naša moč in ugled sta v tem, da v tridesetih letih nobena stranka ni zahtevala vrnitve denarja za izvedene storitve. Potrudimo se po najboljših močeh, v tem času smo se bistveno preoblikovali, generacijsko pomladili, a ohranili lojalnost kot ključno vrednoto. Znanja ostajajo na visokem nivoju, a morda je največja prednost v tem, da geslo, ki ga je v podjetju uveljavil moj oče, »stranka je kralj,« zares živimo. Prilagodimo se, kolikor je možno. Redko uporabljamo besedo »nemogoče!« Kako pa se spopadate z delom od doma in kaj v tem zapletenem položaju svetujete strankam? Zelo hitro je šlo, ker smo že prej imeli fleksibilen urnik. Vsi poslovni procesi potekajo nemoteno, je pa zdaj seveda manj tržnih aktivnosti, kar najbolj pogrešamo. Izvajamo tržne aktivnosti na daljavo v smislu video predstavitev, ampak ni isto. Pomembno je, da v tem času ne pozabimo, da odnosi štejejo, in da je prav to vsa ta leta krasilo LANCom - občutek za stranko. Vaše rešitve strankam v tem času olajšajo delo. Kaj jim svetujete in kakšno bo delo po kriznem obdobju? Kar mi opažamo zdaj, je ravno potreba po digitalnih poteh dostopanja in upravljanja dokumentov. Vse večja težnja je po delu na daljavo. To pomeni, da lahko z dokumentnim sistemom delate od doma, vaše turistične destinacije, oz. od kjerkoli želite. Ker nismo več vezani na to, da morajo biti ljudje fizično v službah, smo še najbolj odvisni od podatkov, ki jih že imamo v oblaku. In tako bo gotovo tudi po krizi. Prijava v delovno okolje od praktično kjerkoli bo naslednji logičen ukrep v podjetjih, a je marsikje potrebno najprej povečati varnost. Kakšno prednost digitalizirani poslovni procesi pomenijo za stranko? Predvsem je pomembna prednost hitrost odločanja. Če en dokument fizično potuje iz ene na drugo lokacijo, je neizogibno, da se potem čaka na primer na podpisovanje odločevalcev, potem pa je ta nekdo na dopustu ali na bolniški in tako zadeve stojijo. Danes si takšne zastoje stranke težko privoščijo, v prihodnje si bodo še težje. Ste vi pravi naslov, če želi neko podjetje nekomu zaupati skrb za celotno IT infrastrukturo? Kaj pa, če ne želi vsega? Imamo izkušnje, kjer v celoti izvajamo »outsourcing« (izvajanje storitev v celoti v domeni našega podjetja), ki ga seveda priporočamo strankam, ki nimajo lastnega IT-ja ali nimajo dovolj lastnega znanja. Generalno pa je tako, da je v Sloveniji velika konkurenca na področju IT in se moramo darvinistično prilagajati. Ključno pri manjših, nišnih poslih je zaupanje, ki je ponavadi pogojeno s priporočili ali z referencami. Iz majhnih zgodb rastejo ideje za večje. Zelo se trudimo pri novih strankah, čeprav je to najtežje delo. Kaj mislite, da smo s koronavirusom in vso to situacijo pridobili? V svetu se je že čutilo ohlajanje gospodarstva, zdaj smo ga doživeli v hipu. Kriza bo prinesla veliko slabih stvari za gospodarstvo, ki bo še leta čutilo učinke. A sem hkrati tudi optimist: takšne situacije silijo podjetja v inovativno razmišljanje in prilagajanje novih razmeram. Če kaj vem, je to, da bodo po tem obdobju podjetja bistveno bolje pripravljena na morebitne slabe scenarije.

Svetovanje, načrtovanje, postavljanje in vzdrževanje celovitih sistemskih in informacijskih rešitev je danes nekaj, kar potrebujejo skoraj vsa podjetja. In v današnjem času to postaja še bolj pomembno. V podjetju LANCom poleg naštetega v sodelovanju z vodilnimi svetovnimi ponudniki informacijskih tehnologij, razvijamo tudi lastno programsko opremo. Nudimo celovito pomoč pri obvladovanju poslovnih procesov od njihove identifikacije do končne integracije. LANCom šteje že dobrih 30 let. Kaj vse podjetje ponuja? LANCom ima dve smeri, na kateri stavi. Ena smer je »klasična« sistemska integracija - od periferne opreme, prenosnih računalnikov, namiznih in tabličnih računalnikov, tiskalnikov itd. do osnovnih sistemskih komponent, kot so serverji, diskovna polja, virtualizacija … Potem so tu seveda mreže, varnost, požarni zidovi, SIEMi, pa sistem upravljanja dostopov. Druga smer so programske rešitve. Na razvojnem delu smo naredili sistem obveščanja potnikov (Passenger Information System) za železniške projekte po vsem svetu, sedaj nadaljujemo s Sistemom obvladovanja železniškega voznega parka (Rolling Stock Management System). Na poslovnem delu stranke pokrivamo z ERP rešitvijo podjetja Epicor. Ta je med šestimi vodilnimi ponudniki na svetu. Smo njihov uradni zastopnik, distributer in implementator v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji, postavljenih pa imamo preko dvajset takšnih projektov. Kar je močno v porastu, je dokumentni sistem. Stranke se ponekod odločajo za že skoraj brezpapirno upravljanje z dokumenti. Ker posodabljajo svoje poslovne procese, programske rešitve (sploh ERP) velikokrat ne dohajajo želja. Kot vemo pri strankah, so le te hvaležne, če jim lahko rešiš še kakšen problem zraven, ne samo tistega, kaj smo si v osnovi zadali. In IBM ECM, ki je tudi po Gartnerju vodilna rešitev, je bistveno več kot le upravljanje z dokumenti, saj omogoča našim razvijalcem bistveno večje možnosti, da se prilagodijo željam stranke. Določene funkcije zato dejansko vodimo stran od ERPja, Sharepoint portalov, itd, seveda pa so integracije s temi sistemi zagotovljene. Kaj pa bi izpostavili? Katera je vaša prednost pred drugimi ponudniki? Naša moč in ugled sta v tem, da v tridesetih letih nobena stranka ni zahtevala vrnitve denarja za izvedene storitve. Potrudimo se po najboljših močeh, v tem času smo se bistveno preoblikovali, generacijsko pomladili, a ohranili lojalnost kot ključno vrednoto. Znanja ostajajo na visokem nivoju, a morda je največja prednost v tem, da geslo, ki ga je v podjetju uveljavil moj oče, »stranka je kralj,« zares živimo. Prilagodimo se, kolikor je možno. Redko uporabljamo besedo »nemogoče!« Kako pa se spopadate z delom od doma in kaj v tem zapletenem položaju svetujete strankam? Zelo hitro je šlo, ker smo že prej imeli fleksibilen urnik. Vsi poslovni procesi potekajo nemoteno, je pa zdaj seveda manj tržnih aktivnosti, kar najbolj pogrešamo. Izvajamo tržne aktivnosti na daljavo v smislu video predstavitev, ampak ni isto. Pomembno je, da v tem času ne pozabimo, da odnosi štejejo, in da je prav to vsa ta leta krasilo LANCom - občutek za stranko. Vaše rešitve strankam v tem času olajšajo delo. Kaj jim svetujete in kakšno bo delo po kriznem obdobju? Kar mi opažamo zdaj, je ravno potreba po digitalnih poteh dostopanja in upravljanja dokumentov. Vse večja težnja je po delu na daljavo. To pomeni, da lahko z dokumentnim sistemom delate od doma, vaše turistične destinacije, oz. od kjerkoli želite. Ker nismo več vezani na to, da morajo biti ljudje fizično v službah, smo še najbolj odvisni od podatkov, ki jih že imamo v oblaku. In tako bo gotovo tudi po krizi. Prijava v delovno okolje od praktično kjerkoli bo naslednji logičen ukrep v podjetjih, a je marsikje potrebno najprej povečati varnost. Kakšno prednost digitalizirani poslovni procesi pomenijo za stranko? Predvsem je pomembna prednost hitrost odločanja. Če en dokument fizično potuje iz ene na drugo lokacijo, je neizogibno, da se potem čaka na primer na podpisovanje odločevalcev, potem pa je ta nekdo na dopustu ali na bolniški in tako zadeve stojijo. Danes si takšne zastoje stranke težko privoščijo, v prihodnje si bodo še težje. Ste vi pravi naslov, če želi neko podjetje nekomu zaupati skrb za celotno IT infrastrukturo? Kaj pa, če ne želi vsega? Imamo izkušnje, kjer v celoti izvajamo »outsourcing« (izvajanje storitev v celoti v domeni našega podjetja), ki ga seveda priporočamo strankam, ki nimajo lastnega IT-ja ali nimajo dovolj lastnega znanja. Generalno pa je tako, da je v Sloveniji velika konkurenca na področju IT in se moramo darvinistično prilagajati. Ključno pri manjših, nišnih poslih je zaupanje, ki je ponavadi pogojeno s priporočili ali z referencami. Iz majhnih zgodb rastejo ideje za večje. Zelo se trudimo pri novih strankah, čeprav je to najtežje delo. Kaj mislite, da smo s koronavirusom in vso to situacijo pridobili? V svetu se je že čutilo ohlajanje gospodarstva, zdaj smo ga doživeli v hipu. Kriza bo prinesla veliko slabih stvari za gospodarstvo, ki bo še leta čutilo učinke. A sem hkrati tudi optimist: takšne situacije silijo podjetja v inovativno razmišljanje in prilagajanje novih razmeram. Če kaj vem, je to, da bodo po tem obdobju podjetja bistveno bolje pripravljena na morebitne slabe scenarije.