
Preteklo leto je bilo za podjetja polno izzivov, s katerimi so se srečali prvič in predvsem nepričakovano. Podjetja so bila prisiljena prilagoditi se k novim tržnim razmeram, povezovanju in sodelovanju.
Lancom je za poslovanje v preteklem letu prejel certifikat bonitete odličnosti, ki je v poslovnem svetu sprejeta izkaznica o nadpovprečni kakovosti poslovanja podjetja. Višji kot je certifikat bonitete odličnosti, večje zaupanje in ugled uživa na trgu.
Zlato bonitetno odličnost lahko nosijo izključno podjetja, ki imajo najvišjo bonitetno odličnosti AAA kar tri leta zaporedoma. Gre za oceno, s katero bonitetne hiše na osnovi različnih kriterijev ocenjujejo boniteto podjetja skozi daljše obdobje. Med drugim so sestavni del ocene tudi ocena plačilne sposobnosti, kreditna sposobnost, zadolženost, dobičkonosnost in drugi kriteriji tveganosti poslovanja s podjetjem.
Kot podjetje sedaj s certifikatom izkazujemo zanesljivost, kredibilnost in nizko tvegan poslovni subjekt za sodelovanje z vsemi poslovnimi partnerji: dobavitelji, kupci, zavarovalnicami, bankami in drugimi. Tudi v mednarodnem okolju s tem potrjujemo in utrjujemo svoj ugled ter zaupanje.
Kako strogi so kriteriji, pove tudi dejstvo, da je v Sloveniji med vsemi registriranimi podjetji razred zlatega bonitetnega odličja doseglo zgolj 4,4% podjetij.
Certifikat podeljuje družba Bisnode na evropski ravni.
LANComovo 28. strokovno posvetovanje smo zaključili z rekordnim številom obiskovalcev v zadnjih desetih letih. Očitno je bila odločitev, da preizkusimo domači teren, več kot odlična. Obiskovalci so prišli iz 69 različnih organizacij, kjer so lahko prisluhnili 17 različnim predavanjem. Zelo smo veseli, da se nam je na dogodku kot glavni gost pridružil bivši predsednik Republike Slovenije Borut Pahor. Njegov prispevek je vsekakor pustil ogromen vtis. Uvodoma nas je pozdravil tudi podžupan mestne občine Maribor dr. Samo Peter Medved. Dva keynote predavanja pa sta bila kot vedno z zelo aktualno tematiko. Prvo predavanje je prevzel CIO Univerze v Mariboru in nam predstavil, kako se učinkovito pripraviti na NIS-2. Drugo predavanje pa je za nas pripravil dr. Cyril Widdershoven iz Nizozemske, geopolitični ekspert za področje Bližnjega vzhoda in severne Afrike in pogodbeni svetovalec ene največjih družb na svetu, ARAMCO. S predavanjem je razstrl tančico skrivnosti glede vojn in konfliktov v 2024. Vsi letošnji govorniki na dogodku: - Miha Jurgec, LANCom - Boštjan Kosi, HPE operated by Selectium - Samo Peter Medved, Mestna občina Maribor - Izidor Golob, University of Maribor - Cyril Widdershoven, Verocy - Tomislav Kelava, HPE operated by Selectium - Teo Peternelj, Hitachi Vantara - Jernej Gajšek, LANCom - Ivan Krajacic, Fortinet - Tomaž Podlipnik, HP - Kristjan Pugelj, HP - Nataša Kelšin, HP - Klavdija Halimič, LANCom - Jure Forstnerič, ALSO - Gorazd Kikelj, HPE operated by Selectium - Bojan Lepenik, LANCom - Silva Kotnik, LANCom - Tomislav Loparič, Veeam - Iztok Šumak, IBM - Dejan Podgoršek, IBM - Marko Kašič, A1 Slovenija - Joanna Latkowska, Bixolon Seveda pa se najlepše zahvaljujemo vsem sponzorjem dogodka!  Vabljeni k ogledu galerije!
LANComovo 28. strokovno posvetovanje smo zaključili z rekordnim številom obiskovalcev v zadnjih desetih letih. Očitno je bila odločitev, da preizkusimo domači teren, več kot odlična. Obiskovalci so prišli iz 69 različnih organizacij, kjer so lahko prisluhnili 17 različnim predavanjem. Zelo smo veseli, da se nam je na dogodku kot glavni gost pridružil bivši predsednik Republike Slovenije Borut Pahor. Njegov prispevek je vsekakor pustil ogromen vtis. Uvodoma nas je pozdravil tudi podžupan mestne občine Maribor dr. Samo Peter Medved. Dva keynote predavanja pa sta bila kot vedno z zelo aktualno tematiko. Prvo predavanje je prevzel CIO Univerze v Mariboru in nam predstavil, kako se učinkovito pripraviti na NIS-2. Drugo predavanje pa je za nas pripravil dr. Cyril Widdershoven iz Nizozemske, geopolitični ekspert za področje Bližnjega vzhoda in severne Afrike in pogodbeni svetovalec ene največjih družb na svetu, ARAMCO. S predavanjem je razstrl tančico skrivnosti glede vojn in konfliktov v 2024. Vsi letošnji govorniki na dogodku: - Miha Jurgec, LANCom - Boštjan Kosi, HPE operated by Selectium - Samo Peter Medved, Mestna občina Maribor - Izidor Golob, University of Maribor - Cyril Widdershoven, Verocy - Tomislav Kelava, HPE operated by Selectium - Teo Peternelj, Hitachi Vantara - Jernej Gajšek, LANCom - Ivan Krajacic, Fortinet - Tomaž Podlipnik, HP - Kristjan Pugelj, HP - Nataša Kelšin, HP - Klavdija Halimič, LANCom - Jure Forstnerič, ALSO - Gorazd Kikelj, HPE operated by Selectium - Bojan Lepenik, LANCom - Silva Kotnik, LANCom - Tomislav Loparič, Veeam - Iztok Šumak, IBM - Dejan Podgoršek, IBM - Marko Kašič, A1 Slovenija - Joanna Latkowska, Bixolon Seveda pa se najlepše zahvaljujemo vsem sponzorjem dogodka!  Vabljeni k ogledu galerije!
Obdobje digitalizacije na slovenskih tleh je v polnem teku. Podjetja se prilagajajo trenutnim razmeram in sodobnemu načinu poslovanja. Konkurenca na trgu je neizprosna, zato so po svoje prisiljena sprejemati odločitve tudi glede uporabe informacijskih rešitev in storitev, ki so jih prej morda zavračala. Prava tehnologija je postala ključni dejavnik rasti vsakega podjetja. ERP sistem? ERP sistemi (Enterprise Resource Plannning) združujejo vse oddelke in funkcije posameznega podjetja. Od računovodstva, nabave, prodaje do logistike. Služi potrebam vseh zaposlenih na različnih delovnih mestih. Cilj takega sistema je optimizacija poslovanja, izboljšanje poslovnega načrtovanja ter urejenost in ažurnost podatkov. Posledično tudi zniža stroške poslovanja. Ali je vaše podjetje opremljeno z ustrezno tehnologijo za uspeh? Dandanes se od podjetij pričakuje in zahteva vedno več pravilnih odločitev. Ta odzivnost in odločnost je pomembna, kadar tekmujete s konkurenco. Vendar kaj je huje: neodločnost ali napačna odločitev? V idealnem primeru želite vedno sprejeti najboljšo in z informacijami podkrepljeno odločitev, vendar tega ne morete doseči brez možnosti hitrega dostopa do natančnih podatkov na vašo zahtevo. Podjetja s pomočjo ERP sistema nenehno analizirajo informacije, dogodke in poročila, da bi izboljšala njihove strategije in procese. Izkoristite moč ERP sistema za pomoč pri rasti. Dober ERP sistem zagotavlja agilnost, odzivnost, skalabilnost ter povezljivost z zunanjimi rešitvami in storitvami. To hkrati krepi vaše poslovne odnose, razvija učinkovitejše poslovanje procesov, poveča pa lahko tudi proizvodnjo ter učinkovitost. Če pa vaše podjetje že uporablja ERP sistem, vendar ne občutite večjega izkoristka, potem je morda čas za menjavo. Epicor iScala Epicor iScala je cenovno dostopen, a celovit paket preverjenih poslovnih rešitev za mala in srednje velika podjetja, ki poslujejo lokalno in globalno. Zaradi preproste replikacije je dragocen tudi za največja globalna podjetja, ki potrebujejo popolnoma integriran večpredstavnostni ERP sistem. Kako lahko upravljate celotno podjetje z Epicor iScala: - Finančno upravljanje: Upravljajte finančno poslovanje s katerim pridobite vpogled v uspešnost, stroške in tveganja. - Poslovna inteligenca in analitika: Diagnostična, opisna in napovedna analitična orodja vam omogočajo jasen pogled na vaše podjetje. - Vodenje proizvodnje: poenostavite postopke in izboljšajte donosnost – ne glede na kompleksnost izdelkov. - Vodenje prodaje: Izdelajte natančne ocene in poenostavite cikel naročil. - Upravljanje izdelkov: Izboljšajte sodelovanje med ekipami za inženiring, nabavo, proizvodnjo, prodajo in nadzor kakovosti. - Upravljanje dobavne verige: Od napovedovanja in načrtovanja do pošiljanja in izpolnjevanja. - Upravljanje s kadri, načrtovanje in razporejanje, vodenje projektov in še več.  iScala ponuja naslednje prednosti: - prilagodljiva funkcionalnost; - enostavnost izvajanja, razširjanja in upravljanja; - poenostavitev skladnosti z zakonodajo in predpisi. Zmogljiva orodja, hitro iskanje in posodabljanje pa pomagajo krepiti tudi odnose s kupci, dobavitelji in partnerji. Inteligentnost sistema iScala lahko avtomatizira delovne tokov do te mere, da se vaše podjetje samodejno odzove partnerjem, dobaviteljem in kupcem. To omogoča zanesljivo in dosledno poslovanje, hkrati pa večjo produktivnost zaposlenih, saj se lahko osredotočijo na pomembnejše naloge. Z avtomatizacijo korakov torej lahko poskrbite za več procesov z manj koraki. Prenesite PDF [tukaj](https://cms.lancom.si/uploads/Letak_i_Scala_e34e8cfad2.pdf). Preberite več o ERP iScali [tukaj](https://www.lancom.si/erp-sistem).  Za več informacij in svetovanje je tukaj za vas Saša Pipenbaher: sasa.pipenbaher@lancom.si, tel. št. 02 33 00 231
Obdobje digitalizacije na slovenskih tleh je v polnem teku. Podjetja se prilagajajo trenutnim razmeram in sodobnemu načinu poslovanja. Konkurenca na trgu je neizprosna, zato so po svoje prisiljena sprejemati odločitve tudi glede uporabe informacijskih rešitev in storitev, ki so jih prej morda zavračala. Prava tehnologija je postala ključni dejavnik rasti vsakega podjetja. ERP sistem? ERP sistemi (Enterprise Resource Plannning) združujejo vse oddelke in funkcije posameznega podjetja. Od računovodstva, nabave, prodaje do logistike. Služi potrebam vseh zaposlenih na različnih delovnih mestih. Cilj takega sistema je optimizacija poslovanja, izboljšanje poslovnega načrtovanja ter urejenost in ažurnost podatkov. Posledično tudi zniža stroške poslovanja. Ali je vaše podjetje opremljeno z ustrezno tehnologijo za uspeh? Dandanes se od podjetij pričakuje in zahteva vedno več pravilnih odločitev. Ta odzivnost in odločnost je pomembna, kadar tekmujete s konkurenco. Vendar kaj je huje: neodločnost ali napačna odločitev? V idealnem primeru želite vedno sprejeti najboljšo in z informacijami podkrepljeno odločitev, vendar tega ne morete doseči brez možnosti hitrega dostopa do natančnih podatkov na vašo zahtevo. Podjetja s pomočjo ERP sistema nenehno analizirajo informacije, dogodke in poročila, da bi izboljšala njihove strategije in procese. Izkoristite moč ERP sistema za pomoč pri rasti. Dober ERP sistem zagotavlja agilnost, odzivnost, skalabilnost ter povezljivost z zunanjimi rešitvami in storitvami. To hkrati krepi vaše poslovne odnose, razvija učinkovitejše poslovanje procesov, poveča pa lahko tudi proizvodnjo ter učinkovitost. Če pa vaše podjetje že uporablja ERP sistem, vendar ne občutite večjega izkoristka, potem je morda čas za menjavo. Epicor iScala Epicor iScala je cenovno dostopen, a celovit paket preverjenih poslovnih rešitev za mala in srednje velika podjetja, ki poslujejo lokalno in globalno. Zaradi preproste replikacije je dragocen tudi za največja globalna podjetja, ki potrebujejo popolnoma integriran večpredstavnostni ERP sistem. Kako lahko upravljate celotno podjetje z Epicor iScala: - Finančno upravljanje: Upravljajte finančno poslovanje s katerim pridobite vpogled v uspešnost, stroške in tveganja. - Poslovna inteligenca in analitika: Diagnostična, opisna in napovedna analitična orodja vam omogočajo jasen pogled na vaše podjetje. - Vodenje proizvodnje: poenostavite postopke in izboljšajte donosnost – ne glede na kompleksnost izdelkov. - Vodenje prodaje: Izdelajte natančne ocene in poenostavite cikel naročil. - Upravljanje izdelkov: Izboljšajte sodelovanje med ekipami za inženiring, nabavo, proizvodnjo, prodajo in nadzor kakovosti. - Upravljanje dobavne verige: Od napovedovanja in načrtovanja do pošiljanja in izpolnjevanja. - Upravljanje s kadri, načrtovanje in razporejanje, vodenje projektov in še več.  iScala ponuja naslednje prednosti: - prilagodljiva funkcionalnost; - enostavnost izvajanja, razširjanja in upravljanja; - poenostavitev skladnosti z zakonodajo in predpisi. Zmogljiva orodja, hitro iskanje in posodabljanje pa pomagajo krepiti tudi odnose s kupci, dobavitelji in partnerji. Inteligentnost sistema iScala lahko avtomatizira delovne tokov do te mere, da se vaše podjetje samodejno odzove partnerjem, dobaviteljem in kupcem. To omogoča zanesljivo in dosledno poslovanje, hkrati pa večjo produktivnost zaposlenih, saj se lahko osredotočijo na pomembnejše naloge. Z avtomatizacijo korakov torej lahko poskrbite za več procesov z manj koraki. Prenesite PDF [tukaj](https://cms.lancom.si/uploads/Letak_i_Scala_e34e8cfad2.pdf). Preberite več o ERP iScali [tukaj](https://www.lancom.si/erp-sistem).  Za več informacij in svetovanje je tukaj za vas Saša Pipenbaher: sasa.pipenbaher@lancom.si, tel. št. 02 33 00 231
26. LANCom strokovno posvetovanje 25. in 26. maj 2022, Hotel Planja, Rogla
26. LANCom strokovno posvetovanje 25. in 26. maj 2022, Hotel Planja, Rogla
Kadar govorimo o informacijski varnosti, se povsod pojavlja kratica SIEM (Security Information end Event Management). Naš udomačen prevod: sistem za upravljanje varnostnih informacij. Ko pa iščemo najboljšo rešitev za tak sistem, pa je tukaj brez dvoma na prvem mestu IBM Qradar. IBM Qradar je zmogljiva varnostna platforma, ki organizacijam omogoča spremljanje in analizo svojih omrežij, aplikacij in naprav v realnem času. Napredne funkcije omogočajo hitro zaznavanje in odzivanje na kibernetske grožnje s čimer učinkovito zmanjšamo vpliv morebitnih varnostnih vdorov. Jedro QRadar sistema je upravljanje varnostnih informacij (SIEM). Za vašo celotno organizacijo zbira in združuje varnostne podatke in dogodke iz različnih virov, kot so omrežne naprave, aplikacije, uporabniške naprave in uporabniške aktivnosti, istočasno pa zbrane dogodke analizira in poskuša identificirati potencialne varnostne grožnje. Napredne analitične zmogljivosti Napredne analitične zmogljivosti Qradarja omogočajo prepoznavanje zapletenih in sofisticiranih napadov, ki jih drugi varnostni sistemi morda ne opazijo. Uporablja algoritme strojnega učenja in vedenjsko analitiko za prepoznavanje vzorcev in anomalij, ki lahko kažejo na potencialno varnostno grožnjo. Dodatno QRadar mogoča pregled varnostnega stanja podjetja, hkrati pa opozarja na varnostne grožnje v realnem času, kar vam omogoča takojšen in učinkovit odziv. Prednost tega sistema pa je predvsem njegova zmožnost integracije z drugimi rešitvami in orodji, ki jih vaša organizacija že uporablja. Podpira namreč širok spekter virov varnostnih podatkov, vključno s požarnimi pregradami, sistemi za zaznavanje in preprečevanje vdorov in platformami za zaščito končnih točk. Prav tako se lahko integrira z orodji za upravljanje ranljivosti, kar vaši ekipi pomaga pri določanju prioritet in obravnavi najbolj kritičnih varnostnih tveganj.  Da pa je vse skupaj še zanimivejše, je tukaj še napredna funkcija poročanja in vizualizacije. Osupljive grafike vam bodo olajšale razumevanje in sporočanje stanja varnosti vašemu vodstvu kot tudi drugim zainteresiranim stranem. Če povzamemo glavne lastnosti IBM Qradar sistema: - Napredna analitika in opozarjanje v realnem času pomaga vaši ekipi hitro in učinkovito odkriti potencialne grožnje ter se nanje odzvati. - Zmanjšanje tveganj kibernetskih napadov z vpogledom v varnostno stanje organizacije v realnem času. - Izboljšanje produktivnosti varnostnih ekip: Qradar s pomočjo avtomatizacij in integracij pomaga pri delu in zmanjša čas potreben za prepoznavanje groženj in odzivanj nanje. - Doseg skladnosti in upoštevanje predpisov: Funkcije sistema Qradar s poročanjem in vizualizacijami pomagajo organizacijam dokazati skladnost z regulativnimi zahtevami.  Več informacij najdete tudi [tukaj](https://www.lancom.si/sistem-za-upravljanje-varnostnih-informacij) ali pa izpolnite spodnji obrazec in z veseljem vam bomo odgovorili.
Kadar govorimo o informacijski varnosti, se povsod pojavlja kratica SIEM (Security Information end Event Management). Naš udomačen prevod: sistem za upravljanje varnostnih informacij. Ko pa iščemo najboljšo rešitev za tak sistem, pa je tukaj brez dvoma na prvem mestu IBM Qradar. IBM Qradar je zmogljiva varnostna platforma, ki organizacijam omogoča spremljanje in analizo svojih omrežij, aplikacij in naprav v realnem času. Napredne funkcije omogočajo hitro zaznavanje in odzivanje na kibernetske grožnje s čimer učinkovito zmanjšamo vpliv morebitnih varnostnih vdorov. Jedro QRadar sistema je upravljanje varnostnih informacij (SIEM). Za vašo celotno organizacijo zbira in združuje varnostne podatke in dogodke iz različnih virov, kot so omrežne naprave, aplikacije, uporabniške naprave in uporabniške aktivnosti, istočasno pa zbrane dogodke analizira in poskuša identificirati potencialne varnostne grožnje. Napredne analitične zmogljivosti Napredne analitične zmogljivosti Qradarja omogočajo prepoznavanje zapletenih in sofisticiranih napadov, ki jih drugi varnostni sistemi morda ne opazijo. Uporablja algoritme strojnega učenja in vedenjsko analitiko za prepoznavanje vzorcev in anomalij, ki lahko kažejo na potencialno varnostno grožnjo. Dodatno QRadar mogoča pregled varnostnega stanja podjetja, hkrati pa opozarja na varnostne grožnje v realnem času, kar vam omogoča takojšen in učinkovit odziv. Prednost tega sistema pa je predvsem njegova zmožnost integracije z drugimi rešitvami in orodji, ki jih vaša organizacija že uporablja. Podpira namreč širok spekter virov varnostnih podatkov, vključno s požarnimi pregradami, sistemi za zaznavanje in preprečevanje vdorov in platformami za zaščito končnih točk. Prav tako se lahko integrira z orodji za upravljanje ranljivosti, kar vaši ekipi pomaga pri določanju prioritet in obravnavi najbolj kritičnih varnostnih tveganj.  Da pa je vse skupaj še zanimivejše, je tukaj še napredna funkcija poročanja in vizualizacije. Osupljive grafike vam bodo olajšale razumevanje in sporočanje stanja varnosti vašemu vodstvu kot tudi drugim zainteresiranim stranem. Če povzamemo glavne lastnosti IBM Qradar sistema: - Napredna analitika in opozarjanje v realnem času pomaga vaši ekipi hitro in učinkovito odkriti potencialne grožnje ter se nanje odzvati. - Zmanjšanje tveganj kibernetskih napadov z vpogledom v varnostno stanje organizacije v realnem času. - Izboljšanje produktivnosti varnostnih ekip: Qradar s pomočjo avtomatizacij in integracij pomaga pri delu in zmanjša čas potreben za prepoznavanje groženj in odzivanj nanje. - Doseg skladnosti in upoštevanje predpisov: Funkcije sistema Qradar s poročanjem in vizualizacijami pomagajo organizacijam dokazati skladnost z regulativnimi zahtevami.  Več informacij najdete tudi [tukaj](https://www.lancom.si/sistem-za-upravljanje-varnostnih-informacij) ali pa izpolnite spodnji obrazec in z veseljem vam bomo odgovorili.