Logo
4.5.2021 - 1 min branja

Lancom prejemnik Zlate bonitete odličnosti

Lancom prejemnik Zlate bonitete odličnosti

Preteklo leto je bilo za podjetja polno izzivov, s katerimi so se srečali prvič in predvsem nepričakovano. Podjetja so bila prisiljena prilagoditi se k novim tržnim razmeram, povezovanju in sodelovanju.

Lancom je za poslovanje v preteklem letu prejel certifikat bonitete odličnosti, ki je v poslovnem svetu sprejeta izkaznica o nadpovprečni kakovosti poslovanja podjetja. Višji kot je certifikat bonitete odličnosti, večje zaupanje in ugled uživa na trgu.

Bonitetna odličnost = varnost, vzornost, uspešnost

Zlato bonitetno odličnost lahko nosijo izključno podjetja, ki imajo najvišjo bonitetno odličnosti AAA kar tri leta zaporedoma. Gre za oceno, s katero bonitetne hiše na osnovi različnih kriterijev ocenjujejo boniteto podjetja skozi daljše obdobje. Med drugim so sestavni del ocene tudi ocena plačilne sposobnosti, kreditna sposobnost, zadolženost, dobičkonosnost in drugi kriteriji tveganosti poslovanja s podjetjem.

Kot podjetje sedaj s certifikatom izkazujemo zanesljivost, kredibilnost in nizko tvegan poslovni subjekt za sodelovanje z vsemi poslovnimi partnerji: dobavitelji, kupci, zavarovalnicami, bankami in drugimi. Tudi v mednarodnem okolju s tem potrjujemo in utrjujemo svoj ugled ter zaupanje.

Kako strogi so kriteriji, pove tudi dejstvo, da je v Sloveniji med vsemi registriranimi podjetji razred zlatega bonitetnega odličja doseglo zgolj 4,4% podjetij.

zlati-lancom.png Certifikat podeljuje družba Bisnode na evropski ravni.

Sorodne objave

Prejemniki certifikata Excellent SME Slovenia
18. jul., 2022

Prejemniki certifikata Excellent SME Slovenia

Podjetje LANCom d.o.o. kot ponosni prejemniki certifikata največje odličnosti, ki ga podeljuje Gospodarska zbornica Slovenije srednjim in malim podjetjem po najzahtevnejših finančnih in poslovnih kriterijih. Kriteriji so postavljeni po metodologiji skupine Coface in veljajo tako v Sloveniji kot v ostalih sedemdesetih državah, kjer je Coface prisoten.

Podjetje LANCom d.o.o. kot ponosni prejemniki certifikata največje odličnosti, ki ga podeljuje Gospodarska zbornica Slovenije srednjim in malim podjetjem po najzahtevnejših finančnih in poslovnih kriterijih. Kriteriji so postavljeni po metodologiji skupine Coface in veljajo tako v Sloveniji kot v ostalih sedemdesetih državah, kjer je Coface prisoten.

Vizualizacija podatkov
Bronja Herynek
23. avg., 2021

Vizualizacija podatkov

Poiščite zgodbo v ozadju vaših podatkov Orodja za vizualizacijo vam omogočajo enostavno prepoznavanje vzorcev in povezav, za katere niste vedeli, da obstajajo. Vizualizacija podatkov je proces predelovanja velikih naborov podatkov in meritev v različne grafikone in vizualne predstavitve podatkov. Vizualna predstavitev olajša prepoznavanje trendov, odstopanj, novih vpogledov v informacije in to vse v realnem času. Nadzorna plošča je tista, ki vam pomaga pri hitrem spremljanju dogodkov ali dejavnosti z zagotavljanjem različnih vpogledov. Za razliko od infografike, ki prestavlja statično grafično predstavitev, nadzorna plošča posreduje informacije v realnem času tako, da zapletene podatkovne točke izvleče neposredno iz velikih naborov podatkov. S pomočjo tehnik znanosti o podatkih (data science) lahko hitro ugotovimo, kaj se dogaja, zakaj se dogaja in kaj se bo zgodilo. Količina podatkov se povečuje in vedno več podjetij uporablja orodja za vizualizacijo podatkov za pridobitev vpogleda tako na računalniku kot tudi na mobilnih napravah. Na podlagi takih predstavitev in vpogledov se ustvarjajo poslovne odločitve na trdni podlagi. Zakaj je pomembna vizualizacija podatkov? ![shutterstock_1075408439_mala.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/shutterstock_1075408439_mala_823074b5c6.jpg) 1. Vpogled v večjo sliko Odkrijte vzorce in povezave v zapletenih podatkih ne da bi se zanašali na specialista za podatke. 2. Ustvarjajte boljše odločitve Razumevanje naslednjega logičnega koraka s hitrim odločanjem. 3. Predstavitev pomembnih podatkov Delite vpoglede z drugimi na enostaven in razumevajoč način. Odkrijte IBM Cognos Analytics IBM® Cognos® Analytics je IBM-ova programska oprema za poslovno inteligenco in analitiko, ki jo poganja AI, ki uporabnikom pomaga prepoznati vpogled v podatke s pomočjo preproste funkcije za vizualizacijo podatkov in uporabnikom prijaznih možnosti poročanja. Pripravite in povezujte podatke avtomatsko ter tako prihranite ure časa. Očistite in pripravite podatke iz različnih virov, dodajte nova polja, združujte podatke in ustvarjajte nove tabele. Hitro ustvarite privlačne in interaktivne nadzorne plošče. Povlecite in spustite podatke, da ustvarite samodejno kreirane vizualizacije, poiščite več podrobnosti in jih delite z uporabo e-pošte ali Slacka. Z modeliranjem časovnic napovedujte sezonske trende, s personaliziranimi poročili pa pridobite in izpišite katerikoli vpogled s preprostimi ukazi. ![Asset 1.png](https://cms.lancom.si/uploads/Asset_1_6d5bc9e1f6.png) Vas zanima več? Več o IBM Cognos si lahko ogledate [tukaj](https://www.lancom.si/poslovna-analitika), Prenesite [PDF tukaj](https://cms.lancom.si/uploads/Letak_Cognos_ac198136de.pdf), ali preprosto pošljite vprašanje naši svetovalki za IBM, klavdija.halimic@lancom.si

Poiščite zgodbo v ozadju vaših podatkov Orodja za vizualizacijo vam omogočajo enostavno prepoznavanje vzorcev in povezav, za katere niste vedeli, da obstajajo. Vizualizacija podatkov je proces predelovanja velikih naborov podatkov in meritev v različne grafikone in vizualne predstavitve podatkov. Vizualna predstavitev olajša prepoznavanje trendov, odstopanj, novih vpogledov v informacije in to vse v realnem času. Nadzorna plošča je tista, ki vam pomaga pri hitrem spremljanju dogodkov ali dejavnosti z zagotavljanjem različnih vpogledov. Za razliko od infografike, ki prestavlja statično grafično predstavitev, nadzorna plošča posreduje informacije v realnem času tako, da zapletene podatkovne točke izvleče neposredno iz velikih naborov podatkov. S pomočjo tehnik znanosti o podatkih (data science) lahko hitro ugotovimo, kaj se dogaja, zakaj se dogaja in kaj se bo zgodilo. Količina podatkov se povečuje in vedno več podjetij uporablja orodja za vizualizacijo podatkov za pridobitev vpogleda tako na računalniku kot tudi na mobilnih napravah. Na podlagi takih predstavitev in vpogledov se ustvarjajo poslovne odločitve na trdni podlagi. Zakaj je pomembna vizualizacija podatkov? ![shutterstock_1075408439_mala.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/shutterstock_1075408439_mala_823074b5c6.jpg) 1. Vpogled v večjo sliko Odkrijte vzorce in povezave v zapletenih podatkih ne da bi se zanašali na specialista za podatke. 2. Ustvarjajte boljše odločitve Razumevanje naslednjega logičnega koraka s hitrim odločanjem. 3. Predstavitev pomembnih podatkov Delite vpoglede z drugimi na enostaven in razumevajoč način. Odkrijte IBM Cognos Analytics IBM® Cognos® Analytics je IBM-ova programska oprema za poslovno inteligenco in analitiko, ki jo poganja AI, ki uporabnikom pomaga prepoznati vpogled v podatke s pomočjo preproste funkcije za vizualizacijo podatkov in uporabnikom prijaznih možnosti poročanja. Pripravite in povezujte podatke avtomatsko ter tako prihranite ure časa. Očistite in pripravite podatke iz različnih virov, dodajte nova polja, združujte podatke in ustvarjajte nove tabele. Hitro ustvarite privlačne in interaktivne nadzorne plošče. Povlecite in spustite podatke, da ustvarite samodejno kreirane vizualizacije, poiščite več podrobnosti in jih delite z uporabo e-pošte ali Slacka. Z modeliranjem časovnic napovedujte sezonske trende, s personaliziranimi poročili pa pridobite in izpišite katerikoli vpogled s preprostimi ukazi. ![Asset 1.png](https://cms.lancom.si/uploads/Asset_1_6d5bc9e1f6.png) Vas zanima več? Več o IBM Cognos si lahko ogledate [tukaj](https://www.lancom.si/poslovna-analitika), Prenesite [PDF tukaj](https://cms.lancom.si/uploads/Letak_Cognos_ac198136de.pdf), ali preprosto pošljite vprašanje naši svetovalki za IBM, klavdija.halimic@lancom.si

Pogovor z direktorjem: Pri strankah ne uporabljamo besede "nemogoče"
6. maj., 2020

Pogovor z direktorjem: Pri strankah ne uporabljamo besede "nemogoče"

Svetovanje, načrtovanje, postavljanje in vzdrževanje celovitih sistemskih in informacijskih rešitev je danes nekaj, kar potrebujejo skoraj vsa podjetja. In v današnjem času to postaja še bolj pomembno. V podjetju LANCom poleg naštetega v sodelovanju z vodilnimi svetovnimi ponudniki informacijskih tehnologij, razvijamo tudi lastno programsko opremo. Nudimo celovito pomoč pri obvladovanju poslovnih procesov od njihove identifikacije do končne integracije. LANCom šteje že dobrih 30 let. Kaj vse podjetje ponuja? LANCom ima dve smeri, na kateri stavi. Ena smer je »klasična« sistemska integracija - od periferne opreme, prenosnih računalnikov, namiznih in tabličnih računalnikov, tiskalnikov itd. do osnovnih sistemskih komponent, kot so serverji, diskovna polja, virtualizacija … Potem so tu seveda mreže, varnost, požarni zidovi, SIEMi, pa sistem upravljanja dostopov. Druga smer so programske rešitve. Na razvojnem delu smo naredili sistem obveščanja potnikov (Passenger Information System) za železniške projekte po vsem svetu, sedaj nadaljujemo s Sistemom obvladovanja železniškega voznega parka (Rolling Stock Management System). Na poslovnem delu stranke pokrivamo z ERP rešitvijo podjetja Epicor. Ta je med šestimi vodilnimi ponudniki na svetu. Smo njihov uradni zastopnik, distributer in implementator v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji, postavljenih pa imamo preko dvajset takšnih projektov. Kar je močno v porastu, je dokumentni sistem. Stranke se ponekod odločajo za že skoraj brezpapirno upravljanje z dokumenti. Ker posodabljajo svoje poslovne procese, programske rešitve (sploh ERP) velikokrat ne dohajajo želja. Kot vemo pri strankah, so le te hvaležne, če jim lahko rešiš še kakšen problem zraven, ne samo tistega, kaj smo si v osnovi zadali. In IBM ECM, ki je tudi po Gartnerju vodilna rešitev, je bistveno več kot le upravljanje z dokumenti, saj omogoča našim razvijalcem bistveno večje možnosti, da se prilagodijo željam stranke. Določene funkcije zato dejansko vodimo stran od ERPja, Sharepoint portalov, itd, seveda pa so integracije s temi sistemi zagotovljene. Kaj pa bi izpostavili? Katera je vaša prednost pred drugimi ponudniki? Naša moč in ugled sta v tem, da v tridesetih letih nobena stranka ni zahtevala vrnitve denarja za izvedene storitve. Potrudimo se po najboljših močeh, v tem času smo se bistveno preoblikovali, generacijsko pomladili, a ohranili lojalnost kot ključno vrednoto. Znanja ostajajo na visokem nivoju, a morda je največja prednost v tem, da geslo, ki ga je v podjetju uveljavil moj oče, »stranka je kralj,« zares živimo. Prilagodimo se, kolikor je možno. Redko uporabljamo besedo »nemogoče!« Kako pa se spopadate z delom od doma in kaj v tem zapletenem položaju svetujete strankam? Zelo hitro je šlo, ker smo že prej imeli fleksibilen urnik. Vsi poslovni procesi potekajo nemoteno, je pa zdaj seveda manj tržnih aktivnosti, kar najbolj pogrešamo. Izvajamo tržne aktivnosti na daljavo v smislu video predstavitev, ampak ni isto. Pomembno je, da v tem času ne pozabimo, da odnosi štejejo, in da je prav to vsa ta leta krasilo LANCom - občutek za stranko. Vaše rešitve strankam v tem času olajšajo delo. Kaj jim svetujete in kakšno bo delo po kriznem obdobju? Kar mi opažamo zdaj, je ravno potreba po digitalnih poteh dostopanja in upravljanja dokumentov. Vse večja težnja je po delu na daljavo. To pomeni, da lahko z dokumentnim sistemom delate od doma, vaše turistične destinacije, oz. od kjerkoli želite. Ker nismo več vezani na to, da morajo biti ljudje fizično v službah, smo še najbolj odvisni od podatkov, ki jih že imamo v oblaku. In tako bo gotovo tudi po krizi. Prijava v delovno okolje od praktično kjerkoli bo naslednji logičen ukrep v podjetjih, a je marsikje potrebno najprej povečati varnost. Kakšno prednost digitalizirani poslovni procesi pomenijo za stranko? Predvsem je pomembna prednost hitrost odločanja. Če en dokument fizično potuje iz ene na drugo lokacijo, je neizogibno, da se potem čaka na primer na podpisovanje odločevalcev, potem pa je ta nekdo na dopustu ali na bolniški in tako zadeve stojijo. Danes si takšne zastoje stranke težko privoščijo, v prihodnje si bodo še težje. Ste vi pravi naslov, če želi neko podjetje nekomu zaupati skrb za celotno IT infrastrukturo? Kaj pa, če ne želi vsega? Imamo izkušnje, kjer v celoti izvajamo »outsourcing« (izvajanje storitev v celoti v domeni našega podjetja), ki ga seveda priporočamo strankam, ki nimajo lastnega IT-ja ali nimajo dovolj lastnega znanja. Generalno pa je tako, da je v Sloveniji velika konkurenca na področju IT in se moramo darvinistično prilagajati. Ključno pri manjših, nišnih poslih je zaupanje, ki je ponavadi pogojeno s priporočili ali z referencami. Iz majhnih zgodb rastejo ideje za večje. Zelo se trudimo pri novih strankah, čeprav je to najtežje delo. Kaj mislite, da smo s koronavirusom in vso to situacijo pridobili? V svetu se je že čutilo ohlajanje gospodarstva, zdaj smo ga doživeli v hipu. Kriza bo prinesla veliko slabih stvari za gospodarstvo, ki bo še leta čutilo učinke. A sem hkrati tudi optimist: takšne situacije silijo podjetja v inovativno razmišljanje in prilagajanje novih razmeram. Če kaj vem, je to, da bodo po tem obdobju podjetja bistveno bolje pripravljena na morebitne slabe scenarije.

Svetovanje, načrtovanje, postavljanje in vzdrževanje celovitih sistemskih in informacijskih rešitev je danes nekaj, kar potrebujejo skoraj vsa podjetja. In v današnjem času to postaja še bolj pomembno. V podjetju LANCom poleg naštetega v sodelovanju z vodilnimi svetovnimi ponudniki informacijskih tehnologij, razvijamo tudi lastno programsko opremo. Nudimo celovito pomoč pri obvladovanju poslovnih procesov od njihove identifikacije do končne integracije. LANCom šteje že dobrih 30 let. Kaj vse podjetje ponuja? LANCom ima dve smeri, na kateri stavi. Ena smer je »klasična« sistemska integracija - od periferne opreme, prenosnih računalnikov, namiznih in tabličnih računalnikov, tiskalnikov itd. do osnovnih sistemskih komponent, kot so serverji, diskovna polja, virtualizacija … Potem so tu seveda mreže, varnost, požarni zidovi, SIEMi, pa sistem upravljanja dostopov. Druga smer so programske rešitve. Na razvojnem delu smo naredili sistem obveščanja potnikov (Passenger Information System) za železniške projekte po vsem svetu, sedaj nadaljujemo s Sistemom obvladovanja železniškega voznega parka (Rolling Stock Management System). Na poslovnem delu stranke pokrivamo z ERP rešitvijo podjetja Epicor. Ta je med šestimi vodilnimi ponudniki na svetu. Smo njihov uradni zastopnik, distributer in implementator v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji, postavljenih pa imamo preko dvajset takšnih projektov. Kar je močno v porastu, je dokumentni sistem. Stranke se ponekod odločajo za že skoraj brezpapirno upravljanje z dokumenti. Ker posodabljajo svoje poslovne procese, programske rešitve (sploh ERP) velikokrat ne dohajajo želja. Kot vemo pri strankah, so le te hvaležne, če jim lahko rešiš še kakšen problem zraven, ne samo tistega, kaj smo si v osnovi zadali. In IBM ECM, ki je tudi po Gartnerju vodilna rešitev, je bistveno več kot le upravljanje z dokumenti, saj omogoča našim razvijalcem bistveno večje možnosti, da se prilagodijo željam stranke. Določene funkcije zato dejansko vodimo stran od ERPja, Sharepoint portalov, itd, seveda pa so integracije s temi sistemi zagotovljene. Kaj pa bi izpostavili? Katera je vaša prednost pred drugimi ponudniki? Naša moč in ugled sta v tem, da v tridesetih letih nobena stranka ni zahtevala vrnitve denarja za izvedene storitve. Potrudimo se po najboljših močeh, v tem času smo se bistveno preoblikovali, generacijsko pomladili, a ohranili lojalnost kot ključno vrednoto. Znanja ostajajo na visokem nivoju, a morda je največja prednost v tem, da geslo, ki ga je v podjetju uveljavil moj oče, »stranka je kralj,« zares živimo. Prilagodimo se, kolikor je možno. Redko uporabljamo besedo »nemogoče!« Kako pa se spopadate z delom od doma in kaj v tem zapletenem položaju svetujete strankam? Zelo hitro je šlo, ker smo že prej imeli fleksibilen urnik. Vsi poslovni procesi potekajo nemoteno, je pa zdaj seveda manj tržnih aktivnosti, kar najbolj pogrešamo. Izvajamo tržne aktivnosti na daljavo v smislu video predstavitev, ampak ni isto. Pomembno je, da v tem času ne pozabimo, da odnosi štejejo, in da je prav to vsa ta leta krasilo LANCom - občutek za stranko. Vaše rešitve strankam v tem času olajšajo delo. Kaj jim svetujete in kakšno bo delo po kriznem obdobju? Kar mi opažamo zdaj, je ravno potreba po digitalnih poteh dostopanja in upravljanja dokumentov. Vse večja težnja je po delu na daljavo. To pomeni, da lahko z dokumentnim sistemom delate od doma, vaše turistične destinacije, oz. od kjerkoli želite. Ker nismo več vezani na to, da morajo biti ljudje fizično v službah, smo še najbolj odvisni od podatkov, ki jih že imamo v oblaku. In tako bo gotovo tudi po krizi. Prijava v delovno okolje od praktično kjerkoli bo naslednji logičen ukrep v podjetjih, a je marsikje potrebno najprej povečati varnost. Kakšno prednost digitalizirani poslovni procesi pomenijo za stranko? Predvsem je pomembna prednost hitrost odločanja. Če en dokument fizično potuje iz ene na drugo lokacijo, je neizogibno, da se potem čaka na primer na podpisovanje odločevalcev, potem pa je ta nekdo na dopustu ali na bolniški in tako zadeve stojijo. Danes si takšne zastoje stranke težko privoščijo, v prihodnje si bodo še težje. Ste vi pravi naslov, če želi neko podjetje nekomu zaupati skrb za celotno IT infrastrukturo? Kaj pa, če ne želi vsega? Imamo izkušnje, kjer v celoti izvajamo »outsourcing« (izvajanje storitev v celoti v domeni našega podjetja), ki ga seveda priporočamo strankam, ki nimajo lastnega IT-ja ali nimajo dovolj lastnega znanja. Generalno pa je tako, da je v Sloveniji velika konkurenca na področju IT in se moramo darvinistično prilagajati. Ključno pri manjših, nišnih poslih je zaupanje, ki je ponavadi pogojeno s priporočili ali z referencami. Iz majhnih zgodb rastejo ideje za večje. Zelo se trudimo pri novih strankah, čeprav je to najtežje delo. Kaj mislite, da smo s koronavirusom in vso to situacijo pridobili? V svetu se je že čutilo ohlajanje gospodarstva, zdaj smo ga doživeli v hipu. Kriza bo prinesla veliko slabih stvari za gospodarstvo, ki bo še leta čutilo učinke. A sem hkrati tudi optimist: takšne situacije silijo podjetja v inovativno razmišljanje in prilagajanje novih razmeram. Če kaj vem, je to, da bodo po tem obdobju podjetja bistveno bolje pripravljena na morebitne slabe scenarije.

Enotni in centralni nadzor infrastrukture z Arubo ESP
Bronja Herynek
17. sep., 2021

Enotni in centralni nadzor infrastrukture z Arubo ESP

Delovni pogoji v podjetjih in ostalih organizacijah so se v zadnjih dveh letih znatno spremenili. Delo iz oddaljenih lokacij je postalo nekaj povsem normalnega. Napredek novih tehnologij pa to omogoča in prilagaja delovne procese na vsakodnevni ravni. V tej situaciji pa so IT strokovnjaki spoznali, kako kompleksne in zapletene so lahko posamezne infrastrukture. Uporaba različnih aplikacij v oblaku, informacijski sistemi na različnih platformah, privilegirani dostopi pa zahtevajo varno in zanesljivo povezavo do informacijskih sistemov podjetja. Zapletenost infrastrukture lahko v nekaterih primerih privede do težav in morebitnega izpada, ki pa pomeni izpad poslovanja in ostale posledice zastoja, ki si jih organizacije ne smejo privoščiti. Delo od doma zahteva dodatne naloge za IT skrbnike in administratorje, da lahko delovni proces poteka nemoteno. To pomeni zagotavljanje hitrosti, zanesljivosti in dostopnost povezav do informacijskih sistemov podjetja. Omenimo pa lahko še višja finančna sredstva in porabo časa, ki nam ga tako že vedno primanjkuje. Od IT skrbnikov tako pričakujemo spremljanje, upravljanje in vzdrževanje različnih sistemov in platform, podprtih z različnimi tehnologijami. Aruba Unified Infrastructure Arubina enotna infrastruktura (Unified Infrastructure) poenostavlja upravljanje in nadzor nad celotno omrežno infrastrukturo. Preko Aruba Central platforme v oblaku omogoča upravljanje in spremljanje operacij iz enega samega mesta. S pomočjo zmogljive umetne inteligence, o kateri smo pisali že [tukaj](https://www.lancom.si/blog-sl/aruba-esp-napoveduje-in-odpravlja-tezave-se-preden-se-pojavijo), pomaga pri preprečevanju težav in izboljša uporabniško izkušnjo, ki prinaša prihranek časa, denarja ter večjo produktivnost. ![Aruba.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/Aruba_f1bd553173.jpg) Gre za enostavno uskladitev različnih delov infrastrukture, vse od brezžičnega omrežja do WAN infrastrukture do povezave podatkovnih centrov in oblakov do podružnic in uporabnikov na oddaljenih lokacijah. To pa pomeni da žični in brezžični LAN, WAN in ostala IT infrastruktura postanejo prilagodljivi, razširljivi, zanesljivejši in dodatno varnostno okrepljeni. Arubina enotna infrastruktura tako prinaša večjo informacijsko učinkovitost in optimizira uporabniško izkušnjo. Varnost je okrepljena, saj uporaba enotnih pravil in centralnega nadzora s pomočjo umetne inteligence odpravlja težave, še preden se pojavijo. Enostavna integracija z rešitvami drugih proizvajalcev in globalnih partnerjev omogoča poenostavljeno delo ter zmanjša finančno breme podjetja pri vpeljavi novih rešitev in produktov. Več o ponudbi omrežnih rešitev najdete [tukaj](https://www.lancom.si/omrezne-resitve). Kontaktirajte našega svetovalca za omrežne rešitve: Peter Djukič, peter.djukic@lancom.si

Delovni pogoji v podjetjih in ostalih organizacijah so se v zadnjih dveh letih znatno spremenili. Delo iz oddaljenih lokacij je postalo nekaj povsem normalnega. Napredek novih tehnologij pa to omogoča in prilagaja delovne procese na vsakodnevni ravni. V tej situaciji pa so IT strokovnjaki spoznali, kako kompleksne in zapletene so lahko posamezne infrastrukture. Uporaba različnih aplikacij v oblaku, informacijski sistemi na različnih platformah, privilegirani dostopi pa zahtevajo varno in zanesljivo povezavo do informacijskih sistemov podjetja. Zapletenost infrastrukture lahko v nekaterih primerih privede do težav in morebitnega izpada, ki pa pomeni izpad poslovanja in ostale posledice zastoja, ki si jih organizacije ne smejo privoščiti. Delo od doma zahteva dodatne naloge za IT skrbnike in administratorje, da lahko delovni proces poteka nemoteno. To pomeni zagotavljanje hitrosti, zanesljivosti in dostopnost povezav do informacijskih sistemov podjetja. Omenimo pa lahko še višja finančna sredstva in porabo časa, ki nam ga tako že vedno primanjkuje. Od IT skrbnikov tako pričakujemo spremljanje, upravljanje in vzdrževanje različnih sistemov in platform, podprtih z različnimi tehnologijami. Aruba Unified Infrastructure Arubina enotna infrastruktura (Unified Infrastructure) poenostavlja upravljanje in nadzor nad celotno omrežno infrastrukturo. Preko Aruba Central platforme v oblaku omogoča upravljanje in spremljanje operacij iz enega samega mesta. S pomočjo zmogljive umetne inteligence, o kateri smo pisali že [tukaj](https://www.lancom.si/blog-sl/aruba-esp-napoveduje-in-odpravlja-tezave-se-preden-se-pojavijo), pomaga pri preprečevanju težav in izboljša uporabniško izkušnjo, ki prinaša prihranek časa, denarja ter večjo produktivnost. ![Aruba.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/Aruba_f1bd553173.jpg) Gre za enostavno uskladitev različnih delov infrastrukture, vse od brezžičnega omrežja do WAN infrastrukture do povezave podatkovnih centrov in oblakov do podružnic in uporabnikov na oddaljenih lokacijah. To pa pomeni da žični in brezžični LAN, WAN in ostala IT infrastruktura postanejo prilagodljivi, razširljivi, zanesljivejši in dodatno varnostno okrepljeni. Arubina enotna infrastruktura tako prinaša večjo informacijsko učinkovitost in optimizira uporabniško izkušnjo. Varnost je okrepljena, saj uporaba enotnih pravil in centralnega nadzora s pomočjo umetne inteligence odpravlja težave, še preden se pojavijo. Enostavna integracija z rešitvami drugih proizvajalcev in globalnih partnerjev omogoča poenostavljeno delo ter zmanjša finančno breme podjetja pri vpeljavi novih rešitev in produktov. Več o ponudbi omrežnih rešitev najdete [tukaj](https://www.lancom.si/omrezne-resitve). Kontaktirajte našega svetovalca za omrežne rešitve: Peter Djukič, peter.djukic@lancom.si

Prejemniki certifikata Excellent SME Slovenia
18. jul., 2022

Prejemniki certifikata Excellent SME Slovenia

Podjetje LANCom d.o.o. kot ponosni prejemniki certifikata največje odličnosti, ki ga podeljuje Gospodarska zbornica Slovenije srednjim in malim podjetjem po najzahtevnejših finančnih in poslovnih kriterijih. Kriteriji so postavljeni po metodologiji skupine Coface in veljajo tako v Sloveniji kot v ostalih sedemdesetih državah, kjer je Coface prisoten.

Podjetje LANCom d.o.o. kot ponosni prejemniki certifikata največje odličnosti, ki ga podeljuje Gospodarska zbornica Slovenije srednjim in malim podjetjem po najzahtevnejših finančnih in poslovnih kriterijih. Kriteriji so postavljeni po metodologiji skupine Coface in veljajo tako v Sloveniji kot v ostalih sedemdesetih državah, kjer je Coface prisoten.

Vizualizacija podatkov
Bronja Herynek
23. avg., 2021

Vizualizacija podatkov

Poiščite zgodbo v ozadju vaših podatkov Orodja za vizualizacijo vam omogočajo enostavno prepoznavanje vzorcev in povezav, za katere niste vedeli, da obstajajo. Vizualizacija podatkov je proces predelovanja velikih naborov podatkov in meritev v različne grafikone in vizualne predstavitve podatkov. Vizualna predstavitev olajša prepoznavanje trendov, odstopanj, novih vpogledov v informacije in to vse v realnem času. Nadzorna plošča je tista, ki vam pomaga pri hitrem spremljanju dogodkov ali dejavnosti z zagotavljanjem različnih vpogledov. Za razliko od infografike, ki prestavlja statično grafično predstavitev, nadzorna plošča posreduje informacije v realnem času tako, da zapletene podatkovne točke izvleče neposredno iz velikih naborov podatkov. S pomočjo tehnik znanosti o podatkih (data science) lahko hitro ugotovimo, kaj se dogaja, zakaj se dogaja in kaj se bo zgodilo. Količina podatkov se povečuje in vedno več podjetij uporablja orodja za vizualizacijo podatkov za pridobitev vpogleda tako na računalniku kot tudi na mobilnih napravah. Na podlagi takih predstavitev in vpogledov se ustvarjajo poslovne odločitve na trdni podlagi. Zakaj je pomembna vizualizacija podatkov? ![shutterstock_1075408439_mala.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/shutterstock_1075408439_mala_823074b5c6.jpg) 1. Vpogled v večjo sliko Odkrijte vzorce in povezave v zapletenih podatkih ne da bi se zanašali na specialista za podatke. 2. Ustvarjajte boljše odločitve Razumevanje naslednjega logičnega koraka s hitrim odločanjem. 3. Predstavitev pomembnih podatkov Delite vpoglede z drugimi na enostaven in razumevajoč način. Odkrijte IBM Cognos Analytics IBM® Cognos® Analytics je IBM-ova programska oprema za poslovno inteligenco in analitiko, ki jo poganja AI, ki uporabnikom pomaga prepoznati vpogled v podatke s pomočjo preproste funkcije za vizualizacijo podatkov in uporabnikom prijaznih možnosti poročanja. Pripravite in povezujte podatke avtomatsko ter tako prihranite ure časa. Očistite in pripravite podatke iz različnih virov, dodajte nova polja, združujte podatke in ustvarjajte nove tabele. Hitro ustvarite privlačne in interaktivne nadzorne plošče. Povlecite in spustite podatke, da ustvarite samodejno kreirane vizualizacije, poiščite več podrobnosti in jih delite z uporabo e-pošte ali Slacka. Z modeliranjem časovnic napovedujte sezonske trende, s personaliziranimi poročili pa pridobite in izpišite katerikoli vpogled s preprostimi ukazi. ![Asset 1.png](https://cms.lancom.si/uploads/Asset_1_6d5bc9e1f6.png) Vas zanima več? Več o IBM Cognos si lahko ogledate [tukaj](https://www.lancom.si/poslovna-analitika), Prenesite [PDF tukaj](https://cms.lancom.si/uploads/Letak_Cognos_ac198136de.pdf), ali preprosto pošljite vprašanje naši svetovalki za IBM, klavdija.halimic@lancom.si

Poiščite zgodbo v ozadju vaših podatkov Orodja za vizualizacijo vam omogočajo enostavno prepoznavanje vzorcev in povezav, za katere niste vedeli, da obstajajo. Vizualizacija podatkov je proces predelovanja velikih naborov podatkov in meritev v različne grafikone in vizualne predstavitve podatkov. Vizualna predstavitev olajša prepoznavanje trendov, odstopanj, novih vpogledov v informacije in to vse v realnem času. Nadzorna plošča je tista, ki vam pomaga pri hitrem spremljanju dogodkov ali dejavnosti z zagotavljanjem različnih vpogledov. Za razliko od infografike, ki prestavlja statično grafično predstavitev, nadzorna plošča posreduje informacije v realnem času tako, da zapletene podatkovne točke izvleče neposredno iz velikih naborov podatkov. S pomočjo tehnik znanosti o podatkih (data science) lahko hitro ugotovimo, kaj se dogaja, zakaj se dogaja in kaj se bo zgodilo. Količina podatkov se povečuje in vedno več podjetij uporablja orodja za vizualizacijo podatkov za pridobitev vpogleda tako na računalniku kot tudi na mobilnih napravah. Na podlagi takih predstavitev in vpogledov se ustvarjajo poslovne odločitve na trdni podlagi. Zakaj je pomembna vizualizacija podatkov? ![shutterstock_1075408439_mala.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/shutterstock_1075408439_mala_823074b5c6.jpg) 1. Vpogled v večjo sliko Odkrijte vzorce in povezave v zapletenih podatkih ne da bi se zanašali na specialista za podatke. 2. Ustvarjajte boljše odločitve Razumevanje naslednjega logičnega koraka s hitrim odločanjem. 3. Predstavitev pomembnih podatkov Delite vpoglede z drugimi na enostaven in razumevajoč način. Odkrijte IBM Cognos Analytics IBM® Cognos® Analytics je IBM-ova programska oprema za poslovno inteligenco in analitiko, ki jo poganja AI, ki uporabnikom pomaga prepoznati vpogled v podatke s pomočjo preproste funkcije za vizualizacijo podatkov in uporabnikom prijaznih možnosti poročanja. Pripravite in povezujte podatke avtomatsko ter tako prihranite ure časa. Očistite in pripravite podatke iz različnih virov, dodajte nova polja, združujte podatke in ustvarjajte nove tabele. Hitro ustvarite privlačne in interaktivne nadzorne plošče. Povlecite in spustite podatke, da ustvarite samodejno kreirane vizualizacije, poiščite več podrobnosti in jih delite z uporabo e-pošte ali Slacka. Z modeliranjem časovnic napovedujte sezonske trende, s personaliziranimi poročili pa pridobite in izpišite katerikoli vpogled s preprostimi ukazi. ![Asset 1.png](https://cms.lancom.si/uploads/Asset_1_6d5bc9e1f6.png) Vas zanima več? Več o IBM Cognos si lahko ogledate [tukaj](https://www.lancom.si/poslovna-analitika), Prenesite [PDF tukaj](https://cms.lancom.si/uploads/Letak_Cognos_ac198136de.pdf), ali preprosto pošljite vprašanje naši svetovalki za IBM, klavdija.halimic@lancom.si

Pogovor z direktorjem: Pri strankah ne uporabljamo besede "nemogoče"
6. maj., 2020

Pogovor z direktorjem: Pri strankah ne uporabljamo besede "nemogoče"

Svetovanje, načrtovanje, postavljanje in vzdrževanje celovitih sistemskih in informacijskih rešitev je danes nekaj, kar potrebujejo skoraj vsa podjetja. In v današnjem času to postaja še bolj pomembno. V podjetju LANCom poleg naštetega v sodelovanju z vodilnimi svetovnimi ponudniki informacijskih tehnologij, razvijamo tudi lastno programsko opremo. Nudimo celovito pomoč pri obvladovanju poslovnih procesov od njihove identifikacije do končne integracije. LANCom šteje že dobrih 30 let. Kaj vse podjetje ponuja? LANCom ima dve smeri, na kateri stavi. Ena smer je »klasična« sistemska integracija - od periferne opreme, prenosnih računalnikov, namiznih in tabličnih računalnikov, tiskalnikov itd. do osnovnih sistemskih komponent, kot so serverji, diskovna polja, virtualizacija … Potem so tu seveda mreže, varnost, požarni zidovi, SIEMi, pa sistem upravljanja dostopov. Druga smer so programske rešitve. Na razvojnem delu smo naredili sistem obveščanja potnikov (Passenger Information System) za železniške projekte po vsem svetu, sedaj nadaljujemo s Sistemom obvladovanja železniškega voznega parka (Rolling Stock Management System). Na poslovnem delu stranke pokrivamo z ERP rešitvijo podjetja Epicor. Ta je med šestimi vodilnimi ponudniki na svetu. Smo njihov uradni zastopnik, distributer in implementator v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji, postavljenih pa imamo preko dvajset takšnih projektov. Kar je močno v porastu, je dokumentni sistem. Stranke se ponekod odločajo za že skoraj brezpapirno upravljanje z dokumenti. Ker posodabljajo svoje poslovne procese, programske rešitve (sploh ERP) velikokrat ne dohajajo želja. Kot vemo pri strankah, so le te hvaležne, če jim lahko rešiš še kakšen problem zraven, ne samo tistega, kaj smo si v osnovi zadali. In IBM ECM, ki je tudi po Gartnerju vodilna rešitev, je bistveno več kot le upravljanje z dokumenti, saj omogoča našim razvijalcem bistveno večje možnosti, da se prilagodijo željam stranke. Določene funkcije zato dejansko vodimo stran od ERPja, Sharepoint portalov, itd, seveda pa so integracije s temi sistemi zagotovljene. Kaj pa bi izpostavili? Katera je vaša prednost pred drugimi ponudniki? Naša moč in ugled sta v tem, da v tridesetih letih nobena stranka ni zahtevala vrnitve denarja za izvedene storitve. Potrudimo se po najboljših močeh, v tem času smo se bistveno preoblikovali, generacijsko pomladili, a ohranili lojalnost kot ključno vrednoto. Znanja ostajajo na visokem nivoju, a morda je največja prednost v tem, da geslo, ki ga je v podjetju uveljavil moj oče, »stranka je kralj,« zares živimo. Prilagodimo se, kolikor je možno. Redko uporabljamo besedo »nemogoče!« Kako pa se spopadate z delom od doma in kaj v tem zapletenem položaju svetujete strankam? Zelo hitro je šlo, ker smo že prej imeli fleksibilen urnik. Vsi poslovni procesi potekajo nemoteno, je pa zdaj seveda manj tržnih aktivnosti, kar najbolj pogrešamo. Izvajamo tržne aktivnosti na daljavo v smislu video predstavitev, ampak ni isto. Pomembno je, da v tem času ne pozabimo, da odnosi štejejo, in da je prav to vsa ta leta krasilo LANCom - občutek za stranko. Vaše rešitve strankam v tem času olajšajo delo. Kaj jim svetujete in kakšno bo delo po kriznem obdobju? Kar mi opažamo zdaj, je ravno potreba po digitalnih poteh dostopanja in upravljanja dokumentov. Vse večja težnja je po delu na daljavo. To pomeni, da lahko z dokumentnim sistemom delate od doma, vaše turistične destinacije, oz. od kjerkoli želite. Ker nismo več vezani na to, da morajo biti ljudje fizično v službah, smo še najbolj odvisni od podatkov, ki jih že imamo v oblaku. In tako bo gotovo tudi po krizi. Prijava v delovno okolje od praktično kjerkoli bo naslednji logičen ukrep v podjetjih, a je marsikje potrebno najprej povečati varnost. Kakšno prednost digitalizirani poslovni procesi pomenijo za stranko? Predvsem je pomembna prednost hitrost odločanja. Če en dokument fizično potuje iz ene na drugo lokacijo, je neizogibno, da se potem čaka na primer na podpisovanje odločevalcev, potem pa je ta nekdo na dopustu ali na bolniški in tako zadeve stojijo. Danes si takšne zastoje stranke težko privoščijo, v prihodnje si bodo še težje. Ste vi pravi naslov, če želi neko podjetje nekomu zaupati skrb za celotno IT infrastrukturo? Kaj pa, če ne želi vsega? Imamo izkušnje, kjer v celoti izvajamo »outsourcing« (izvajanje storitev v celoti v domeni našega podjetja), ki ga seveda priporočamo strankam, ki nimajo lastnega IT-ja ali nimajo dovolj lastnega znanja. Generalno pa je tako, da je v Sloveniji velika konkurenca na področju IT in se moramo darvinistično prilagajati. Ključno pri manjših, nišnih poslih je zaupanje, ki je ponavadi pogojeno s priporočili ali z referencami. Iz majhnih zgodb rastejo ideje za večje. Zelo se trudimo pri novih strankah, čeprav je to najtežje delo. Kaj mislite, da smo s koronavirusom in vso to situacijo pridobili? V svetu se je že čutilo ohlajanje gospodarstva, zdaj smo ga doživeli v hipu. Kriza bo prinesla veliko slabih stvari za gospodarstvo, ki bo še leta čutilo učinke. A sem hkrati tudi optimist: takšne situacije silijo podjetja v inovativno razmišljanje in prilagajanje novih razmeram. Če kaj vem, je to, da bodo po tem obdobju podjetja bistveno bolje pripravljena na morebitne slabe scenarije.

Svetovanje, načrtovanje, postavljanje in vzdrževanje celovitih sistemskih in informacijskih rešitev je danes nekaj, kar potrebujejo skoraj vsa podjetja. In v današnjem času to postaja še bolj pomembno. V podjetju LANCom poleg naštetega v sodelovanju z vodilnimi svetovnimi ponudniki informacijskih tehnologij, razvijamo tudi lastno programsko opremo. Nudimo celovito pomoč pri obvladovanju poslovnih procesov od njihove identifikacije do končne integracije. LANCom šteje že dobrih 30 let. Kaj vse podjetje ponuja? LANCom ima dve smeri, na kateri stavi. Ena smer je »klasična« sistemska integracija - od periferne opreme, prenosnih računalnikov, namiznih in tabličnih računalnikov, tiskalnikov itd. do osnovnih sistemskih komponent, kot so serverji, diskovna polja, virtualizacija … Potem so tu seveda mreže, varnost, požarni zidovi, SIEMi, pa sistem upravljanja dostopov. Druga smer so programske rešitve. Na razvojnem delu smo naredili sistem obveščanja potnikov (Passenger Information System) za železniške projekte po vsem svetu, sedaj nadaljujemo s Sistemom obvladovanja železniškega voznega parka (Rolling Stock Management System). Na poslovnem delu stranke pokrivamo z ERP rešitvijo podjetja Epicor. Ta je med šestimi vodilnimi ponudniki na svetu. Smo njihov uradni zastopnik, distributer in implementator v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji, postavljenih pa imamo preko dvajset takšnih projektov. Kar je močno v porastu, je dokumentni sistem. Stranke se ponekod odločajo za že skoraj brezpapirno upravljanje z dokumenti. Ker posodabljajo svoje poslovne procese, programske rešitve (sploh ERP) velikokrat ne dohajajo želja. Kot vemo pri strankah, so le te hvaležne, če jim lahko rešiš še kakšen problem zraven, ne samo tistega, kaj smo si v osnovi zadali. In IBM ECM, ki je tudi po Gartnerju vodilna rešitev, je bistveno več kot le upravljanje z dokumenti, saj omogoča našim razvijalcem bistveno večje možnosti, da se prilagodijo željam stranke. Določene funkcije zato dejansko vodimo stran od ERPja, Sharepoint portalov, itd, seveda pa so integracije s temi sistemi zagotovljene. Kaj pa bi izpostavili? Katera je vaša prednost pred drugimi ponudniki? Naša moč in ugled sta v tem, da v tridesetih letih nobena stranka ni zahtevala vrnitve denarja za izvedene storitve. Potrudimo se po najboljših močeh, v tem času smo se bistveno preoblikovali, generacijsko pomladili, a ohranili lojalnost kot ključno vrednoto. Znanja ostajajo na visokem nivoju, a morda je največja prednost v tem, da geslo, ki ga je v podjetju uveljavil moj oče, »stranka je kralj,« zares živimo. Prilagodimo se, kolikor je možno. Redko uporabljamo besedo »nemogoče!« Kako pa se spopadate z delom od doma in kaj v tem zapletenem položaju svetujete strankam? Zelo hitro je šlo, ker smo že prej imeli fleksibilen urnik. Vsi poslovni procesi potekajo nemoteno, je pa zdaj seveda manj tržnih aktivnosti, kar najbolj pogrešamo. Izvajamo tržne aktivnosti na daljavo v smislu video predstavitev, ampak ni isto. Pomembno je, da v tem času ne pozabimo, da odnosi štejejo, in da je prav to vsa ta leta krasilo LANCom - občutek za stranko. Vaše rešitve strankam v tem času olajšajo delo. Kaj jim svetujete in kakšno bo delo po kriznem obdobju? Kar mi opažamo zdaj, je ravno potreba po digitalnih poteh dostopanja in upravljanja dokumentov. Vse večja težnja je po delu na daljavo. To pomeni, da lahko z dokumentnim sistemom delate od doma, vaše turistične destinacije, oz. od kjerkoli želite. Ker nismo več vezani na to, da morajo biti ljudje fizično v službah, smo še najbolj odvisni od podatkov, ki jih že imamo v oblaku. In tako bo gotovo tudi po krizi. Prijava v delovno okolje od praktično kjerkoli bo naslednji logičen ukrep v podjetjih, a je marsikje potrebno najprej povečati varnost. Kakšno prednost digitalizirani poslovni procesi pomenijo za stranko? Predvsem je pomembna prednost hitrost odločanja. Če en dokument fizično potuje iz ene na drugo lokacijo, je neizogibno, da se potem čaka na primer na podpisovanje odločevalcev, potem pa je ta nekdo na dopustu ali na bolniški in tako zadeve stojijo. Danes si takšne zastoje stranke težko privoščijo, v prihodnje si bodo še težje. Ste vi pravi naslov, če želi neko podjetje nekomu zaupati skrb za celotno IT infrastrukturo? Kaj pa, če ne želi vsega? Imamo izkušnje, kjer v celoti izvajamo »outsourcing« (izvajanje storitev v celoti v domeni našega podjetja), ki ga seveda priporočamo strankam, ki nimajo lastnega IT-ja ali nimajo dovolj lastnega znanja. Generalno pa je tako, da je v Sloveniji velika konkurenca na področju IT in se moramo darvinistično prilagajati. Ključno pri manjših, nišnih poslih je zaupanje, ki je ponavadi pogojeno s priporočili ali z referencami. Iz majhnih zgodb rastejo ideje za večje. Zelo se trudimo pri novih strankah, čeprav je to najtežje delo. Kaj mislite, da smo s koronavirusom in vso to situacijo pridobili? V svetu se je že čutilo ohlajanje gospodarstva, zdaj smo ga doživeli v hipu. Kriza bo prinesla veliko slabih stvari za gospodarstvo, ki bo še leta čutilo učinke. A sem hkrati tudi optimist: takšne situacije silijo podjetja v inovativno razmišljanje in prilagajanje novih razmeram. Če kaj vem, je to, da bodo po tem obdobju podjetja bistveno bolje pripravljena na morebitne slabe scenarije.

Enotni in centralni nadzor infrastrukture z Arubo ESP
Bronja Herynek
17. sep., 2021

Enotni in centralni nadzor infrastrukture z Arubo ESP

Delovni pogoji v podjetjih in ostalih organizacijah so se v zadnjih dveh letih znatno spremenili. Delo iz oddaljenih lokacij je postalo nekaj povsem normalnega. Napredek novih tehnologij pa to omogoča in prilagaja delovne procese na vsakodnevni ravni. V tej situaciji pa so IT strokovnjaki spoznali, kako kompleksne in zapletene so lahko posamezne infrastrukture. Uporaba različnih aplikacij v oblaku, informacijski sistemi na različnih platformah, privilegirani dostopi pa zahtevajo varno in zanesljivo povezavo do informacijskih sistemov podjetja. Zapletenost infrastrukture lahko v nekaterih primerih privede do težav in morebitnega izpada, ki pa pomeni izpad poslovanja in ostale posledice zastoja, ki si jih organizacije ne smejo privoščiti. Delo od doma zahteva dodatne naloge za IT skrbnike in administratorje, da lahko delovni proces poteka nemoteno. To pomeni zagotavljanje hitrosti, zanesljivosti in dostopnost povezav do informacijskih sistemov podjetja. Omenimo pa lahko še višja finančna sredstva in porabo časa, ki nam ga tako že vedno primanjkuje. Od IT skrbnikov tako pričakujemo spremljanje, upravljanje in vzdrževanje različnih sistemov in platform, podprtih z različnimi tehnologijami. Aruba Unified Infrastructure Arubina enotna infrastruktura (Unified Infrastructure) poenostavlja upravljanje in nadzor nad celotno omrežno infrastrukturo. Preko Aruba Central platforme v oblaku omogoča upravljanje in spremljanje operacij iz enega samega mesta. S pomočjo zmogljive umetne inteligence, o kateri smo pisali že [tukaj](https://www.lancom.si/blog-sl/aruba-esp-napoveduje-in-odpravlja-tezave-se-preden-se-pojavijo), pomaga pri preprečevanju težav in izboljša uporabniško izkušnjo, ki prinaša prihranek časa, denarja ter večjo produktivnost. ![Aruba.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/Aruba_f1bd553173.jpg) Gre za enostavno uskladitev različnih delov infrastrukture, vse od brezžičnega omrežja do WAN infrastrukture do povezave podatkovnih centrov in oblakov do podružnic in uporabnikov na oddaljenih lokacijah. To pa pomeni da žični in brezžični LAN, WAN in ostala IT infrastruktura postanejo prilagodljivi, razširljivi, zanesljivejši in dodatno varnostno okrepljeni. Arubina enotna infrastruktura tako prinaša večjo informacijsko učinkovitost in optimizira uporabniško izkušnjo. Varnost je okrepljena, saj uporaba enotnih pravil in centralnega nadzora s pomočjo umetne inteligence odpravlja težave, še preden se pojavijo. Enostavna integracija z rešitvami drugih proizvajalcev in globalnih partnerjev omogoča poenostavljeno delo ter zmanjša finančno breme podjetja pri vpeljavi novih rešitev in produktov. Več o ponudbi omrežnih rešitev najdete [tukaj](https://www.lancom.si/omrezne-resitve). Kontaktirajte našega svetovalca za omrežne rešitve: Peter Djukič, peter.djukic@lancom.si

Delovni pogoji v podjetjih in ostalih organizacijah so se v zadnjih dveh letih znatno spremenili. Delo iz oddaljenih lokacij je postalo nekaj povsem normalnega. Napredek novih tehnologij pa to omogoča in prilagaja delovne procese na vsakodnevni ravni. V tej situaciji pa so IT strokovnjaki spoznali, kako kompleksne in zapletene so lahko posamezne infrastrukture. Uporaba različnih aplikacij v oblaku, informacijski sistemi na različnih platformah, privilegirani dostopi pa zahtevajo varno in zanesljivo povezavo do informacijskih sistemov podjetja. Zapletenost infrastrukture lahko v nekaterih primerih privede do težav in morebitnega izpada, ki pa pomeni izpad poslovanja in ostale posledice zastoja, ki si jih organizacije ne smejo privoščiti. Delo od doma zahteva dodatne naloge za IT skrbnike in administratorje, da lahko delovni proces poteka nemoteno. To pomeni zagotavljanje hitrosti, zanesljivosti in dostopnost povezav do informacijskih sistemov podjetja. Omenimo pa lahko še višja finančna sredstva in porabo časa, ki nam ga tako že vedno primanjkuje. Od IT skrbnikov tako pričakujemo spremljanje, upravljanje in vzdrževanje različnih sistemov in platform, podprtih z različnimi tehnologijami. Aruba Unified Infrastructure Arubina enotna infrastruktura (Unified Infrastructure) poenostavlja upravljanje in nadzor nad celotno omrežno infrastrukturo. Preko Aruba Central platforme v oblaku omogoča upravljanje in spremljanje operacij iz enega samega mesta. S pomočjo zmogljive umetne inteligence, o kateri smo pisali že [tukaj](https://www.lancom.si/blog-sl/aruba-esp-napoveduje-in-odpravlja-tezave-se-preden-se-pojavijo), pomaga pri preprečevanju težav in izboljša uporabniško izkušnjo, ki prinaša prihranek časa, denarja ter večjo produktivnost. ![Aruba.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/Aruba_f1bd553173.jpg) Gre za enostavno uskladitev različnih delov infrastrukture, vse od brezžičnega omrežja do WAN infrastrukture do povezave podatkovnih centrov in oblakov do podružnic in uporabnikov na oddaljenih lokacijah. To pa pomeni da žični in brezžični LAN, WAN in ostala IT infrastruktura postanejo prilagodljivi, razširljivi, zanesljivejši in dodatno varnostno okrepljeni. Arubina enotna infrastruktura tako prinaša večjo informacijsko učinkovitost in optimizira uporabniško izkušnjo. Varnost je okrepljena, saj uporaba enotnih pravil in centralnega nadzora s pomočjo umetne inteligence odpravlja težave, še preden se pojavijo. Enostavna integracija z rešitvami drugih proizvajalcev in globalnih partnerjev omogoča poenostavljeno delo ter zmanjša finančno breme podjetja pri vpeljavi novih rešitev in produktov. Več o ponudbi omrežnih rešitev najdete [tukaj](https://www.lancom.si/omrezne-resitve). Kontaktirajte našega svetovalca za omrežne rešitve: Peter Djukič, peter.djukic@lancom.si