Logo
4.5.2021 - 1 min branja

Lancom prejemnik Zlate bonitete odličnosti

Lancom prejemnik Zlate bonitete odličnosti

Preteklo leto je bilo za podjetja polno izzivov, s katerimi so se srečali prvič in predvsem nepričakovano. Podjetja so bila prisiljena prilagoditi se k novim tržnim razmeram, povezovanju in sodelovanju.

Lancom je za poslovanje v preteklem letu prejel certifikat bonitete odličnosti, ki je v poslovnem svetu sprejeta izkaznica o nadpovprečni kakovosti poslovanja podjetja. Višji kot je certifikat bonitete odličnosti, večje zaupanje in ugled uživa na trgu.

Bonitetna odličnost = varnost, vzornost, uspešnost

Zlato bonitetno odličnost lahko nosijo izključno podjetja, ki imajo najvišjo bonitetno odličnosti AAA kar tri leta zaporedoma. Gre za oceno, s katero bonitetne hiše na osnovi različnih kriterijev ocenjujejo boniteto podjetja skozi daljše obdobje. Med drugim so sestavni del ocene tudi ocena plačilne sposobnosti, kreditna sposobnost, zadolženost, dobičkonosnost in drugi kriteriji tveganosti poslovanja s podjetjem.

Kot podjetje sedaj s certifikatom izkazujemo zanesljivost, kredibilnost in nizko tvegan poslovni subjekt za sodelovanje z vsemi poslovnimi partnerji: dobavitelji, kupci, zavarovalnicami, bankami in drugimi. Tudi v mednarodnem okolju s tem potrjujemo in utrjujemo svoj ugled ter zaupanje.

Kako strogi so kriteriji, pove tudi dejstvo, da je v Sloveniji med vsemi registriranimi podjetji razred zlatega bonitetnega odličja doseglo zgolj 4,4% podjetij.

zlati-lancom.png Certifikat podeljuje družba Bisnode na evropski ravni.

Sorodne objave

Aruba ESP napoveduje in odpravlja težave še preden se pojavijo
Urška Novak
30. jul., 2020

Aruba ESP napoveduje in odpravlja težave še preden se pojavijo

Aruba, družba v lasti Hewlett Packard Enterprise, je v juniju letos predstavila Arubo ESP (Edge Services Platform). Odlikuje jo umetna inteligenca (AI), ki kot prva platforma v oblaku napoveduje in odpravlja težave v omrežju, še preden se te pojavijo. Enotna in avtomatizirana platforma nenehno analizira podatke iz omrežja, prepoznava in varuje nezaščitene naprave, se samodejno optimizira in odpravlja napake ter zagotavlja najvišji nivo zmogljivosti in storitev. Aruba ESP je zasnovana kot storitev v oblaku ali kot upravljana storitev, ki je na voljo v sodelovanju z Aruba partnerji ali preko ponudbe HPE GreenLake. Prilagojena je različnim ekonomskim zahtevam in potrebam organizacij različnih velikosti. Možnosti financiranja preko HPE Financial Services so na voljo tudi v Sloveniji. Digitalni svet podatkov Vstopamo v obdobje analitike podatkov, pridobljenih iz množice IoT naprav. S pomočjo umetne inteligence in avtomatizacijo, podprto z računsko močjo in sodobnimi omrežji, bomo analizirali podatke in uporabljali novo vrsto aplikacij, ki bodo skladne z oblakom, vendar se bodo izvajale na robu omrežja. Organizacije že danes ustvarjajo velike količine nestrukturiranih podatkov, ki jih je mogoče uporabiti za izboljšanje učinkovitosti, uporabniške izkušnje in doseganje novih poslovnih rezultatov. Ključno je, da je organizacija sposobna nova spoznanja pretvoriti v smiselna dejanja v realnem času, kar stori z analizo podatkov pri izvoru – na robu omrežja, kjer se ljudje, naprave in stvari povežejo v digitalni svet. Za analizo podatkov v njihovem izvoru potrebujemo zanesljivo, hitro in avtonomno omrežje, ki bo na podlagi umetne inteligence, ki analizira podatke iz omrežne telemetrije, in s pomočjo infrastrukture s »šestim čutom« prepoznavalo bližajoče se težave ter samodejno priporočilo in izvedlo rešitev. Aruba Edge Services Platform temelji na treh gradnikih – Aruba AIOps je kritična komponenta, ki s pomočjo umetne inteligence in podatkovne analitike z več kot 95 % natančnostjo prepozna vzroke težav in jih samodejno odpravlja, preprečuje bližajoče se težave, proaktivno spremlja uporabniško izkušnjo ter na podlagi nenehne primerjave in analize omrežji po svetu predlaga izboljšave in dobre prakse za optimizacijo in zaščito omrežja. Dosedanje izkušnje in podatki strank po svetu izkazujejo do 15 % večjo pretočnost omrežja in do 90 % krajši čas reševanja težav ter posledično izboljšano izkušnjo uporabnikov in administratorjev omrežja. – Poenotena infrastruktura (Unified Infrastucture) združuje vse omrežne operacije na žično, brezžično in SD-WAN omrežje, od podatkovnega centra do oddaljenih in domačih delovnih okolij, v centralno upravljavsko in nadzorno konzolo v oblaku. Aruba Central povezuje dogodke v omrežju ter zmanjšuje človeške napake in čas za odpravo napak. Poenotena infrastruktura omogoča izbiro med krmilnimi storitvami na lokaciji ali v oblaku, kar podjetjem zagotavlja kar največjo prilagodljivost. – Zero Trust Network Seurity združuje integrirane varnostne omrežne tehnologije kontrole dostopa na podlagi vlog, Dynamic Segmentationa in prepoznavanja vdorov na osnovi identitete. S pomočjo varnostnih tehnologij omrežje potrdi, avtorizira in nadzira vsakega uporabnika in napravo, ki se povezuje v omrežje, hkrati pa zazna, prepreči, izolira in ustavi napade, še preden ti vplivajo na podjetje. Prihranek časa in denarja Aruba Central je zasnovana za poenostavitev vzpostavitve, upravljanja in optimizacije WLAN, LAN, VPN in SD-WAN omrežij. Integrirane tehnologije strojnega učenja, umetne inteligence, profiliranje IoT naprav in poenoteno upravljanje z infrastrukturo nadgrajuje današnje tradicionalne pristope upravljanja. Kombinacija centraliziranega upravljanja in nadzora, racionalizacija operativnih procesov, AIOps ter podrobna opozorila, poročanje, analiza in odpravljanje težav, omogočajo občuten prihranek pri času in uporabljenih sredstvih za upravljanje z omrežno infrastrukturo. Enostaven uporabniški vmesnik Informativen in enostaven uporabniški vmesnik takoj ob prijavi omogoča neposreden dostop do informacij o zdravju omrežja in varnostni infrastrukturi. Aruba Central zagotavlja hitro in enostavno upravljanje, analiziranje in vzdrževanje omrežij, naprav in omrežnih odjemalcev ter omogoča integracijo z obstoječimi IT sistemi. Dodajanje, odstranjevanje in konfiguriranje omrežnih naprav in licenc je enostavno in pregledno. Tradicionalni pristopi vzpostavitve in nadgradnje omrežja so lahko zamudni in zapleteni. Aruba Zero Touch Provisioning, čarovnik za enostavno nastavitev, močno olajša dodajanje omrežnih naprav v okolje, izboljša natančnost administrativnih operacij in občutno prihrani čas za vzpostavitev ali nadgradnjo omrežja. Opozarjanje na težave in poročanje Napredna AIOps tehnologija, ki izvaja stalen nadzor nad poenoteno infrastrukturo, ponuja administratorju omrežja natančen vpogled v omrežno infrastrukturo in ga opozarja na morebitne bližajoče se težave. V kolikor pride do težav je za stabilnost omrežja izjemno pomembno hitro prepoznavanje, karakterizacija in odprava napak. Tehnologija umetne inteligence administratorju poda vsebinske informacije ob pravem času za hitro odpravo težav. Rezultat je dosleden, zanesljiv in pravočasen pretok informacij za hitro in uspešno izvedbo administrativnih opravil. Aruba Central prav tako omogoča pripravo celovitih poročil, ki zajemajo poglobljene informacije o zdravju in povezljivosti naprav, zdravju omrežja in dejavnosti uporabnikov. Administratorju omrežja bo v pomoč čarovnik za pripravo povsem prilagojenih poročil o stanju omrežja, aplikacijah, pretočnosti in porabi podatkov, aktivnosti v omrežju ter pripravo seznamov omrežnih naprav in odjemalcev. Aruba Central omogoča samodejno pripravo poročil po urniku. Želite razširiti svoje službeno omrežje na oddaljeno lokacijo? Z Aruba Central je preprosto vzpostaviti, upravljati in nadzorovati razširjeno poslovno omrežje na oddaljenih lokacijah po svetu, kot npr. v domačih pisarnah zaposlenih ali v oddaljenih podružnicah. Z Arubino rešitvijo za neprekinjeno poslovanje in s pomočjo oddaljenih brezžičnih dostopnih točk (Aruba RAP) lahko zagotovite varno službeno LAN in WLAN povezavo za zaposlene na oddaljeni lokaciji. Uporabniki bodo dostopali do poslovnih aplikacij, IT storitev in naprav v službenem omrežju na isti način, pod istimi pogoji in varnostnimi politikami, kot če bi do njih dostopali na centralni lokaciji, v glavni pisarni podjetja. Aruba Central omogoča centralen pregled, upravljanje in nadzor vseh omrežnih naprav, povezav in odjemalcev v službenem omrežju, ne glede na lokacije po svetu. Bi želeli preizkusiti napreden način upravljanja s svojim omrežjem? Uporabniki Aruba brezžičnih dostopnih točk in stikal imajo možnost 90-dnevnega brezplačnega preizkusa Aruba Central. V kolikor nimate Aruba brezžične dostopne točke ali stikala, vendar bi si kljub temu želeli preizkusilti funkcionalnosti Aruba Central, nas kontaktirajte. Za določen čas vam bomo zagotovili demo enote in pomoč pri preizkusu Aruba omrežnih tehnologij. Naši svetovalci so vam na voljo! peter.djukic@lancom.si

Aruba, družba v lasti Hewlett Packard Enterprise, je v juniju letos predstavila Arubo ESP (Edge Services Platform). Odlikuje jo umetna inteligenca (AI), ki kot prva platforma v oblaku napoveduje in odpravlja težave v omrežju, še preden se te pojavijo. Enotna in avtomatizirana platforma nenehno analizira podatke iz omrežja, prepoznava in varuje nezaščitene naprave, se samodejno optimizira in odpravlja napake ter zagotavlja najvišji nivo zmogljivosti in storitev. Aruba ESP je zasnovana kot storitev v oblaku ali kot upravljana storitev, ki je na voljo v sodelovanju z Aruba partnerji ali preko ponudbe HPE GreenLake. Prilagojena je različnim ekonomskim zahtevam in potrebam organizacij različnih velikosti. Možnosti financiranja preko HPE Financial Services so na voljo tudi v Sloveniji. Digitalni svet podatkov Vstopamo v obdobje analitike podatkov, pridobljenih iz množice IoT naprav. S pomočjo umetne inteligence in avtomatizacijo, podprto z računsko močjo in sodobnimi omrežji, bomo analizirali podatke in uporabljali novo vrsto aplikacij, ki bodo skladne z oblakom, vendar se bodo izvajale na robu omrežja. Organizacije že danes ustvarjajo velike količine nestrukturiranih podatkov, ki jih je mogoče uporabiti za izboljšanje učinkovitosti, uporabniške izkušnje in doseganje novih poslovnih rezultatov. Ključno je, da je organizacija sposobna nova spoznanja pretvoriti v smiselna dejanja v realnem času, kar stori z analizo podatkov pri izvoru – na robu omrežja, kjer se ljudje, naprave in stvari povežejo v digitalni svet. Za analizo podatkov v njihovem izvoru potrebujemo zanesljivo, hitro in avtonomno omrežje, ki bo na podlagi umetne inteligence, ki analizira podatke iz omrežne telemetrije, in s pomočjo infrastrukture s »šestim čutom« prepoznavalo bližajoče se težave ter samodejno priporočilo in izvedlo rešitev. Aruba Edge Services Platform temelji na treh gradnikih – Aruba AIOps je kritična komponenta, ki s pomočjo umetne inteligence in podatkovne analitike z več kot 95 % natančnostjo prepozna vzroke težav in jih samodejno odpravlja, preprečuje bližajoče se težave, proaktivno spremlja uporabniško izkušnjo ter na podlagi nenehne primerjave in analize omrežji po svetu predlaga izboljšave in dobre prakse za optimizacijo in zaščito omrežja. Dosedanje izkušnje in podatki strank po svetu izkazujejo do 15 % večjo pretočnost omrežja in do 90 % krajši čas reševanja težav ter posledično izboljšano izkušnjo uporabnikov in administratorjev omrežja. – Poenotena infrastruktura (Unified Infrastucture) združuje vse omrežne operacije na žično, brezžično in SD-WAN omrežje, od podatkovnega centra do oddaljenih in domačih delovnih okolij, v centralno upravljavsko in nadzorno konzolo v oblaku. Aruba Central povezuje dogodke v omrežju ter zmanjšuje človeške napake in čas za odpravo napak. Poenotena infrastruktura omogoča izbiro med krmilnimi storitvami na lokaciji ali v oblaku, kar podjetjem zagotavlja kar največjo prilagodljivost. – Zero Trust Network Seurity združuje integrirane varnostne omrežne tehnologije kontrole dostopa na podlagi vlog, Dynamic Segmentationa in prepoznavanja vdorov na osnovi identitete. S pomočjo varnostnih tehnologij omrežje potrdi, avtorizira in nadzira vsakega uporabnika in napravo, ki se povezuje v omrežje, hkrati pa zazna, prepreči, izolira in ustavi napade, še preden ti vplivajo na podjetje. Prihranek časa in denarja Aruba Central je zasnovana za poenostavitev vzpostavitve, upravljanja in optimizacije WLAN, LAN, VPN in SD-WAN omrežij. Integrirane tehnologije strojnega učenja, umetne inteligence, profiliranje IoT naprav in poenoteno upravljanje z infrastrukturo nadgrajuje današnje tradicionalne pristope upravljanja. Kombinacija centraliziranega upravljanja in nadzora, racionalizacija operativnih procesov, AIOps ter podrobna opozorila, poročanje, analiza in odpravljanje težav, omogočajo občuten prihranek pri času in uporabljenih sredstvih za upravljanje z omrežno infrastrukturo. Enostaven uporabniški vmesnik Informativen in enostaven uporabniški vmesnik takoj ob prijavi omogoča neposreden dostop do informacij o zdravju omrežja in varnostni infrastrukturi. Aruba Central zagotavlja hitro in enostavno upravljanje, analiziranje in vzdrževanje omrežij, naprav in omrežnih odjemalcev ter omogoča integracijo z obstoječimi IT sistemi. Dodajanje, odstranjevanje in konfiguriranje omrežnih naprav in licenc je enostavno in pregledno. Tradicionalni pristopi vzpostavitve in nadgradnje omrežja so lahko zamudni in zapleteni. Aruba Zero Touch Provisioning, čarovnik za enostavno nastavitev, močno olajša dodajanje omrežnih naprav v okolje, izboljša natančnost administrativnih operacij in občutno prihrani čas za vzpostavitev ali nadgradnjo omrežja. Opozarjanje na težave in poročanje Napredna AIOps tehnologija, ki izvaja stalen nadzor nad poenoteno infrastrukturo, ponuja administratorju omrežja natančen vpogled v omrežno infrastrukturo in ga opozarja na morebitne bližajoče se težave. V kolikor pride do težav je za stabilnost omrežja izjemno pomembno hitro prepoznavanje, karakterizacija in odprava napak. Tehnologija umetne inteligence administratorju poda vsebinske informacije ob pravem času za hitro odpravo težav. Rezultat je dosleden, zanesljiv in pravočasen pretok informacij za hitro in uspešno izvedbo administrativnih opravil. Aruba Central prav tako omogoča pripravo celovitih poročil, ki zajemajo poglobljene informacije o zdravju in povezljivosti naprav, zdravju omrežja in dejavnosti uporabnikov. Administratorju omrežja bo v pomoč čarovnik za pripravo povsem prilagojenih poročil o stanju omrežja, aplikacijah, pretočnosti in porabi podatkov, aktivnosti v omrežju ter pripravo seznamov omrežnih naprav in odjemalcev. Aruba Central omogoča samodejno pripravo poročil po urniku. Želite razširiti svoje službeno omrežje na oddaljeno lokacijo? Z Aruba Central je preprosto vzpostaviti, upravljati in nadzorovati razširjeno poslovno omrežje na oddaljenih lokacijah po svetu, kot npr. v domačih pisarnah zaposlenih ali v oddaljenih podružnicah. Z Arubino rešitvijo za neprekinjeno poslovanje in s pomočjo oddaljenih brezžičnih dostopnih točk (Aruba RAP) lahko zagotovite varno službeno LAN in WLAN povezavo za zaposlene na oddaljeni lokaciji. Uporabniki bodo dostopali do poslovnih aplikacij, IT storitev in naprav v službenem omrežju na isti način, pod istimi pogoji in varnostnimi politikami, kot če bi do njih dostopali na centralni lokaciji, v glavni pisarni podjetja. Aruba Central omogoča centralen pregled, upravljanje in nadzor vseh omrežnih naprav, povezav in odjemalcev v službenem omrežju, ne glede na lokacije po svetu. Bi želeli preizkusiti napreden način upravljanja s svojim omrežjem? Uporabniki Aruba brezžičnih dostopnih točk in stikal imajo možnost 90-dnevnega brezplačnega preizkusa Aruba Central. V kolikor nimate Aruba brezžične dostopne točke ali stikala, vendar bi si kljub temu želeli preizkusilti funkcionalnosti Aruba Central, nas kontaktirajte. Za določen čas vam bomo zagotovili demo enote in pomoč pri preizkusu Aruba omrežnih tehnologij. Naši svetovalci so vam na voljo! peter.djukic@lancom.si

Spremljanje IT infrastrukture - Monitoring
Bronja Herynek
15. sep., 2021

Spremljanje IT infrastrukture - Monitoring

Pri manjših podjetjih, ki imajo le nekaj delovnih postaj in serverjev, sistemski administrator z lahkoto najde vzrok težav brez kakšnih posebnih orodij. Ko podjetja rastejo, raste tudi število serverjev in drugih omrežnih naprav. Za preprečitev resnih težav mora sistemski administrator kar se da hitro ugotoviti, kje je izvor. Pri srednjih in večjih IT infrastrukturah je to brez pravega orodja za nadzor zelo težko in časovno potratno. Na srečo je danes avtomatizirano spremljanje IT infrastrukture široko dostopno in skrbnikom pomaga čim hitreje prepoznati vrsto in vir težav. Kaj je IT monitoring? Monitoring je spremljanje oziroma nadzor vseh IT gradnikov infrastrukture posameznega podjetja. Zajema zbiranje podatkov v zvezi s strojno in programsko opremo v fizičnem ali virtualnem okolju. Ti podatki se zbirajo in merijo na podlagi posebnih parametrov, ki jih je nato mogoče razvrstiti in predstaviti v uporabniku prijaznem pogledu. Gre za priporočeno prakso za vse organizacije, še posebej pa je ključna za srednja in velika podjetja. Katere naloge lahko opravljamo z orodji za IT monitoring? Prepoznati in poiskati vir težave: Vir težave je lažje poiskati, če imate podane informacije, kaj točno je šlo narobe. Takojšnje sporočanje o težavah: Z orodji za spremljanje IT infrastrukture lahko odkrijete težave takoj, ko se pojavijo. Odpravljanje težav je učinkovitejše, če ste o težavi obveščeni v najkrajšem možnem času in če veste, kaj in kje morate odpraviti. Preprečiti težave: Orodja pomagajo IT strokovnjakom, da spremljajo posamezne gradnike IT sistema. Če opazite nenavadno delovanje procesorja, nekatere aplikacije morda ne bodo delovale pravilno. Če zraven preobremenitve procesorja opazite tudi veliko obremenitev diska, to lahko pomeni grožnjo programski opremi. Če opazite nenavadno visoko aktivnost omrežja, lahko s pravilnimi ukrepi preprečite morebitno krajo podatkov. In tako naprej. Nadzor hitrosti omrežja: Pomaga vam ugotoviti, ali je pasovna širina dovolj velika, ali ponudnik internetnih storitev izpolnjuje pogodbo za opravljene storitve itd. Če so nekateri segmenti vašega omrežja preobremenjeni, razmislite o nadgradnji strojne opreme, namestitvi stikal, usmerjevalnikov in omrežnih kartic s hitrejšimi omrežnimi vmesniki. Nadzor temperature komponent strojne opreme (CPE, HDD): Pomaga preprečiti okvaro in poškodbe strojne opreme zaradi pregrevanja. Napovedna analitika: Sodobna programska oprema vam lahko pomaga predvideti uporabo virov, na primer porabo prostora za shranjevanje. Posledično lahko načrtujete nakup novih diskovnih sistemov. Inteligentni algoritmi, ki se uporabljajo v orodjih za spremljanje infrastrukture, lahko na podlagi zgodovinskih podatkov in napak v preteklosti napovedujejo nevarne dogodke z veliko verjetnostjo. Programska oprema analizira dnevnike in druge podatke, se nauči vzorcev (na primer, kateri dogodek se je zgodil pred okvaro aplikacije) in nato te vzorce uporabi za napovedovanje napak. Optimizacija delovne obremenitve: Preverite lahko CPE in statistiko aktivnosti omrežja na različnih serverjih in načrtujete varnostno kopiranje podatkov. Sodobna orodja omogočajo spremljanje v realnem času in prikaz predhodno zbranih podatkov. Prihranek časa in denarja: Zmanjšajte čas izpadov s pravočasnim odkrivanjem vzrokov in virov težav, optimizirajte stroške in prihranite čas, porabljen za vzdrževanje. Rešitev za nadzor nad vsemi sistemi: PRTG Network Monitor Z eno namestitvijo nadzorujte vse gradnike v vseh okoljih. Uporabniku prijazno spoznavanje in uporaba vas bo navdušila, opozorila in obveščanje pa se prilagodi povsem po vaših željah. Načrtujte in izdelujte poročila, jih izvozite v poljuben format in si zagotovite prave informacije ob pravem času. ![notifications-in-prtg.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/notifications_in_prtg_5f781d45d6.jpg) Večkrat nagrajena rešitev s strani Gartnerja, Trustpilot, PC magazine in drugih. Prenesite PDF [tukaj](https://cms.lancom.si/uploads/PRTG_67a9ecd8c5.pdf). Več informacij o PRTG [tukaj](https://www.lancom.si/nadzor-it-sistemov). Naš svetovalec za monitoring: Bojan Lepenik, bojan.lepenik@lancom.si

Pri manjših podjetjih, ki imajo le nekaj delovnih postaj in serverjev, sistemski administrator z lahkoto najde vzrok težav brez kakšnih posebnih orodij. Ko podjetja rastejo, raste tudi število serverjev in drugih omrežnih naprav. Za preprečitev resnih težav mora sistemski administrator kar se da hitro ugotoviti, kje je izvor. Pri srednjih in večjih IT infrastrukturah je to brez pravega orodja za nadzor zelo težko in časovno potratno. Na srečo je danes avtomatizirano spremljanje IT infrastrukture široko dostopno in skrbnikom pomaga čim hitreje prepoznati vrsto in vir težav. Kaj je IT monitoring? Monitoring je spremljanje oziroma nadzor vseh IT gradnikov infrastrukture posameznega podjetja. Zajema zbiranje podatkov v zvezi s strojno in programsko opremo v fizičnem ali virtualnem okolju. Ti podatki se zbirajo in merijo na podlagi posebnih parametrov, ki jih je nato mogoče razvrstiti in predstaviti v uporabniku prijaznem pogledu. Gre za priporočeno prakso za vse organizacije, še posebej pa je ključna za srednja in velika podjetja. Katere naloge lahko opravljamo z orodji za IT monitoring? Prepoznati in poiskati vir težave: Vir težave je lažje poiskati, če imate podane informacije, kaj točno je šlo narobe. Takojšnje sporočanje o težavah: Z orodji za spremljanje IT infrastrukture lahko odkrijete težave takoj, ko se pojavijo. Odpravljanje težav je učinkovitejše, če ste o težavi obveščeni v najkrajšem možnem času in če veste, kaj in kje morate odpraviti. Preprečiti težave: Orodja pomagajo IT strokovnjakom, da spremljajo posamezne gradnike IT sistema. Če opazite nenavadno delovanje procesorja, nekatere aplikacije morda ne bodo delovale pravilno. Če zraven preobremenitve procesorja opazite tudi veliko obremenitev diska, to lahko pomeni grožnjo programski opremi. Če opazite nenavadno visoko aktivnost omrežja, lahko s pravilnimi ukrepi preprečite morebitno krajo podatkov. In tako naprej. Nadzor hitrosti omrežja: Pomaga vam ugotoviti, ali je pasovna širina dovolj velika, ali ponudnik internetnih storitev izpolnjuje pogodbo za opravljene storitve itd. Če so nekateri segmenti vašega omrežja preobremenjeni, razmislite o nadgradnji strojne opreme, namestitvi stikal, usmerjevalnikov in omrežnih kartic s hitrejšimi omrežnimi vmesniki. Nadzor temperature komponent strojne opreme (CPE, HDD): Pomaga preprečiti okvaro in poškodbe strojne opreme zaradi pregrevanja. Napovedna analitika: Sodobna programska oprema vam lahko pomaga predvideti uporabo virov, na primer porabo prostora za shranjevanje. Posledično lahko načrtujete nakup novih diskovnih sistemov. Inteligentni algoritmi, ki se uporabljajo v orodjih za spremljanje infrastrukture, lahko na podlagi zgodovinskih podatkov in napak v preteklosti napovedujejo nevarne dogodke z veliko verjetnostjo. Programska oprema analizira dnevnike in druge podatke, se nauči vzorcev (na primer, kateri dogodek se je zgodil pred okvaro aplikacije) in nato te vzorce uporabi za napovedovanje napak. Optimizacija delovne obremenitve: Preverite lahko CPE in statistiko aktivnosti omrežja na različnih serverjih in načrtujete varnostno kopiranje podatkov. Sodobna orodja omogočajo spremljanje v realnem času in prikaz predhodno zbranih podatkov. Prihranek časa in denarja: Zmanjšajte čas izpadov s pravočasnim odkrivanjem vzrokov in virov težav, optimizirajte stroške in prihranite čas, porabljen za vzdrževanje. Rešitev za nadzor nad vsemi sistemi: PRTG Network Monitor Z eno namestitvijo nadzorujte vse gradnike v vseh okoljih. Uporabniku prijazno spoznavanje in uporaba vas bo navdušila, opozorila in obveščanje pa se prilagodi povsem po vaših željah. Načrtujte in izdelujte poročila, jih izvozite v poljuben format in si zagotovite prave informacije ob pravem času. ![notifications-in-prtg.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/notifications_in_prtg_5f781d45d6.jpg) Večkrat nagrajena rešitev s strani Gartnerja, Trustpilot, PC magazine in drugih. Prenesite PDF [tukaj](https://cms.lancom.si/uploads/PRTG_67a9ecd8c5.pdf). Več informacij o PRTG [tukaj](https://www.lancom.si/nadzor-it-sistemov). Naš svetovalec za monitoring: Bojan Lepenik, bojan.lepenik@lancom.si

FortiGuard Labs v boju proti računalniškim virusom
Urška Novak
27. avg., 2020

FortiGuard Labs v boju proti računalniškim virusom

FortiGuard Labs je globalna obveščevalno-raziskovalna organizacija o grožnjah izpod okrilja Fortinet. Naloga organizacije je strankam zagotoviti najboljše obveščevalne podatke o grožnjah, da jih zaščiti pred zlonamernimi spletnimi napadi. FortiGuard Labs s pomočjo milijonov senzorjev svetovnega omrežja spremlja svetovno napadalno površino, ki z uporabo umetno inteligenco (AI) analizira potencialne nove grožnje. Na stotine URL-jev v notranjosti Microsoft Excela širijo novo različico trojanskih Dridexov Nedavno nazaj je FortiGuard Labs ujel lažno oglaševalsko akcijo, v kateri je zlonamerni dokument (Microsoft Excel), ki je bil priložen e-poštni prilogi, širil novo različico Dridexa. Dridex je trojanska zlonamerna programska oprema, znana tudi kot Bugat in Cridex, ki lahko ukrade podatke spletnega bančništva in sistemske informacije iz okuženega računalnika. ![fortiguard_dridex_lancom.png](https://cms.lancom.si/uploads/fortiguard_dridex_lancom_9e20ac7a4d.png) Zaščitite svojo organizacijo tako, da s spletnim filtriranjem FortiGuard preprečite dostop do zlonamernih, vloženih ali neprimernih spletnih mest. Spletno filtriranje je prva linija obrambe pred spletnimi napadi. Zlonamerna spletna mesta so glavni razlog za začetek napadov, sprožitev prenosov zlonamerne programske opreme, vohunske programske opreme ali tvegane vsebine. Celostna Fortinet zaščita Ko se zapleteno podjetniško omrežje spreminja, da bi zadovoljilo razvijajoče se poslovne potrebe, je treba konfiguracije dinamično spreminjati in uveljavljati. Takrat je nujna hitra prilagoditev varnostnih ukrepov in protiukrepov. Potrebujete pomoč? IT organizacije upravljanje smatrajo kot ključno merilo pri izbiri varnostne infrastrukture. Kljub temu, večja kot je IT mreža, bolj kritična je učinkovitost upravljanja. Kontaktirajte nas, z veseljem vam bomo pomagali pri zaščiti vaših podatkov. bojan.lepenik@lancom.si

FortiGuard Labs je globalna obveščevalno-raziskovalna organizacija o grožnjah izpod okrilja Fortinet. Naloga organizacije je strankam zagotoviti najboljše obveščevalne podatke o grožnjah, da jih zaščiti pred zlonamernimi spletnimi napadi. FortiGuard Labs s pomočjo milijonov senzorjev svetovnega omrežja spremlja svetovno napadalno površino, ki z uporabo umetno inteligenco (AI) analizira potencialne nove grožnje. Na stotine URL-jev v notranjosti Microsoft Excela širijo novo različico trojanskih Dridexov Nedavno nazaj je FortiGuard Labs ujel lažno oglaševalsko akcijo, v kateri je zlonamerni dokument (Microsoft Excel), ki je bil priložen e-poštni prilogi, širil novo različico Dridexa. Dridex je trojanska zlonamerna programska oprema, znana tudi kot Bugat in Cridex, ki lahko ukrade podatke spletnega bančništva in sistemske informacije iz okuženega računalnika. ![fortiguard_dridex_lancom.png](https://cms.lancom.si/uploads/fortiguard_dridex_lancom_9e20ac7a4d.png) Zaščitite svojo organizacijo tako, da s spletnim filtriranjem FortiGuard preprečite dostop do zlonamernih, vloženih ali neprimernih spletnih mest. Spletno filtriranje je prva linija obrambe pred spletnimi napadi. Zlonamerna spletna mesta so glavni razlog za začetek napadov, sprožitev prenosov zlonamerne programske opreme, vohunske programske opreme ali tvegane vsebine. Celostna Fortinet zaščita Ko se zapleteno podjetniško omrežje spreminja, da bi zadovoljilo razvijajoče se poslovne potrebe, je treba konfiguracije dinamično spreminjati in uveljavljati. Takrat je nujna hitra prilagoditev varnostnih ukrepov in protiukrepov. Potrebujete pomoč? IT organizacije upravljanje smatrajo kot ključno merilo pri izbiri varnostne infrastrukture. Kljub temu, večja kot je IT mreža, bolj kritična je učinkovitost upravljanja. Kontaktirajte nas, z veseljem vam bomo pomagali pri zaščiti vaših podatkov. bojan.lepenik@lancom.si

LANCom na EXPO 2020
Bronja Herynek
17. nov., 2021

LANCom na EXPO 2020

Med oktobrom 2021 in aprilom 2022 bo Dubaj središče svetovnega dogajanja. Na rekordni izvedbi svetovne razstave EXPO se bo predstavilo več kot 190 držav, njihove paviljone in razstavne prostore pa bo obiskalo več kot 25 milijonov obiskovalcev. EXPO 2020 v Dubaju bo šest mesecev stičišče naprednih ljudi iz vsega sveta, povezanih v osupljivo in nikoli videno svetovno platformo, ki bo ponudila otipljive odgovore na ključne izzive človeštva: kako spodbujati tehnološki razvoj, da bo ta krepil tudi blaginjo in varnost ljudi ter ščitil naravno okolje. Slovenija se predstavlja na EXPO 2020 z lastnim paviljonom, ki bo pol leta dom slovenskih podjetij, ustanov in posameznikov, ki želijo svetu pokazati prebojne rešitve za najrazličnejše izzive. Med temi podjetji bo tudi podjetje LANCom, ki se bo svetu predstavilo v tednu od 9. do 15. januarja, kjer bo poudarek na potovanjih, povezljivosti in mobilnosti. Podjetje LANCom bo predstavilo predvsem lastne rešitve sistemov za obveščanje potnikov in sistemov za spremljanje in vzdrževanje celotnih voznih parkov. Velik poudarek pa bo tudi na razvoju transportnih rešitev po meri, ki jih razvijamo za slovenska in tuja podjetja. ![blog-.png](https://cms.lancom.si/uploads/blog_45ac07e348.png) Več o naših transportnih rešitvah [tukaj](https://www.lancom.si/transportne-resitve). Več o Sloveniji na EXPO 2020 [tukaj](https://www.expo2020slovenia.si/).

Med oktobrom 2021 in aprilom 2022 bo Dubaj središče svetovnega dogajanja. Na rekordni izvedbi svetovne razstave EXPO se bo predstavilo več kot 190 držav, njihove paviljone in razstavne prostore pa bo obiskalo več kot 25 milijonov obiskovalcev. EXPO 2020 v Dubaju bo šest mesecev stičišče naprednih ljudi iz vsega sveta, povezanih v osupljivo in nikoli videno svetovno platformo, ki bo ponudila otipljive odgovore na ključne izzive človeštva: kako spodbujati tehnološki razvoj, da bo ta krepil tudi blaginjo in varnost ljudi ter ščitil naravno okolje. Slovenija se predstavlja na EXPO 2020 z lastnim paviljonom, ki bo pol leta dom slovenskih podjetij, ustanov in posameznikov, ki želijo svetu pokazati prebojne rešitve za najrazličnejše izzive. Med temi podjetji bo tudi podjetje LANCom, ki se bo svetu predstavilo v tednu od 9. do 15. januarja, kjer bo poudarek na potovanjih, povezljivosti in mobilnosti. Podjetje LANCom bo predstavilo predvsem lastne rešitve sistemov za obveščanje potnikov in sistemov za spremljanje in vzdrževanje celotnih voznih parkov. Velik poudarek pa bo tudi na razvoju transportnih rešitev po meri, ki jih razvijamo za slovenska in tuja podjetja. ![blog-.png](https://cms.lancom.si/uploads/blog_45ac07e348.png) Več o naših transportnih rešitvah [tukaj](https://www.lancom.si/transportne-resitve). Več o Sloveniji na EXPO 2020 [tukaj](https://www.expo2020slovenia.si/).

Aruba ESP napoveduje in odpravlja težave še preden se pojavijo
Urška Novak
30. jul., 2020

Aruba ESP napoveduje in odpravlja težave še preden se pojavijo

Aruba, družba v lasti Hewlett Packard Enterprise, je v juniju letos predstavila Arubo ESP (Edge Services Platform). Odlikuje jo umetna inteligenca (AI), ki kot prva platforma v oblaku napoveduje in odpravlja težave v omrežju, še preden se te pojavijo. Enotna in avtomatizirana platforma nenehno analizira podatke iz omrežja, prepoznava in varuje nezaščitene naprave, se samodejno optimizira in odpravlja napake ter zagotavlja najvišji nivo zmogljivosti in storitev. Aruba ESP je zasnovana kot storitev v oblaku ali kot upravljana storitev, ki je na voljo v sodelovanju z Aruba partnerji ali preko ponudbe HPE GreenLake. Prilagojena je različnim ekonomskim zahtevam in potrebam organizacij različnih velikosti. Možnosti financiranja preko HPE Financial Services so na voljo tudi v Sloveniji. Digitalni svet podatkov Vstopamo v obdobje analitike podatkov, pridobljenih iz množice IoT naprav. S pomočjo umetne inteligence in avtomatizacijo, podprto z računsko močjo in sodobnimi omrežji, bomo analizirali podatke in uporabljali novo vrsto aplikacij, ki bodo skladne z oblakom, vendar se bodo izvajale na robu omrežja. Organizacije že danes ustvarjajo velike količine nestrukturiranih podatkov, ki jih je mogoče uporabiti za izboljšanje učinkovitosti, uporabniške izkušnje in doseganje novih poslovnih rezultatov. Ključno je, da je organizacija sposobna nova spoznanja pretvoriti v smiselna dejanja v realnem času, kar stori z analizo podatkov pri izvoru – na robu omrežja, kjer se ljudje, naprave in stvari povežejo v digitalni svet. Za analizo podatkov v njihovem izvoru potrebujemo zanesljivo, hitro in avtonomno omrežje, ki bo na podlagi umetne inteligence, ki analizira podatke iz omrežne telemetrije, in s pomočjo infrastrukture s »šestim čutom« prepoznavalo bližajoče se težave ter samodejno priporočilo in izvedlo rešitev. Aruba Edge Services Platform temelji na treh gradnikih – Aruba AIOps je kritična komponenta, ki s pomočjo umetne inteligence in podatkovne analitike z več kot 95 % natančnostjo prepozna vzroke težav in jih samodejno odpravlja, preprečuje bližajoče se težave, proaktivno spremlja uporabniško izkušnjo ter na podlagi nenehne primerjave in analize omrežji po svetu predlaga izboljšave in dobre prakse za optimizacijo in zaščito omrežja. Dosedanje izkušnje in podatki strank po svetu izkazujejo do 15 % večjo pretočnost omrežja in do 90 % krajši čas reševanja težav ter posledično izboljšano izkušnjo uporabnikov in administratorjev omrežja. – Poenotena infrastruktura (Unified Infrastucture) združuje vse omrežne operacije na žično, brezžično in SD-WAN omrežje, od podatkovnega centra do oddaljenih in domačih delovnih okolij, v centralno upravljavsko in nadzorno konzolo v oblaku. Aruba Central povezuje dogodke v omrežju ter zmanjšuje človeške napake in čas za odpravo napak. Poenotena infrastruktura omogoča izbiro med krmilnimi storitvami na lokaciji ali v oblaku, kar podjetjem zagotavlja kar največjo prilagodljivost. – Zero Trust Network Seurity združuje integrirane varnostne omrežne tehnologije kontrole dostopa na podlagi vlog, Dynamic Segmentationa in prepoznavanja vdorov na osnovi identitete. S pomočjo varnostnih tehnologij omrežje potrdi, avtorizira in nadzira vsakega uporabnika in napravo, ki se povezuje v omrežje, hkrati pa zazna, prepreči, izolira in ustavi napade, še preden ti vplivajo na podjetje. Prihranek časa in denarja Aruba Central je zasnovana za poenostavitev vzpostavitve, upravljanja in optimizacije WLAN, LAN, VPN in SD-WAN omrežij. Integrirane tehnologije strojnega učenja, umetne inteligence, profiliranje IoT naprav in poenoteno upravljanje z infrastrukturo nadgrajuje današnje tradicionalne pristope upravljanja. Kombinacija centraliziranega upravljanja in nadzora, racionalizacija operativnih procesov, AIOps ter podrobna opozorila, poročanje, analiza in odpravljanje težav, omogočajo občuten prihranek pri času in uporabljenih sredstvih za upravljanje z omrežno infrastrukturo. Enostaven uporabniški vmesnik Informativen in enostaven uporabniški vmesnik takoj ob prijavi omogoča neposreden dostop do informacij o zdravju omrežja in varnostni infrastrukturi. Aruba Central zagotavlja hitro in enostavno upravljanje, analiziranje in vzdrževanje omrežij, naprav in omrežnih odjemalcev ter omogoča integracijo z obstoječimi IT sistemi. Dodajanje, odstranjevanje in konfiguriranje omrežnih naprav in licenc je enostavno in pregledno. Tradicionalni pristopi vzpostavitve in nadgradnje omrežja so lahko zamudni in zapleteni. Aruba Zero Touch Provisioning, čarovnik za enostavno nastavitev, močno olajša dodajanje omrežnih naprav v okolje, izboljša natančnost administrativnih operacij in občutno prihrani čas za vzpostavitev ali nadgradnjo omrežja. Opozarjanje na težave in poročanje Napredna AIOps tehnologija, ki izvaja stalen nadzor nad poenoteno infrastrukturo, ponuja administratorju omrežja natančen vpogled v omrežno infrastrukturo in ga opozarja na morebitne bližajoče se težave. V kolikor pride do težav je za stabilnost omrežja izjemno pomembno hitro prepoznavanje, karakterizacija in odprava napak. Tehnologija umetne inteligence administratorju poda vsebinske informacije ob pravem času za hitro odpravo težav. Rezultat je dosleden, zanesljiv in pravočasen pretok informacij za hitro in uspešno izvedbo administrativnih opravil. Aruba Central prav tako omogoča pripravo celovitih poročil, ki zajemajo poglobljene informacije o zdravju in povezljivosti naprav, zdravju omrežja in dejavnosti uporabnikov. Administratorju omrežja bo v pomoč čarovnik za pripravo povsem prilagojenih poročil o stanju omrežja, aplikacijah, pretočnosti in porabi podatkov, aktivnosti v omrežju ter pripravo seznamov omrežnih naprav in odjemalcev. Aruba Central omogoča samodejno pripravo poročil po urniku. Želite razširiti svoje službeno omrežje na oddaljeno lokacijo? Z Aruba Central je preprosto vzpostaviti, upravljati in nadzorovati razširjeno poslovno omrežje na oddaljenih lokacijah po svetu, kot npr. v domačih pisarnah zaposlenih ali v oddaljenih podružnicah. Z Arubino rešitvijo za neprekinjeno poslovanje in s pomočjo oddaljenih brezžičnih dostopnih točk (Aruba RAP) lahko zagotovite varno službeno LAN in WLAN povezavo za zaposlene na oddaljeni lokaciji. Uporabniki bodo dostopali do poslovnih aplikacij, IT storitev in naprav v službenem omrežju na isti način, pod istimi pogoji in varnostnimi politikami, kot če bi do njih dostopali na centralni lokaciji, v glavni pisarni podjetja. Aruba Central omogoča centralen pregled, upravljanje in nadzor vseh omrežnih naprav, povezav in odjemalcev v službenem omrežju, ne glede na lokacije po svetu. Bi želeli preizkusiti napreden način upravljanja s svojim omrežjem? Uporabniki Aruba brezžičnih dostopnih točk in stikal imajo možnost 90-dnevnega brezplačnega preizkusa Aruba Central. V kolikor nimate Aruba brezžične dostopne točke ali stikala, vendar bi si kljub temu želeli preizkusilti funkcionalnosti Aruba Central, nas kontaktirajte. Za določen čas vam bomo zagotovili demo enote in pomoč pri preizkusu Aruba omrežnih tehnologij. Naši svetovalci so vam na voljo! peter.djukic@lancom.si

Aruba, družba v lasti Hewlett Packard Enterprise, je v juniju letos predstavila Arubo ESP (Edge Services Platform). Odlikuje jo umetna inteligenca (AI), ki kot prva platforma v oblaku napoveduje in odpravlja težave v omrežju, še preden se te pojavijo. Enotna in avtomatizirana platforma nenehno analizira podatke iz omrežja, prepoznava in varuje nezaščitene naprave, se samodejno optimizira in odpravlja napake ter zagotavlja najvišji nivo zmogljivosti in storitev. Aruba ESP je zasnovana kot storitev v oblaku ali kot upravljana storitev, ki je na voljo v sodelovanju z Aruba partnerji ali preko ponudbe HPE GreenLake. Prilagojena je različnim ekonomskim zahtevam in potrebam organizacij različnih velikosti. Možnosti financiranja preko HPE Financial Services so na voljo tudi v Sloveniji. Digitalni svet podatkov Vstopamo v obdobje analitike podatkov, pridobljenih iz množice IoT naprav. S pomočjo umetne inteligence in avtomatizacijo, podprto z računsko močjo in sodobnimi omrežji, bomo analizirali podatke in uporabljali novo vrsto aplikacij, ki bodo skladne z oblakom, vendar se bodo izvajale na robu omrežja. Organizacije že danes ustvarjajo velike količine nestrukturiranih podatkov, ki jih je mogoče uporabiti za izboljšanje učinkovitosti, uporabniške izkušnje in doseganje novih poslovnih rezultatov. Ključno je, da je organizacija sposobna nova spoznanja pretvoriti v smiselna dejanja v realnem času, kar stori z analizo podatkov pri izvoru – na robu omrežja, kjer se ljudje, naprave in stvari povežejo v digitalni svet. Za analizo podatkov v njihovem izvoru potrebujemo zanesljivo, hitro in avtonomno omrežje, ki bo na podlagi umetne inteligence, ki analizira podatke iz omrežne telemetrije, in s pomočjo infrastrukture s »šestim čutom« prepoznavalo bližajoče se težave ter samodejno priporočilo in izvedlo rešitev. Aruba Edge Services Platform temelji na treh gradnikih – Aruba AIOps je kritična komponenta, ki s pomočjo umetne inteligence in podatkovne analitike z več kot 95 % natančnostjo prepozna vzroke težav in jih samodejno odpravlja, preprečuje bližajoče se težave, proaktivno spremlja uporabniško izkušnjo ter na podlagi nenehne primerjave in analize omrežji po svetu predlaga izboljšave in dobre prakse za optimizacijo in zaščito omrežja. Dosedanje izkušnje in podatki strank po svetu izkazujejo do 15 % večjo pretočnost omrežja in do 90 % krajši čas reševanja težav ter posledično izboljšano izkušnjo uporabnikov in administratorjev omrežja. – Poenotena infrastruktura (Unified Infrastucture) združuje vse omrežne operacije na žično, brezžično in SD-WAN omrežje, od podatkovnega centra do oddaljenih in domačih delovnih okolij, v centralno upravljavsko in nadzorno konzolo v oblaku. Aruba Central povezuje dogodke v omrežju ter zmanjšuje človeške napake in čas za odpravo napak. Poenotena infrastruktura omogoča izbiro med krmilnimi storitvami na lokaciji ali v oblaku, kar podjetjem zagotavlja kar največjo prilagodljivost. – Zero Trust Network Seurity združuje integrirane varnostne omrežne tehnologije kontrole dostopa na podlagi vlog, Dynamic Segmentationa in prepoznavanja vdorov na osnovi identitete. S pomočjo varnostnih tehnologij omrežje potrdi, avtorizira in nadzira vsakega uporabnika in napravo, ki se povezuje v omrežje, hkrati pa zazna, prepreči, izolira in ustavi napade, še preden ti vplivajo na podjetje. Prihranek časa in denarja Aruba Central je zasnovana za poenostavitev vzpostavitve, upravljanja in optimizacije WLAN, LAN, VPN in SD-WAN omrežij. Integrirane tehnologije strojnega učenja, umetne inteligence, profiliranje IoT naprav in poenoteno upravljanje z infrastrukturo nadgrajuje današnje tradicionalne pristope upravljanja. Kombinacija centraliziranega upravljanja in nadzora, racionalizacija operativnih procesov, AIOps ter podrobna opozorila, poročanje, analiza in odpravljanje težav, omogočajo občuten prihranek pri času in uporabljenih sredstvih za upravljanje z omrežno infrastrukturo. Enostaven uporabniški vmesnik Informativen in enostaven uporabniški vmesnik takoj ob prijavi omogoča neposreden dostop do informacij o zdravju omrežja in varnostni infrastrukturi. Aruba Central zagotavlja hitro in enostavno upravljanje, analiziranje in vzdrževanje omrežij, naprav in omrežnih odjemalcev ter omogoča integracijo z obstoječimi IT sistemi. Dodajanje, odstranjevanje in konfiguriranje omrežnih naprav in licenc je enostavno in pregledno. Tradicionalni pristopi vzpostavitve in nadgradnje omrežja so lahko zamudni in zapleteni. Aruba Zero Touch Provisioning, čarovnik za enostavno nastavitev, močno olajša dodajanje omrežnih naprav v okolje, izboljša natančnost administrativnih operacij in občutno prihrani čas za vzpostavitev ali nadgradnjo omrežja. Opozarjanje na težave in poročanje Napredna AIOps tehnologija, ki izvaja stalen nadzor nad poenoteno infrastrukturo, ponuja administratorju omrežja natančen vpogled v omrežno infrastrukturo in ga opozarja na morebitne bližajoče se težave. V kolikor pride do težav je za stabilnost omrežja izjemno pomembno hitro prepoznavanje, karakterizacija in odprava napak. Tehnologija umetne inteligence administratorju poda vsebinske informacije ob pravem času za hitro odpravo težav. Rezultat je dosleden, zanesljiv in pravočasen pretok informacij za hitro in uspešno izvedbo administrativnih opravil. Aruba Central prav tako omogoča pripravo celovitih poročil, ki zajemajo poglobljene informacije o zdravju in povezljivosti naprav, zdravju omrežja in dejavnosti uporabnikov. Administratorju omrežja bo v pomoč čarovnik za pripravo povsem prilagojenih poročil o stanju omrežja, aplikacijah, pretočnosti in porabi podatkov, aktivnosti v omrežju ter pripravo seznamov omrežnih naprav in odjemalcev. Aruba Central omogoča samodejno pripravo poročil po urniku. Želite razširiti svoje službeno omrežje na oddaljeno lokacijo? Z Aruba Central je preprosto vzpostaviti, upravljati in nadzorovati razširjeno poslovno omrežje na oddaljenih lokacijah po svetu, kot npr. v domačih pisarnah zaposlenih ali v oddaljenih podružnicah. Z Arubino rešitvijo za neprekinjeno poslovanje in s pomočjo oddaljenih brezžičnih dostopnih točk (Aruba RAP) lahko zagotovite varno službeno LAN in WLAN povezavo za zaposlene na oddaljeni lokaciji. Uporabniki bodo dostopali do poslovnih aplikacij, IT storitev in naprav v službenem omrežju na isti način, pod istimi pogoji in varnostnimi politikami, kot če bi do njih dostopali na centralni lokaciji, v glavni pisarni podjetja. Aruba Central omogoča centralen pregled, upravljanje in nadzor vseh omrežnih naprav, povezav in odjemalcev v službenem omrežju, ne glede na lokacije po svetu. Bi želeli preizkusiti napreden način upravljanja s svojim omrežjem? Uporabniki Aruba brezžičnih dostopnih točk in stikal imajo možnost 90-dnevnega brezplačnega preizkusa Aruba Central. V kolikor nimate Aruba brezžične dostopne točke ali stikala, vendar bi si kljub temu želeli preizkusilti funkcionalnosti Aruba Central, nas kontaktirajte. Za določen čas vam bomo zagotovili demo enote in pomoč pri preizkusu Aruba omrežnih tehnologij. Naši svetovalci so vam na voljo! peter.djukic@lancom.si

Spremljanje IT infrastrukture - Monitoring
Bronja Herynek
15. sep., 2021

Spremljanje IT infrastrukture - Monitoring

Pri manjših podjetjih, ki imajo le nekaj delovnih postaj in serverjev, sistemski administrator z lahkoto najde vzrok težav brez kakšnih posebnih orodij. Ko podjetja rastejo, raste tudi število serverjev in drugih omrežnih naprav. Za preprečitev resnih težav mora sistemski administrator kar se da hitro ugotoviti, kje je izvor. Pri srednjih in večjih IT infrastrukturah je to brez pravega orodja za nadzor zelo težko in časovno potratno. Na srečo je danes avtomatizirano spremljanje IT infrastrukture široko dostopno in skrbnikom pomaga čim hitreje prepoznati vrsto in vir težav. Kaj je IT monitoring? Monitoring je spremljanje oziroma nadzor vseh IT gradnikov infrastrukture posameznega podjetja. Zajema zbiranje podatkov v zvezi s strojno in programsko opremo v fizičnem ali virtualnem okolju. Ti podatki se zbirajo in merijo na podlagi posebnih parametrov, ki jih je nato mogoče razvrstiti in predstaviti v uporabniku prijaznem pogledu. Gre za priporočeno prakso za vse organizacije, še posebej pa je ključna za srednja in velika podjetja. Katere naloge lahko opravljamo z orodji za IT monitoring? Prepoznati in poiskati vir težave: Vir težave je lažje poiskati, če imate podane informacije, kaj točno je šlo narobe. Takojšnje sporočanje o težavah: Z orodji za spremljanje IT infrastrukture lahko odkrijete težave takoj, ko se pojavijo. Odpravljanje težav je učinkovitejše, če ste o težavi obveščeni v najkrajšem možnem času in če veste, kaj in kje morate odpraviti. Preprečiti težave: Orodja pomagajo IT strokovnjakom, da spremljajo posamezne gradnike IT sistema. Če opazite nenavadno delovanje procesorja, nekatere aplikacije morda ne bodo delovale pravilno. Če zraven preobremenitve procesorja opazite tudi veliko obremenitev diska, to lahko pomeni grožnjo programski opremi. Če opazite nenavadno visoko aktivnost omrežja, lahko s pravilnimi ukrepi preprečite morebitno krajo podatkov. In tako naprej. Nadzor hitrosti omrežja: Pomaga vam ugotoviti, ali je pasovna širina dovolj velika, ali ponudnik internetnih storitev izpolnjuje pogodbo za opravljene storitve itd. Če so nekateri segmenti vašega omrežja preobremenjeni, razmislite o nadgradnji strojne opreme, namestitvi stikal, usmerjevalnikov in omrežnih kartic s hitrejšimi omrežnimi vmesniki. Nadzor temperature komponent strojne opreme (CPE, HDD): Pomaga preprečiti okvaro in poškodbe strojne opreme zaradi pregrevanja. Napovedna analitika: Sodobna programska oprema vam lahko pomaga predvideti uporabo virov, na primer porabo prostora za shranjevanje. Posledično lahko načrtujete nakup novih diskovnih sistemov. Inteligentni algoritmi, ki se uporabljajo v orodjih za spremljanje infrastrukture, lahko na podlagi zgodovinskih podatkov in napak v preteklosti napovedujejo nevarne dogodke z veliko verjetnostjo. Programska oprema analizira dnevnike in druge podatke, se nauči vzorcev (na primer, kateri dogodek se je zgodil pred okvaro aplikacije) in nato te vzorce uporabi za napovedovanje napak. Optimizacija delovne obremenitve: Preverite lahko CPE in statistiko aktivnosti omrežja na različnih serverjih in načrtujete varnostno kopiranje podatkov. Sodobna orodja omogočajo spremljanje v realnem času in prikaz predhodno zbranih podatkov. Prihranek časa in denarja: Zmanjšajte čas izpadov s pravočasnim odkrivanjem vzrokov in virov težav, optimizirajte stroške in prihranite čas, porabljen za vzdrževanje. Rešitev za nadzor nad vsemi sistemi: PRTG Network Monitor Z eno namestitvijo nadzorujte vse gradnike v vseh okoljih. Uporabniku prijazno spoznavanje in uporaba vas bo navdušila, opozorila in obveščanje pa se prilagodi povsem po vaših željah. Načrtujte in izdelujte poročila, jih izvozite v poljuben format in si zagotovite prave informacije ob pravem času. ![notifications-in-prtg.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/notifications_in_prtg_5f781d45d6.jpg) Večkrat nagrajena rešitev s strani Gartnerja, Trustpilot, PC magazine in drugih. Prenesite PDF [tukaj](https://cms.lancom.si/uploads/PRTG_67a9ecd8c5.pdf). Več informacij o PRTG [tukaj](https://www.lancom.si/nadzor-it-sistemov). Naš svetovalec za monitoring: Bojan Lepenik, bojan.lepenik@lancom.si

Pri manjših podjetjih, ki imajo le nekaj delovnih postaj in serverjev, sistemski administrator z lahkoto najde vzrok težav brez kakšnih posebnih orodij. Ko podjetja rastejo, raste tudi število serverjev in drugih omrežnih naprav. Za preprečitev resnih težav mora sistemski administrator kar se da hitro ugotoviti, kje je izvor. Pri srednjih in večjih IT infrastrukturah je to brez pravega orodja za nadzor zelo težko in časovno potratno. Na srečo je danes avtomatizirano spremljanje IT infrastrukture široko dostopno in skrbnikom pomaga čim hitreje prepoznati vrsto in vir težav. Kaj je IT monitoring? Monitoring je spremljanje oziroma nadzor vseh IT gradnikov infrastrukture posameznega podjetja. Zajema zbiranje podatkov v zvezi s strojno in programsko opremo v fizičnem ali virtualnem okolju. Ti podatki se zbirajo in merijo na podlagi posebnih parametrov, ki jih je nato mogoče razvrstiti in predstaviti v uporabniku prijaznem pogledu. Gre za priporočeno prakso za vse organizacije, še posebej pa je ključna za srednja in velika podjetja. Katere naloge lahko opravljamo z orodji za IT monitoring? Prepoznati in poiskati vir težave: Vir težave je lažje poiskati, če imate podane informacije, kaj točno je šlo narobe. Takojšnje sporočanje o težavah: Z orodji za spremljanje IT infrastrukture lahko odkrijete težave takoj, ko se pojavijo. Odpravljanje težav je učinkovitejše, če ste o težavi obveščeni v najkrajšem možnem času in če veste, kaj in kje morate odpraviti. Preprečiti težave: Orodja pomagajo IT strokovnjakom, da spremljajo posamezne gradnike IT sistema. Če opazite nenavadno delovanje procesorja, nekatere aplikacije morda ne bodo delovale pravilno. Če zraven preobremenitve procesorja opazite tudi veliko obremenitev diska, to lahko pomeni grožnjo programski opremi. Če opazite nenavadno visoko aktivnost omrežja, lahko s pravilnimi ukrepi preprečite morebitno krajo podatkov. In tako naprej. Nadzor hitrosti omrežja: Pomaga vam ugotoviti, ali je pasovna širina dovolj velika, ali ponudnik internetnih storitev izpolnjuje pogodbo za opravljene storitve itd. Če so nekateri segmenti vašega omrežja preobremenjeni, razmislite o nadgradnji strojne opreme, namestitvi stikal, usmerjevalnikov in omrežnih kartic s hitrejšimi omrežnimi vmesniki. Nadzor temperature komponent strojne opreme (CPE, HDD): Pomaga preprečiti okvaro in poškodbe strojne opreme zaradi pregrevanja. Napovedna analitika: Sodobna programska oprema vam lahko pomaga predvideti uporabo virov, na primer porabo prostora za shranjevanje. Posledično lahko načrtujete nakup novih diskovnih sistemov. Inteligentni algoritmi, ki se uporabljajo v orodjih za spremljanje infrastrukture, lahko na podlagi zgodovinskih podatkov in napak v preteklosti napovedujejo nevarne dogodke z veliko verjetnostjo. Programska oprema analizira dnevnike in druge podatke, se nauči vzorcev (na primer, kateri dogodek se je zgodil pred okvaro aplikacije) in nato te vzorce uporabi za napovedovanje napak. Optimizacija delovne obremenitve: Preverite lahko CPE in statistiko aktivnosti omrežja na različnih serverjih in načrtujete varnostno kopiranje podatkov. Sodobna orodja omogočajo spremljanje v realnem času in prikaz predhodno zbranih podatkov. Prihranek časa in denarja: Zmanjšajte čas izpadov s pravočasnim odkrivanjem vzrokov in virov težav, optimizirajte stroške in prihranite čas, porabljen za vzdrževanje. Rešitev za nadzor nad vsemi sistemi: PRTG Network Monitor Z eno namestitvijo nadzorujte vse gradnike v vseh okoljih. Uporabniku prijazno spoznavanje in uporaba vas bo navdušila, opozorila in obveščanje pa se prilagodi povsem po vaših željah. Načrtujte in izdelujte poročila, jih izvozite v poljuben format in si zagotovite prave informacije ob pravem času. ![notifications-in-prtg.jpg](https://cms.lancom.si/uploads/notifications_in_prtg_5f781d45d6.jpg) Večkrat nagrajena rešitev s strani Gartnerja, Trustpilot, PC magazine in drugih. Prenesite PDF [tukaj](https://cms.lancom.si/uploads/PRTG_67a9ecd8c5.pdf). Več informacij o PRTG [tukaj](https://www.lancom.si/nadzor-it-sistemov). Naš svetovalec za monitoring: Bojan Lepenik, bojan.lepenik@lancom.si

FortiGuard Labs v boju proti računalniškim virusom
Urška Novak
27. avg., 2020

FortiGuard Labs v boju proti računalniškim virusom

FortiGuard Labs je globalna obveščevalno-raziskovalna organizacija o grožnjah izpod okrilja Fortinet. Naloga organizacije je strankam zagotoviti najboljše obveščevalne podatke o grožnjah, da jih zaščiti pred zlonamernimi spletnimi napadi. FortiGuard Labs s pomočjo milijonov senzorjev svetovnega omrežja spremlja svetovno napadalno površino, ki z uporabo umetno inteligenco (AI) analizira potencialne nove grožnje. Na stotine URL-jev v notranjosti Microsoft Excela širijo novo različico trojanskih Dridexov Nedavno nazaj je FortiGuard Labs ujel lažno oglaševalsko akcijo, v kateri je zlonamerni dokument (Microsoft Excel), ki je bil priložen e-poštni prilogi, širil novo različico Dridexa. Dridex je trojanska zlonamerna programska oprema, znana tudi kot Bugat in Cridex, ki lahko ukrade podatke spletnega bančništva in sistemske informacije iz okuženega računalnika. ![fortiguard_dridex_lancom.png](https://cms.lancom.si/uploads/fortiguard_dridex_lancom_9e20ac7a4d.png) Zaščitite svojo organizacijo tako, da s spletnim filtriranjem FortiGuard preprečite dostop do zlonamernih, vloženih ali neprimernih spletnih mest. Spletno filtriranje je prva linija obrambe pred spletnimi napadi. Zlonamerna spletna mesta so glavni razlog za začetek napadov, sprožitev prenosov zlonamerne programske opreme, vohunske programske opreme ali tvegane vsebine. Celostna Fortinet zaščita Ko se zapleteno podjetniško omrežje spreminja, da bi zadovoljilo razvijajoče se poslovne potrebe, je treba konfiguracije dinamično spreminjati in uveljavljati. Takrat je nujna hitra prilagoditev varnostnih ukrepov in protiukrepov. Potrebujete pomoč? IT organizacije upravljanje smatrajo kot ključno merilo pri izbiri varnostne infrastrukture. Kljub temu, večja kot je IT mreža, bolj kritična je učinkovitost upravljanja. Kontaktirajte nas, z veseljem vam bomo pomagali pri zaščiti vaših podatkov. bojan.lepenik@lancom.si

FortiGuard Labs je globalna obveščevalno-raziskovalna organizacija o grožnjah izpod okrilja Fortinet. Naloga organizacije je strankam zagotoviti najboljše obveščevalne podatke o grožnjah, da jih zaščiti pred zlonamernimi spletnimi napadi. FortiGuard Labs s pomočjo milijonov senzorjev svetovnega omrežja spremlja svetovno napadalno površino, ki z uporabo umetno inteligenco (AI) analizira potencialne nove grožnje. Na stotine URL-jev v notranjosti Microsoft Excela širijo novo različico trojanskih Dridexov Nedavno nazaj je FortiGuard Labs ujel lažno oglaševalsko akcijo, v kateri je zlonamerni dokument (Microsoft Excel), ki je bil priložen e-poštni prilogi, širil novo različico Dridexa. Dridex je trojanska zlonamerna programska oprema, znana tudi kot Bugat in Cridex, ki lahko ukrade podatke spletnega bančništva in sistemske informacije iz okuženega računalnika. ![fortiguard_dridex_lancom.png](https://cms.lancom.si/uploads/fortiguard_dridex_lancom_9e20ac7a4d.png) Zaščitite svojo organizacijo tako, da s spletnim filtriranjem FortiGuard preprečite dostop do zlonamernih, vloženih ali neprimernih spletnih mest. Spletno filtriranje je prva linija obrambe pred spletnimi napadi. Zlonamerna spletna mesta so glavni razlog za začetek napadov, sprožitev prenosov zlonamerne programske opreme, vohunske programske opreme ali tvegane vsebine. Celostna Fortinet zaščita Ko se zapleteno podjetniško omrežje spreminja, da bi zadovoljilo razvijajoče se poslovne potrebe, je treba konfiguracije dinamično spreminjati in uveljavljati. Takrat je nujna hitra prilagoditev varnostnih ukrepov in protiukrepov. Potrebujete pomoč? IT organizacije upravljanje smatrajo kot ključno merilo pri izbiri varnostne infrastrukture. Kljub temu, večja kot je IT mreža, bolj kritična je učinkovitost upravljanja. Kontaktirajte nas, z veseljem vam bomo pomagali pri zaščiti vaših podatkov. bojan.lepenik@lancom.si

LANCom na EXPO 2020
Bronja Herynek
17. nov., 2021

LANCom na EXPO 2020

Med oktobrom 2021 in aprilom 2022 bo Dubaj središče svetovnega dogajanja. Na rekordni izvedbi svetovne razstave EXPO se bo predstavilo več kot 190 držav, njihove paviljone in razstavne prostore pa bo obiskalo več kot 25 milijonov obiskovalcev. EXPO 2020 v Dubaju bo šest mesecev stičišče naprednih ljudi iz vsega sveta, povezanih v osupljivo in nikoli videno svetovno platformo, ki bo ponudila otipljive odgovore na ključne izzive človeštva: kako spodbujati tehnološki razvoj, da bo ta krepil tudi blaginjo in varnost ljudi ter ščitil naravno okolje. Slovenija se predstavlja na EXPO 2020 z lastnim paviljonom, ki bo pol leta dom slovenskih podjetij, ustanov in posameznikov, ki želijo svetu pokazati prebojne rešitve za najrazličnejše izzive. Med temi podjetji bo tudi podjetje LANCom, ki se bo svetu predstavilo v tednu od 9. do 15. januarja, kjer bo poudarek na potovanjih, povezljivosti in mobilnosti. Podjetje LANCom bo predstavilo predvsem lastne rešitve sistemov za obveščanje potnikov in sistemov za spremljanje in vzdrževanje celotnih voznih parkov. Velik poudarek pa bo tudi na razvoju transportnih rešitev po meri, ki jih razvijamo za slovenska in tuja podjetja. ![blog-.png](https://cms.lancom.si/uploads/blog_45ac07e348.png) Več o naših transportnih rešitvah [tukaj](https://www.lancom.si/transportne-resitve). Več o Sloveniji na EXPO 2020 [tukaj](https://www.expo2020slovenia.si/).

Med oktobrom 2021 in aprilom 2022 bo Dubaj središče svetovnega dogajanja. Na rekordni izvedbi svetovne razstave EXPO se bo predstavilo več kot 190 držav, njihove paviljone in razstavne prostore pa bo obiskalo več kot 25 milijonov obiskovalcev. EXPO 2020 v Dubaju bo šest mesecev stičišče naprednih ljudi iz vsega sveta, povezanih v osupljivo in nikoli videno svetovno platformo, ki bo ponudila otipljive odgovore na ključne izzive človeštva: kako spodbujati tehnološki razvoj, da bo ta krepil tudi blaginjo in varnost ljudi ter ščitil naravno okolje. Slovenija se predstavlja na EXPO 2020 z lastnim paviljonom, ki bo pol leta dom slovenskih podjetij, ustanov in posameznikov, ki želijo svetu pokazati prebojne rešitve za najrazličnejše izzive. Med temi podjetji bo tudi podjetje LANCom, ki se bo svetu predstavilo v tednu od 9. do 15. januarja, kjer bo poudarek na potovanjih, povezljivosti in mobilnosti. Podjetje LANCom bo predstavilo predvsem lastne rešitve sistemov za obveščanje potnikov in sistemov za spremljanje in vzdrževanje celotnih voznih parkov. Velik poudarek pa bo tudi na razvoju transportnih rešitev po meri, ki jih razvijamo za slovenska in tuja podjetja. ![blog-.png](https://cms.lancom.si/uploads/blog_45ac07e348.png) Več o naših transportnih rešitvah [tukaj](https://www.lancom.si/transportne-resitve). Več o Sloveniji na EXPO 2020 [tukaj](https://www.expo2020slovenia.si/).